Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Difers | |  Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Ja jau zināms ka nelādē, tad voltmetru var nelikt nekur, bet lai saprastu cik lādē, voltmetrs jāliek pie Akumulatora. Ja ģenerators kā klasiskajiem japāņiem (eļļā) tad var samērīt pretestības starp tiem trim izvadiem kas nāk no ģeneratora(parasti trīs vienādas krāsas vadi) un iet uz lādēšanas releju. Pretestībai jābūt vienādai mērot starp jebkuriem no šiem vadiem, jebkādā kombinācijā. Cik jābūt nezinu, neesmu tik spēcīgs. Pārbaudi visus savienojumus, vai nav zaļais iemeties, un vai lādēšanas relejam ir kārtīga massa. | Offline
| | |
4diena | |  Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1304
Braucu ar: G3
|
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
man bij analogjiska probleema, izraadiijas kaurbuuzii neliels gumijas gredzentinjsh nokalpojis bija. man noskaidroja un sataisiija blakus Grosham. ciparus vair pat neatceros, bet tur bij remonts+karbuuzhu reguleeshana
----------------- Acis labas(c) | Offline
| | |
otomars | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
|
07 Jun 2010, 15:05:26 nemidoff rakstīja:
kompetentie elektriķi mo jomā palīdzat ar padomu-99 gada litrīgajam varadero nav lādēšanas.kā noteikt vai pie vainas ir ģenerators vai sprieguma regulatora kastīte?kur likt voltmetru ar darbojošos dzinēju, pie akumulatora?
gjeneraatoram jaaliek voltmetrs klaat arii starp faazeem jaabuut ap80v pie kaadiem 5000apg/min.pretestiibaam starp faazeem ar jaabuut vinaadaam un katra faaze jaapaarbauda uz korpusu ,vai nav iisais.ka jau mineeja uz akja jaabuut liidz 14.4v
palasi topiku,kaada lapas atpaklj  [ Šo ziņu laboja otomars, 07 Jun 2010, 19:01:03 ] | Offline
| | |
|
_CERS_ | |  Kopš: 03. Apr 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Kāds var ieteikt kādu vietu Rīgā, kur var labi salodēt alumīnija radiatoru?
----------------- Practice_Makes_Perfect
www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana | Offline
| | |
Saveris | |  Kopš: 16. Mar 2009
Ziņojumi: 496
Braucu ar: honda
|
07 Jun 2010, 19:36:33 _CERS_ rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu vietu Rīgā, kur var labi salodēt alumīnija radiatoru?
pameegjini sia gvidis valmieras ielaa 5a.
----------------- dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks | Offline
| | |
nemidoff | |  Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
07 Jun 2010, 18:58:41 otomars rakstīja:
07 Jun 2010, 15:05:26 nemidoff rakstīja:
kompetentie elektriķi mo jomā palīdzat ar padomu-99 gada litrīgajam varadero nav lādēšanas.kā noteikt vai pie vainas ir ģenerators vai sprieguma regulatora kastīte?kur likt voltmetru ar darbojošos dzinēju, pie akumulatora?
gjeneraatoram jaaliek voltmetrs klaat arii starp faazeem jaabuut ap80v pie kaadiem 5000apg/min.pretestiibaam starp faazeem ar jaabuut vinaadaam un katra faaze jaapaarbauda uz korpusu ,vai nav iisais.ka jau mineeja uz akja jaabuut liidz 14.4v
palasi topiku,kaada lapas atpaklj 
Paldies, pamērīju pie aķa,tur knapi 11.6,nemainās gāzējot.Izskatās,ka regulatora kastīte būs beigta, gumijas korpusā tam štruntam redzama plaisa,apmēram 1cm garumā,vai tas vien nevarētu būt rādītājs,ka tā ir beigta?
un kosmoss ir honda moto,kas prasa par regulatoru pāri pa 100 latiem.Esmu izmisis,vai tam nav alternatīvas? | Offline
| | |
matiicins | |  Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| atrod ss.lv pie moto elektronikas čali kas tirgo regulatorus, 45ls maksā + aizbrauc pie tevis uz mājām un visu uztaisa
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline
| | |
Difers | |  Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Alternatīva ir lietots, un dzirdēts ka principā der no daudziem japāņiem kam šitāda principa ģenerators. Atšķitas tikai izmēri un štepseļi... | Offline
| | |
otomars | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii  | Offline
| | |
nemidoff | |  Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii 
ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen? | Offline
| | |
xxxx | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 289
Braucu ar:
| mocis vinnam nav vajadziigs, pietiks ar beigto releju
1
07 Jun 2010, 20:34:55 nemidoff rakstīja:
07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii 
ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen?
| Offline
| | |
juandr | |  Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
|
07 Jun 2010, 18:06:54 4diena rakstīja:
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
man bij analogjiska probleema, izraadiijas kaurbuuzii neliels gumijas gredzentinjsh nokalpojis bija. man noskaidroja un sataisiija blakus Grosham. ciparus vair pat neatceros, bet tur bij remonts+karbuuzhu reguleeshana
cik nauda apmeram? | Offline
| | |
ilvars | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 17
Braucu ar: R1
| honda cbr F3 degvielas suknis tukss straadaa, kaa padod degvielu apstaajas! taa vareetu buut suukna vaina vai kas cits!? | Offline
| | |
otomars | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
|
07 Jun 2010, 20:42:17 xxxx rakstīja:
mocis vinnam nav vajadziigs, pietiks ar beigto releju
1
07 Jun 2010, 20:34:55 nemidoff rakstīja:
07 Jun 2010, 20:17:45 otomars rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/illmd.html
es njeemu pie vinja ls46,moci vajag arii 
ooo,paldies.moci kam?pie viņa jādzen?
ja nu gjeneraators beigts pieliksi rr un chau rasma.
P.S pazvani ,paskaidros kaapeec vajag moci 
vismaz buus kaada garantija[ Šo ziņu laboja otomars, 07 Jun 2010, 22:12:07 ] | Offline
| | |
zet | |  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana. | Offline
| | |
mezazvers | |  Kopš: 17. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: Suzuki XF 650
|
07 Jun 2010, 22:58:46 zet rakstīja:
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana.
Ar čoku man arī brīnumi startējot aukstu ar izrautu čoku apgriezieni ir nenormāli motors burtiski ārdās ārā, starp citu kur atrodas tas "blakus Grosham" un kā tur var uzzvanīt? | Offline
| | |
ABU | |  Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
|
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Brīvgaitas apgriezienus jāregulē karstam!!! Galīgi aukstu jāpielaiž ar čoku. Lai pastrādā kādu minūti(tad jau manīsi cik jāizvek tas čoks un kad jāstum iekšā). Tad apgriezienus turēs. Kad karsts bišku šauj atmetot, tas ir normāli. 
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline
| | |
Es10 | |  Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: R1
|
08 Jun 2010, 08:38:21 mezazvers rakstīja:
07 Jun 2010, 22:58:46 zet rakstīja:
07 Jun 2010, 08:42:14 mezazvers rakstīja:
Vajag palīdzību remontā, moci piedarbinot aukstu diezgan zemi apgriezieni grib slāpt nost, ja pieregulē brīvgaitas apgriezienus lai piestartējot normāli strādā tad uzsilstot apgriezieni ir par traku, strauji uzdodot un nometot gāzi šauj izpūtējā. Braucot uz nelieliem apgriezieniem tāda sajūta ka ik pa laikam motors it kā pamirst uz kādu sekundes daļu.
Karburatori ir tīri, par regulējumu nezinu bet sveces izskatās ok
Sveces ir jaunas.
Vārstu atstarpes saregulētas pēc manuāļa.
Vienīgais kas nāk prātā ka varētu nenoslēgties kāds izplūdes vārsts bet iespējams arī kāds stulbs sīkums!
Varbūt kāds ko var ieteikt.
Kur varētu aizvest savest kārtībā mocīti ar šādām blusām??? Ar kādu summu lielos vagonos jārēķinās par remontiem, nav ne mazākās jausmas cik kas maksā, līdz šim visu esmu labojis pats.
Var sabeigties kāds gumijas gredzentiņš,īpaši čoka gumijas un tā regulēšana.
Ar čoku man arī brīnumi startējot aukstu ar izrautu čoku apgriezieni ir nenormāli motors burtiski ārdās ārā, starp citu kur atrodas tas "blakus Grosham" un kā tur var uzzvanīt?
Man bija tāda pati problēma, piestartēju ar čoku un kad uzsila pieregulēju, bet siltam apgriezieni pēc tam negāja lejā, varēja slēgāt ātrumus bez gāzes un turēties ručkās no rāviena 
Aizvedu pie Māra uz Maxmoto iztīrija karburatoru, saregulēja, izmazgāja gaisa filtru un tagad viss zaibis  | Offline
| | |
Fastarow | |  Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| jautājums... ko maksā pr lampa no r1 ap 2000gadu? lietotu ar kaut kur var dabūt? 
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| KLE 500 sānu balstam slēdzis, kas neļauj braukt, kad peka nolaista gļučī - paceļot peku, tas pipsiks, kam jānāk, nenāk ārā līdz galam.
kas tur jādara, šams kautkā remontējās? vai jāiegādā jauns? 
var vispār saprast ko es tur uzrakstīju? 
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
|
|