Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aizsardzība

Tēma: K&N gaisa filtri

AutorsZiņojums
TRAXER
06. Aug 2011, 20:29#21

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: ZX6r-RR


06 Aug 2011, 19:18:46 diversantss rakstīja:


19 Jan 2011, 23:25:19 vovchikss rakstīja:
Arī uz stenda nav atsķīrības Personīga pieredze. Vienīgais labums ka nav jāmet ārā un līdz ar to ietaupās nauda...


Nekas nav mūžīgs, tās ir tikai iedomas
K un N ir ok, jo motoram vieglāk elpot 40tkm, pēc tam maini gredzenus, vai pielej vairāk eļļu
Puļķis ar diviem galiem, sākumā ekonomija, pēc tam izdevumi Iesaku palielināt ieplūdes tilpumu, vai kā jūs te viņu dēvējat, kasti un likt oriģinālo filtru.
Varat man nepiekrist. Bet par tām dīzēm un izplūdi ir gan taisnība, bet kā jau teicu, resurss samazinās min 2x.


----------------



tu gribi teikt,ka K N sabeidz dzinēju? paskaidro sīkāk.



man skiet cilveks ar normalo latviesu valodu visu izsaka. ka putekli ieklus cilindra, un pjazdos tvoej mopedke. bus ka manejais

Offline

marcis
06. Aug 2011, 21:47#22

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Par jaudu nestrīdēšos, bet par motora nokaušanu pilnīgi pīļu mēsli. Manam 325i uzliku, kad nopirku ar 153k. Tagad ir 401k, ieplūdes kolektors tāds, ka zirgs nav vārtījies un kompresijas pakāpe visiem cilindriem identiska.
Viss cipars ir filtra eļļā, jo tiek uzskatīts, ka putekļi ir negatīvi lādēti, bet eļļa pozitīvi (vai otrādāk), tāpēc tā pievelk putekļus.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

kasinsh79
06. Aug 2011, 23:25#23

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

K&N filtri nobeidz dzinēju? Nu tas tiešām ir MEGA secinājums. Ar lielu interesi palasītu pētījumu iz reālās dzīves
Manam aparātam arī parastais filtrs tika nomainīts un K&N, bet tā kā reizē ar to tika likts virsū ļoti skaļa izpūtēja truba, tad skaņas atsķirības nejūtu.
Jauda - maz ticams, ka kaut kas mainās. Drīzāk psiholoģiski pircējam liekas, ka nu tik būs.
Galvenā štelle ir tāda, ka pie katras eļļas maiņas to K&N izmazgā ar speciālu ķīmiju, ieeļļo ar K&N eļļu tieši šiem filtriem un brauc bez bēdām līdz nākamajai eļļas maiņai. Cenu ziņā principā elementāri, vai nu 2 parastie filtri vai viens K&N, kurš kalpo mūžīgi (ja braucējs nav slinks un to kopj).

Offline

cabriooo
22. Jan 2012, 18:25#24

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


06 Aug 2011, 23:25:30 kasinsh79 rakstīja:
K&N filtri nobeidz dzinēju? Nu tas tiešām ir MEGA secinājums. Ar lielu interesi palasītu pētījumu iz reālās dzīves
Manam aparātam arī parastais filtrs tika nomainīts un K&N, bet tā kā reizē ar to tika likts virsū ļoti skaļa izpūtēja truba, tad skaņas atsķirības nejūtu.
Jauda - maz ticams, ka kaut kas mainās. Drīzāk psiholoģiski pircējam liekas, ka nu tik būs.
Galvenā štelle ir tāda, ka pie katras eļļas maiņas to K&N izmazgā ar speciālu ķīmiju, ieeļļo ar K&N eļļu tieši šiem filtriem un brauc bez bēdām līdz nākamajai eļļas maiņai. Cenu ziņā principā elementāri, vai nu 2 parastie filtri vai viens K&N, kurš kalpo mūžīgi (ja braucējs nav slinks un to kopj).


Ar ko viņus mazgā? Man te viens pazistams motobraucējs teica,ka var mazgāt ar fairy?

Offline

marcis
22. Jan 2012, 18:44#25

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


22 Jan 2012, 18:25:20 cabriooo rakstīja:

06 Aug 2011, 23:25:30 kasinsh79 rakstīja:
K&N filtri nobeidz dzinēju? Nu tas tiešām ir MEGA secinājums. Ar lielu interesi palasītu pētījumu iz reālās dzīves
Manam aparātam arī parastais filtrs tika nomainīts un K&N, bet tā kā reizē ar to tika likts virsū ļoti skaļa izpūtēja truba, tad skaņas atsķirības nejūtu.
Jauda - maz ticams, ka kaut kas mainās. Drīzāk psiholoģiski pircējam liekas, ka nu tik būs.
Galvenā štelle ir tāda, ka pie katras eļļas maiņas to K&N izmazgā ar speciālu ķīmiju, ieeļļo ar K&N eļļu tieši šiem filtriem un brauc bez bēdām līdz nākamajai eļļas maiņai. Cenu ziņā principā elementāri, vai nu 2 parastie filtri vai viens K&N, kurš kalpo mūžīgi (ja braucējs nav slinks un to kopj).


Ar ko viņus mazgā? Man te viens pazistams motobraucējs teica,ka var mazgāt ar fairy?


Fairy
Tam filtram tak ir savs tīrāmais!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

lomsz
22. Jan 2012, 18:54#26

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Kad beidzas tīrāmais līdzeklis, var arī ar fairy...Pats tā daru dažreiz... Kokvilna vien tur ir, derēs ari ziepes... galvenais kārtīgi izskalot, izžāvēt pirms pūst eļļu... Starp citu K&N nav vienīgais mazgājamo filtru ražotājs... iekš e-bay ir lētāki varianti... pats gan k&n lietoju...

Offline

TB
22. Jan 2012, 20:04#27

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Fairy neizšķīdina visus tos sūdus un drazas, kas ir filtra materiāla porās, tādēļ labāk lietot K&N speciālos līdzekli.
Bija viens klients, kurš K&N mazgājamo līdzekli pirka, lai tīrīru tvaka nosūcēju virtuvē, jo tas vienīgais spēja izšķīdināt visus tos sūdus, kas tur sakrājās - pats neesmu pārbaudījis, zinu ko klients stāstīja.

Offline

Naits
22. Jan 2012, 20:09#28

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Tvaika nosūcēju labi var notīrīt ar break cleaner un nav jātere ekskluzīvais mazgājamais.

TB Tu tak tirgojo tos filtrus vai priekš auto ar ir? Čoms interesējās cik varētu maksāt.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

cabriooo
22. Jan 2012, 22:52#29

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

un kur var nopirkt šos brīnumlīdzekļus- filtru tīrāmos un eļļu par sakarīgu naudu?

Offline

Zigmunds
22. Jan 2012, 22:58#30

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Offline

Naits
22. Jan 2012, 22:59#31

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

cabriooo
22. Jan 2012, 23:03#32

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


22 Jan 2012, 22:59:53 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

Nu vot es jau izpūtu ar kompresoru, ko man tagad ārā viņu mest???

Offline

Zigmunds
22. Jan 2012, 23:06#33

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

nē, ar kompresoru nepūšu, tas nav vajadzīgs
šāvēt uz radiatora ar neiesaku
viekārši siltā istabā vai uz apsildāmās grīdas atstāt uz nakti un miers.

Offline

marcis
22. Jan 2012, 23:13#34

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Kad nekas nelīdz, izlasi instrukciju! (Mērfija likums)
K&N instrukcijā skaidri un gaiši rakstīts, ka NEDRĪKST likt uz radiatoriem un žāvēt ar saspiestu gaisu!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Naits
22. Jan 2012, 23:41#35

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


22 Jan 2012, 23:03:22 cabriooo rakstīja:

22 Jan 2012, 22:59:53 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

Nu vot es jau izpūtu ar kompresoru, ko man tagad ārā viņu mest???

Viņš vairs nepildīs savu funkciju tik labi cik sola ražotaji. Cik saprotu ar spiedienu tiek sabojāta matereāla struktūra.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

rukitis
23. Jan 2012, 00:21#36

Kopš: 30. Jul 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 436

Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu


22 Jan 2012, 20:09:03 Naits rakstīja:
Tvaika nosūcēju labi var notīrīt ar break cleaner un nav jātere ekskluzīvais mazgājamais.

TB Tu tak tirgojo tos filtrus vai priekš auto ar ir? Čoms interesējās cik varētu maksāt.

tikai un vienīgi caur ebay. Man sanāca teju 2x lētāk, nekā caur 'veiklajiem tirgoņiem'

Offline

TB
23. Jan 2012, 11:14#37

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


22 Jan 2012, 23:41:24 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 23:03:22 cabriooo rakstīja:

22 Jan 2012, 22:59:53 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

Nu vot es jau izpūtu ar kompresoru, ko man tagad ārā viņu mest???

Viņš vairs nepildīs savu funkciju tik labi cik sola ražotaji. Cik saprotu ar spiedienu tiek sabojāta matereāla struktūra.
jekurš spiediens saplēž filtrējošā materiāla poras un tās sāk laist cauri sūdus. Un tieši pēc šādiem gadījumiem parādš negatīvās atsauksmes, ka filtrs sūds, laiž sūdus un nokāvu motoru, jo ražotājs lohs

Offline

dusk
23. Jan 2012, 12:58#38

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


23 Jan 2012, 00:21:58 rukitis rakstīja:

22 Jan 2012, 20:09:03 Naits rakstīja:
Tvaika nosūcēju labi var notīrīt ar break cleaner un nav jātere ekskluzīvais mazgājamais.

TB Tu tak tirgojo tos filtrus vai priekš auto ar ir? Čoms interesējās cik varētu maksāt.

tikai un vienīgi caur ebay. Man sanāca teju 2x lētāk, nekā caur 'veiklajiem tirgoņiem'

es tiešām nezinu cik maksā ebajā, bet ir tepat LV nopērkams pa 12.50 šads komplekts


-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

cabriooo
23. Jan 2012, 20:13#39

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


23 Jan 2012, 11:14:28 TB rakstīja:

22 Jan 2012, 23:41:24 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 23:03:22 cabriooo rakstīja:

22 Jan 2012, 22:59:53 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

Nu vot es jau izpūtu ar kompresoru, ko man tagad ārā viņu mest???

Viņš vairs nepildīs savu funkciju tik labi cik sola ražotaji. Cik saprotu ar spiedienu tiek sabojāta matereāla struktūra.
jekurš spiediens saplēž filtrējošā materiāla poras un tās sāk laist cauri sūdus. Un tieši pēc šādiem gadījumiem parādš negatīvās atsauksmes, ka filtrs sūds, laiž sūdus un nokāvu motoru, jo ražotājs lohs

tad domajat,ka vienreiz izpūtu ar kompresoru un tagad filtrs vairs nepildīs funkciju kā nākas- vai arī man nav iemesls uztraukties???

Offline

varisons
23. Jan 2012, 20:47#40

Kopš: 26. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 183

Braucu ar: CBF 1000FA

tev cabriooo ir priekšā nopietna izvēle 50Ls un jauns filtrs vai motra kapitālais remonts. neapskaužu tevi

23 Jan 2012, 20:13:39 cabriooo rakstīja:

23 Jan 2012, 11:14:28 TB rakstīja:

22 Jan 2012, 23:41:24 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 23:03:22 cabriooo rakstīja:

22 Jan 2012, 22:59:53 Naits rakstīja:

22 Jan 2012, 22:58:04 Zigmunds rakstīja:
šos filtrus mazgāju ar ziepūdeni un kārtīgi izskaloju un nožāvēju.

Cik vel ir dzirdets, ka nekāda gadījuma nepūst ar kompresoru.

Nu vot es jau izpūtu ar kompresoru, ko man tagad ārā viņu mest???

Viņš vairs nepildīs savu funkciju tik labi cik sola ražotaji. Cik saprotu ar spiedienu tiek sabojāta matereāla struktūra.
jekurš spiediens saplēž filtrējošā materiāla poras un tās sāk laist cauri sūdus. Un tieši pēc šādiem gadījumiem parādš negatīvās atsauksmes, ka filtrs sūds, laiž sūdus un nokāvu motoru, jo ražotājs lohs

tad domajat,ka vienreiz izpūtu ar kompresoru un tagad filtrs vairs nepildīs funkciju kā nākas- vai arī man nav iemesls uztraukties???


-----------------
Uz priekšu un tikai uz priekšu

Offline