Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
EEriks
17. Oct 2011, 20:21#7692

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


17 Oct 2011, 20:15:32 Pauliic rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...asaki/iggjx.html

šitas ir normāls 100kg jaunlatvietim?

itka pietiktu bet gaumes lieta,man jau skiet ka tiem kg tomer 510cm vairak piestavetu

-----------------
mezi rulle

Offline

Fastarow
17. Oct 2011, 20:22#7693

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

uz šito ar skatījos kad meklēju savu kapli... nu man jau liekas ka 100+ letiņam vajag tomer 450nieku. bet tas ir mans subjektīvais viedoklis. Ar 250 neesmu braucis. Katrā gadījumā ar 450 jaudas ir atliku likām

[ Šo ziņu laboja Fastarow, 17 Oct 2011, 20:22:34 ]



-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Pauliic
17. Oct 2011, 20:33#7694

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 17 Oct 2011, 20:45:27 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

chirkainais
17. Oct 2011, 20:48#7695

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Nez, vai jauda ir tas, kas mežā vajadzīgs. Protams, ja mežs ir tas, kam tu moci meklē..

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Fastarow
17. Oct 2011, 20:49#7696

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

mežā vajag STARTERI un šprici.. lai neaizlejas metot kūleņus

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

dropman
17. Oct 2011, 20:56#7697

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

ja budžets ir 1000ls tad es ņemtu divtakteri. To var iekurbulēt bez jebkādas piepūles un arī tam nekas īpašs nenobirs un nebūs remonts uz vēl 1000ls.
Tepat čalis tirgoja ktm 250exc divtakteri. Ja sarunā pareizu cenu tad ir mega kaplis mežam.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Manson
17. Oct 2011, 21:07#7698

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html


Kur tad tik lēta tā Honda

Par garāžu laba ideja

-----------------
www.aragro.lv

Offline

devilxxx
17. Oct 2011, 21:28#7699

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Suzuki Intruder 1800cc / Can Am Xmr 1000

Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīgākais rādītājs...

[ Šo ziņu laboja devilxxx, 17 Oct 2011, 21:36:19 ]

Offline

kinigadners
17. Oct 2011, 21:37#7700

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


17 Oct 2011, 21:28:07 devilxxx rakstīja:
Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīga...
Tapēc es esmu izvēlējies zelta vidus ceļu saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem.

Offline

BigMan
17. Oct 2011, 21:49#7701

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700


17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:
........... saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem ...........


Nu vot kur šitik skarbi var pateikt.......
Ka kāds neuzmet lūpu....

-----------------
www.durka.lv

Offline

chirkainais
17. Oct 2011, 21:50#7702

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:

17 Oct 2011, 21:28:07 devilxxx rakstīja:
Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīga...
Tapēc es esmu izvēlējies zelta vidus ceļu saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem.

Šeit pilnībā jāpiekrīt. Nu, ja tas nav masīvākais sports, bet šadas sportiski-omulīgas berģu kaplēsanas sesijas, tad principā ir po, galvenais labu riepu un daudz maz sajēdzīgu izsvarojumu svaru turot normas robežās.


-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Garders
17. Oct 2011, 22:22#7703

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html

ar to hondu kaut kas nav tā īsti:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hcngi.html
teksts vienāds, mocis cits un cena 2500, braucis neesmu, esmu tikai mēģinājis XR650, un man liekas ka CRF450X reģistrējams un ar starteri ir sapnis, kurš diez vai piepildās pa 1000Ls.

Offline

devilxxx
17. Oct 2011, 22:24#7704

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Suzuki Intruder 1800cc / Can Am Xmr 1000


17 Oct 2011, 21:50:11 chirkainais rakstīja:

17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:

17 Oct 2011, 21:28:07 devilxxx rakstīja:
Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīga...
Tapēc es esmu izvēlējies zelta vidus ceļu saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem.

Šeit pilnībā jāpiekrīt. Nu, ja tas nav masīvākais sports, bet šadas sportiski-omulīgas berģu kaplēsanas sesijas, tad principā ir po, galvenais labu riepu un daudz maz sajēdzīgu izsvarojumu svaru turot normas robežās.


Vakardiena man bija pirmā reize, kad tā normāli sanāca kopā ar ļoti labu kompāniju pabraukt pa mežiem un arī saprast, ka mans KTM 525 ir daudz par spēcīgu, lai ar nelielo pieredzi es spētu ar viņu tik galā... Kā jau minēja kinigadners - ar mutes braukšanu nekur tālu neaizbraukt ir jābrauc pa mežiem, jātrennējas un arī no tā visa jāizdara secinājumi...

Offline

Archy96
17. Oct 2011, 22:24#7705

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2011, 21:07:47 Manson rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html


Kur tad tik lēta tā Honda

Par garāžu laba ideja

Tas pirmais sludeklis ir uzmetiens, neuzķeries

Runājot par jaudām un kubatūrām - ir sanācis izgāzt ar ļoti daudziem un dažādiem kapļiem, ja priekš motokrosa vai ziemas braukšanas, tad 250 4T vai 250 2T, var arī 125 2T, bet viņam ručkai tikai 2 pozīcijas on/off, man galīgi nepatīk. Ja priekš enduro un mežiem, tad viennozīmīgi 4T lielās kubatūras un vēlams ar elektrostarteri, jo ar tiem braukt ir vieglāk, iemet kādā 3šajā robā un brauc neslēdzoties kā ar automātu + laba grieze pie mazajiem apgriezieniem. Nu tas tīri mans subjektīvais viedoklis. Vēl var apskatīt budžeta risinājumus tīri mierīgai mežu braukšanai DR650, XT/TT600, KLX650, XR600/650, ja vien samierināties ar diezgan lielo svaru un izsmērēto vadāmību.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
17. Oct 2011, 22:42#7706

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


17 Oct 2011, 22:22:23 Garders rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html

ar to hondu kaut kas nav tā īsti:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hcngi.html
teksts vienāds, mocis cits un cena 2500, braucis neesmu, esmu tikai mēģinājis XR650, un man liekas ka CRF450X reģistrējams un ar starteri ir sapnis, kurš diez vai piepildās pa 1000Ls.
Latvijā CRF450X var piereģistrēt tikai, ja tā nākusi no kāds no vecājām EU dalībvalstīm, jo jauno no salona nevar pie mums piereģistrēt... gribētos to uzskatīt par akmentiņu dīlera lauciņā...

Offline

envy
17. Oct 2011, 22:46#7707

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Modrs
17. Oct 2011, 23:06#7708

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Oct 2011, 23:17:36 ]

Offline

dzhanis
17. Oct 2011, 23:16#7709

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250


17 Oct 2011, 22:24:28 Archy96 rakstīja:

17 Oct 2011, 21:07:47 Manson rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html


Kur tad tik lēta tā Honda

Par garāžu laba ideja

Tas pirmais sludeklis ir uzmetiens, neuzķeries

Runājot par jaudām un kubatūrām - ir sanācis izgāzt ar ļoti daudziem un dažādiem kapļiem, ja priekš motokrosa vai ziemas braukšanas, tad 250 4T vai 250 2T, var arī 125 2T, bet viņam ručkai tikai 2 pozīcijas on/off, man galīgi nepatīk. Ja priekš enduro un mežiem, tad viennozīmīgi 4T lielās kubatūras un vēlams ar elektrostarteri, jo ar tiem braukt ir vieglāk, iemet kādā 3šajā robā un brauc neslēdzoties kā ar automātu + laba grieze pie mazajiem apgriezieniem. Nu tas tīri mans subjektīvais viedoklis. Vēl var apskatīt budžeta risinājumus tīri mierīgai mežu braukšanai DR650, XT/TT600, KLX650, XR600/650, ja vien samierināties ar diezgan lielo svaru un izsmērēto vadāmību.


pats kapaju ar xr600 pa mezhu.sakuma likas smags un ciets. noregulejot amortizatorus uz mikstaaku rezhimu braukshana pa redeli palika daudz baudamaka. virsu lielaks zobrats-pa shauram vietam, kur jabrauc lenam mocis ripo tukshgaitaa bez gazeshanas un sajuga raustishanas. toties kad jadod ruchka zb pa robiem slegties 1-2-3-4 visu laiku... it ipashi ja jabrauc kaapaas augshaa, kur uzsakot ir 1., tad 2. un tad tas otrais atri izbeidzas un japaspej vel treshajaa parslegt, lai neierokas.


p.s. pa brivdienam gaazham! es ar maticinu jau gatavi pievienoties!

Offline

AK292
17. Oct 2011, 23:29#7710

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350


17 Oct 2011, 23:06:58 Modrs rakstīja:

17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

Katram savs, bet man liekas, ka mans 525 der visam vislabāk- kompaškās, kur tehnikas ir visādas, mans izceļas ar to, ka varu veikt garākus pārbraucienus uz vingrošanas vietām(krosači činkst par motorstundām, par 2T vispār neteikšu) , lielākie (600, 800 endūri) grimst smiltīs, tā nevadās. Par motora resursu arī nav jāuztraucas. Tāka atlikt 2T publisko slavināšanu, ja vien:
1. patīk skūtera skaņa
2. patīk biežāk remontēt (domāju virzuļu maiņas)
3. patīk staipīties(ne braukt) pa purviem
utt

Offline

Archy96
17. Oct 2011, 23:33#7711

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2011, 23:29:40 AK292 rakstīja:

17 Oct 2011, 23:06:58 Modrs rakstīja:

17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

Katram savs, bet man liekas, ka mans 525 der visam vislabāk- kompaškās, kur tehnikas ir visādas, mans izceļas ar to, ka varu veikt garākus pārbraucienus uz vingrošanas vietām(krosači činkst par motorstundām, par 2T vispār neteikšu) , lielākie (600, 800 endūri) grimst smiltīs, tā nevadās. Par motora resursu arī nav jāuztraucas. Tāka atlikt 2T publisko slavināšanu, ja vien:
1. patīk skūtera skaņa
2. patīk biežāk remontēt (domāju virzuļu maiņas)
3. patīk staipīties(ne braukt) pa purviem
utt

2T faktiski ir 2 priekšrocības:

1) Prasts kā ķieģelis.
2) Ļoti viegls.

Visi pārējie laikam ir tikai mīnusi, salīdzinot ar 4T.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline