Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
bucisnsr | |  Kopš: 25. Apr 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 79
Braucu ar: to, kas iet uz priekšu
|
10 Apr 2012, 01:20:34 Niere rakstīja:
09 Apr 2012, 23:45:49 bucisnsr rakstīja:
Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?
cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40.
te instrukcija: www.nsr125.com/gearoil.htm
galīgi nereklamēju kādu konkrētu zīmolu, taču jocīgi, ka tur bildē tiek lieta spec. sacīkšu 80W-90 transmisijas eļļa
bet tajā pašā laikā Fuchs rekomendāciju katalogs iesaka šim modelim motoreļļu ar SAE ##W-40 viskozitāti: Silkolene rekomendācija NSR 125
vārdu sakot, ir opcija starp standarta moču motoreļļu (tā ir manuālī) un speciālām moču transmisiju eļļām.
tikai nejauši neiepērc kādu standarta transmisijas eļļu, ja izdomā liet otro variantu. tur ir specifika.
Vari arī paskaidrot kāpēc tajā eļļas mājas lapā ir minēti divi tie intervāli, kad jāmaina- 12 000km vai 1000 km ?
un cik vispār bieži jāmaina ātrumkārbas eļļa? | Offline
| | |
cbx650e | |  Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| COOOL
Paskaties tevis pasha uzdotajaa lapaa un mazliet zemaak ir mana nosauktaa ella kaa dziiva .
Uzskatu arii kad man anv jaamaksaa par daargaam reklaamas kampanjaam un par pliku firmas vaardu un smuku kanninju kuru peec tam izmest mizkastee . | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
19 Apr 2012, 22:33:18 cbx650e rakstīja:
Uzskatu arii kad man anv jaamaksaa par daargaam reklaamas kampanjaam un par pliku firmas vaardu un smuku kanninju kuru peec tam izmest mizkastee .
Es ieteiktu nopirkt e-talonu, un automātiski atkritīs vesels milzu saraksts ar dažādām pozīcijām, par ko vairs nebūs jāmaksā 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
|
19 Apr 2012, 22:33:18 cbx650e rakstīja:
COOOL
Paskaties tevis pasha uzdotajaa lapaa un mazliet zemaak ir mana nosauktaa ella kaa dziiva .
Uzskatu arii kad man anv jaamaksaa par daargaam reklaamas kampanjaam un par pliku firmas vaardu un smuku kanninju kuru peec tam izmest mizkastee .
Detalizētāk jau nekā tur nav. Tas, apmēram, tāpat ar ko tu brauc! Nu ar Hondu. Hondas ir dahuja visādas. 
P.S.
Cena laba. Kad notestēsi, dod atskaiti.[ Šo ziņu laboja Coool, 20 Apr 2012, 01:29:45 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nav gluži tā, kā Tu saki Niere. Es nebūt neesmu tas pilsonis, kurš akli seko brendam un ir gatavs pārmaksāt vienalga cik, tikai lai būtu "brendīgs".
Piemēri:
* Bikses es nakad savu mūžu neesmu pircis dārgākas par savi 25 - 30ls un tas jau ir daudz, man ir nospļauties uz brendiem par 60 - 90 ls, kas būtībā ir tas pats ķīnas sūds, bet ar 300% lielāku uzcenojumu un "krāna pagarinājuma faktoru".
* Paiku arī nepērku MC2, bet Maximā un Rimi.
* Eļļu mocim neleju pašu dārgāko, bet no dārgā gala viennozīmīgi, jo uzskatu, ka šī nav tā joma, kur eksperimentēt.
* Ja runāt par darbu, tad šeit ir milzum daudz variācijas par šo tēmu - metāls tiek pirkts labākais/arī dārgākais, kas lv pieejams, jo pieredze ir parādījusi, kad šeit nav iespēju uz kaut ko ieekonomēt.
Ja runāt par griezējinstrumentiem - man plauktā stāv čupa biezum biezo katalogu ar ūber modernu, un arī ūber dārgu piedāvājumu, bet daudzos gadījumos var izlīdzēties ar tiem pašiem padomju laika krājuumiem.
Par štrumiem kā tādiem - atkal variācijas, ir lietas, kuras var pirkt tikai no Kamasa, Facom, Beta, ir lietas, kur derēs arī budžeta risinājumi.
Gultņi - SKF/paši dārgākie, bet vai tas ir vajadzīgs? FAG, Koyo, Fersa - dažkārt daudzkārt lētāki, bet ne sliktāki.
Tā kā variāciju par šo tēmu ir milzum daudz, un nav tā, ka brends nosaka visu 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Raicha23 | |  Kopš: 20. Jan 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Divriteni
| Kādu eļļu iesakat Aprilia RS 125 2008 centrā, pie sajūga?
----------------- Never say Never.. Just Ride! | Offline
| | |
DVL | |  Kopš: 17. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 182
Braucu ar: YZF-R6
|
19 Apr 2012, 22:12:30 bucisnsr rakstīja:
10 Apr 2012, 01:20:34 Niere rakstīja:
09 Apr 2012, 23:45:49 bucisnsr rakstīja:
Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?
cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40.
te instrukcija: www.nsr125.com/gearoil.htm
galīgi nereklamēju kādu konkrētu zīmolu, taču jocīgi, ka tur bildē tiek lieta spec. sacīkšu 80W-90 transmisijas eļļa
bet tajā pašā laikā Fuchs rekomendāciju katalogs iesaka šim modelim motoreļļu ar SAE ##W-40 viskozitāti: Silkolene rekomendācija NSR 125
vārdu sakot, ir opcija starp standarta moču motoreļļu (tā ir manuālī) un speciālām moču transmisiju eļļām.
tikai nejauši neiepērc kādu standarta transmisijas eļļu, ja izdomā liet otro variantu. tur ir specifika.
Vari arī paskaidrot kāpēc tajā eļļas mājas lapā ir minēti divi tie intervāli, kad jāmaina- 12 000km vai 1000 km ?
un cik vispār bieži jāmaina ātrumkārbas eļļa?
Jautājums kungi! Kāds tad beigās būtu tas spečuku ieteikums - pēc cik liela noskrējiena to transmisijas zupu mainīt..?? | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
|
27 Apr 2012, 18:28:26 Niere rakstīja:
27 Apr 2012, 09:29:32 Coool rakstīja:
Kolēģis sācis fanot par OMW eļļām. Niere, koments?
eh, sorrez par kavēšanu ar atbildi. redzēju Tavu jautājumu jau sen. darbi pāri kaklam. tagad nedēļa beidzot izsīkusies.
tātad, kas ir OMV. visnotaļ cienījama austriešu naftas kompānija, kas attiecīgajā sauszemes reģionā būtu vienlīdz cienījama un spēcīga, kā Statoil Skandināvijā. Vienlaikus salīdzinoši mazpazīstama ārpus sava vietējā tirgus.
Attiecīgi arī viņi eļļu ražošanu tur pietiekami augstā kvalitātes standartu līmenī. Tomēr, ja runa tieši par moču eļļām, tad esmu pārsteigts, ka tur, vismaz spriežot pēc specenēm, viss ir pēc minimālās programmas.
Te viņu sintētiskā eļļa, kurai API SG un JASO MA. Apraksts.
Visdrīzāk Tavs paziņa sācis fanot WRC iespaidā. Bet pats jau zini, ka jebkāds mārketings ir tikai mārketings. Aiz tā var būt jebkas. Šajā gadījumā OMV ir uzņēmums ar labu imidžu.
Dažas viņu eļļas, tostarp motoreļļas, rebrandē citi eļļu ražotāji.
