Pirms nieka aptuveni 20 gadiem visi uz tādiem dragāja un tas bija tikai normāli, tur bija tā - jo oldskūlīgāka rakstāmmašīna, jo lielāks no tās bija troksnis, "modernie" modeļi jau nāca ar elektroniku un nevajadzēja vairs bliezt pa pogām no visa spēka, lai to burtu uzrakstītu un arī viss notika stipri klusāk. Lai labotu salaistās kļūdas bija speciāla baltā krāsa, ar ko vienkārši aizkrāsoja ciet, tintes "kārtridžs" - uz 2 rullīšiem ar tinti piesūcināta lenta, kas visu laiku tinās no viena gala uz otru, nu baigā mehānika
Pirms nieka aptuveni 20 gadiem visi uz tādiem dragāja un tas bija tikai normāli, tur bija tā - jo oldskūlīgāka rakstāmmašīna, jo lielāks no tās bija troksnis, "modernie" modeļi jau nāca ar elektroniku un nevajadzēja vairs bliezt pa pogām no visa spēka, lai to burtu uzrakstītu un arī viss notika stipri klusāk. Lai labotu salaistās kļūdas bija speciāla baltā krāsa, ar ko vienkārši aizkrāsoja ciet, tintes "kārtridžs" - uz 2 rullīšiem ar tinti piesūcināta lenta, kas visu laiku tinās no viena gala uz otru, nu baigā mehānika
zinu dažus, kas joprojām ikdienā taādas izmanto...jo ir tādās TIR grāmatiņas kuras vajag attiecīgi sadrukāt uzreiz 4; 6; vai 8 attiecīgi cik tālu fūra brauc un tad liek starpā koppapīru un dragā. (parastā printerī TIR ielikt nevar un izjaukt to grāmatiņu pa lapam nedrīkst) pats uz tādas rakstammašinas drukāju šīs pašas TIR grāmatiņs 4 gadi apakaļ (protams jau ar navarotiem maināmi valodas diski RUS/ENG), tagad priekšnieki atlavas nopirkt speciālo adatu printeri jo uz tas mašīnites looti ilgi un nedo dies klūda
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 21 Sep 2013, 11:21:28 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
21 Sep 2013, 12:46:51 Niere rakstīja:
no priekšas visi šie ape hangers izskatās kā vecis uz ginekoloģiskā krēsla.
nespēju iedomāties, ka šādam verķim ar vadību.
droši vien, ja vajag paraut malā, tad uzreiz lowside biete ar izslīdējušu priekšējo ratu.
ir kāds, kas var šo nokomentēt iz pieredzes?