Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
juandr
02. Jun 2010, 16:51#6801

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050


02 Jun 2010, 16:49:21 elf rakstīja:

02 Jun 2010, 16:37:52 Marko rakstīja:
Sveiciens!

Tikko neliela šaize sanāca, pārtrūka sajūga trosīte
Jautājums - obligāti vajag konkrētā moča trosīti (Kawasaki KLE), vai vnk pēc garuma jānopērk?
Vai var arī saķīmiķot k-ko ar to pašu līdz rītdienai?

Paldies

Ieteicams orģinālo.Ar pārējām sajūgs spiedīsies stingrāk,pārbaudīts variants!


Nopirku neoriginalo sergi pa 2.30 Ls. vareja jau ari pa 30 prikt, ebt,ja diametrs apmeram vienads, tad galvenais garums.
nekas man tads stengraaks nav, vnk delj tiem milimetriem un garumiem bik citadak, bet to, izbraucot un aju saproti, ka ir tagad.

Offline

Marko
02. Jun 2010, 17:16#6802

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.

Jā, pie paša hēbeļa noplīsa.
Pajaukšu vaļā palūrēšu varbūt to pašu pagaidām var uzlikt, vismaz līdz rītdienai, kad tikšu līdz kādam moto veikalam

Paldies par atbildēm

Offline

juandr
02. Jun 2010, 17:26#6803

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050


02 Jun 2010, 17:16:12 Marko rakstīja:
Jā, pie paša hēbeļa noplīsa.
Pajaukšu vaļā palūrēšu varbūt to pašu pagaidām var uzlikt, vismaz līdz rītdienai, kad tikšu līdz kādam moto veikalam

Paldies par atbildēm


neesmu launs, bet man ta bij pagajusonedelj. ja nav lodamurs, tad diezvai sanaks uz laiku uztaisit. bet tomer iesaku apmeram piemest diametru un braukt uz sergi. vel valja ir, sodien pat varesi i nomainit.

Offline

mezavecis
02. Jun 2010, 19:19#6804

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


02 Jun 2010, 18:00:00 lammy rakstīja:
Situācija tāda - pārplīsa viens priekšējo amortizatoru augšējā tiltiņa kronšteins. Jauns maksā 110ls wtf? varbūt kāds var ieteikt kur viņu sametināt (alumīnija) vai kur ko lietotu dabūt??? (honda cb500)
Vai Tevi majas neviens negaida ka apsver domu pa metinashanu

Offline

otomars
02. Jun 2010, 20:04#6805

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


01 Jun 2010, 23:26:56 martinss rakstīja:




Ta kaa interesanti, pec kada principa taisa tas kadrs savejos.

Tapat kaa kapec akjis jamaina reizi divos gados? Normals akjis daudzmaz normali lietots iet pie 10 gadiem. Man pat loti neviizhiigi ar savejo apejoties, ir jau 7 gads.


hvz kaadu taisa,bet staastiija apmeeram to pashu vecie rr juutiigaaki esot pret straavas lecieniem un iisajiem,kas vareetu rasties vecaakaam akji plateem druupot.coperim akjis arii tuvu pie motora un liela vibraacija,vecajai viraagai tik 2gadus izvilka ar to startera mehaanismu
vinjam fail ar sanaaca ielodeeja pirmo klaat ,a shis taads pats kaa maneejais beigaas uzlika citu,jaaiet apsktatiit jaunaa tipa vai vecaa
SH 650a cik sapratu no apraksta ka krutaaks par 8% nekaa oem
http://www.regulatorrectifier.com/catalog/Kawas...ulator-Rectifier

poh kaads ka tik straadaa

[ Šo ziņu laboja otomars, 02 Jun 2010, 20:23:13 ]

Offline

mouss
02. Jun 2010, 20:33#6806

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli


02 Jun 2010, 20:29:07 Rendija rakstīja:
Es mīlu tehniku, bet šķiet tehnika nemīl mani.
No kā varētu sulot priekšējās dakšas blīvslēgi jeb saļņiki? Tiko nomainiti jauni, nomainita eļļa. Kādas 2ned intensīvi braukts. Jutu ka atkal sāk purināt, apstājos, paskatījos, kā tad....


tā laikam kkāda raganu būšana!

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

Naits
02. Jun 2010, 20:40#6807

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


02 Jun 2010, 20:29:07 Rendija rakstīja:
Es mīlu tehniku, bet šķiet tehnika nemīl mani.
No kā varētu sulot priekšējās dakšas blīvslēgi jeb saļņiki? Tiko nomainiti jauni, nomainita eļļa. Kādas 2ned intensīvi braukts. Jutu ka atkal sāk purināt, apstājos, paskatījos, kā tad....

varbūt štoki beigti un tāpēc sulo

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Saveris
02. Jun 2010, 20:45#6808

Kopš: 16. Mar 2009

Ziņojumi: 496

Braucu ar: honda


02 Jun 2010, 20:29:07 Rendija rakstīja:
Es mīlu tehniku, bet šķiet tehnika nemīl mani.
No kā varētu sulot priekšējās dakšas blīvslēgi jeb saļņiki? Tiko nomainiti jauni, nomainita eļļa. Kādas 2ned intensīvi braukts. Jutu ka atkal sāk purināt, apstājos, paskatījos, kā tad....

laikam ir 3 varianti, izveelies pati-
1) mainiitaajam liikas rokas un liekot sapisa jaunos bliivsleegus;
2) liiki shtoki;
3) iemochiiji kaut kaadaa abnormaalaa bedree.
neko citu uzburt nevaru

-----------------
dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks

Offline

peecis
02. Jun 2010, 20:50#6809

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

Par regulatoriem: no Ebaja sūtīju jaunu shindegrīn fh010 (precīzu nosaukumu neatceros), izmaksāja ap 50 usd ar sūtīšanu

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

klucis
02. Jun 2010, 22:28#6810

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


02 Jun 2010, 20:47:44 Rendija rakstīja:

02 Jun 2010, 20:45:22 Saveris rakstīja:

02 Jun 2010, 20:29:07 Rendija rakstīja:
Es mīlu tehniku, bet šķiet tehnika nemīl mani.
No kā varētu sulot priekšējās dakšas blīvslēgi jeb saļņiki? Tiko nomainiti jauni, nomainita eļļa. Kādas 2ned intensīvi braukts. Jutu ka atkal sāk purināt, apstājos, paskatījos, kā tad....

laikam ir 3 varianti, izveelies pati-
1) mainiitaajam liikas rokas un liekot sapisa jaunos bliivsleegus;
2) liiki shtoki;
3) iemochiiji kaut kaadaa abnormaalaa bedree.
neko citu uzburt nevaru


Tad jau pirmais vai otrais variants. Blīvslēgi tecēja jau pirms tam, tā kā varētu būt pie vainas arī štoki, vai arī līkas rokas...

mainitajam ar rokam viss varetu but ok,bet
japapeta vai stoki nav bojati(visadi siki rusas punktini u.c. virsmas bojajumi veicina blivslegu sabojasanu) un japule
pie vainas ari varetu but izdilusas stoka bukses(viena apaksa uz stoka,otra augspuse pa kuru stoks slid)

Offline

erce
02. Jun 2010, 22:35#6811

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: yamaha R6 ,XT350

man sodien pazuda praktiski sajugs loti maz gajiens palikas,ar grutibam liekas atruma!kads vare kaut ko ieteikt \\1/sajugs pizdets\!?

Offline

klucis
02. Jun 2010, 22:44#6812

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


02 Jun 2010, 22:35:59 erce rakstīja:
man sodien pazuda praktiski sajugs loti maz gajiens palikas,ar grutibam liekas atruma!kads vare kaut ko ieteikt \\1/sajugs pizdets\!?

ar trositi pieregulet vairak nevar?

Offline

webo
02. Jun 2010, 23:10#6813

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


30 May 2010, 20:56:38 webo rakstīja:

30 May 2010, 20:52:26 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 20:44:58 webo rakstīja:

30 May 2010, 19:11:15 Archy96 rakstīja:

30 May 2010, 19:04:05 webo rakstīja:
Sveiki!
Man uz gsxr izslīd sajūgs jau no 6-7tūkst/apgr.....domāju ka būs beigti sajūga diski.

Vakar noņēmu sajūga diskus...nav viņi nemaz nodiluši(tie klucīši uz visiem diskiem ir normāla lieluma, visi vienādi nodiluši), jaunus sajūga diskus gan es nēsmu redzējis. Visi izcilņi ar kuriem fiksējas kurvī arī ir dzīvi. Vienīgi pāris metāla diski bij tādi kā nedaudz lielāku temp.dabūjuši(sakrāsojušies). Man ir nelielas aizdomas ka atsperes varētu būt vainīgas jo viņas bij diezgan brīvi pievilktas un dažām apakšējais posms kurš spiežas pie kurvja jau vairs nav apaļš, bet nodilis pusapaļš.....

Būtu labi ja kāds varētu kautko ieteikt, vai ja varētu saskrieties, tad parādītu to sajūgu

Tu paņem apskaties servisa manuālī, kāds ir wear limit sajūga diskiem, pamēri un tad redzēsi vai ir vēl lietojami, tas pats starpdiskiem, un atsperēm augstumu arī jānomēra



Viss ļotii labi, atradu manuāli, atradu izmērus tik nesaprotu ko nozīmē tas in izmērs ka minēts iekavās
Piem: Service limit 1.82mm (0,072 in)
Un tā visiem izmēriem....

Inches - tās ir collas.
[/quot

Paldies


Karoče nomēriju diskus un atsperes, vēl līdz minimumam nekas nav nodilis, tik nesapratu īsti ko metāla diskiem mērīt. Ja diski nav beigti kas var būt par vainu ja pie lieliem apgriezieniem izslīd sajūgs????

[ Šo ziņu laboja webo, 02 Jun 2010, 23:28:10 ]

Offline

wisch
03. Jun 2010, 00:50#6814

Kopš: 15. Dec 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Honda CB600F Hornet 2005


01 Jun 2010, 23:00:22 MAD_DOG rakstīja:

01 Jun 2010, 22:57:32 princis rakstīja:

01 Jun 2010, 21:49:55 wisch rakstīja:
Jautājums par rezerves atslēgu izgatavošanu.

Vēlētos uztaisīt dublikātu, jo "iedvesmojoties" no draugu stāstiem par to kā pazaudētas vienīgās atslēgas, galīgi nevelk uz tādu pašu scenāriju. Taču man ir HISS. Tas nozīmē, ka tā viena atslēga varētu būt ar diezgan astranomiskām izmaksām. Neesmu gan saskārusies, tāpēc varbūt kādam ir kas sakāms par šo, kādi ieteikumi.


Pieņemu ka HISS ir tas čips atslēgā, nu uzzvai dīlerim cik maksā tā atslēga un tad domā tālāk, vismaz kautkāda info, lai izdarītu secinājumus.

ja daudz - aizmirsti par sho domu - ja pazaudeesi tad arii domaasi (protams, ja atsleega nesanaak leetaak, kaa buss no jebkuras latvijas vietas) , ja leeti - nopeerc , lai buutu miers



Domāju, ka lētāk noteikti nebūs. Būs jāuzzvana uz Honda centru. Plus šodien man ieteica kkādu servisu Čaka ielā 105. Nepaspēju gan aizbraukt un apskatīt kas tur ir. Dublikāts jebkurā gadījumā sanāks lētāk, nekā atslēgas nozaudēšana un tad jaunas taisīšana.

Offline

wisch
03. Jun 2010, 01:00#6815

Kopš: 15. Dec 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Honda CB600F Hornet 2005


01 Jun 2010, 23:31:54 Saveris rakstīja:

01 Jun 2010, 21:49:55 wisch rakstīja:
Jautājums par rezerves atslēgu izgatavošanu.

Vēlētos uztaisīt dublikātu, jo "iedvesmojoties" no draugu stāstiem par to kā pazaudētas vienīgās atslēgas, galīgi nevelk uz tādu pašu scenāriju. Taču man ir HISS. Tas nozīmē, ka tā viena atslēga varētu būt ar diezgan astranomiskām izmaksām. Neesmu gan saskārusies, tāpēc varbūt kādam ir kas sakāms par šo, kādi ieteikumi.

"tuksha" atsleega nav pat puse no uzvaras, bet vispaar izskataas iizii:
info


Nu es jau nerunāju par vnk pievīlēšanu. Bet par atslēgu ar the same čipu.

Raksts sakarīgs. Šitais labs --> Внимание! Автор не несет ответственность за любые повреждения вашего мотоцикла или материальные потери, являющиеся следствием использования информации с этой страницы!!!

Offline

martinss
03. Jun 2010, 10:52#6816

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Savi pedejie gadi 20 akjiem plates ir saliktas tados kaa konvertos un aktiivaa masa araa no ramisha vairs nekriit, ka tas bija senajiem- sabira dibenaa un plates sagaja uz iiso...

Varbuut ka ir kadi galiigie kinieshi, kuriem taa nav, nezinu.

Nu un es saveejo arii esmu pietiekami tricinaajis uz granteneem.


02 Jun 2010, 20:04:54 otomars rakstīja:
hvz kaadu taisa,bet staastiija apmeeram to pashu vecie rr juutiigaaki esot pret straavas lecieniem un iisajiem,kas vareetu rasties vecaakaam akji plateem druupot.coperim akjis arii tuvu pie motora un liela vibraacija,vecajai viraagai tik 2gadus izvilka ar to startera mehaanismu
vinjam fail ar sanaaca ielodeeja pirmo klaat ,a shis taads pats kaa maneejais beigaas uzlika citu,jaaiet apsktatiit jaunaa tipa vai vecaa
SH 650a cik sapratu no apraksta ka krutaaks par 8% nekaa oem
http://www.regulatorrectifier.com/catalog/Kawas...ulator-Rectifier

poh kaads ka tik straadaa


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

webo
03. Jun 2010, 11:07#6817

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Sveiki! Kas varētu būt par vainu ja sajūga diski, starpdiski un atsperes ir normālā stāvoklī, bet sajūggs izslīd jau pie 7tukst. apgriezieniem. No vietas viss slēdzas labi,ja nedod ātri ruckā tad arī virs 7 tūkst. var braukt

Offline

Valdis
03. Jun 2010, 11:18#6818

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562


03 Jun 2010, 11:07:33 webo rakstīja:
Sveiki! Kas varētu būt par vainu ja sajūga diski, starpdiski un atsperes ir normālā stāvoklī, bet sajūggs izslīd jau pie 7tukst. apgriezieniem. No vietas viss slēdzas labi,ja nedod ātri ruckā tad arī virs 7 tūkst. var braukt

Pārbaudi trosīti un pārējo izspiešanas mehānismu, vai nesanāk ka tev sajūgs atrodas daļēji izspiestā stāvoklī. Pirmai un elementārākais ko pārbaudīt ir lai kēbelim ir brīvgāliens neliels.

Offline

UDT
03. Jun 2010, 11:25#6819

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


03 Jun 2010, 11:07:33 webo rakstīja:
Sveiki! Kas varētu būt par vainu ja sajūga diski, starpdiski un atsperes ir normālā stāvoklī, bet sajūggs izslīd jau pie 7tukst. apgriezieniem. No vietas viss slēdzas labi,ja nedod ātri ruckā tad arī virs 7 tūkst. var braukt


Eļļa

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Spaiks
03. Jun 2010, 12:04#6820

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: S1000RR - 13

Joprojam Vajag!

Yamaha XVS, jeb Dragstar 1100cm3
2005.g. Izputeju, vai nu kads var noslapet manu taisno Cobra izputeju!

-----------------



Рождённые в СССР


Offline