Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Difers
07. Jun 2010, 17:50#6861

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Ja jau zināms ka nelādē, tad voltmetru var nelikt nekur, bet lai saprastu cik lādē, voltmetrs jāliek pie Akumulatora. Ja ģenerators kā klasiskajiem japāņiem (eļļā) tad var samērīt pretestības starp tiem trim izvadiem kas nāk no ģeneratora(parasti trīs vienādas krāsas vadi) un iet uz lādēšanas releju. Pretestībai jābūt vienādai mērot starp jebkuriem no šiem vadiem, jebkādā kombinācijā. Cik jābūt nezinu, neesmu tik spēcīgs. Pārbaudi visus savienojumus, vai nav zaļais iemeties, un vai lādēšanas relejam ir kārtīga massa.

Offline

4diena
07. Jun 2010, 18:06#6862

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.


man bij analogjiska probleema, izraadiijas kaurbuuzii neliels gumijas gredzentinjsh nokalpojis bija. man noskaidroja un sataisiija blakus Grosham. ciparus vair pat neatceros, bet tur bij remonts+karbuuzhu reguleeshana

-----------------
Acis labas(c)

Offline

otomars
07. Jun 2010, 18:58#6863

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


07 Jun 2010, 15:05:26 nemidoff rakstīja:
kompetentie elektriķi mo jomā palīdzat ar padomu-99 gada litrīgajam varadero nav lādēšanas.kā noteikt vai pie vainas ir ģenerators vai sprieguma regulatora kastīte?kur likt voltmetru ar darbojošos dzinēju, pie akumulatora?

gjeneraatoram jaaliek voltmetrs klaat arii starp faazeem jaabuut ap80v pie kaadiem 5000apg/min.pretestiibaam starp faazeem ar jaabuut vinaadaam un katra faaze jaapaarbauda uz korpusu ,vai nav iisais.ka jau mineeja uz akja jaabuut liidz 14.4v
palasi topiku,kaada lapas atpaklj

[ Šo ziņu laboja otomars, 07 Jun 2010, 19:01:03 ]

Offline

_CERS_
07. Jun 2010, 19:36#6864

Kopš: 03. Apr 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Husqvarna TE450

Kāds var ieteikt kādu vietu Rīgā, kur var labi salodēt alumīnija radiatoru?

-----------------
Practice_Makes_Perfect

www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana

Offline

Saveris
07. Jun 2010, 19:45#6865

Kopš: 16. Mar 2009

Ziņojumi: 496

Braucu ar: honda


07 Jun 2010, 19:36:33 _CERS_ rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu vietu Rīgā, kur var labi salodēt alumīnija radiatoru?

pameegjini sia gvidis valmieras ielaa 5a.

-----------------
dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks

Offline

nemidoff
07. Jun 2010, 20:10#6866

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


07 Jun 2010, 18:58:41 otomars rakstīja:

07 Jun 2010, 15:05:26 nemidoff rakstīja:
kompetentie elektriķi mo jomā palīdzat ar padomu-99 gada litrīgajam varadero nav lādēšanas.kā noteikt vai pie vainas ir ģenerators vai sprieguma regulatora kastīte?kur likt voltmetru ar darbojošos dzinēju, pie akumulatora?

gjeneraatoram jaaliek voltmetrs klaat arii starp faazeem jaabuut ap80v pie kaadiem 5000apg/min.pretestiibaam starp faazeem ar jaabuut vinaadaam un katra faaze jaapaarbauda uz korpusu ,vai nav iisais.ka jau mineeja uz akja jaabuut liidz 14.4v
palasi topiku,kaada lapas atpaklj


Paldies, pamērīju pie aķa,tur knapi 11.6,nemainās gāzējot.Izskatās,ka regulatora kastīte būs beigta, gumijas korpusā tam štruntam redzama plaisa,apmēram 1cm garumā,vai tas vien nevarētu būt rādītājs,ka tā ir beigta?
un kosmoss ir honda moto,kas prasa par regulatoru pāri pa 100 latiem.Esmu izmisis,vai tam nav alternatīvas?

Offline

matiicins
07. Jun 2010, 20:14#6867

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

atrod ss.lv pie moto elektronikas čali kas tirgo regulatorus, 45ls maksā + aizbrauc pie tevis uz mājām un visu uztaisa

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Difers
07. Jun 2010, 20:16#6868

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Alternatīva ir lietots, un dzirdēts ka principā der no daudziem japāņiem kam šitāda principa ģenerators. Atšķitas tikai izmēri un štepseļi...

Offline

otomars
07. Jun 2010, 20:17#6869

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii

Offline

nemidoff
07. Jun 2010, 20:34#6870

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii


ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen?

Offline

xxxx
07. Jun 2010, 20:42#6871

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:

mocis vinnam nav vajadziigs, pietiks ar beigto releju

1

07 Jun 2010, 20:34:55 nemidoff rakstīja:

07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii


ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen?

Offline

juandr
07. Jun 2010, 20:44#6872

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050


07 Jun 2010, 18:06:54 4diena rakstīja:

07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.


man bij analogjiska probleema, izraadiijas kaurbuuzii neliels gumijas gredzentinjsh nokalpojis bija. man noskaidroja un sataisiija blakus Grosham. ciparus vair pat neatceros, bet tur bij remonts+karbuuzhu reguleeshana


cik nauda apmeram?

Offline

ilvars
07. Jun 2010, 21:07#6873

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar: R1

honda cbr F3 degvielas suknis tukss straadaa, kaa padod degvielu apstaajas! taa vareetu buut suukna vaina vai kas cits!?

Offline

otomars
07. Jun 2010, 22:11#6874

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


07 Jun 2010, 20:42:17 xxxx rakstīja:
mocis vinnam nav vajadziigs, pietiks ar beigto releju

1

07 Jun 2010, 20:34:55 nemidoff rakstīja:

07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii


ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen?


ja nu gjeneraators beigts pieliksi rr un chau rasma.
P.S pazvani ,paskaidros kaapeec vajag moci
vismaz buus kaada garantija

[ Šo ziņu laboja otomars, 07 Jun 2010, 22:12:07 ]

Offline

zet
07. Jun 2010, 22:58#6875

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana.

Offline

mezazvers
08. Jun 2010, 08:38#6876

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


07 Jun 2010, 22:58:46 zet rakstīja:

07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana.

Ar čoku man arī brīnumi startējot aukstu ar izrautu čoku apgriezieni ir nenormāli motors burtiski ārdās ārā, starp citu kur atrodas tas "blakus Grosham" un kā tur var uzzvanīt?

Offline

ABU
08. Jun 2010, 10:58#6877

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.

Brīvgaitas apgriezienus jāregulē karstam!!! Galīgi aukstu jāpielaiž ar čoku. Lai pastrādā kādu minūti(tad jau manīsi cik jāizvek tas čoks un kad jāstum iekšā). Tad apgriezienus turēs. Kad karsts bišku šauj atmetot, tas ir normāli.

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Es10
08. Jun 2010, 11:03#6878

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: R1


08 Jun 2010, 08:38:21 mezazvers rakstīja:

07 Jun 2010, 22:58:46 zet rakstīja:

07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana.

Ar čoku man arī brīnumi startējot aukstu ar izrautu čoku apgriezieni ir nenormāli motors burtiski ārdās ārā, starp citu kur atrodas tas "blakus Grosham" un kā tur var uzzvanīt?

Man bija tāda pati problēma, piestartēju ar čoku un kad uzsila pieregulēju, bet siltam apgriezieni pēc tam negāja lejā, varēja slēgāt ātrumus bez gāzes un turēties ručkās no rāviena
Aizvedu pie Māra uz Maxmoto iztīrija karburatoru, saregulēja, izmazgāja gaisa filtru un tagad viss zaibis

Offline

Fastarow
09. Jun 2010, 08:25#6879

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

jautājums... ko maksā pr lampa no r1 ap 2000gadu? lietotu ar kaut kur var dabūt?

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

eds
09. Jun 2010, 10:08#6880

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

KLE 500 sānu balstam slēdzis, kas neļauj braukt, kad peka nolaista gļučī - paceļot peku, tas pipsiks, kam jānāk, nenāk ārā līdz galam.
kas tur jādara, šams kautkā remontējās? vai jāiegādā jauns?

var vispār saprast ko es tur uzrakstīju?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline