Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
Negantelis
23. Jan 2012, 22:52#8932

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

mani gaiļezerā taisa.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
23. Jan 2012, 23:14#8933

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Jan 2012, 22:52:48 Negantelis rakstīja:
mani gaiļezerā taisa.

Dirsā Tev ir

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
23. Jan 2012, 23:37#8934

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

nakujam?

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Archy96
23. Jan 2012, 23:43#8935

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Jan 2012, 23:37:04 Negantelis rakstīja:
nakujam?

Palasi Nieres tekstu 2reiz. Un iepriekš arī par šo tēmu tika diskutēts Moto Traumu topikā. Aizej labāk un atrādi to savu kāju kādam neatkarīgam ekspertam, savādāk drīz dabūsi lekt uz vienas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Garders
24. Jan 2012, 22:11#8936

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

Pēsc šiem lazaretes stāstiem piezogas domas via braukt ar moci vispār ir tā vērts. Saprotu ka traumas pašlaik ir pasniegtas diezgan koncentrētā veidā, bet nu visiem kas satraumējušies novēlu atveseļošanos, pārējiem novēlu pēc iespējas mazāk riskēt.

Offline

Archy96
24. Jan 2012, 22:18#8937

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Jan 2012, 22:11:00 Garders rakstīja:
Pēsc šiem lazaretes stāstiem piezogas domas via braukt ar moci vispār ir tā vērts. Saprotu ka traumas pašlaik ir pasniegtas diezgan koncentrētā veidā, bet nu visiem kas satraumējušies novēlu atveseļošanos, pārējiem novēlu pēc iespējas mazāk riskēt.


Uzdod pats sev jautājumu - ko Tu labāk gribētu dzīvē, darīt savas iemīļotās lietas, dzīvot pilnvērtīgi un no visas sirds, riskējot sev kaut ko salauzt jeb nolauzt, jeb tupēt mājās sūkājot alu un lūrot hokeju, kā nožēlojams tirliņš, baidoties, ka tik kaut kas nelāgs neatgadās????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Jan 2012, 22:38#8938

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Jan 2012, 22:31:22 Niere rakstīja:

24 Jan 2012, 22:18:41 Archy96 rakstīja:

24 Jan 2012, 22:11:00 Garders rakstīja:
Pēsc šiem lazaretes stāstiem piezogas domas via braukt ar moci vispār ir tā vērts. Saprotu ka traumas pašlaik ir pasniegtas diezgan koncentrētā veidā, bet nu visiem kas satraumējušies novēlu atveseļošanos, pārējiem novēlu pēc iespējas mazāk riskēt.


Uzdod pats sev jautājumu - ko Tu labāk gribētu dzīvē, darīt savas iemīļotās lietas, dzīvot pilnvērtīgi un no visas sirds, riskējot sev kaut ko salauzt jeb nolauzt, jeb tupēt mājās sūkājot alu un lūrot hokeju, kā nožēlojams tirliņš, baidoties, ka tik kaut kas nelāgs neatgadās????


ir kāds indiešu viedais, kurš gudrus vārdus sacījis:

"Dzīvi var nodzīvot tikai bīstami - nav cita veida, kā to var nodzīvot. Tikai bīstamībā dzīve iegūst briedumu, augsmi. Cilvēkam jābūt piedzīvojumu meklētājam, vienmēr gatavam riskēt ar zināmo nezināmā dēļ. Un, reizi izjutis brīvības un bezbailības prieku, cilvēks nekad nenožēlo, jo tad viņš zina, ko nozīmē dzīvot pēc optimuma. Viņš zina, ko nozīmē iedegt savas dzīves lāpu vienlaikus no abiem galiem. Un viens šīs intensitātes mirklis atnes vairāk prieka nekā vesela mūžība pelēcīgas dzīves."

© Ošo

ir cilvēki, kuri ātri dzīvo...
un ir cilvēki, kuri lēni mirst...
to gan saku es.


True true

Katrs Motociklists savā dziļākajā būtībā ir "ugāra vecis", kurš grib paņemt dzīvi kā citronu rokā un izspiest no tā visu sulu, visu labumu un pozitīvās emocijas, trakās izjūtas, ko tā spēj sniegt, un kaut arī dažiem ugarščikiem šī dzīve apraujās ātrāk, nekā plānots, tik un tā šis veids kā iet savu ceļu ir daudz labāks, par pelēcīgi vienmuļu un garu, bezjēdzīgu rutīnas dzīvīti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Garders
24. Jan 2012, 23:19#8939

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

Labi, pierunājāt, nepārdošu moci . Īstenībā jau mans teksts bija par līdzjūtību un pārlieku riska neuzņemšanos.

Offline

Negantelis
25. Jan 2012, 09:59#8940

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jau pirmajā dienā kad atguvu samaņu pa īstam(sapratu kur es esmu,kas noticis un bija vismaz daļēji āizgājuši narko dēmoni ) es domāju par to ka gribētu izbraukt ar moci.
Tāda doma ka varētu vairs nebraukt pat prātā neienāca.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Manson
25. Jan 2012, 15:39#8941

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.

