Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
cbx650e
06. Apr 2012, 23:01#948

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Nu Archy var jau gudri nolikt , bet tu paskaidro reaali ar argumentiem .
Ja elja ir ielieta kaninjaa vai motoraa un motors nedarbojas kaada ir atskiriiba ka motoraa paliek slikta , bet kannaa ir visu laiku kaa jauna .

Offline

aivarsz
06. Apr 2012, 23:29#949

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


06 Apr 2012, 22:08:01 Freak rakstīja:
Šogad iepirku
šādu eļļu. Cerams ka nebūs problēmu Varbūt kāds ir saskāries ar šo brendu ?


Tu šito brīnumu vēlies ieliet kādai vecai pļaujmašīnai, ko citādi skopums neļauj izmest laukā lai tiktu beidzot pie jaunas?

Offline

aivarsz
06. Apr 2012, 23:31#950

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


06 Apr 2012, 22:14:34 Freak rakstīja:

06 Apr 2012, 22:12:25 Archy96 rakstīja:
Tā eļļa tak dīzelim


Lasīju to kas uz viņas rakstīts ,der gan dīzelim gan bendzīna dzinējiem.


Starp citu, vārdiņā "benzīns", burtiņš "d" nu nepavisam nav nepieciešams.

Offline

aivarsz
06. Apr 2012, 23:36#951

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


06 Apr 2012, 22:18:51 Freak rakstīja:

06 Apr 2012, 22:16:26 Niere rakstīja:

06 Apr 2012, 22:14:34 Freak rakstīja:

06 Apr 2012, 22:12:25 Archy96 rakstīja:
Tā eļļa tak dīzelim


Večuk, paņem vienu vai divas brīvas dienas, un vienreiz izlasi visu, ko šeit bezcerīgi ir mēģinājis cilvēkiem iemācīt gan niere, gan arī citi zinoši cilvēki. Šito var mēģināt ieliet kādā kurmja alā, nospļaujoties par ekoloģiju. Zvēriņam būs vieglāk rakt kādu gabaliņu.

Lasīju to kas uz viņas rakstīts ,der gan dīzelim gan bendzīna dzinējiem.


bet kam tad domā to liet?
mocim točna tā nav paredzēta. http://www.kansler.de/


Doma liet mocī jo viņa ir API SL / CF klases eļļa

Offline

aivarsz
06. Apr 2012, 23:41#952

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


06 Apr 2012, 22:51:57 cbx650e rakstīja:
Es ar nezinot ka to it kaa JASO vajag savam mocim pagajusho gadu liidziigu elju ieleeju un visu sezonu nobraucu vai pat taas bij divas sezonas un kopaa savus 6-7000 nobraucu un arii pa kalniem pilniigi nogruziits pat virs ruupniicas noteiktajiem kilogeamiem.
Es pat tagad intereses peec visu sajuugu izaardiju un konstateeju ka it nekas nav noticis. Ieleeju shogad taadu pashu atkal.
A varbuut ka man kaads var paskaidrot kaapeec eljas jaamaina katru gadu ja nav noteiktais kilometru daudzums nobraukts. Vismaz kad es gaaju skolaas un shoferu kursos un tehnikumaa tad taadus murgus neviens neteica jo visur figureeja tikai nobraukums un viss. Shitos murgus kad jaamaina katru gadu vareeja saakt tikai 90 gadu viduu saakt dzirdeet .

Vai to atkorķēto Colu, aliņu, vai minerālūdeni tu dzer arī pēc gada? Un pirmdienas kafijas krūzi ar baudu nobeidz svētdienā? Papūš tik malā pelējumu un O,K.? Izturīgs tev tas mehānisms. Apbrīnojami.