Ja pie mīnusiem ko jāpiemin, tad esmu pamanījis produktu nosaukumos maldinošas abreviatūras ļoti vienkāršiem produktiem. Piemēram, visprastākajai litija (pat ne Li kompleksa) ziedei piekabināts kaut kas ļoti līdzīgs WRC, turklāt ziede iekrāsota zilā krāsā, kas daudziem var likt domāt, ka tur ir kas ļoti īpašs.
ja Tavs čoms fano par šo ražotāju, nu lai fano. nekas jau ļauns nenotiks. placebo Viduslaikos bija vienīgā zāle pret mēri 
[šī nav ironija pret OMV]
Stāsts vēl tāds, ka lejot 5W40 (sintētiku, jo 10W40 esot tikai pussintētika), jo šamam čomi servisā teikuši, ka tik ātri nenotek no detaļām.  [ Šo ziņu laboja Coool, 28 Apr 2012, 15:48:29 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Ar savam transmisijas zaptem( ipashi 80wt) toch zinu ka paliek pat vizuali redzama eļļas karta ko pat japachakarejas lai atmazgatu,motorellam ari taka nav noverots ka butu iestajies sušņiks..bet nu labi..  | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Nu vot Niere atkal ieskaidroja parastajiem kā nākas. Atceros bērnībā, kad kratījos līdzi meža večiem uz T150. Tur večiem bija galvenais sistēmā nepazaudēt spiedienu un bija pohuj +- kāda eļļa. Ka tik nepalikt mežā pie -20 C nakšnot  [ Šo ziņu laboja Coool, 29 Apr 2012, 16:51:42 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Juritis | |  Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
| Kāds ir ko dzirdējis par "kuttenkeuler" eļļu? Tantes stāstot ka pēc kvalitātes neatpaliek no castrol  | Offline
| | |
Lincx | |  Kopš: 24. Oct 2011
Ziņojumi: 194
Braucu ar: Yamaha FZR400
| Nu experti, pasakat lūdzu vai Agip TEC 4T 15W-50 būs ok eļļa priekš Yamaha FZR400 (1992)...
Vai ari ko citu izvēlēties?!
Liels paldies! | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Niere, kā tur palika ar to Mannol? Caur puķēm atbildēji 
P.S.
Vēl aiz vien lētās zaptes meklējumos  [ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 21:16:09 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
tomats | | Kopš: 19. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: K1200S
| šitas jau vēl laikam kruts MANNOL
reku letāks Mannol | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Niere! Reku Mannol 10W40 pussintētika pa 7.80 Ls? neko vairāk nevajag. Ko domā!
Paldies tomats.[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 21:40:55 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
tomats | | Kopš: 19. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: K1200S
| un pat tev pievedīs klāt  | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Varu pasekot temperatūrai ar šitādu daiktu. Kam būtu jāseko līdzi? Vārīšanās temperatūrai?
Mannol 4-Takt Plus 10W40 specene.
No PDF
· Melting point/Melting range: Undetermined.
· Boiling point/Boiling range: Undetermined.
· Flash point: > 100 °C
· Ignition temperature: 200.0 °C
P.S.
Nav bail eksperimentēt. Vienmēr esmu lacītim skatījies vēderā  [ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 22:29:24 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nav moču tēma, bet nezinu, kam jautāt 
MR2 kārbai eļļa palikusi kā medus, dzeltena un necaurspīdīga. Mainīta bija pirms pusotra gada (15000km), pēc ziemas guļas arī parādījies griezīgs troksnis liekot otrajā robā, līdz tam nebija, ja nu vienīgi trasē pie 8Krpm neizspiedu sajūgu līdz galam 
Vai tā problēma ir risināma ar svaigu un labu eļļu + hidraulikas šķidruma maiņu vai tur beigts sinhronizātors un āmen baznīcā? Dikti negribas kārbu raut nost, baigais jebatorijs  | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni?  | Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
17 May 2012, 17:15:39 soulfreak rakstīja:
Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni? 
Mums viens Swepco transmisijas ellas paraugs(meiģene ar eļļu /udeni un sasprauditi lai vieglak klientam to sakratit un redzet ka kam piekeras eļļa) jau gadus desmit nav izveidojis nekadu emulsiju ar udeni..  | Offline
| | |
|
|