[ Šo ziņu laboja Manson, 25 Jan 2012, 15:40:23 ]



-----------------
www.aragro.lv

Offline

kinigadners
25. Jan 2012, 17:08#8942

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


25 Jan 2012, 15:39:30 Manson rakstīja:
Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.
Liecies mierā ar tām dīzēm,tu taču viņu nespīdzināsi kā 125cinieku kurš brauc pirmajā desmitniekā sacensībās,pus gāzītē brauzot būs vis labi ar standarta dīzēm ja ņem vēra vēl to ka pirmajās desmit minūtēs gaisa filtrs būs apsūcies ar sniegu izdarot tev pakalpojumu

Offline

welder
25. Jan 2012, 17:15#8943

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530


25 Jan 2012, 17:08:01 kinigadners rakstīja:

25 Jan 2012, 15:39:30 Manson rakstīja:
Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.
Liecies mierā ar tām dīzēm,tu taču viņu nespīdzināsi kā 125cinieku kurš brauc pirmajā desmitniekā sacensībās,pus gāzītē brauzot būs vis labi ar standarta dīzēm ja ņem vēra vēl to ka pirmajās desmit minūtēs gaisa filtrs būs apsūcies ar sniegu izdarot tev pakalpojumu

+1
Tieši tā,nav ko tur līst un kašķi meklēt.Savam Husim nemainu ne ziemā,ne vasarā neko karbim,ir tāpat labi.

Offline

Manson
25. Jan 2012, 22:45#8944

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Skatoties, ko man kaimiņš dara ar savas kvadras karbiķi un dīzēm, man te tādas domas prātā sāka maisīties Paldies jums kolēģi, ka nomierinājāt un aiztaupījāt lieku čakaru Itālis to karbūzi iestīvējis tā, ka nevar bez karburātora noņemšanas, neko samainīt. Protams KTM un japāņiem tādu problēmu nav (vismaz kvadrām ko te kaimiņa garāžā redzu)
Ā un kad nopirku kapli, tad jau kāds pirms tam bija samainījis uz lielākām par standarta (vasarā bija krietni par treknu). Es saliku kādām jānāk standartā un viss vasarā bija čikiniekā. Man jau arī likās, ka standarta dīzei pie amatiera slodzes vajadzētu būt visam kārtībā.


-----------------
www.aragro.lv

Offline

Archy96
25. Jan 2012, 22:57#8945

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Jan 2012, 22:45:21 Manson rakstīja:
Skatoties, ko man kaimiņš dara ar savas kvadras karbiķi un dīzēm, man te tādas domas prātā sāka maisīties Paldies jums kolēģi, ka nomierinājāt un aiztaupījāt lieku čakaru Itālis to karbūzi iestīvējis tā, ka nevar bez karburātora noņemšanas, neko samainīt. Protams KTM un japāņiem tādu problēmu nav (vismaz kvadrām ko te kaimiņa garāžā redzu)
Ā un kad nopirku kapli, tad jau kāds pirms tam bija samainījis uz lielākām par standarta (vasarā bija krietni par treknu). Es saliku kādām jānāk standartā un viss vasarā bija čikiniekā. Man jau arī likās, ka standarta dīzei pie amatiera slodzes vajadzētu būt visam kārtībā.


Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Manson
25. Jan 2012, 23:09#8946

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

-----------------
www.aragro.lv

Offline

welder
25. Jan 2012, 23:37#8947

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530


25 Jan 2012, 23:09:47 Manson rakstīja:

25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

200 stundas esmu nomaucis ar Husi,un ne reizi neesmu regulejis karbi...saprotu tas nav rādītājs.(filtru nemazgāju pēc katras braukšanas)

Offline

Archy96
25. Jan 2012, 23:46#8948

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Jan 2012, 23:37:55 welder rakstīja:

25 Jan 2012, 23:09:47 Manson rakstīja:

25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

200 stundas esmu nomaucis ar Husi,un ne reizi neesmu regulejis karbi...saprotu tas nav rādītājs.(filtru nemazgāju pēc katras braukšanas)

Nav jau jāregulē obligāti, ja mocis kaut kā puslīdz labi iet, es arī ar savu RMX braucu ar jauno karbiķi neko pagaidām nedarot, kaut gan jūtu, ka derētu dīzes pamainīt uz leju un biški paeksperimentēt, jo tukšgaitā ir pa daudz trekns, un adata līdz apakšai nolaista. Bet saregulējot visu PAREIZI dažkārt pašam ir acis , cik jūtami labāk mocis aiziet
Vecajā šancē pērdevām reiz divus jaunus TE510, standartā tie moči priekš mūsu klimata bija pa treknu saregulēti, klienti jau pēc nedēļas bija atpakaļ ar tekstu, ka neiet īsti kā gribētos, nu neko - pamainījām dīzes, adatu paregulējām, aparāti pavisam savādāk aizgāja uzreiz.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gunman
26. Jan 2012, 00:16#8949

Kopš: 24. Apr 2011

Ziņojumi: 486

Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;

Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!

-----------------
Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs

Offline

matiicins
26. Jan 2012, 00:17#8950

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


26 Jan 2012, 00:16:50 Gunman rakstīja:
Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!
ar piekabēm

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
26. Jan 2012, 00:29#8951

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jan 2012, 00:17:53 matiicins rakstīja:

26 Jan 2012, 00:16:50 Gunman rakstīja:
Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!
ar piekabēm

Ja es nebūšu totāli apsities sestdienas skijoringā, tad piedalos

Bez radzēm

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Jan 2012, 00:29:51 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline