Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Coool
28. Apr 2012, 15:48#995

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām


27 Apr 2012, 18:28:26 Niere rakstīja:

27 Apr 2012, 09:29:32 Coool rakstīja:
Kolēģis sācis fanot par OMW eļļām. Niere, koments?


eh, sorrez par kavēšanu ar atbildi. redzēju Tavu jautājumu jau sen. darbi pāri kaklam. tagad nedēļa beidzot izsīkusies.

tātad, kas ir OMV. visnotaļ cienījama austriešu naftas kompānija, kas attiecīgajā sauszemes reģionā būtu vienlīdz cienījama un spēcīga, kā Statoil Skandināvijā. Vienlaikus salīdzinoši mazpazīstama ārpus sava vietējā tirgus.
Attiecīgi arī viņi eļļu ražošanu tur pietiekami augstā kvalitātes standartu līmenī. Tomēr, ja runa tieši par moču eļļām, tad esmu pārsteigts, ka tur, vismaz spriežot pēc specenēm, viss ir pēc minimālās programmas.
Te viņu sintētiskā eļļa, kurai API SG un JASO MA. Apraksts.

Visdrīzāk Tavs paziņa sācis fanot WRC iespaidā. Bet pats jau zini, ka jebkāds mārketings ir tikai mārketings. Aiz tā var būt jebkas. Šajā gadījumā OMV ir uzņēmums ar labu imidžu.

Dažas viņu eļļas, tostarp motoreļļas, rebrandē citi eļļu ražotāji.

Ja pie mīnusiem ko jāpiemin, tad esmu pamanījis produktu nosaukumos maldinošas abreviatūras ļoti vienkāršiem produktiem. Piemēram, visprastākajai litija (pat ne Li kompleksa) ziedei piekabināts kaut kas ļoti līdzīgs WRC, turklāt ziede iekrāsota zilā krāsā, kas daudziem var likt domāt, ka tur ir kas ļoti īpašs.

ja Tavs čoms fano par šo ražotāju, nu lai fano. nekas jau ļauns nenotiks. placebo Viduslaikos bija vienīgā zāle pret mēri
[šī nav ironija pret OMV]


Stāsts vēl tāds, ka lejot 5W40 (sintētiku, jo 10W40 esot tikai pussintētika), jo šamam čomi servisā teikuši, ka tik ātri nenotek no detaļām.

[ Šo ziņu laboja Coool, 28 Apr 2012, 15:48:29 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

mezavecis
29. Apr 2012, 09:05#996

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Ar savam transmisijas zaptem( ipashi 80wt) toch zinu ka paliek pat vizuali redzama eļļas karta ko pat japachakarejas lai atmazgatu,motorellam ari taka nav noverots ka butu iestajies sušņiks..bet nu labi..

Offline

Coool
29. Apr 2012, 16:51#997

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Nu vot Niere atkal ieskaidroja parastajiem kā nākas. Atceros bērnībā, kad kratījos līdzi meža večiem uz T150. Tur večiem bija galvenais sistēmā nepazaudēt spiedienu un bija pohuj +- kāda eļļa. Ka tik nepalikt mežā pie -20 C nakšnot

[ Šo ziņu laboja Coool, 29 Apr 2012, 16:51:42 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Juritis
03. May 2012, 14:43#998

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar: s1000rr & r6 stunt

Kāds ir ko dzirdējis par "kuttenkeuler" eļļu? Tantes stāstot ka pēc kvalitātes neatpaliek no castrol

Offline

Lincx
07. May 2012, 10:57#999

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400

Nu experti, pasakat lūdzu vai Agip TEC 4T 15W-50 būs ok eļļa priekš Yamaha FZR400 (1992)...
Vai ari ko citu izvēlēties?!
Liels paldies!

Offline

Coool
08. May 2012, 21:05#1000

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere, kā tur palika ar to Mannol? Caur puķēm atbildēji

P.S.
Vēl aiz vien lētās zaptes meklējumos

[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 21:16:09 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

tomats
08. May 2012, 21:23#1001

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S

šitas jau vēl laikam kruts MANNOL
reku letāks Mannol

Offline

Coool
08. May 2012, 21:29#1002

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere! Reku Mannol 10W40 pussintētika pa 7.80 Ls? neko vairāk nevajag. Ko domā!

Paldies tomats.

[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 21:40:55 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

tomats
08. May 2012, 21:39#1003

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S

un pat tev pievedīs klāt

Offline

Coool
08. May 2012, 22:10#1004

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Varu pasekot temperatūrai ar šitādu daiktu. Kam būtu jāseko līdzi? Vārīšanās temperatūrai?

Mannol 4-Takt Plus 10W40 specene.

No PDF

· Melting point/Melting range: Undetermined.
· Boiling point/Boiling range: Undetermined.
· Flash point: > 100 °C
· Ignition temperature: 200.0 °C


P.S.

Nav bail eksperimentēt. Vienmēr esmu lacītim skatījies vēderā

[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 22:29:24 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

soulfreak
17. May 2012, 14:55#1005

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nav moču tēma, bet nezinu, kam jautāt

MR2 kārbai eļļa palikusi kā medus, dzeltena un necaurspīdīga. Mainīta bija pirms pusotra gada (15000km), pēc ziemas guļas arī parādījies griezīgs troksnis liekot otrajā robā, līdz tam nebija, ja nu vienīgi trasē pie 8Krpm neizspiedu sajūgu līdz galam

Vai tā problēma ir risināma ar svaigu un labu eļļu + hidraulikas šķidruma maiņu vai tur beigts sinhronizātors un āmen baznīcā? Dikti negribas kārbu raut nost, baigais jebatorijs

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:15#1006

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni?

Offline

mezavecis
17. May 2012, 17:20#1007

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


17 May 2012, 17:15:39 soulfreak rakstīja:
Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni?

Mums viens Swepco transmisijas ellas paraugs(meiģene ar eļļu /udeni un sasprauditi lai vieglak klientam to sakratit un redzet ka kam piekeras eļļa) jau gadus desmit nav izveidojis nekadu emulsiju ar udeni..

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:22#1008

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu tas bija tīri eksperimentam. Kad atrāvu vaļā korķi, tad secināju, ka tur viss ir slikti un dēļ eļļas, kas ir samērā svaiga ir "medus" un griež zobus. To sūdu man pielēja bonusā, tipa viss būšot gerai. Nekā! nekas nemainījās, itin nemaz

Kā labāk izskalot tagad kārbu nost neņemot? Nopirkt lēto kārbas eļļu un starp maiņām nedaudz parullēt? Tipa noliet zapti, pieliet lētuci, pabraukt 10km un tad tecināt nost? Kādas idejas?

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 17 May 2012, 17:23:36 ]

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:36#1009

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Droši, smej galvneais, lai ir pieredze, ne pārāk skarba un viss tiks labots

Tagad tik Jāizšķiras, ko ieliet, Redline no Mežaveča vai sūtīt Amsoil no Opieoils, kaut gan atšķirība neesot baigi lielā (tas ja runā par sinhriņu darbību).

Offline

soulfreak
17. May 2012, 18:07#1010

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Šodien palasījos spyderu forumā un daudziem ir šī probza, lielākā daļa risina to ar Redline MT-90 vai 6-speed g-box swap. Kārbu nav jēgas remontēt, jo tā ir neatbilstoša motoram, kad mirs, tad mirs un liks citu, labāku!

Offline

mezavecis
17. May 2012, 18:11#1011

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


17 May 2012, 17:53:48 Niere rakstīja:

17 May 2012, 17:36:14 soulfreak rakstīja:
Droši, smej galvneais, lai ir pieredze, ne pārāk skarba un viss tiks labots

Tagad tik Jāizšķiras, ko ieliet, Redline no Mežaveča vai sūtīt Amsoil no Opieoils, kaut gan atšķirība neesot baigi lielā (tas ja runā par sinhriņu darbību).



vienīgi neceri, ka ar pirkstu varēsi caureju apturēt. nav eļļas, kas varētu jaunu metālu uzaudzēt. ja kārbā ir progresējoša problēma, tad pie tās labāk jau laikus ķerties. tas gluži kā ar zobu pastām - kariesu par nebijušu nepadarīs.


Reti kursh skatoties uz ellu doma par
detalas potencialo nodilumu
remonta izmaksas
degvielas paterinju
par nervu shunam nerunajot..

P.s labak zobus tirit pirms paradas karies nevis domat ko iesakt ar radushos Staļingradu..

Offline

Hohoho
17. May 2012, 19:45#1012

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750

Prasās padoms no lietpratējiem. Mocim manuālī rakstīts, ka der eļļas API SE, SF, SG. Manuprāt diezgan vecs standarts ņemot vērā to, ka mocis ir 2007. gada. Gribētos ieliet SL, kas jau pieņemts 2001. gadā. Tagad rodas jautājums, kāpēc manuālī nav minēts API SL? Varbūt SL nemaz tik labs konkrētajam mocim nebūs?
Ps. Honda CBF600.

Offline

Hohoho
18. May 2012, 08:21#1013

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750


17 May 2012, 20:59:10 Niere rakstīja:

17 May 2012, 19:45:19 Hohoho rakstīja:
Prasās padoms no lietpratējiem. Mocim manuālī rakstīts, ka der eļļas API SE, SF, SG. Manuprāt diezgan vecs standarts ņemot vērā to, ka mocis ir 2007. gada. Gribētos ieliet SL, kas jau pieņemts 2001. gadā. Tagad rodas jautājums, kāpēc manuālī nav minēts API SL? Varbūt SL nemaz tik labs konkrētajam mocim nebūs?
Ps. Honda CBF600.


tas ir vecs un garš stāsts.
ir moto ražotāji, kuri vēl arvien pieturās pie domas, ka cinks un fosfors ir vienīgās antīkās un pārbaudītās tehnoloģijas, kas pasargās viņu transmisijas. jā tur bija gājiens fosforam lejā no 1200ppm uz 1000pmm, kopš ieviesa API SJ/SL un vēlāk pat uz 800ppm ar API SM, bet viss tas balstās uz vienkārši neuzticību eļļu ražotājiem, jo to ir daudz un dažādi. un kas to lai zina, kādas tehnoloģijas kurš izmanto, lai aizstātu veco, prasto kā cirvi, ZDDP un fosforu.
tajā pašā laikā šīs vielas nekas labs lielā daudzumā arī nav, jo rada palielinātu sulfāta pelnu atlikumu, attiecīgi palielinātu gredzenu iedegšanas un uzdeguma veidošanās risku, kam vesela kaudze blakusefekti.

dažkārt šādas vecas specenes moču ražotāji mēdz pieturēt tādēļ, ka viņu pašu oriģinālo produktu kāda daļa nav nekāds kosmoss. mārketinga un mītu šajā lietā pietiek.

galu galā, ja baigi māc šaubas, var papētīt gana daudzus pazīstamus moču eļļu ražotājus ar plašu sortimentu, kuriem vispār nekā zemāka par API SJ vai pat SL piedāvājumā nav.

nu tas tā, īsumā.

Paldies! Atrast SE un SF man nesanaaca. Vieniigais ko atradu ir SG. Laikam to veco drazu vairs neražo

Offline

Hohoho
18. May 2012, 13:13#1014

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750

Vārdu sakot, nav tur ko iespringt.

Skaidrs. Paldies vēlreiz.

Offline