Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
eds
15. Dec 2010, 12:02#8761

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

a kā nokonstatēt to vai ķēdi jāmaina vai vēl ies

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

shkapars
15. Dec 2010, 12:03#8762

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

yes, ir

bet noregulējot manuālo pēc formulas, kas uzdota zīmējumā, pazaudē vienu efektu, ko dod manuālais spriegotājs, resp. minimālā iespējamā ķēdes nospriegošana. pēc bildes nospriego ķēdi tieši tikpat cik ar automātisko. pareizāk būtu, pēc Modrs bildes ieregulē sākumstāvokli, ieliek spriegotāju, bet nepievelk kontruzgriezni. tad iedarbina motoru un lēnām palaiž vaļā regulējamo skrūvi līdz ķēde sāk grabēt, tad nedaudz pievelk, lai negrab, pagāzē, ja negrab tad nokontrē un brauc. bet jāpievērš uzmanība ķēdes grabēšanai, jo pie slodzes tomēr šad tad tomēr grab. tad atkal nedaudz pievelk. Nedaudz = kaut kāds 1/4 apgrieziens. šādi var noregulēt minimālo sadalenes ķēdes spriegojumu, kas ir mazāks par automātiskā un līdz ar to rada mazāku pretestību motorā.

Offline

shkapars
15. Dec 2010, 12:08#8763

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


15 Dec 2010, 12:01:24 eds rakstīja:

15 Dec 2010, 11:06:11 shkapars rakstīja:
Es savam F4i mainīju gan sadalenes ķēdi, gan spriegotāju. Man ir lieks manuālais spriegotājs, jo savam uzliku atpakaļ automātisko. izmaksas ar orģ det ir ap 40 Ls ķēde un ap 40 Ls jauns autom spriegotājs.
vienīgi es īsti nebiju pārliecināts par jaunas ķēdes nospriegošanu ar manuālo, jo nevar vairs dzirdēt ķēdi. tāpēc tikai uzliku autom.

Hondām šad tad nobrūk spriegotāji, iespējams, ka tev vajag tikai nomainīt spriegotāju


kur tādas cenas var atrast varoņpilsētas bodēs man ķēdi piedāvāja pa ls 70 un spriegotāju kautkur ap to pašu ciparu un tāpēc es te domāju ko un kā darīt, lai arī aliņam kautkas paliek.


pirku Hondā, bet tā kā ir ziema, tad vari uzsūtīt no usa, varu ieteikt Honda Powersports of Troy, sūta ārpus usa un pasta izmaksas nav astronomiskas, nāk apmēram no 2-5 nedēļām, kā paveicās mūsu galā ar pasta sadali.

bet vēl varu ieteikt pārdod savējo un nopērc manējo būs tev jauna ķēde un abi spriegotāji

Offline

kinigadners
15. Dec 2010, 21:08#8764

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


15 Dec 2010, 12:03:59 shkapars rakstīja:
yes, ir

bet noregulējot manuālo pēc formulas, kas uzdota zīmējumā, pazaudē vienu efektu, ko dod manuālais spriegotājs, resp. minimālā iespējamā ķēdes nospriegošana. pēc bildes nospriego ķēdi tieši tikpat cik ar automātisko. pareizāk būtu, pēc Modrs bildes ieregulē sākumstāvokli, ieliek spriegotāju, bet nepievelk kontruzgriezni. tad iedarbina motoru un lēnām palaiž vaļā regulējamo skrūvi līdz ķēde sāk grabēt, tad nedaudz pievelk, lai negrab, pagāzē, ja negrab tad nokontrē un brauc. bet jāpievērš uzmanība ķēdes grabēšanai, jo pie slodzes tomēr šad tad tomēr grab. tad atkal nedaudz pievelk. Nedaudz = kaut kāds 1/4 apgrieziens. šādi var noregulēt minimālo sadalenes ķēdes spriegojumu, kas ir mazāks par automātiskā un līdz ar to rada mazāku pretestību motorā.
Par to ķēdes regulēšanu vis ir pareizi,tikai tā ķēdes grabēšana vairāk izpaudīsies tukšgaitā.Es tādus spriegotājus uzrasēju pats ar saviem izmēriem un dodu mūsu pašmāju bāleliņiem virpotājiem,lai pa 10Ls uzvirpo.Divu dienu jautājums un vis notiekās.

Offline

Archy96
15. Dec 2010, 21:15#8765

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Dec 2010, 21:08:07 kinigadners rakstīja:

15 Dec 2010, 12:03:59 shkapars rakstīja:
yes, ir

bet noregulējot manuālo pēc formulas, kas uzdota zīmējumā, pazaudē vienu efektu, ko dod manuālais spriegotājs, resp. minimālā iespējamā ķēdes nospriegošana. pēc bildes nospriego ķēdi tieši tikpat cik ar automātisko. pareizāk būtu, pēc Modrs bildes ieregulē sākumstāvokli, ieliek spriegotāju, bet nepievelk kontruzgriezni. tad iedarbina motoru un lēnām palaiž vaļā regulējamo skrūvi līdz ķēde sāk grabēt, tad nedaudz pievelk, lai negrab, pagāzē, ja negrab tad nokontrē un brauc. bet jāpievērš uzmanība ķēdes grabēšanai, jo pie slodzes tomēr šad tad tomēr grab. tad atkal nedaudz pievelk. Nedaudz = kaut kāds 1/4 apgrieziens. šādi var noregulēt minimālo sadalenes ķēdes spriegojumu, kas ir mazāks par automātiskā un līdz ar to rada mazāku pretestību motorā.
Par to ķēdes regulēšanu vis ir pareizi,tikai tā ķēdes grabēšana vairāk izpaudīsies tukšgaitā.Es tādus spriegotājus uzrasēju pats ar saviem izmēriem un dodu mūsu pašmāju bāleliņiem virpotājiem,lai pa 10Ls uzvirpo.Divu dienu jautājums un vis notiekās.

Es tieši tā pat darīju, virpotājs pēc manām skicēm uztaisīja manuālā spriegotāja korpusu no duralumīnija, uz smalko vītni ar mazāku soli, lai var precīzāk piegriezt, izmaksas minimālas - rezultāts maksimāls, un jā - tā grabēšana ir visām hondām slimība, it sevišķi F4, un nevajag tur ķēdi mainīt, tikai tikt galā ar spriegotāju

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
15. Dec 2010, 21:16#8766

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nuja, vienpodniekam jau neko nevar dzirdēt, kad iegriežas motors nu baikam tā diezgan izteikti var dzirdēt nedaudz nenospriegotu sadalenes ķēdi izejās no labajiem līkumiem, kad guļ blakus sadalenes ķēdei
tas no pieredzes, sāk grabēt pie slodzes un lieliem apgriezieniem, gan CRFam, gan CBRam, kad tukšgaitā nekas negrab.
un, protams, virpotājs uztaisīs pa 10 Ls, reku Modrs jau ir iedevis zīmējumu kā izskatās. vēl jau pārtaisa arī tos pašus orģinālos.

Offline

Archy96
15. Dec 2010, 21:16#8767

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Dec 2010, 12:02:07 eds rakstīja:
a kā nokonstatēt to vai ķēdi jāmaina vai vēl ies

Jāskatās, vai fāzes nav nobīdījušās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kinigadners
15. Dec 2010, 21:29#8768

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


15 Dec 2010, 21:16:41 Archy96 rakstīja:

15 Dec 2010, 12:02:07 eds rakstīja:
a kā nokonstatēt to vai ķēdi jāmaina vai vēl ies

Jāskatās, vai fāzes nav nobīdījušās.
Viencilindr motoriem to ķēdi visniknāk var dzirdēt kā lēkā velves katra uz savu pusi.Tiem spriegotājiem ārpusē zem šaibas un kontruzgriežņa ievirpo vietu priekš gumijas rinķi lai lēnā garā nesūcās āra eļļa.

Offline

Modrs
15. Dec 2010, 22:23#8769

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


15 Dec 2010, 21:29:50 kinigadners rakstīja:

15 Dec 2010, 21:16:41 Archy96 rakstīja:

15 Dec 2010, 12:02:07 eds rakstīja:
a kā nokonstatēt to vai ķēdi jāmaina vai vēl ies

Jāskatās, vai fāzes nav nobīdījušās.
Viencilindr motoriem to ķēdi visniknāk var dzirdēt kā lēkā velves katra uz savu pusi.Tiem spriegotājiem ārpusē zem šaibas un kontruzgriežņa ievirpo vietu priekš gumijas rinķi lai lēnā garā nesūcās āra eļļa.


dalabi. kādas tur fāzes varēs saskatīt, ja nu vienīgi ar indikatoru

reku bildē manas husqvarnas jaunā un vecā mega supadupa izstiepusies ķēde. Tik mazu atmetku starpību pat acīgākais egons neredzēs.


