Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
klucis
22. Jun 2010, 12:50#7061

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


22 Jun 2010, 11:19:35 kakjis rakstīja:
Vai LV kaads induviduaali taisa baakas nakkenes no biezaa materiaala? Nu taa,lai var pasuutiit,ko uzdrukaat virsuu!


xpro.lv

Offline

matiicins
22. Jun 2010, 18:09#7062

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

ralfonsino
23. Jun 2010, 12:03#7063

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Sveiciens.
Neliela ķibele ar moča piestartēšanu. Griež, it kā, pa tukšo. Noņēmu kreisā pusē vāku (kurš bijā splīsis pie kritiena, un, visticamāk, ka tikušas iekšā smiltis), un pamēģināju pastartēt. Lielais zobrats, kurš, cik saprotu, strādā kā bendiks, griežās apkārt, nenobloķējoties uz kloķenes. Cik nojaušu, tad tas dēļ tā, ka smiltis tikušas iekšā.
Jautājums tāds, cik sarežģīti ir noravēt to kloķenes kreiso galu nost? Vai atpakaļ stellējot ir iespēja, ka salikšu kaut ko nepareizi? Vai jāliek pēc kaut kādām atzīmēm atpakaļ, jeb vienalga kā?
]Mocis Suzuki gsf 1200.
Paldies.

[ Šo ziņu laboja ralfonsino, 23 Jun 2010, 12:06:04 ]

Offline

Vanags88
23. Jun 2010, 14:34#7064

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: gsx-r 600 SRAD


22 Jun 2010, 00:05:50 laurichh rakstīja:
tās bremžu caurules var iegādāties vienā no varjantiem maxmoto-cena priekš baika ar diviem suportiem +-80ls(skati iziet var) vai gondā, kur šodien džeks mani mazliet (laikam nejauši apjāja paņemot 45) , bet cenai jābūr ap 40ls, (skatē piepisas jo viņiem nepatīk, ka tu pats tās šlangas saskrūvē, bet uz drošību tas neietekmē.
tās kuras tās ģošās tipa gondas piedāvātās ar drošību viņām vis ok, esmu viņas iztestējies līdz vēmienam, pareizi saskrūvējot problēmu nav nedz uz ielas nedz trasē, bet priekš tēdiem nabagiem ,kā es kuri uz valsts tehnisko apskati liek mērenu pimpi tad šie četredesmit lati ir no svara.- un šļaukas darbojas vienlīdzlabi gan kā tās dārgākās gan arīm tās (nosacīti)lētās.
ja NEPIECIEšAMA PALīDZīBA šļauku uzinstelēšanā tad pm vai 26697542


Tehačā pis prātu tikai par saskrūvējamajām šļūtenēm. Es savā gadījumā vnk paņēmu nopirku Würth'ā t.s. kembrikus (ar kuriem izolē vadu savienojumus) uzmaucu uz tās savienojuma vietas, uzkarsēju ar fēnu, sarāvās un inspektors "Mušpētis" lieki neko nejautaja!

Offline

Vanags88
23. Jun 2010, 14:48#7065

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: gsx-r 600 SRAD


22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
Man personīgi problēmas sagadāja dabūt vajadzīgo augstumu starp stūri un tiltiņu, jo dakšas štoku galos ir regulēšanas skruves, kas atdūrās pret stūri. Tad man pašam nācās uztūnēt papildus flanci par 15mm, jau esošajam, kur stiprinās stūre klāt.
+Vēl (kas ir vislielākā šaize) ir problēma, ja uzliksi lielos ragus tad būs jāliek garākas bremžu šļūtenes, un grūti būs izštukot kur un kā labāk izlaist gāzes, čoka un sajūga troses. Kkas līdzīgs būs arī ar kontroļu vadiem, bet (vismaz manā gadījumā) tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!

Offline

eds
23. Jun 2010, 15:03#7066

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


pa kādiem dažiem aliem tos kronšteinus uz 22mm stūri varu piedāvāt.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Vanags88
23. Jun 2010, 15:04#7067

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: gsx-r 600 SRAD


23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:

22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
Man personīgi problēmas sagadāja dabūt vajadzīgo augstumu starp stūri un tiltiņu, jo dakšas štoku galos ir regulēšanas skruves, kas atdūrās pret stūri. Tad man pašam nācās uztūnēt papildus flanci par 15mm, jau esošajam, kur stiprinās stūre klāt.
+Vēl (kas ir vislielākā šaize) ir problēma, ja uzliksi lielos ragus tad būs jāliek garākas bremžu šļūtenes, un grūti būs izštukot kur un kā labāk izlaist gāzes, čoka un sajūga troses. Kkas līdzīgs būs arī ar kontroļu vadiem, bet (vismaz manā gadījumā) tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!

Reku būs bildes ko apčolēt
ragi

Offline

tankists69
24. Jun 2010, 20:31#7068

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Vajadzētu noīrēt ģimenes auto... ar 7 vietām! UZ 2 nedēļām!

Par labu cenu +- 250 LVL...

Ar ekstrām... kondicinories utt....

Vajag ģimenes braucienam....

-----------------
;)

Offline

spring
26. Jun 2010, 12:02#7069

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

zinu ka riepa jaamaina un tomer jautajums par trasi.
aizm. riepai vidus taads ka pa pusriepu metaala stiiga spiid. bet malas - diezgan pat svaigas un labas prieks trases.

ar tadu riepu uz trasi var doties? motoaplis laidis mani treninjaa 2dien ar taaadu riepu

Offline

Fastarow
26. Jun 2010, 12:04#7070

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

es protams no močiem neko nesaprotu, bet domāju ja drātis redzamas vari vispār nebraukt

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

matiicins
26. Jun 2010, 12:13#7071

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:

22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
Man personīgi problēmas sagadāja dabūt vajadzīgo augstumu starp stūri un tiltiņu, jo dakšas štoku galos ir regulēšanas skruves, kas atdūrās pret stūri. Tad man pašam nācās uztūnēt papildus flanci par 15mm, jau esošajam, kur stiprinās stūre klāt.
+Vēl (kas ir vislielākā šaize) ir problēma, ja uzliksi lielos ragus tad būs jāliek garākas bremžu šļūtenes, un grūti būs izštukot kur un kā labāk izlaist gāzes, čoka un sajūga troses. Kkas līdzīgs būs arī ar kontroļu vadiem, bet (vismaz manā gadījumā) tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!
paldies par info

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

garfs
26. Jun 2010, 12:16#7072

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

man bij tieši tāpat (iepriekšējais saimnieks mauca tikai taisni-izmantoti bija 5cm vidū riepai )ārmalās vēl "spuras" bija

vakar nopirku jaunus makšus, psc! cita vadāmība

ārmalās tāda riepa turās, bet mainot puses pāris reizes ir izslidējis ratā paraut nevar spolē tā nav braukšana aizbrauc uz 333 pamegini

[ Šo ziņu laboja garfs, 26 Jun 2010, 12:33:37 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

valdo
26. Jun 2010, 12:29#7073

Kopš: 11. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Zr 550


26 Jun 2010, 12:13:42 matiicins rakstīja:

23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:

22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
Man personīgi problēmas sagadāja dabūt vajadzīgo augstumu starp stūri un tiltiņu, jo dakšas štoku galos ir regulēšanas skruves, kas atdūrās pret stūri. Tad man pašam nācās uztūnēt papildus flanci par 15mm, jau esošajam, kur stiprinās stūre klāt.
+Vēl (kas ir vislielākā šaize) ir problēma, ja uzliksi lielos ragus tad būs jāliek garākas bremžu šļūtenes, un grūti būs izštukot kur un kā labāk izlaist gāzes, čoka un sajūga troses. Kkas līdzīgs būs arī ar kontroļu vadiem, bet (vismaz manā gadījumā) tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!
paldies par info


nu nezinu gan
1.šoseiniekam parasti dakšas tiltiņš ir ļoti plāns... ja negribi lai stūre kādā lielākā bedrē ''atvienojas'' tad ieteicams ir viņu vai nu pastiprināt vai arī meklēt/taisīt jaunu(biezāku)
2.krosa stūre ir krietni aukstāka un platāka.... troses,vadi,bremžu šļauka visdrīzāk būs par īsu(vismaz man tā bija)
3.vēl salīdzinoši mazs čakars (bet tomēr ir) ir spoguļu un priborkas stiprinājumi(tas gadījumā,ja tiek anulēts būris un mocis pārtop par streetu)

-----------------
jēgai jābūt...

Offline

uldisk
26. Jun 2010, 14:34#7074

Kopš: 02. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: ktm


26 Jun 2010, 12:29:52 valdo rakstīja:

26 Jun 2010, 12:13:42 matiicins rakstīja:

23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:

22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!
paldies par info


nu nezinu gan
1.šoseiniekam parasti dakšas tiltiņš ir ļoti plāns... ja negribi lai stūre kādā lielākā bedrē ''atvienojas''


Nu un tehnisku arii ar taadu risinaajumu iziet nevar

Principaa lai kaut cik korekti to izdariitu vajag pirkt citus tiltinjus, bet arii tad tehniskajaa var piesieties

Uldisk

Offline

Vanags88
26. Jun 2010, 16:04#7075

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: gsx-r 600 SRAD


26 Jun 2010, 14:34:40 uldisk rakstīja:

26 Jun 2010, 12:29:52 valdo rakstīja:

26 Jun 2010, 12:13:42 matiicins rakstīja:

23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:

22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri


Savā ziņā liels čakars nav... Izurb dakšas tiltiņā caurumus un skrūvē klāt!
tos nezināsi kur bāzt, jo krietni par garu būs!
paldies par info


nu nezinu gan
1.šoseiniekam parasti dakšas tiltiņš ir ļoti plāns... ja negribi lai stūre kādā lielākā bedrē ''atvienojas''


Nu un tehnisku arii ar taadu risinaajumu iziet nevar

Principaa lai kaut cik korekti to izdariitu vajag pirkt citus tiltinjus, bet arii tad tehniskajaa var piesieties

Uldisk


Nu, nebij nekādu problēmu iziet skati. Visu pa 0 izgāju!

Offline

martinss
26. Jun 2010, 22:54#7076

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Pec musu truucigajiem parbuves noteikumiem stuuri un taas stiprinaajumu konstrukciju mocim mainiit nedriikst. Tas, ka kads konkrets skates viirs uz to pievera acis, nenozimee, ka vienmer taa buus.


26 Jun 2010, 16:04:40 Vanags88 rakstīja:


Nu, nebij nekādu problēmu iziet skati. Visu pa 0 izgāju!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mke
27. Jun 2010, 12:21#7077

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Kawasaki Ninja ZX6R

kungi, uz riitdienu joprojaam nepiecieshami tie savilceeji, ar kuriem vareetu nostiprinaat mo uz paletes! meeegjinu sakontakteet niksonu, bet pagaidaam nekaa. vai nu izpaliidziet ar savilceejiem un snjoreem, protams uz atdoshanu, vai iesakiet kur nopirkt?

paldies!

Offline

motoaddict
27. Jun 2010, 13:45#7078

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


26 Jun 2010, 22:54:27 martinss rakstīja:

Pec musu truucigajiem parbuves noteikumiem stuuri un taas stiprinaajumu konstrukciju mocim mainiit nedriikst. Tas, ka kads konkrets skates viirs uz to pievera acis, nenozimee, ka vienmer taa buus.


