Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
| Autors | Ziņojums |
| jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
04 Apr 2012, 17:26:44 Niere rakstīja:
04 Apr 2012, 11:26:05 jancels rakstīja:
16 Mar 2012, 19:13:42 UDT rakstīja:
16 Mar 2012, 19:04:45 mezavecis rakstīja:
Man uz tadu domu vairak vedinaja MA2 ..pielauju ka mazak vilks lidzi sajugs..varbut kludos bet tomer 
Jaa man ar buutu interesanti uzzinat ko labaaku sajugam dara MA2 nekaa MA 
Es arī braucu ar RMZ-450. Manuālī rakstīts MA. Kopš sāku lietot MA2(nanoTECH Putoline), man sāk likties, ka, tomēr, sajūgs sāk slīdēt. Var būt ka sagadīšanās. Vai kādam nav bijis līdzīgi?
- kāda bija pirmā eļļa?
- kādas ir viskozitātes, ko lēji pirms un pēc?
- kādā klimata sezonā brauci ar vienu un otru?
- vai problēma bija visu laiku vai tikai kādā konkrētā brīdī?
un apraksti nedaudz precīzāk problēmu.
Iespējams, ka sajūgs savu nokalpojis, tāpēc tikai pajautāju vai kādam nav bijis līdzīgi.
Braucu ar suzuki rmz450 09. gada
Eļļas specene manuālī:
API: SF/SG vai SH/SJ
JASO: MA
10w40
Pirms tam braucu ar DENICOL THUMPER LUBE 10w40 (JASO: MA - API: SG/SJ)
Sāku lietot PUTOLINE OFFROAD NANO TECH (Jaso MA2
API SL (- šis nesakrīt))
Laikam nebūs korekti salīdzināt, jo kādreiz to ručku tik daudz neatgriezu, kad braucu ar DENICOl.
Izpaužas tas pārslēdzoties pie slodzes (piem. smiltīs)ar 3šo uz 4to un tālāk uz 5to
Ziniet, ieliešu nākamreiz veco DENICOl un paskatīšos. Pēc tam iepostēšu par rezultātiem. | Offline
| | |
| Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
|
04 Apr 2012, 15:52:24 mezavecis rakstīja:
Starpcitu varbut isu aptauju- cik jus butu gatavi maksat par viduveju mochu ellu uz sintetiskas bazes ar Jaso MA ..
P.s vnk ir iespeja piedavat tadu produktu..ja bus atsauciba varu ievilkt kadu partiju budzeta ellu..
No 3 līdz 4 Ls/l būtu ideālais variants. Arī to Mežavecis PetroChemicals ™ lietu ja būtu  [ Šo ziņu laboja Coool, 05 Apr 2012, 12:51:52 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
| ooze | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 825
Braucu ar: Алё, это Пакистан?
| kvalitatīvai eļļai ko nu kurš no jums sauc par "kvalitatīvu" dēļ cenas vai HVZ vēl pēc kādiem parametriem, cena ir 1,5 Ls/L, pārējais ir mārketings un desmitiem pārdevēju un starpnieku peļņa, ja kas [ Šo ziņu laboja ooze, 05 Apr 2012, 20:53:45 ]
----------------- Motorcycle racing is a dangerous hobby for those who've never done it
Football isn't a contact sport, it's a collision sport. Dancing is a contact sport. | Offline
| | |
|
|
| aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Večuki, Niere ir daudz lasījis tehnisku literatūru, saprotu, ka strādājis labu laiciņu konkrētā sfērā un šo to, visai daudz, zina gan par eļļām, gan par marketingu. Cepuri nost.
Bet, tā vispārējā cepšanās par lubrikantiem šāda veida forumā ir diezgan bezcerīga, jo, ja viens Guru pastāsta tehniska rakstura postulātus, tad atrodas vēl kāds "spečoks" bez pamatskolas izglītības, kas šo visu komentē.
Es, savukārt, rakstu tāpēc, ka darbaļaužu diskusijas ir par un ap sfērām, kur baigi nevajadzētu eksperimentēt.
Ja esi nopircis pietiekami dārgu mocīti, iztērējis vēl kādu kaudzīti naudas ekipējumam, tas tikai nozīmē, ka tev vajadzētu pietikt naudiņai, lai iegādātu normālas riepiņas, kas, maitas, dilst, bremžu klucīšus, eļļiņu, kuras atbilstību konkrētajam mo ir noteicis tā ražotājs un, savukārt, eļļu ražotājs ir ieguvis oficiālu akceptu no konkrētā motocikla ražotāja. Bez tam, ceru, ka tik tālu ir skaidrs: ja nevēlies experimentus ar, piemēram bioetanolu baikā, vai nevari atļauties lietot degvielu, kas nav nolieta no kaimiņa 15 gadus stāvējušā ZIL 130, kaut kas nav kārtībā un ir jāmaina tavā dzīvē, līdz varēsi to moci arī uzturēt.
Ja kaut kas neatbilst šiem parametriem, un mocīti uzturēt pienācīgā tehniskā stāvoklī ir neiespējami, vienmēr pastāv variants pārkāpt 4 riteņu izstrādājumā, piem. Golf II ar apskati, kas noteikti būs visos parametros lētāk, kā uzturēt jaunu/vecu mo, tad braukt līdz nākamajai skatei, jo ilgāk nav iespējams tehniskā stāvokļa dēļ, eksperimentēt (vai pat neeksperimentēt, iekšā tak kaut kas ir) ar lēteļļām par rubli, un nekad, atlikušajā tehnikas mūžā netuvoties NESTE, vai Statoil. Atkritīs arī iespēja uzgriezt tās padsmit štukas uz tahometra. Bet, nevar tak barot valsti. Baros labāk Jezupu Kokānu no Zilupes, vai kaut kā tā.
Otrā daļa. Par Arni Blodonu un viņa motoraidījumiem runājot. Piekrītu, viņš ir žurnālists, bet ne tehniķis. Vienkārši Motociklists, kurš ieliek savu laiku, personīgos un piesaistītos līdzekļus, lai pirktu raidlaiku TV, un moto kustība Latvijā tiktu popularizēta. Veči cīnās un mācās. Šausmas jau brīžiem pārņem par tiem tekstiem, ko raidījumā pasaka tie intervētie tehniskie spečoki, nevis intervētājs.
Par "gudriem" tekstiem "sajūtu līmenī" mēs, vislabāk varam palasīties šajā foruma nodaļā. Te ir redzami biedri, kas gatavi liet savā mocītī arī no apmēram augiem modificēto eļļu, kas nopērkama par santīmiem Supeneto. Piedodiet, tā īsti nebūs esteru bāzes eļļa, kaut arī bāze ir iespējami līdzīgi produkti. Palīdziet džekiem ar idejām par raidījuma veidošanu, iedodiet arī kādu mazumiņu piķi, lai kaut kas tāds būtu īstenojams. Viss notiks. Visi iegūs.
Par Motul slēptu vai neslēptu popularizēšanu raidījumā. Vai kādam no jums vēl ir zināms kāds moto pasaules eļļu pārstāvis, kurš, jau gadiem, investē līdzekļus, lai popularizētu motoru sporta kustību mūsu valstī, atbalstītu sacensību organizatorus un virkni ar sportistiem un motoklubiem visās disciplīnās, netā un TV? Piedodiet, man nē. Oponējiet, ja kaut ko, pēkšņi vairs nezinu.
Par eļļu bāzi un piedevām runājot- diemžēl, tas ir fakts, ka zinu, kā normāla brenda vārdu var sačakarēt atsevišķu mentalitāšu cilvēki pat kontrolētā lieluzņēmuma filiālē. Daudzi eksperimenti ir cietuši fiasko, tikai šī apstākļa dēļ. Ir kliedzoši oficiāli dati, bet ne plašai publikai.
Par "rietumos" saražoto kvalitāti, bieži vien nebūs taisnība, jo, kā jau runāts, īpaši Beļģijā un Holandē, lēnām zālīti pīpējot, rodas dažādi lubrikanti katrā otrajā šķūnītī. Un, šajās pašās valstīs ir arī otrs virziens- ir nosacīti, pamatā neatkarīgie lielražotāji, kas ar savu kvalitāti var garantēt vidēji augstas, vai pat ļoti augstas kvalitātes produktu izstrādi, pie tam, lielāko daļu izstrādājumus nosaucot x- pasūtītajos vārdos, kaut ko ražojot OEM segmentam, un nelielu daļiņu promotējot savu brendu nosaukumos. Šis, kā reize, arī ir viens no ievainojamākajiem segmentiem, ko kruķī. Otrs ievainojamais- lielie monstri ar daudzām rūpnīcām visā pasaulē.
APE motors pārstāvis nebūs vis sad..sis, par tēmu, ka Motul vienīgā rūpnīca atrodas Francijā, tātad, nav iespējama eļļas kvalitātes atšķirība visos kontinentos pieejamo dažādās rūpnīcās radīto izstrādājumu dēļ. Bez tam, šīs eļļas cenu politika visā Eiropā ir vienāda, atskaitot, varbūt, dažu eļļu speciālo cenu vai akciju dēļ kādā atsevišķā valstī uz laiku. Tas, savukārt nozīmē tikai vienu: Ja moto eļļa pēkšņi, kādas valsts tirgū ir pieejama pa lēto- tad ir 3 pārbaudīti varianti. 1. Eļļa ir zagta kādā no Motul atbalstītajiem lielajiem motoklubiem Eiropā, vai, piemēram, kāds lielbiznesmenis ir iegādājies dažas kanniņas ar šo škidrumu akcijas brīdī citā valstī. 2. Eļļa ir dzimusi maisot kaut ko, kādā šķūnītī. 3. Eļļa ir ieklīdusi Latvijā nelegāli, no, piemēram, viena Po...as dīlera, kas neievēro savas līgumattiecības ar ražotāju un agri vai vēlu, tiks sodīts, iespējams, zaudējot savu dīlera statusu. Tāds tas musturs.
Par dalību raidījumā- Niere, uzskatu, ka tev kā reize tur atrastos vieta un sakāmais. Jo, cepuri nost tavām zināšanām.
Vajadzētu sakomunicēt PM.
Es, kaut kā, arī bikiņ aizraxtījos. Gandrīz triloģija sanāca.[ Šo ziņu laboja aivarsz, 06 Apr 2012, 00:15:39 ] | Offline
| | |
| Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Apr 2012, 23:43:16 aivarsz rakstīja:
Večuki, Niere ir daudz lasījis tehnisku literatūru, saprotu, ka strādājis labu laiciņu konkrētā sfērā un šo to, visai daudz, zina gan par eļļām, gan par marketingu. Cepuri nost.
Bet, tā vispārējā cepšanās par lubrikantiem šāda veida forumā ir diezgan bezcerīga, jo, ja viens Guru pastāsta tehniska rakstura postulātus, tad atrodas vēl kāds "spečoks" bez pamatskolas izglītības, kas šo visu komentē.
Es, savukārt, rakstu tāpēc, ka darbaļaužu diskusijas ir par un ap sfērām, kur baigi nevajadzētu eksperimentēt.
Ja esi nopircis pietiekami dārgu mocīti, iztērējis vēl kādu kaudzīti naudas ekipējumam, tas tikai nozīmē, ka tev vajadzētu pietikt naudiņai, lai iegādātu normālas riepiņas, kas, maitas, dilst, bremžu klucīšus, eļļiņu, kuras atbilstību konkrētajam mo ir noteicis tā ražotājs un, savukārt, eļļu ražotājs ir ieguvis oficiālu akceptu no konkrētā motocikla ražotāja. Bez tam, ceru, ka tik tālu ir skaidrs: ja nevari atļauties lietot degvielu, kas nav nolieta no kaimiņa 15 gadus stāvējušā ZIL 130, kaut kas ir jāmaina savā dzīvē, līdz varēsi to moci arī uzturēt.
Ja kaut kas neatbilst šiem parametriem, un mocīti uzturēt pienācīgā tehniskā stāvoklī ir neiespējami, vienmēr pastāv variants pārkāpt 4 riteņu izstrādājumā, piem. Golf II ar apskati, kas noteikti būs visos parametros lētāk, kā uzturēt jaunu/vecu mo, tad braukt līdz nākamajai skatei, jo ilgāk nav iespējams tehniskā stāvokļa dēļ, eksperimentēt (vai pat neeksperimentēt, iekšā tak kaut kas ir) ar lēteļļām par rubli, un nekad, atlikušajā tehnikas mūžā netuvoties NESTE, vai Statoil. Atkritīs arī iespēja uzgriezt tās padsmit štukas uz tahometra. Bet, neies tak barot valsti. Baros labāk Jezupu Kokānu no Zilupes, vai kaut kā tā.
Es arī visu laiku par šo te momentu brīnos - cilvis ir krājis naudu, nopircis firmas mo, kas būtībā ir ļoti smalks mehānisms, kurš nepacieš brutālu apiešanos attiecībā pret apkopēm, un nevar atlicināt tos savus 30 - 50 ls, lai ielietu 4 litrus normālas eļļas, bet cenšās iepist kepeiku nopērkot keut kādu mistiku pa 3ls litrā
Ko tad lai es saku - man darbagaldiem eļļa jāmaina - tur 450litri aizies tā kā grab - laikam uzreiz būtu jānošaujās
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
| panika_ | |  Kopš: 01. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 539
Braucu ar: bandit
| kads varbut zin, vai kur Riga riit (lielaja Piektdiena) vares nopirkt ellu/filtru? Sergis jau laikam nestradas ... 
----------------- www.fotOblog.lv | Offline
| | |
| aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
Es arī visu laiku par šo te momentu brīnos - cilvis ir krājis naudu, nopircis firmas mo, kas būtībā ir ļoti smalks mehānisms, kurš nepacieš brutālu apiešanos attiecībā pret apkopēm, un nevar atlicināt tos savus 30 - 50 ls, lai ielietu 4 litrus normālas eļļas, bet cenšās iepist kepeiku nopērkot keut kādu mistiku pa 3ls litrā
Ko tad lai es saku - man darbagaldiem eļļa jāmaina - tur 450litri aizies tā kā grab - laikam uzreiz būtu jānošaujās
Nu, večuk, īstenībā šeit pulcējas ļaudis ar dažādām naudas iespējām. Darbgaldi neskaitās. Tā ir ražošana. Uz firmu noreģistrētu (ja pareizi tevi sapratu) mo neskaitās- tā, pamatā ir izlaidība. Ir, vienkārši ļaudis, kas var atļauties braukt ar labiem mocīšīem, kā arī citi, kas grib un brauc ar budžeta vai zembudžeta bīstamajiem izstrādājumiem, savu iespēju robežās. Paķert vēju, un zaķus. Un, tieši no šiem cilvēkiem, kas lieto dažus simtus Eiropas naudiņas vērtus mocīšus jau mēs dzirdam vissavādākos komentārus. Jo, naudiņš ir tik, cik nav, mocīts ir vecs, bet mīļš, nekad neviena servisa grāmata, katalogs vai rekomendācija nav skatīta. Nav absolūti nekādu zināšanu, galvenokārt. Bet, ir argumenti. Foršas sajūtas, blablabla, lētāk, kā ar opeli. Vienkāršā aritmētika klibo nenormāli, tur jau tā problēma, manuprāt. Dzīve jau izmāca visus, kaut kādā periodā.
Bet, tagad, parunāsim par eļļošanu. No pieredzes. Kādus 2 gadus atpakaļ mans paziņa iegādājās mazbudžeta Yamaha XJ600 ar ~ 7 gadus ilgu darba mūžu. Jāmaina eļļa. Izvēlējās pazīstama ražotāja mazbudžeta eļļu ar visām atbilstošjām specifikācijām. Neizmazgājot dzinēju no iepriekšējiem sū..iem, kas tur nekustināti bija dzīvojuši vairākus gadus. Rezultāts- uz 6000 nobraucienu līdz nākamajai eļļas maiņai, pielēja 2! litrus tādas pašas eļļas sistēmas papildināšanai. Tad, nākamajā maiņā, ielējām tā paša ražotāja, bet 2 trepes augstvērtīgāku eļļu- rezultāts- no maiņas līdz maiņai- 6000, vai apmēram 2 mēneši ne grama pielietas eļļas un viss kārtībā ar sajūgu un ātrumiem, kas līdz tam niķojās. Kur ir tā ekonomija beigās? Bet skola ir. Jo sevišķi pēc gadiem nostāvējuša mocīša ar nezināmu vēsturi. Pēc nākamās eļļas maiņas, radās vajadzība mazliet atjaukt motoru, bet tur viss spīdīgs kā Lieldienzaķa oriņi. Tāds tas stāsts par ekonomisko ekonomiju no manas privātās pieredzes.[ Šo ziņu laboja aivarsz, 06 Apr 2012, 01:40:03 ] | Offline
| | |
| aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
06 Apr 2012, 00:35:09 panika_ rakstīja:
kads varbut zin, vai kur Riga riit (lielaja Piektdiena) vares nopirkt ellu/filtru? Sergis jau laikam nestradas ... 
Niks ir adekvāts. Necel paniku, aizej nošauties klusām. Padomā, kur nopirkt sipolu mizas, un kur krāsot tos Lieldienu mandarīnus, ja krāsvielas vēl nav sarūpētas. Ja tev baigi paveiksies, varbūt sestdien kāds moto veikals/serviss būs izdomājis strādāt. Bet nelolo cerības. Ripini un šūpo olas. Iegādāsies visu nepieciešamo otrdien. | Offline
| | |
| Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
06 Apr 2012, 00:59:56 aivarsz rakstīja:
Es arī visu laiku par šo te momentu brīnos - cilvis ir krājis naudu, nopircis firmas mo, kas būtībā ir ļoti smalks mehānisms, kurš nepacieš brutālu apiešanos attiecībā pret apkopēm, un nevar atlicināt tos savus 30 - 50 ls, lai ielietu 4 litrus normālas eļļas, bet cenšās iepist kepeiku nopērkot keut kādu mistiku pa 3ls litrā
Ko tad lai es saku - man darbagaldiem eļļa jāmaina - tur 450litri aizies tā kā grab - laikam uzreiz būtu jānošaujās
Nu, večuk, īstenībā šeit pulcējas ļaudis ar dažādām naudas iespējām. Darbgaldi neskaitās. Tā ir ražošana. Firmas mo neskaitās- tā, pamatā ir izlaidība. Ir, vienkārši ļaudis, kas var atļauties braukt ar labiem mocīšīem, kā arī citi, kas grib un brauc ar budžeta vai zembudžeta bīstamajiem izstrādājumiem, savu iespēju robežās. Paķert vēju, un zaķus. Un, tieši no šiem cilvēkiem, kas lieto dažus simtus Eiropas naudiņas vērtus mocīšus jau mēs dzirdam vissavādākos komentārus. Jo, naudiņš ir tik, cik nav, mocīts ir vecs, bet mīļš, nekad neviena servisa grāmata, katalogs vai rekomendācija nav skatīta. Nav absolūti nekādu zināšanu, galvenokārt. Bet, ir argumenti. Foršas sajūtas, blablabla, lētāk, kā ar opeli. Vienkāršā aritmētika klibo nenormāli, tur jau tā problēma, manuprāt. Dzīve jau izmāca visus, kaut kādā periodā.
Bet, tagad, parunāsim par eļļošanu. No pieredzes. Kādus 2 gadus atpakaļ mans paziņa iegādājās mazbudžeta Yamaha XJ600 ar ~ 7 gadus ilgu darba mūžu. Jāmaina eļļa. Izvēlējās pazīstama ražotāja mazbudžeta eļļu ar visām atbilstošjām specifikācijām. Neizmazgājot dzinēju no iepriekšējiem sū..iem, kas tur nekustināti bija dzīvojuši vairākus gadus. Rezultāts- uz 6000 nobraucienu līdz nākamajai eļļas maiņai, pielēja 2! litrus tādas pašas eļļas sistēmas papildināšanai. Tad, nākamajā maiņā, ielējām tā paša ražotāja, bet 2 trepes augstvērtīgāku eļļu- rezultāts- no maiņas līdz maiņai- 6000, vai apmēram 2 mēneši ne grama pielietas eļļas un viss kārtībā ar sajūgu un ātrumiem, kas līdz tam niķojās. Kur ir tā ekonomija beigās? Bet skola ir. Jo sevišķi pēc gadiem nostāvējuša mocīša ar nezināmu vēsturi. Pēc nākamās eļļas maiņas, radās vajadzība mazliet atjaukt motoru, bet tur viss spīdīgs kā Lieldienzaķa oriņi. Tāds tas stāsts par ekonomisko ekonomiju no manas privātās pieredzes.
Nu ekonomēt var mēģināt uz vairākām pozīcijām - pirkt lietotas riepas, liet kontrabasa degvielu, likt neoriģinālās detaļas, remontus veikt pašam, ķēdi eļļot ar saulespuķu eļļu un tādā garā, bet motoreļļa ir tā pozīcija, kur nu neko nav iespējams ietaupīt, tas vienkārši nav iespējams, jo jebkurš ietaupījus šājā jomā, pēc tam daudz sāpīgāk iesitīs pa kabatu remontējot to motoru, un te jau vairāk neiet runa par to, ko katrs var vai nevar atļauties, tā teikt - fiziku piepist nevar un viss. Tā tādas manas pārdomas par tēmu. Ja tā padomājam, tad eļļa būtībā ir vienīgais, kas pasargā motoru un kārbu no nokaušanās, un nekas cits.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
| aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
Nu ekonomēt var mēģināt uz vairākām pozīcijām - pirkt lietotas riepas, liet kontrabasa degvielu, likt neoriģinālās detaļas, remontus veikt pašam, ķēdi eļļot ar saulespuķu eļļu un tādā garā, bet motoreļļa ir tā pozīcija, kur nu neko nav iespējams ietaupīt, tas vienkārši nav iespējams, jo jebkurš ietaupījus šājā jomā, pēc tam daudz sāpīgāk iesitīs pa kabatu remontējot to motoru, un te jau vairāk neiet runa par to, ko katrs var vai nevar atļauties, tā teikt - fiziku piepist nevar un viss. Tā tādas manas pārdomas par tēmu. Ja tā padomājam, tad eļļa būtībā ir vienīgais, kas pasargā motoru un kārbu no nokaušanās, un nekas cits.
Bet, pilnīgi aizdomīgu kontrabasa degvielu tu tak arī, varbūt atļausies iegāzt savā auto, bet ar mo neriskēsi? Man tak vairāk, vai mazāk ir taisnība?
Ķēde, ko paša mau...cīgā gzīves veida dēļ esi nokāvis, tak arī, vairumā gadījumu maksā pietiekami, lai pieņemtu lēmumu, kā to daļu kopt/nekopt. Bet, ko tad dara tie umkas, kuru mocīc maxā 500 Eur, bet kloķene 2x vairāk Latvijā? Jo donors nav pieejams nekur? Atkal ir pilnvērtības apziņa par experimentiem ar rapšu eļļu no minimarketa? Jeb, tomēr nē? | Offline
| | |
| peecis | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
05 Apr 2012, 11:49:36 Niere rakstīja:
...
pēc JASO standarta JASO MB specene paredzēta motoriem ar sauso sajūgu vai CVT.
nu ne jau aiz nav ko darīt to izdomājuši.
tas, ka kāda auto eļļa darbojas, nenozīmē, ka tas ir absolūti ideālais variants.
JASO MB specene atbilst visām tām pašām prasībām, kam MA un MA2, runājot par ķīmiskām/fiziskām prasībām, vienīgi sajūga tests T904 ar citām prasībām, kur pieļaujama zemas frikcijas eļļa. Tā savukārt dod enerģijas ekonomiju, attiecīgi arī degvielas ekonomiju un nelielu jaudas pieaugumu.
jau zināmais Excelis, ko uzcepu pārskatam.
....
PALDIES, nezināju par tādu eļļu esamību, šķita, ka visas 4t motociklu eļļas der arī sajūgiem. 
vēl jautājums par eļļu attīstību - 80-to gadu motociklam, kura dzinējs veidots ņemot vērā 70-to gadu eļļu parametrus, arī jālej "glaunu" eļļu, vai arī jebkura mūsdienās pieejamā minerāleļļa atbilst 70-to gadu standartiem?
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline
| | |
| panika_ | |  Kopš: 01. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 539
Braucu ar: bandit
|
06 Apr 2012, 01:08:54 aivarsz rakstīja:
06 Apr 2012, 00:35:09 panika_ rakstīja:
kads varbut zin, vai kur Riga riit (lielaja Piektdiena) vares nopirkt ellu/filtru? Sergis jau laikam nestradas ... 
Niks ir adekvāts. Necel paniku, aizej nošauties klusām. Padomā, kur nopirkt sipolu mizas, un kur krāsot tos Lieldienu mandarīnus, ja krāsvielas vēl nav sarūpētas. Ja tev baigi paveiksies, varbūt sestdien kāds moto veikals/serviss būs izdomājis strādāt. Bet nelolo cerības. Ripini un šūpo olas. Iegādāsies visu nepieciešamo otrdien.
kadas vel lieldienas, ja piektdiena vieniga silta diena turpamko nedelju bet nu paldies par izteikto viedokli 
----------------- www.fotOblog.lv | Offline
| | |
| bounce | |  Kopš: 24. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
|
06 Apr 2012, 17:50:04 Coool rakstīja:
aivarsz, labāk būtu neko rakstījis. Viss maksā, cik maksā, bet pārmaksāt nav labi . Tu taču matus negriez pa 100 Ls sessijā (iekš LV) 
Bet but kapeikaspisejjam ari ir latviski! 
Es diezvai uzticet savus matus kadai tantei no rajona pagravba frizetafas, ar netiriem nagiem, taukainiem matiem un skerem no Rimi veikala, kura prasa par savu darbu 3-5ls, un kura tev uz tavu jautajumu kapec skibi nogriezts tev atbildes velies ko labaku, ej uz salonu un maksa 3 reiz vairaku naudu.
Es labak samaksasu tos 10-15ls un busu apmierinats ar darbu, ateiksmi un labu shampunu ar kuru man pirms griezsanas izmazgas galvu...
Tapat ari ar ellam, bez saubam ka var liet ciekurkalna slepeno izlejamo, bet vai kadreiz tas rezultas neizlidis ara. Un kam tu iesi ko pateikt, tev tacu jebkurs pardevejs pateiks -eu, tundra, a ko tu velejes pa 2.50?
Un kads secinajums?
Man liekas ka neko labu pa kapeikam nevar nopirkt, bet visas pasakas lai paliek tiem kas vel nav pieaudzis  | Offline
| | |
| bounce | |  Kopš: 24. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
|
06 Apr 2012, 19:19:08 Coool rakstīja:
Tad tu būtu šokā pa cik es cērpju matus un kvalitāte ir OK. Netērēju uz visādiem smāķiem. 
P.S.
Dzīvojam taču LV. 
Hundai Getz kadam ari ok, bet tiem kam ir MB S600 domaju ka kvalitate nebus ok...
Un nevajag man tagad stastit ka tante kura nepelna tik daudz lai aizbraukt uz kadu seminaru, paskatities kadas ir modes tendences, un nezina ka griezt ar skerem pa 150ls var nogriezt matus ar kancelejas skerem tik labi ka cilveks ar zinasanam,pieredzi un labiem instumentiem.
Tavi mati ar aplauztiem, nevis nogrieztiem galiem varbut ari iskatas ok, bet nekadas veselibas viniem ieksa nav...
Gerbies Tu ari laikam GERKENS veikala, nu lai nevienam neparmaksat un pa 50ls var nopirkt visu, dzinsas, jaku, kurpes un vel saules brillem paliks pari. 
Un viss bus coool 
 [ Šo ziņu laboja bounce, 06 Apr 2012, 20:10:34 ] | Offline
| | |
| bounce | |  Kopš: 24. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| man prieks par tevim un tavu frizuru
bet man ar griezumiem pa 2ls cita asociacija...
| Offline
| | |
| MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Es laikam esmu kapeikpisējs kvadrātā jo jau entos gadus sevi frizēju pats - reizē ar katru otro bārdas dzīšanu !
Ps bounce izskatās, ka ir frizieris. Laikam arī šķēre jāeļļo.
Un tu te gudri dirs !
Te vairāk ir runa par to, ka ir jāizzin kādas ir konkrētās eļļas īpašība snevis tupa jāpaļaujas uz brendu. A tu te kaut ko par točkam stāsti.
-----------------
| Offline
| | |
| Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
06 Apr 2012, 21:01:00 Niere rakstīja:
06 Apr 2012, 20:55:01 MIGs rakstīja:
Es laikam esmu kapeikpisējs kvadrātā jo jau entos gadus sevi frizēju pats - reizē ar katru otro bārdas dzīšanu !
Ps bounce izskatās, ka ir frizieris. Laikam arī šķēre jāeļļo.
Un tu te gudri dirs !
Te vairāk ir runa par to, ka ir jāizzin kādas ir konkrētās eļļas īpašība snevis tupa jāpaļaujas uz brendu. A tu te kaut ko par točkam stāsti.
bounce tas ir piedodami.
viņš vēl nav pubertāti izslimojis. vismaz tādu priekšstatu rada. attiecīgi arī pusaudzim raksturīgi melns/balts priekšstati par dzīvi. un arī augstprātība + bravūra tam vecumam pilnīgi ok.
vēlāk jau nāk ļaunais vecis Likten`s ar cirvīti un padara par lietaskoku.....vai arī izcērt saknē 
True true, laiks un Liktenis daudz ko izmaina cilvja pasaules uzskatos, attieksmē un uzvedībā, bet es kā esmu stulbs, tā esmu [ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Apr 2012, 21:06:43 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
| bounce | |  Kopš: 24. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| Niere nejuties ka dievs lai visiem piedot un visus saprast,un ari neuznemies spriest par cilveku kuru nepazisti personigi

Labak runa par ellam, un neboja manu viedokli par Tevim  | Offline
| | |
| Pauliic | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| Riit mainisu ellu.
Vai obligati ir 20 min izgaast vai var vnk to pasu laiku padarbinaat un pagaazeet (ja bus suudiigs laiks)?
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline
| | |
| bounce | |  Kopš: 24. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| Es zinu ka bus labi... 

Bet ar daziem cilveciniem bus smagi, precizak jau ir smagi  | Offline
| | |
|
|