ķēdes stāvokli visprecīzāk izsaka spriegotājs
izstaipītai ķēdei


gerai ķēdei

[ Šo ziņu laboja Modrs, 15 Dec 2010, 22:25:30 ]

Offline

dzerrais
15. Dec 2010, 22:58#8770

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

vai var normali nokrasot diskus bez atspiekosanas? un ka to dara?

Offline

garfs
15. Dec 2010, 23:08#8771

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

kurš rīgā var izbaulēt no bākas buktes, cik tāds joks +/- maksā..?
ja kāds ar to nodarbojas -PM

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

osiic
16. Dec 2010, 00:29#8772

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


15 Dec 2010, 23:08:26 garfs rakstīja:
kurš rīgā var izbaulēt no bākas buktes, cik tāds joks +/- maksā..?
ja kāds ar to nodarbojas -PM


Teikas Arnis var paliidzeet

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

shkapars
16. Dec 2010, 10:07#8773

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


15 Dec 2010, 23:08:26 garfs rakstīja:
kurš rīgā var izbaulēt no bākas buktes, cik tāds joks +/- maksā..?
ja kāds ar to nodarbojas -PM


Manējo taisnoja Gatis Eglītis 26122630, labs skaitlis un laba kvalitāte (Arča apliecināja)

Offline

Shels
17. Dec 2010, 15:04#8774

Kopš: 05. Sep 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Suzuki RF 900 R

spečuki!!!gribējas prasīt jums,tiem kam kādreiz ir bijis suzuki Rf900,vai kāds ir provējis partaisīt asti shim modelim,respektīvi doma ir deaktivizēt pakaljējo dubliņu,kurš ir no plastmasas un aiztaisiīt to vietu ar dekoratīvo alumīniju,vai kādam neatrastos bildes,vai kkas tml. lai zinātu kā butu labāk?moš kāds ir zīmējis uz papīru šādu nelielo projektu,varbūt kādu domu var ieteikt

-----------------
Raifers jobans rott!

Offline

zet
17. Dec 2010, 16:42#8775

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

http://www.failiem.lv/thumb_show.php?i=xlqrds&n=suzuki,RF900.JPG

Offline

Shels
17. Dec 2010, 17:57#8776

Kopš: 05. Sep 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Suzuki RF 900 R

kkas uz to pusi,bet es tikai neparmetinashu fermas astei,jo man liekas ka shitam modelim nebus riktigi ja buus dibens uz augsu ta ka daziem Bandit.viss vairak domaju,ka skatu boja tas plastmasas gabals uz ko numurs stav virsu,kkads tads neformigs.

-----------------
Raifers jobans rott!

Offline

zet
17. Dec 2010, 19:33#8777

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ipaši vieglo asti nevar taisīt jo ar priekšu nebūs "nobalansēts" vizuāli. It kā es piedāvāju bēz metināšanas?

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Dec 2010, 19:37:31 ]

Offline

Shels
18. Dec 2010, 08:56#8778

Kopš: 05. Sep 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Suzuki RF 900 R

a,skaidrs.nebiju aizdomajies tik taalu

-----------------
Raifers jobans rott!

Offline

undo
18. Dec 2010, 21:47#8779

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


17 Dec 2010, 15:04:31 Shels rakstīja:
spečuki!!!gribējas prasīt jums,tiem kam kādreiz ir bijis suzuki Rf900,vai kāds ir provējis partaisīt asti shim modelim,respektīvi doma ir deaktivizēt pakaljējo dubliņu,kurš ir no plastmasas un aiztaisiīt to vietu ar dekoratīvo alumīniju,vai kādam neatrastos bildes,vai kkas tml. lai zinātu kā butu labāk?moš kāds ir zīmējis uz papīru šādu nelielo projektu,varbūt kādu domu var ieteikt
http://www.tanqueseco.com.br/Fotos/RF-900/pages...o%20Fanti-05.htm (šī ir galerija- slaidrāde) Smuku RF uztaisija ar Giksera purnu vēl...

[ Šo ziņu laboja undo, 18 Dec 2010, 22:04:05 ]



-----------------
homo homini lupus est

Offline

tuciz
20. Dec 2010, 12:10#8780

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd

Spečuki, ganjau jautājums 100 reizes apspriests, bet nevaru atrast!

Ja mo ved no UK - kas ir jamaina?
lampa un japarprogramme no judzem uz km un viss? vai kaa?

Offline