Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
lenko | |  Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Citats no parbuvem!!!
25. Stūres maiņa mopēdam, motociklam, triciklam vai kvadriciklam
25.1. Atļauts stūri mainīt pret citas markas un modeļa motocikla stūri
25.2. Stūres stiprinājuma vietām jāatbilst izgatavotāja noteiktām prasībām
25.3. Stiprinājuma elementiem jānodrošina drošs stūres stiprinājums!
klausiet spechukus
plus
301. Stūres rats (motocikla stūre)
301.1. Stūres izmēram, konstrukcijai un stiprinājumam jāatbilst
transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām.
M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļiem atļauts uzstādīt mazāka izmēra
rūpnieciski izgatavotu stūres ratu, ja tā stūres iekārta aprīkota ar pastiprinātāju .
Ja L kategoriju transportlīdzekļiem ir uzstādīta citas markas vai modeļa
stūre, veiktajām izmaiņām jābūt fiksētām transportlīdzekļu reģistrā,
pašizgatavotu stūri uzstādīt aizliegts.
301.2. Stūres rats nedrīkst būt saliekts, saplaisājis.
301.3. Stūres ratam jābūt nekustīgi savienotam ar vārpstu.
301.4. Stūres apvalks nedrīkst traucēt stūres rata satveramību. Tam jābūt
nekustīgi nostiprinātam.
301.5. Stūres ratam jābūt aprīkotam ar pneimatisko drošības spilvenu, ja
to paredzējis transportlīdzekļa izgatavotājs.  [ Šo ziņu laboja lenko, 27 Jun 2010, 16:59:31 ]
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Palasi tacu parbuves noteikumus- pashizgatavotas daljas nedriikst tapat vien likt daudzos transporta lidzeklju mezglos! Jabut parbuves projektam, pashu detalju stipriibas aprekiniem...
Un ir pilnigi vienalga kaa sho detalju buusi izgatavojis. Shada kartiba jau nav tikai mums vieniem, vacieshi arii teicas, ka absoluuti nav problemu izmantot pashtaisiitas daljas, tikai taas janes uz TUV&co laboratorijaam, kur taas par tavu pashu apmaksaatu laiku arii salauziis un atziis der vai nee konkretam meerkjim. Tikai tas summaari maksaa daudz $$ un tie pashi vacieshi klusinjaam, tapat kaa mees, maina un brauc skalji par to nerunaajot.
Principaa jau ir arii pofig lidz viss nenonaak lidz vienam gadijumam- pec avarijas nerodas aizdomas par taas celoni delj tehniskam problemam un tai sekojoshai ekspertiizei, kura secinaas ka ir veiktas nelikumiigas parbuuves. Un tas jau spiid ar kriminalu (starp citu, vacijaa delj taa mainija likumus shajaa sakaraa un pat ja ir nelikumiiga parbuuve, eksperiizes veicejiem ir japierada, ka tieshi shii parbuuve bija avarijas celonis, lidz tam, cik sapratu, tapat vareja izdraazt).
par tiem e sertifikatiem isteniba ir interesanti, jo, kaa jau mineeju, piemeram, bremzhu sistemas upgreid kiti (lielaaks disks uc sikumi ar to kopaa) pec musu parbuves noteikumiem nav legalizeejami, jo musu parbuves noteikumi nelauj modificet bremzhu sistemu shadi. Tomer citur vini ir sertificeeti... 
Un tajaa pashaa vacijaa, ka mineeju, tunninga daljas skates stacijaas ir jaregistree tapat pec likuma, nevar to pashu hebeli tapat vien nomainiit pret neorginaalu, pofig, ka vinam ir sertifikati.
27 Jun 2010, 16:46:17 motoaddict rakstīja:
Kur tu visu šito esi sasmēlies? Kāds projekts? Tev patīk sarežģīt lietas? Nesēj paniku, un nebiedē tautu!
Pēc tevis teiktā jātaisa projekts tūninga pagriezieniem, kāpšļiem stūrei, hēbeļiem utt? Liecies mierā! Neviens tev neko neteiks, ja nomainītās daļas būs profesionāli uztaisītas no piemērota materiāla un ievērojot tehniskās prasības. Viss, kas nav aizliegts, ir atļauts!!!! Un kopš 2004. gada 1.maija E-sertifikāts Latvijā ir tik pat spēcīgs kā Vācijā. Un, ja kāds tajā TA saka savādāk, tad var viņus droši sūtīt di...!
[ Šo ziņu laboja martinss, 27 Jun 2010, 23:14:27 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
motoaddict | |  Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: knaģi pa vašbļodu
| Izskatās ka tev vienkārši patīk liet ūdeni!
Ja uzskati, ka nevar, tad lai tas tā arī paliek tavā galvā. Tie kas māk lasīt noteikumus, tie pārtaisa un brauc svilpodami!
27 Jun 2010, 23:09:17 martinss rakstīja:
Palasi tacu parbuves noteikumus- pashizgatavotas daljas nedriikst tapat vien likt daudzos transporta lidzeklju mezglos! Jabut parbuves projektam, pashu detalju stipriibas aprekiniem...
Un ir pilnigi vienalga kaa sho detalju buusi izgatavojis. Shada kartiba jau nav tikai mums vieniem, vacieshi arii teicas, ka absoluuti nav problemu izmantot pashtaisiitas daljas, tikai taas janes uz TUV&co laboratorijaam, kur taas par tavu pashu apmaksaatu laiku arii salauziis un atziis der vai nee konkretam meerkjim. Tikai tas summaari maksaa daudz $$ un tie pashi vacieshi klusinjaam, tapat kaa mees, maina un brauc skalji par to nerunaajot.
Principaa jau ir arii pofig lidz viss nenonaak lidz vienam gadijumam- pec avarijas nerodas aizdomas par taas celoni delj tehniskam problemam un tai sekojoshai ekspertiizei, kura secinaas ka ir veiktas nelikumiigas parbuuves. Un tas jau spiid ar kriminalu (starp citu, vacijaa delj taa mainija likumus shajaa sakaraa un pat ja ir nelikumiiga parbuuve, eksperiizes veicejiem ir japierada, ka tieshi shii parbuuve bija avarijas celonis, lidz tam, cik sapratu, tapat vareja izdraazt).
par tiem e sertifikatiem isteniba ir interesanti, jo, kaa jau mineeju, piemeram, bremzhu sistemas upgreid kiti (lielaaks disks uc sikumi ar to kopaa) pec musu parbuves noteikumiem nav legalizeejami, jo musu parbuves noteikumi nelauj modificet bremzhu sistemu shadi. Tomer citur vini ir sertificeeti... 
Un tajaa pashaa vacijaa, ka mineeju, tunninga daljas skates stacijaas ir jaregistree tapat pec likuma, nevar to pashu hebeli tapat vien nomainiit pret neorginaalu, pofig, ka vinam ir sertifikati.
27 Jun 2010, 16:46:17 motoaddict rakstīja:
Kur tu visu šito esi sasmēlies? Kāds projekts? Tev patīk sarežģīt lietas? Nesēj paniku, un nebiedē tautu!
Pēc tevis teiktā jātaisa projekts tūninga pagriezieniem, kāpšļiem stūrei, hēbeļiem utt? Liecies mierā! Neviens tev neko neteiks, ja nomainītās daļas būs profesionāli uztaisītas no piemērota materiāla un ievērojot tehniskās prasības. Viss, kas nav aizliegts, ir atļauts!!!! Un kopš 2004. gada 1.maija E-sertifikāts Latvijā ir tik pat spēcīgs kā Vācijā. Un, ja kāds tajā TA saka savādāk, tad var viņus droši sūtīt di...!
| Offline
| | |
|
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Es neko neuzskatu, pasham mocim arii daudz dalju nav orginalaas, vnk zinu, kadus paarkapumus esmu veicis. 
Un daudzi, kas paartaisa, nevis brauc svilpodami, bet lasa noteikumus svilpodami (ja vispar lasa). 
Bet nu katrs dara kaa grib. peace. 
27 Jun 2010, 23:26:58 motoaddict rakstīja:
Izskatās ka tev vienkārši patīk liet ūdeni!
Ja uzskati, ka nevar, tad lai tas tā arī paliek tavā galvā. Tie kas māk lasīt noteikumus, tie pārtaisa un brauc svilpodami!
[ Šo ziņu laboja martinss, 27 Jun 2010, 23:36:35 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
lenko | |  Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| 14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.1. uzstādīt pašizgatavotu vai citas markas un modeļa rāmi;
14.2. veikt izmaiņas rāmja konstrukcijā;
14.3. uzstādīt pašizgatavotu priekšējo dakšu;
14.4. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot priekšējās dakšas vai pakaļējā riteņa maiņu komplektā ar bremžu iekārtu);
14.5. uzstādīt blakusvāģi motocikla kreisajā pusē;
14.6. uzstādīt automobiļa riteņus;
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
14.8. uzstādīt pašizgatavotus sēdekļus;
14.9. uzstādīt pašizgatavotus vai pārbūvētus trokšņu slāpētājus un izpūtēja caurules;
14.10. mainīt stūres ģeometriju;
14.11. mainīt kāju balstu izvietojumu, nemainot vadības ierīču izvietojumu.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline
| | |
laurichh | |  Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
|
28 Jun 2010, 01:25:48 lenko rakstīja:
14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.1. uzstādīt pašizgatavotu vai citas markas un modeļa rāmi;
14.2. veikt izmaiņas rāmja konstrukcijā;
14.3. uzstādīt pašizgatavotu priekšējo dakšu;
14.4. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot priekšējās dakšas vai pakaļējā riteņa maiņu komplektā ar bremžu iekārtu);
14.5. uzstādīt blakusvāģi motocikla kreisajā pusē;
14.6. uzstādīt automobiļa riteņus;
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
14.8. uzstādīt pašizgatavotus sēdekļus;
14.9. uzstādīt pašizgatavotus vai pārbūvētus trokšņu slāpētājus un izpūtēja caurules;
14.10. mainīt stūres ģeometriju;
14.11. mainīt kāju balstu izvietojumu, nemainot vadības ierīču izvietojumu.
bet ko darīt ja rāmja nav? nu ir tā piemeramm ciklonam kuram nesošais ir motors!a un jebkurš punkts kas saistīts ar pašizgatavots ir atiecināms līdz brīdim kamēr to nav izgatavojis kaimiņš. °Un vispār mūsu valsts tehniskās apskates pieņēmēji ir debīliķi un lohi, un normatīvi pec kuriem tie pīzdāmīzēji balstās ir varbūt pašizdomātiun nav nekāda merā saistīti ar satiksmes drošību!
Īstenībā vemt gribas uz 99% gadijumu, kad tehniskajā paņem priekšā kādu moci kuram ir bijis uzstādīts kautkāds aftermarkets kurš pieņemejam nav licies gana atbilstošs , jo uz viņa nav bijis maģiskais e burts(piemēram diožu numura apgaismojums) džeku izpiš, jo nav marķejuma. bļeģ kā nahuj uz diodes dabūt to marķejumu .
joptvai aizrāvos
----------------- 26697542
| Offline
| | |
Vanags88 | |  Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: gsx-r 600 SRAD
|
28 Jun 2010, 01:57:55 laurichh rakstīja:
bet ko darīt ja rāmja nav? nu ir tā piemeramm ciklonam kuram nesošais ir motors!a un jebkurš punkts kas saistīts ar pašizgatavots ir atiecināms līdz brīdim kamēr to nav izgatavojis kaimiņš. °Un vispār mūsu valsts tehniskās apskates pieņēmēji ir debīliķi un lohi, un normatīvi pec kuriem tie pīzdāmīzēji balstās ir varbūt pašizdomātiun nav nekāda merā saistīti ar satiksmes drošību!
Īstenībā vemt gribas uz 99% gadijumu, kad tehniskajā paņem priekšā kādu moci kuram ir bijis uzstādīts kautkāds aftermarkets kurš pieņemejam nav licies gana atbilstošs , jo uz viņa nav bijis maģiskais e burts(piemēram diožu numura apgaismojums) džeku izpiš, jo nav marķejuma. bļeģ kā nahuj uz diodes dabūt to marķejumu .
joptvai aizrāvos
Oi, nerunā esmu izkarojies ar tiem "mušpētniekiem" arī gana. Vienmēr ir bijis tā, ka neizlaiž skati kkādas pilnīgākās hu@$%& pēc... sākot no tā, ka oriģinālā (!) priekšējā lukturī ir ieliktas diožu spuldzes gababarītiem (baltas), nerunājot par nr. zīmes apgaisomjumu un beidzot ar to, ka džeks 1 gadu jaunam mocim pēc izbrauciena apstājoties nevar iekabinat N pārnesumā! BĻ#!! Nobraukums mocim bij ~200km un pie tam vēl Hārlis... Nu labi, finalā jau tur tajā žīdu kantorī tika sacelts liels tracis un aizvēra tam džekam muti. | Offline
| | |
Appo | |  Kopš: 20. Oct 2008
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Suzuki RF600R. Yamaha Tenere XT660Z
| Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!! 

[ Šo ziņu laboja Appo, 28 Jun 2010, 11:03:05 ] | Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Problema ir tajaa, ka neviens nav piekeeries un nopietni paarstraadajis/papildinaajis motociklu parbuves noteikumus. Esoshie vienkarshi neatbilst tekoshai situaacijai, bet gan padomju laikiem, kad nekadu atfermarketa dalju praktiski nebija. Te nu butu darbs tadam organizacijaam, kaa MCA, jo arii vienpersoniski to izdariit nevar.
Palasiju arii tam pasham komerctransportam diezgan daudz un siiki ir atrunaats ko var un ko nee.
Par taam diodeem- pliku diodi lukturii neieliksi, parasti vinas ir samonteetas uz standarta spuldziishu pamatneem. Un tad nu shai konstrukcijai ir jabut sertificeetai... Cits jautajums, ka tikpat labi varam sapirkties sheit letaas kinieshu kveelspudziites bez jebkadiem sertifikatiem un nevienu tas nekrata tad vairs tadaa gadiijumaa... Tapat esmu auto uzravies sheit uz daljaam, kuras vacijaa neviens veikalos netirgotu, jo par to spiideetu lielas nepatikshanas, aber latvijaa visiem pofig. Taa visa bardaka rezultataa, protams, ciesh lietotajs, kursh to spuldziiti veikalaa nopircis, bet skatee vinu nem un izmet. Normali skatei nederiigas ierices veikalos nevajadzeetu varet nopirkt vai arii pie pardoshanas butu jabuut lielam bridinaajumam, ka shii ieriice nav deriiga ielas lietoshanai (vacijaa webveikalos dalai tam pasham led spuldziitem redzu tadus bridinaajumus).
28 Jun 2010, 01:57:55 laurichh rakstīja:
bet ko darīt ja rāmja nav? nu ir tā piemeramm ciklonam kuram nesošais ir motors!a un jebkurš punkts kas saistīts ar pašizgatavots ir atiecināms līdz brīdim kamēr to nav izgatavojis kaimiņš. °Un vispār mūsu valsts tehniskās apskates pieņēmēji ir debīliķi un lohi, un normatīvi pec kuriem tie pīzdāmīzēji balstās ir varbūt pašizdomātiun nav nekāda merā saistīti ar satiksmes drošību!
Īstenībā vemt gribas uz 99% gadijumu, kad tehniskajā paņem priekšā kādu moci kuram ir bijis uzstādīts kautkāds aftermarkets kurš pieņemejam nav licies gana atbilstošs , jo uz viņa nav bijis maģiskais e burts(piemēram diožu numura apgaismojums) džeku izpiš, jo nav marķejuma. bļeģ kā nahuj uz diodes dabūt to marķejumu .
joptvai aizrāvos
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
28 Jun 2010, 10:42:25 Appo rakstīja:
Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!! 

[IMG]appisiens.jpg[/IMG]
Es gaidu no tās pašas varenās organizācijas pask., kā iespējams ieliet 65 l mašīnā kurā degviela vēl mazliet ir un ražotājs ir definējis, ka bāka ir 60 L liela
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Cognition | |  Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
|
28 Jun 2010, 10:42:25 Appo rakstīja:
Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!!


bet vispār man pāris reizes ar auto ir ienākusi prātā doma uztaisīt kontrol-pildījumus dažādos benzīntankos kanniņas, čo tam man arī liekas, ka viņi šmaucās citreiz !!
----------------- The Power of Dreams !
| Offline
| | |
Cognition | |  Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
|
28 Jun 2010, 11:15:48 Niksons rakstīja:
28 Jun 2010, 10:42:25 Appo rakstīja:
Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!! 

[IMG]appisiens.jpg[/IMG]
Es gaidu no tās pašas varenās organizācijas pask., kā iespējams ieliet 65 l mašīnā kurā degviela vēl mazliet ir un ražotājs ir definējis, ka bāka ir 60 L liela
bļe, vsjo, nākamreiz autiņam liešos caur kanniņu ... Latvistāna ibio
un es vēl brīnijos, kāpēc mašīnai kompis rāda patēriņu 6.2, bet pēc ielietā sanāk 7.8 .. nē nu it kā jau melojot tie kompi, bet nu ne vairāk kā 1 L robežās  [ Šo ziņu laboja Cognition, 28 Jun 2010, 11:38:41 ]
----------------- The Power of Dreams !
| Offline
| | |
baikers | |  Kopš: 01. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1448
Braucu ar: Aprilia RSV 1000
|
28 Jun 2010, 11:31:33 Cognition rakstīja:

bet vispār man pāris reizes ar auto ir ienākusi prātā doma uztaisīt kontrol-pildījumus dažādos benzīntankos kanniņas, čo tam man arī liekas, ka viņi šmaucās citreiz !!
Tas būtu kāreiz pareizākais risinājums, normāla 5 vai 10 litru kanna,kurā var redzēt,CIK ieliets.
PS. Regulāri tiek iegādāta degviela-benzīns Statoilā arī zāģiem un pļāvējiem 20 litru metāla kannā, nekad vairāk par 20 litriem neesmu varējis ieliet. Kad ved klāt mašīna vairākas tonnas, atkarībā no gaisa temperatūras apjoms mainās, bet maz. Degvielas stacijā apjomam nevajadzētu būt mainīgam, jo temperatūrai tvertnēs jābūt nemainīgai dēļ to atrašanās zemē. [ Šo ziņu laboja baikers, 28 Jun 2010, 11:38:45 ]
----------------- Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā. | Offline
| | |
kakjis | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
| Comam fuuree,kur baakas ir kopaa preciizi tonna lukoilaa ielija 1200 l piraadiija un dabuuja pikki atpakall un kompensaaciju veel! | Offline
| | |
peecis | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
28 Jun 2010, 11:31:33 Cognition rakstīja:
28 Jun 2010, 10:42:25 Appo rakstīja:
Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!!


bet vispār man pāris reizes ar auto ir ienākusi prātā doma uztaisīt kontrol-pildījumus dažādos benzīntankos kanniņas, čo tam man arī liekas, ka viņi šmaucās citreiz !!
sen autoliste pārbaudīja, uz 10l nekādas blēdības neatklāja
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline
| | |
ursus | |  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1141
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| hmmm,es 13 litru bākā vairāk par 11 litriem nevaru ieliet. tā jau bāka maza un tos pašus divus litrus japoshkas pamanās noshmaukt.
----------------- JAWA | Offline
| | |
Cognition | |  Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
|
28 Jun 2010, 11:59:45 peecis rakstīja:
28 Jun 2010, 11:31:33 Cognition rakstīja:
28 Jun 2010, 10:42:25 Appo rakstīja:
Kāds var paskaidrot kā tukšā Teneres 23 litru bākā var ieliet 24 litrus?!! Noripoju no Tallinas viadukta lejā ar tukšu bāku un pildijos Berģu Statoilā!!!
bet laiki mainās 


bet vispār man pāris reizes ar auto ir ienākusi prātā doma uztaisīt kontrol-pildījumus dažādos benzīntankos kanniņas, čo tam man arī liekas, ka viņi šmaucās citreiz !!
sen autoliste pārbaudīja, uz 10l nekādas blēdības neatklāja
----------------- The Power of Dreams !
| Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| dusiem ir kautkādma mazliet pieļaujama kļūda, bet pieņemu, ka to var nedaudz just uz lielu kvantumu.
šiten vajag paņemt savu bāku un vispirms izmērīt.
manuprāt bākās nav paredzēts liet līdz lūpai. tur arī varētu tā atšķirība rasties. 
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
naatre | |  Kopš: 04. Aug 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 514
Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600
|
28 Jun 2010, 12:10:01 ursus rakstīja:
hmmm,es 13 litru bākā vairāk par 11 litriem nevaru ieliet. tā jau bāka maza un tos pašus divus litrus japoshkas pamanās noshmaukt.
Vai ta tev nepietiek? gandrīz 350km var nobraukt :P
Bija te gadījums pagājšgad, kad LPG iepildīja autosā 97 l gāzes pie balona tilpuma ~46 l. Skaitītājs bija bojāts. Kantoris vainu atzina. | Offline
| | |
tarantuls | |  Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
23 Jun 2010, 14:48:45 Vanags88 rakstīja:
22 Jun 2010, 18:09:58 matiicins rakstīja:
Cik liels čakars ir pārtaisīt šosejniekam stūri uz krosa stūri 
...uzliksi lielos ragus tad būs jāliek garākas bremžu šļūtenes...
manējam ir uzlikta platāka stūre, bet šlaukas vienkārši nostieptas, kā rezultātā aiz luktura kronšteina praktiski aizlocījusies - mierīgai bremzēšanai pietiek, straujāk bremzējot aizkavē un kad tiek pāri tam aizlocījumam tad ir :acis: un :lauzti_kauli: paldies šķūnerim!
jautājums spečukiem: no kāda modeļa vēl varētu derēt yamaha FZ1 `07 panelis (spido)?[ Šo ziņu laboja tarantuls, 28 Jun 2010, 14:57:11 ]
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline
| | |
|
|