26 Jun 2010, 16:04:40 Vanags88 rakstīja:


Nu, nebij nekādu problēmu iziet skati. Visu pa 0 izgāju!


martinss tev nav taisnība!
MK 725 - Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi
14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
Šajā punktā uzsvars ir uz PAŠIZGATAVOTU. Ja vari pierādīt, ka stūri ir izgatavojis sertificēts ražotājs, in tā atbilst tehniskajām prasībām, tad uz priešu! Tas pats attiecas uz trūres turētājiem jeb tiltiņiem. Loti daudzi ražo tiltiņus, kas ir E-sertificēti.

Offline

martinss
27. Jun 2010, 15:59#7079

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Es jau arii domaaju par pashizgatavotiem variantiem- caurumiem tiltinjos, flanchiem utt... To es domaaju, ne taa uzrakstiju.
Ja vari nopirkt ielieniekam paredzetu krosa stuuri ar visiem stiprinaajumiem, shadam meerkim paredzeetiem tiltinjiem, ok, uz priekshu. Lai gan e sertifikats jau veel neko nenozimee, tapat buus jataisa paarbuves projekts... e sertifikats tikai kadaa vacijaa derees, tur shadaa gadijumaa atliek tikai TA stacijaa shadu parbuuvi piefikseet, nekadu papiira darbu kaa mums.




27 Jun 2010, 13:45:40 motoaddict rakstīja:

martinss tev nav taisnība!
MK 725 - Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi
14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
Šajā punktā uzsvars ir uz PAŠIZGATAVOTU. Ja vari pierādīt, ka stūri ir izgatavojis sertificēts ražotājs, in tā atbilst tehniskajām prasībām, tad uz priešu! Tas pats attiecas uz trūres turētājiem jeb tiltiņiem. Loti daudzi ražo tiltiņus, kas ir E-sertificēti.

[ Šo ziņu laboja martinss, 27 Jun 2010, 16:01:07 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

motoaddict
27. Jun 2010, 16:46#7080

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


27 Jun 2010, 15:59:12 martinss rakstīja:
Es jau arii domaaju par pashizgatavotiem variantiem- caurumiem tiltinjos, flanchiem utt... To es domaaju, ne taa uzrakstiju.
Ja vari nopirkt ielieniekam paredzetu krosa stuuri ar visiem stiprinaajumiem, shadam meerkim paredzeetiem tiltinjiem, ok, uz priekshu. Lai gan e sertifikats jau veel neko nenozimee, tapat buus jataisa paarbuves projekts... e sertifikats tikai kadaa vacijaa derees, tur shadaa gadijumaa atliek tikai TA stacijaa shadu parbuuvi piefikseet, nekadu papiira darbu kaa mums.




27 Jun 2010, 13:45:40 motoaddict rakstīja:

martinss tev nav taisnība!
MK 725 - Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi
14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
Šajā punktā uzsvars ir uz PAŠIZGATAVOTU. Ja vari pierādīt, ka stūri ir izgatavojis sertificēts ražotājs, in tā atbilst tehniskajām prasībām, tad uz priešu! Tas pats attiecas uz trūres turētājiem jeb tiltiņiem. Loti daudzi ražo tiltiņus, kas ir E-sertificēti.


Kur tu visu šito esi sasmēlies? Kāds projekts? Tev patīk sarežģīt lietas? Nesēj paniku, un nebiedē tautu!
Pēc tevis teiktā jātaisa projekts tūninga pagriezieniem, kāpšļiem stūrei, hēbeļiem utt? Liecies mierā! Neviens tev neko neteiks, ja nomainītās daļas būs profesionāli uztaisītas no piemērota materiāla un ievērojot tehniskās prasības. Viss, kas nav aizliegts, ir atļauts!!!! Un kopš 2004. gada 1.maija E-sertifikāts Latvijā ir tik pat spēcīgs kā Vācijā. Un, ja kāds tajā TA saka savādāk, tad var viņus droši sūtīt di...!

Offline