Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Velosipēds maksā tieši neko. Tas ir objektīvi lētākais un ērtākais transportlīdzeklis pilsētā, labos laika apstākļos. Bēda tā, ka velosipēds ir transportlīdzeklis tikai uz papīra. Praksē veicamās darbības, lai rāptos uz velosipēda, ir tieši tās pašas, lai iekāptu jaunās kurpēs vai paņemtu mauku uz stundu. Vajag nedaudz naudas un tava miesa pārvietojas ar ātrumu 25kmh. Tik vienkārši. Man ir true fix flip flop aizmugurējā rumba, man ir groziņš, man ir hujomajo saslēgs, man ir smuks ritenis, bet es nekad neesmu zinājis, ka pa regulējamu gājēju pāreju man jāpārvietojas, nepārsniedzot gājēju pārvietošanās ātrumu, jo es nekad neesmu lasījis CSN. Atstarotāji? Ai, beidziet, kad vispār kāds velosipēdists ir apstādināts? Un es tikai smejos, hoho.
Vot, Ēlertes palīgu pirms dažiem gadiem apstādināja un izpakaļoja par braukšanu pālī ar velosipēdu. Manuprāt, ļoti labs piemērs vidējā velosipēdista izpratnei par risku, ko viņš uzņemas. Ja tam pašam, visumā droši vien ar saprātu apveltītajam jauneklim piedāvātu sēsties dzērušam pie auto stūres, ticu, ka viņš to nedarītu. Bet ar velosipēdu var. Jo kas tur tāds.
Velosipēds nav nekāds transportlīdzeklis, bet gan prieks un līksme, jautrība un draugi, stils un santīma pišana. Dodiet mums velosipēdu joslas, jo mēs esam ekoloģiskāki par raspodiņiem. Jo mēs esam daudz. Mīliet mūs, bļaģ, mīliet, ka jums saka!
A par ko jūs, draugi, mīlēt? Vai par izkarotajām velojoslām, kuras beigās nevienam nafig nav vajadzīgas (Nil, 3 mēneši ir pagājuši!)? Vai par piektdienu vakaru akcijas braucieniem, kad jūs barā, saņēmuši dūšu, sirojat pa pilsētu, izvarojot veselīgu izpratni par sabiedrisko kārtību?
Rīgā infrastruktūra neesot piemērota velosipēdistiem. Bet, vai velosipēdistu smadzenes ir piemērotas Rīgai?
Lai liek velo nodokli par viņu velojoslām maksāt! Mēs tak par moto un auto maksājam gan nodokļus gan visādas štrunta nodevas!
07 Oct 2014, 19:49:23 Archy96 rakstīja:
Velosipēds maksā tieši neko. Tas ir objektīvi lētākais un ērtākais transportlīdzeklis pilsētā, labos laika apstākļos. Bēda tā, ka velosipēds ir transportlīdzeklis tikai uz papīra. Praksē veicamās darbības, lai rāptos uz velosipēda, ir tieši tās pašas, lai iekāptu jaunās kurpēs vai paņemtu mauku uz stundu. Vajag nedaudz naudas un tava miesa pārvietojas ar ātrumu 25kmh. Tik vienkārši. Man ir true fix flip flop aizmugurējā rumba, man ir groziņš, man ir hujomajo saslēgs, man ir smuks ritenis, bet es nekad neesmu zinājis, ka pa regulējamu gājēju pāreju man jāpārvietojas, nepārsniedzot gājēju pārvietošanās ātrumu, jo es nekad neesmu lasījis CSN. Atstarotāji? Ai, beidziet, kad vispār kāds velosipēdists ir apstādināts? Un es tikai smejos, hoho.
Vot, Ēlertes palīgu pirms dažiem gadiem apstādināja un izpakaļoja par braukšanu pālī ar velosipēdu. Manuprāt, ļoti labs piemērs vidējā velosipēdista izpratnei par risku, ko viņš uzņemas. Ja tam pašam, visumā droši vien ar saprātu apveltītajam jauneklim piedāvātu sēsties dzērušam pie auto stūres, ticu, ka viņš to nedarītu. Bet ar velosipēdu var. Jo kas tur tāds.
Velosipēds nav nekāds transportlīdzeklis, bet gan prieks un līksme, jautrība un draugi, stils un santīma pišana. Dodiet mums velosipēdu joslas, jo mēs esam ekoloģiskāki par raspodiņiem. Jo mēs esam daudz. Mīliet mūs, bļaģ, mīliet, ka jums saka!
A par ko jūs, draugi, mīlēt? Vai par izkarotajām velojoslām, kuras beigās nevienam nafig nav vajadzīgas (Nil, 3 mēneši ir pagājuši!)? Vai par piektdienu vakaru akcijas braucieniem, kad jūs barā, saņēmuši dūšu, sirojat pa pilsētu, izvarojot veselīgu izpratni par sabiedrisko kārtību?
Rīgā infrastruktūra neesot piemērota velosipēdistiem. Bet, vai velosipēdistu smadzenes ir piemērotas Rīgai?
07 Oct 2014, 20:18:24 Slavixs rakstīja:
Lai liek velo nodokli par viņu velojoslām maksāt! Mēs tak par moto un auto maksājam gan nodokļus gan visādas štrunta nodevas!
Tad, kad velo svērs virs tonnas un bojās ceļus vai piesārņos gaisu, tad par viņu būs jāmaksā.
07 Oct 2014, 20:18:24 Slavixs rakstīja:
Lai liek velo nodokli par viņu velojoslām maksāt! Mēs tak par moto un auto maksājam gan nodokļus gan visādas štrunta nodevas!
Lielākā daļa no tām velojoslām velopēdistiem nav vajadzīgas. Nilam tās ir vajadzīgas, lai arī maksā (un to arī dara no mūsu nodokļiem)
ko jūs te ņematies, tur klāt vēl nepareizajā topikā?
Atbalstu velojoslas, labprāt ar velo pārvietotos, ja dzīvotu čuķ tuvāk! Ar katru gadu kā moto paliek vairāk, tā arī velosipēdistu paliek vairāk un tas ir apsveicami!
Par Sabiedriskā transporta joslām arī kunkstēja tauta, tagad kaut kā neviens par to neņerkst - vismaz ar sabiedrisko var kaut kur laikā aizbraukt, ašķirībā no gadiem 15 atpakaļ, kad tu nekad nezināji cikos autiņš atnāks un cikos tu nokļūsi galā, jo sabiedriskais transports torčīja propķos tā pat, kā visi pārējie, kuri savu pakaļu pārvieto ar transporta līdzekli, kurš viņam lielāko daļu laika ir vismaz 4x par lielu pakaļas pārvietošanas vajadzībai.
Vienā dienā nevar ieviest velosatiksmi, taču palēnām tas jādara - nevienā Eiropas valstī neienāktu prātā gausties par velojoslām, tur tas ir pašsaprotami un tā ir tā pozitīvā Eiropas lieta ko būtu jāpārņem!
Berlīnē ielas arī nav neko plašākas par Rīgas ielām, tur kaut kā dzīve nav apstājusies dēļ tam, ka jārēķinās ar velosipēdistiem!
Izbrīnu rada gaušanās no jums (mums) motobraucējiem, kuri it kā arī ir par to lai aizņemtu ar savu pakaļas pārvietošanu mazāk vietas gan uz brauktuves, gan stāvvietā!
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.
07 Oct 2014, 19:49:23 Archy96 rakstīja:
Velosipēds maksā tieši neko. Tas ir objektīvi lētākais un ērtākais transportlīdzeklis pilsētā, labos laika apstākļos. Bēda tā, ka velosipēds ir transportlīdzeklis tikai uz papīra. Praksē veicamās darbības, lai rāptos uz velosipēda, ir tieši tās pašas, lai iekāptu jaunās kurpēs vai paņemtu mauku uz stundu. Vajag nedaudz naudas un tava miesa pārvietojas ar ātrumu 25kmh. Tik vienkārši. Man ir true fix flip flop aizmugurējā rumba, man ir groziņš, man ir hujomajo saslēgs, man ir smuks ritenis, bet es nekad neesmu zinājis, ka pa regulējamu gājēju pāreju man jāpārvietojas, nepārsniedzot gājēju pārvietošanās ātrumu, jo es nekad neesmu lasījis CSN. Atstarotāji? Ai, beidziet, kad vispār kāds velosipēdists ir apstādināts? Un es tikai smejos, hoho.
Vot, Ēlertes palīgu pirms dažiem gadiem apstādināja un izpakaļoja par braukšanu pālī ar velosipēdu. Manuprāt, ļoti labs piemērs vidējā velosipēdista izpratnei par risku, ko viņš uzņemas. Ja tam pašam, visumā droši vien ar saprātu apveltītajam jauneklim piedāvātu sēsties dzērušam pie auto stūres, ticu, ka viņš to nedarītu. Bet ar velosipēdu var. Jo kas tur tāds.
Velosipēds nav nekāds transportlīdzeklis, bet gan prieks un līksme, jautrība un draugi, stils un santīma pišana. Dodiet mums velosipēdu joslas, jo mēs esam ekoloģiskāki par raspodiņiem. Jo mēs esam daudz. Mīliet mūs, bļaģ, mīliet, ka jums saka!
A par ko jūs, draugi, mīlēt? Vai par izkarotajām velojoslām, kuras beigās nevienam nafig nav vajadzīgas (Nil, 3 mēneši ir pagājuši!)? Vai par piektdienu vakaru akcijas braucieniem, kad jūs barā, saņēmuši dūšu, sirojat pa pilsētu, izvarojot veselīgu izpratni par sabiedrisko kārtību?
Rīgā infrastruktūra neesot piemērota velosipēdistiem. Bet, vai velosipēdistu smadzenes ir piemērotas Rīgai?
Nu pieņemot, ka nav tevis rakstītais teksts, tad vēl varētu piedot...
Tomēr izejot no fakta, ka tas tika pārpublicēts MP, tad tagad paskatīsimies uz moto
- ir jāpārvietojas ar atļauto ātrumu (reti kurš mo ievēro),
- tehniski ir jābūt gan spoguļiem, gan pietiekami labai skaņas slāpēšanai, labi redzamiem virzienrādītājiem un daudzām citām lietām, kas daudziem arī netiek ievērots!
- kolonas apbraukšana
- un citi pārkāpumi
Es protams pats pārkāpju lielāko daļu no augstāk minētā, tomēr pats arī bieži pārvietojos ar velo. Tad attieksme no vadītāju puses ir vienkārši drausmīga - ļoti bieži ir jābrauc milimetru attālumā, priekšā jāpiegriež un visādi citādi jāizpildās. Un kas ir pats labākais, ka cilvēki visbiežāk vaino visus citus, bet ne sevi, un vainīgie un "stulbie" mainās atkarībā no tā trasporta uz kura indivīds šobrīd "sēž" - kad brauc ar auto - visi velo ir cūkas, moto pidrilas, un gajēji vispār ir atsaldeņi. Brīdī, kad pāceļas uz velo - tad atkal visas pārējās kategorijas ir kretīni un imbacīļi. attiecīgi tā varētu turpināt un turpināt.
Bet cilvēki sāksim ar sevi un tad vainosim citus.
P.s. bet tekstam par Lāčplēša ielas velo celiņu piekrītu - murgs, vismaz pagaidām, ja izveidos normālas uzbrauktuves/nobrauktuves no pārdaugavas (salinieka) puses, tad velokustība varētu krietni pieaugt, bet pagaidām, tam celiņam ir maza jēga!
P.s.s. un tā ir pinīga huiņa, ka pa gājēju pāreju ir jāpārvietojas ar gājēja ātrumu - viss ir atkarīgs no situācijas, ir situācijas, kad arī stumt ir labāk nekā braukt pāri, bet ir kad pilnā cukā var maukt pāri (piemēram,ja neviena nav ).
09 Oct 2014, 11:34:35 soulfreak rakstīja:
tas nav fckin smieklīgi. Kaut kad bērnībā ir sanācis šitā garažai griestus demontēt un pat pamanīties zem bloka pakrist apakšā
Līdzīga pieredze! Kāja nost ka likts! Nerunājot par citām traumām!
Vēl tagad rētas atgādina par to laiku notikumiem.
- Mīļais vai tu jau nopirki man dāvanu uz dzimšanas dienu?
- Protams mīļā.
- Vai man tā dāvana patiks?
- Nu ja nepatiks - atdosi man, es par tādu spiningu sen jau sapņoju...