Offline

gynts
06. Apr 2012, 23:45#953

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


06 Apr 2012, 23:41:24 aivarsz rakstīja:

06 Apr 2012, 22:51:57 cbx650e rakstīja:
Es ar nezinot ka to it kaa JASO vajag savam mocim pagajusho gadu liidziigu elju ieleeju un visu sezonu nobraucu vai pat taas bij divas sezonas un kopaa savus 6-7000 nobraucu un arii pa kalniem pilniigi nogruziits pat virs ruupniicas noteiktajiem kilogeamiem.
Es pat tagad intereses peec visu sajuugu izaardiju un konstateeju ka it nekas nav noticis. Ieleeju shogad taadu pashu atkal.
A varbuut ka man kaads var paskaidrot kaapeec eljas jaamaina katru gadu ja nav noteiktais kilometru daudzums nobraukts. Vismaz kad es gaaju skolaas un shoferu kursos un tehnikumaa tad taadus murgus neviens neteica jo visur figureeja tikai nobraukums un viss. Shitos murgus kad jaamaina katru gadu vareeja saakt tikai 90 gadu viduu saakt dzirdeet .

Vai to atkorķēto Colu, aliņu, vai minerālūdeni tu dzer arī pēc gada? Un pirmdienas kafijas krūzi ar baudu nobeidz svētdienā? Papūš tik malā pelējumu un O,K.? Izturīgs tev tas mehānisms. Apbrīnojami.
apmeram doma tada...

Offline

Archy96
07. Apr 2012, 02:03#954

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Apr 2012, 01:55:10 Niere rakstīja:

06 Apr 2012, 22:25:54 Freak rakstīja:
Bet ja es sezona nobraucu labi ja 4000km ,tad abidna liet dārgu eļļu. Studnta dzīve iesūkā


ienāca prātā, ka Tev droši vien dzelzis nav nekāds jaunais modelis. vēl vairāk - tāda nojauta, ka KLE kopš pirmsākumiem 91majā vismaz līdz 200šo gadu vidum, sajūgs praktiski nav mainījies.
kā te jau iepriekš rakstīju, JASO tika ieviests 99tajā. tas gan nenozīmē, ka vecākiem mo no JASO nav nekāda labuma, bet iespējams uz sajūga to izjūt nenozīmīgi.
un ja sajūgs KLE nav mainījies arī pēc 99tā, tad teiktais visdrīzāk attiecas arī uz vēlākiem modeļiem.

teorētiski jau varētu pieņemt, ka līdz ar to šim aizietu arī attiecīgās specenes auto eļļa, bet tādas garantijas te neviens nevarēs izsniegt.
no sērijas - risks uz Tavu paša galvu. tiesa gan, domāju mazākos latos kā te piedraudēja

bet atgādinu - šie tādi teoretizējumi.

vobšem, tāda nu ir studenta dzīve.
bet labāk jau ietirgo to kannu kādam un nopērc kā teikts.

Kāda gan varētu būt atšķirība piemēram 88 gada sajūgam un 2008 gada??? Cik es viņus esmu ķidājis, visi uz aci vienādi, un motocilvēki vienmēr ir argumentējuši par labu specializētas motoreļļas lietošanai, tieši dēļ piedevam sajūgam. Es vēl pieļauju, ka to "kancleri" varētu iegāzt kādam opozītam bmw, kam sausais sajūgs, jem kādam tamlīdzīgam sovnarhozam. Vispār baika motors pēdējo 25 gadu laikā nav neko diži konstruktīvi mainījies, un es jau domāju, ka kad tas, ka tas mocis ir vecs, nenozīmē, ka tur var gāzt iekšā visādus brīnumus.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
07. Apr 2012, 02:35#955

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Apr 2012, 02:28:09 Niere rakstīja:

07 Apr 2012, 02:03:34 Archy96 rakstīja:

07 Apr 2012, 01:55:10 Niere rakstīja:

06 Apr 2012, 22:25:54 Freak rakstīja:
Bet ja es sezona nobraucu labi ja 4000km ,tad abidna liet dārgu eļļu. Studnta dzīve iesūkā


ienāca prātā, ka Tev droši vien dzelzis nav nekāds jaunais modelis. vēl vairāk - tāda nojauta, ka KLE kopš pirmsākumiem 91majā vismaz līdz 200šo gadu vidum, sajūgs praktiski nav mainījies.
kā te jau iepriekš rakstīju, JASO tika ieviests 99tajā. tas gan nenozīmē, ka vecākiem mo no JASO nav nekāda labuma, bet iespējams uz sajūga to izjūt nenozīmīgi.
un ja sajūgs KLE nav mainījies arī pēc 99tā, tad teiktais visdrīzāk attiecas arī uz vēlākiem modeļiem.

teorētiski jau varētu pieņemt, ka līdz ar to šim aizietu arī attiecīgās specenes auto eļļa, bet tādas garantijas te neviens nevarēs izsniegt.
no sērijas - risks uz Tavu paša galvu. tiesa gan, domāju mazākos latos kā te piedraudēja

bet atgādinu - šie tādi teoretizējumi.

vobšem, tāda nu ir studenta dzīve.
bet labāk jau ietirgo to kannu kādam un nopērc kā teikts.

Kāda gan varētu būt atšķirība piemēram 88 gada sajūgam un 2008 gada??? Cik es viņus esmu ķidājis, visi uz aci vienādi, un motocilvēki vienmēr ir argumentējuši par labu specializētas motoreļļas lietošanai, tieši dēļ piedevam sajūgam. Es vēl pieļauju, ka to "kancleri" varētu iegāzt kādam opozītam bmw, kam sausais sajūgs, jem kādam tamlīdzīgam sovnarhozam. Vispār baika motors pēdējo 25 gadu laikā nav neko diži konstruktīvi mainījies, un es jau domāju, ka kad tas, ka tas mocis ir vecs, nenozīmē, ka tur var gāzt iekšā visādus brīnumus.


patiesībā šī štelle man arī nav īsti skaidra.
tā kā pats neesmu pārjaucis kaudzi ar močiem, nevaru izķert to fišku, ar ko tie vecie rīki atšķīrās.
kaut gan varētu arī patiešām būt, ka ne ar ko.
vienkārši deviņdesmito gadu beigās aktualizējās attiecīgā problēma ar sajūgiem tādēļ, ka arvien vairāk sāka izmantot viskozitātes modifikatorus.

bet tad atkal...
par šo spriedelēju no tādas loģikas, ka vecajiem dzelžiem vēl arvien ar auto eļļām problēmas nerodas. nu vismaz cik ir dzirdēts. attiecīgi prezumēju, ka kaut kādai atšķirībai teorētiski būtu jābūt.

bet tas, ka speciāla moča eļļa labāka, par to nav šaubu. kaut vai no kārbas viedokļa.
bet mani vairāk interesē cits moments - nokauj vai nenokauj pirms99tā gada sajūgu auto eļļa.

jā, šo jāiepēta kādreiz.

Es pieļauju, ka vecajiem dzelžiem ar sajūgu problēmas nerodas tamdēļ, ka tu zirgspēku ir stipri mazāk un nav tik liela slodze uz šo mezglu. Kaut gan astoņdesmito gadu baikiem tie zirgi tik un tā ir stipri virs 100, bet ja runāt par tādu purpinātāju, kā tā honda cx650, jeb kā viņu tur sauca lietotājam, kurš ar autoeļļu kurināja, tad šādā izpildījumā tas vēl varētu iet cauri

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gintars
07. Apr 2012, 09:05#956

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 412

Braucu ar: HONDA CBR , FC - 106

Nus profesori. Kurš var piedāvāk labu eļļu 10W -40, pa labu ciparu. PM

Offline

soulfreak
07. Apr 2012, 13:39#957

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu tā, viss ir baigi jauki, saprotu, kas jādara, bet šoreiz par aisberga neredzamo daļu - ko pirkt un kur pirkt!? Vai nu iesakiet kaut ko publiski vai uz PM, kaut ko pavisam KONKRĒTU!
Mocim rudenī tika iegāzta 15W50 Repsol eļļa, uz to brīdi vajadzēja pašu lētāko, kas veikalā bija, lai mocīts var mierīgi noziemot. Tagad ar steigu vajag 10W40 JASO MA, bet kaut ko no budžeta gala. Kas, kur, ko, kā!?

Offline

MIGs
07. Apr 2012, 13:42#958

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lietotājs RGX tirgo ELF eļļas par labām cenām.
Negribu nojaukt bizīti jo es dabūnu pa ļoooti labām cenām - reāli atkarībāno eļļām, kautkādi 4ls(moš 5Ls) -6 Ls litrā atkarībā no tā ko vajag.

-----------------

Offline

soulfreak
07. Apr 2012, 13:46#959

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Man vajag uz nākamo nedēļu priekš Horneta un X11 kādus 8L pareizās eļļas un priekš MR2 5W40 ACEA C3 kādus 5L.

Offline

Andzus
07. Apr 2012, 14:06#960

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: Suzuki GSXR1000

Salasījos te gudrības tagad radās šaubas - kas ir labs un kas ne

Ko speci saka par Mobil Extra 4T 10w40?

VNK visiem saviem ponijiem esmu lējis tikai šo + daudzus draugus arī baroju ar Mobil produkciju.

Tnx

Offline

soulfreak
07. Apr 2012, 18:23#961

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

No visām šim gudrībām jau galva dulla papētīju, kas tas pa C3 zvēru ir, tipa eļļa, kas paredzēta sistēmām ar katalizatoriem... a man ta tādu vairs nav tad uz ko es varu skatīties? Kam pievērst tagad uzmanību? kādam A3/B3. Man galva sajukusi...

Offline

Pauliic
07. Apr 2012, 20:22#962

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

samainīju eļļu, laiks bija labs attiecīgi pirms tam kārtīgi izgāzu

bija motorex 4t power, tagad ielēju motorex formula 4t 10w40, pussintētiku

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

aivarsz
07. Apr 2012, 23:40#963

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


07 Apr 2012, 14:06:49 Andzus rakstīja:
Salasījos te gudrības tagad radās šaubas - kas ir labs un kas ne

Ko speci saka par Mobil Extra 4T 10w40?

VNK visiem saviem ponijiem esmu lējis tikai šo + daudzus draugus arī baroju ar Mobil produkciju.

Tnx


Lieliska pussintētika normālai ielas braukšanai. Pietiekoši super kvalitāte. Bet, nu nemaz nebūs lēti.

Offline

aivarsz
08. Apr 2012, 02:27#964

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

>>>Niere
Sveiks, arī tu, kolēģi(nosacīti kolēģi).
Cepuri nost, lasīju ilgi un pamatīgi. Un, stādos priekšā, cik daudz laika un enerģijas esi patērējis radot šo biļetenu. Un augstu novērtēju. Man te arī mazliet bezmiegs, ģimene pa gultiņām, nolēmu dziļā vientulībā parunāties ar datoru. Es nemēģināšu pretendēt uz tikpat pārdomātu un garu atbildi, jo lielos vilcienos esmu vienisprātis daudzos punktos ar tevis pausto viedokli. Mazliet atšķirīgos veidos, kā redzu, ir radusies katram sava pieredze, nelikšu gudras atsauces. Lieki. Vienkārši, mans skatījums uz mazliet melno humoriņu, varbūt, tev nešķiet īsti pareizs un saprotams. Jo, neesmu vēlējies izpausties k-kādā veidā augstprātīgi par kaut ko. Gluži otrādi, visiem manis apcilātajiem punktiem esmu izgājis cauri, gan pamatīgi ieberžoties, gan mācoties no savām kļūdām. Mana personiskā pieredze, darbojoties ar dažādu ražotāju eļļām un smērvielām šobrīd ir ar gandrīz 20 gadu stāžu, šajā laika posmā ir bijis gana daudz laika mācīties darbojoties ar ļoti dažādu segmentu izstrādājumiem. Redzi, es esmu jaunpienācējs šajā konkrētajā forumā, kā reģistrējies lietotājs, savukārt, kā lasītājs, esmu sens viesis, tāpēc mēdzu pasekot lietām, kas man šķiet interesantas un saistošas. Tāpēc, visu cieņu, tevis ieliktajam darbam, lai motobraucējus nedaudz izglītotu. Neesmu bijis par slinku, lai caurskatītu visu, kas tiek runāts par un ap mo apkopi un eļļošanu, tāpēc, parasti uzcepos, ja kāds izmet kādu absolūti aplamu komentāru, jo ir par slinku, lai patītu forumu nedaudz atpakaļ, un līdz galam izlasītu tos postulātus, kas jau iepriekš ir vairākas reizes argumentēti izklāstītas . Jo var bezgalīgi runāt par vienu un to pašu, kas ir minēts pirms dienas, pirms nedēļas, pirms gada... Protams, ka katru gadu, katra skola sākas ar pirmo klasi. Bet mācību grāmata tak katru gadu nav jauna. Tā ir tā pati, pēc kuras mācījušies bērni arī pagājušajā un aizpagājušajā gadā! Atšķir tikai pareizo lapaspusi un iegaumē.
Par tēmu "darbaļaudis"- tas tāds man slengs, bez sarkasma. Es sevi pieskaitu tieši šai pašai grupai.
Par mo uzturēšanu, finansiālām grūtībām, u.t.t.
Esmu gājis visām šīm finesēm cauri gan pats, gan arī mana jaunā paaudze. Bez mazākā izsmiekla par citiem, runāju vairāk gan pēc personīgās pieredzes. Jā, ir bijis tā, ka jāpieņem nepopulāri un sev sāpīgi lēmumi. Bļin- es vairs nevaru atļauties to moci uzturēt, kur nu vēl braukt bez dzīvības briesmām sev un apkārtējiem, tāpēc, pagaidām, stop, līdz labākiem laikiem.
Par MOTUL Latvijā- negribu baigi komentēt, bet zinu, ka pēdējie 8 importēšanas gadi nav nākuši viegli, un šī brenda produkcijas spektrs un sākotnējā dārdzība prasa ļoti īpatnēju pieeju un lielus izdevumus brenda atpazīstamības veidošanai katrā konkrētajā valstī, pie tam, ar ļoti nelielu importētāja peļņas daļu. Fakts. Par MOTUL Indijā??? Nezinu. Cik zinu, tad Vjetnamā, bet ar citu brenda nosaukumu un tikai nabadzīgo Āzijas valstu tirgum, ja pareizi atceros, brends bija Vilube? Bet uz mums tas neattiecas nu nemaz. Šo tēmu beidzam.
Tēma "Rasisms" arī manā virzienā? Piedod, šajā jautājumā esmu pārspīlēti korekts, man būtu pamats šajā brīdī uzmest lūpu.
Frāze- vajadzētu sakomunicēt- tikai un vienīgi tāpēc, ka ir skaidrs, ka raksta erudīts cilvēks, un neesmu pārliecināts, ka atsevišķi jautājumi, būtu jāiztirzā publiskā telpā, kā tas patlaban tiek darīts. Tāpēc, šāda veida privātās diskusijās atklātā forumā otrreiz vairs nepiedalīšos.
Par motora skalošanu, iegādājot mocīti, kas iegūts, nezinot neko par tā iepriekšējo dzīvi. Nepiekrītu. Uzskatu, ka obligāts pasākums. Ieliesi dārgu eļļu ar super daudz mazgājošām piedevām, un rausi augšā to veco darvu no visām virsmām? Ar ko tas beigsies, kā tu domā? Šeit ir jautājums par pareizu, un, parasti, diezgan dārgu motora skalotāju izvēli, kas gana saudzīgi un efektīvi šo darbu var veikt. Un, pievienošos, ka šis ir cits stāsts.
Apmulsu par komentāriem- saistībā ar kaut kādām eļļām ar pagarinātu nomaiņas intervālu. Jūtu mazliet caurumus zināšanās. Eļļas maiņas nomaiņas intervālus NOSAKA TIKAI UN VIENĪGI KONKRĒTĀS TEHNIKAS RAŽOTĀJS, un, nekad to nenosaka eļļas izgatavotājs. Eļļai ir jāatbilst, vai jāpārsniedz ražotāja izvirzītās prasības, eļļas ražotājam šo akceptu nopērkot. Izvēlēties dārgāku, vai lētāku eļļu, kas atbilst tehnikas ražotāja prasībām, ir tikai katra laimīgā īpašnieka ziņā, izvēli veidojot atkarībā no iespējamā braukšanas režīma, vai savas rocības.
Tikai, sākotnēji Truckiem, mazliet vēlāk arī vieglajām automašīnām, pagaidām, cik zinu, ir ieviesti fleksiblie eļļas maiņas intervāli, ko, atkarībā no dažādiem braukšanas apstākļiem u.t.t., nosaka borta dators, analizējot dažādus parametrus. Šis lielums var atšķirties daudzkārtīgi.
Par rapšiem runājot- šodrīd populārākais izejmateriāls no kā rada šīs te vienkāršākās esteru bāzes eļļas, protams, līdz ar to, arī gandrīz visas eļļas ar bioloģiskās noārdīšanās īpašībām, tajā skaitā arī motorzāgu ķēžu eļļas, kas atbilstu ES ekoloģijas prasībām.
Neesi bijis uzmanīgs, vai esi nekorekti iefrāzējis citātus. No manas puses- neviena slikta vārda ne par NESTE, ne STATOIL. Divi lieli un cienījami monstri. Savulaik, tieši Statoil kolosālie semināri, man ir bijusi pirmā un vislabākā eļļu pamatskola.
Un, mēģinot noslēgt šo jauko diskusiju, kas negribot, arī man ir sanākusi garāka, kā vēlējos, vēlos atzīmēt, ka tā aizraušanās ar manis citēšanu un komentēšanu, ir ļāvusi zaudēt modrību, veicinājusi kļūdas izpratnē par tēmas izklāstu, un pilnīgi nemanāmi un nejauši aizskrējusi arī uz citu foruma biedru citēšanu un komentēšanu. Bet, jo garāks sacerējums uzrakstījies, jo grūtāk izsekot līdzi sižeta līnijai. Un, kā, savulaik man teica kāds Latvijā visai zināms mācītājs, par tām savām garajām runām: "Es sen jau esmu beidzis, bet vienkārši vairs nespēju rimties".
Ar Smaidu, un lai veicās!





[ Šo ziņu laboja aivarsz, 08 Apr 2012, 02:38:21 ]

Offline

Pauliic
09. Apr 2012, 16:09#965

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS


08 Apr 2012, 13:25:25 Coool rakstīja:

07 Apr 2012, 20:22:43 Pauliic rakstīja:
samainīju eļļu, laiks bija labs attiecīgi pirms tam kārtīgi izgāzu

bija motorex 4t power, tagad ielēju motorex formula 4t 10w40, pussintētiku


Pa cik iepirki!


Aptuveni 6Ls/L @ KSM

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Pauliic
09. Apr 2012, 16:15#966

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

Btw par ellam te baigais faits, man vajag 2 faktus apstiprinaat:

1. Minerala ir sliktaka par semi sint un sint ar to ka ir dabigas lidz ar to uzkarstot un pec lietosanas ir neprognozeejamakas

2. Sintetika ir vajadziga lai dabutu lielas starpibas starp starta temp un darba t (pirmie un otrie cipari, piemeram 5w50)

Ja nav vajadzigas tas lielas starpibas tad semi sint ir way to go?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

hrjaz
09. Apr 2012, 17:55#967

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

Vai drīkst gāzt iekšā sintētiku, ja iepriekš motorā bijusi pusīte, bez motora mazgāšanas? abas 10w40

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline