Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dairitis
18. Jun 2013, 18:35#19401

Kopš: 08. Sep 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 18

Braucu ar: honda cbr 900rr


18 Jun 2013, 18:01:28 dairitis rakstīja:
vai ir kads spečuks no valmieras? kas varetu palidzet savet moci kartiba.
vaig sataisit elektribu. ieliekot neintralaja nedeg zaļa signal lampa. vienvard sakot čakarejas ta lampa.

Offline

Gantais
18. Jun 2013, 18:42#19402

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2716

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


17 Jun 2013, 15:28:21 RU rakstīja:
Šādu komplektu un rokas pumpi: http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Car-Bike-Aut...h=item3cd1e00e4a

Vai šādu dārgāku ar baloniņiem: http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-TUBELESS-TYR...h=item35b4f4848d



Man tādi baloniņi ir bet nav tā ventiļa caur kuru viņus var izmantot riepu pumpēšanai... nez, kur tādu var nopirkt

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

mexa
19. Jun 2013, 12:30#19403

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


18 Jun 2013, 18:35:33 dairitis rakstīja:

18 Jun 2013, 18:01:28 dairitis rakstīja:
vai ir kads spečuks no valmieras? kas varetu palidzet savet moci kartiba.
vaig sataisit elektribu. ieliekot neintralaja nedeg zaļa signal lampa. vienvard sakot čakarejas ta lampa.

a lampiņa nav izdegusi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

chirkainais
19. Jun 2013, 12:43#19404

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Viss slikti. Gribu braukt, bet naiet.
Atvainjos, protams, ja kādam tas šķiet smieklīgi, bet tikai šodien izvilku mopēdu no ziemas miega. Gadu nebij kustināts. Aķīti pirms tam nakti lādēju. Šķiļu klāt, bet rūc gausi, apgriezienus neceļ, rijās ciet. Pēc laika pataustu trubas - jā, viens kolektors auksts, cilindrs neiet. Uz pirmo samainīju sveces vietām, joprojām tas pats. Tad vienkārši pārbaudīju pa vecai modei dzirksteli pieliekot pie rāmja, viss ok. Nomainīju visu bāku 'vecā' benzīna, iegāzu 98, izmaiņu nav.
Pagaidām aizjūru forumos kā atslēgvārds figurē karburators vai membrānas. Aber man no tā visa sajēga tikpat, cik Kalvītim no krīzes mazināšanas. Tāpēc lūdzu padomu pūdera viedajiem. Ar ko sākt, kas vēl ir palicis nepārbaudīts un kuras sviras darbināt? Esmu pāķos un līdz lielpilsētas meistariem tālu kā līdz ķīnai.
Būšu pateicīgs par viedokļiem!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

elf
19. Jun 2013, 12:50#19405

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1195

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


17 Jun 2013, 18:57:06 11jan4uks rakstīja:
Kāds var passtāstīt kāda ir atškirība starp ieapaļo virzuļa aukšu un starp plakano kādi plusi kādi mīnus


Nav ne plusu ,ne mīnusu....visu nosaka kompresijas pakāpe.Ja vienam motoram piedāvā plakano, vai pusapaļu virzuli,tad kompresijas pakāpe ar pusapaļo būs augstāka un atiecīgi ies labāk..
Kā lielāka kompresijas pakāpe tā vajag labāku benzīnu....Nestē A-100 sporta benzīns 2.29Ls/litrā...hi!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

trez0r
19. Jun 2013, 13:04#19406

Kopš: 05. Jan 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: gsxr 750

Čirkainais.
Tad nu jaucam ārā un tīram karbuļus, kāda dīze vai kanāls ir aizkaltis. Good luck! Nākamo pērc ar inžektoru.

[ Šo ziņu laboja trez0r, 19 Jun 2013, 13:05:26 ]



-----------------
It's about time we all get out and vote for love!

Offline

dairitis
19. Jun 2013, 13:34#19407

Kopš: 08. Sep 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 18

Braucu ar: honda cbr 900rr


19 Jun 2013, 12:30:45 mexa rakstīja:

18 Jun 2013, 18:35:33 dairitis rakstīja:

18 Jun 2013, 18:01:28 dairitis rakstīja:
vai ir kads spečuks no valmieras? kas varetu palidzet savet moci kartiba.
vaig sataisit elektribu. ieliekot neintralaja nedeg zaļa signal lampa. vienvard sakot čakarejas ta lampa.

a lampiņa nav izdegusi
nē lampiņa nav izdegusi. viņa čakarejas. ir reizes ieliekot neintralaja viss kartiba bet citreiz gļuho.

Offline

agrais
19. Jun 2013, 14:02#19408

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,

Tādu laiciņu atpakaļ te interesējos par pilot crew stāvokli.Tad pēc padomu gūšanas atstāju 2,3 apgriezienus.Tagad netīšām tiku pie manuāļa, un nu radās jautājums.Initial setting-1 7/8 turns out;Final setting-1/4 turn out.Vot neizprotu šos ciparus Varbūt kāds gudrāks var man muļķim paskaidrot....

Offline

qba
19. Jun 2013, 14:10#19409

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


19 Jun 2013, 14:02:48 agrais rakstīja:
Tādu laiciņu atpakaļ te interesējos par pilot crew stāvokli.Tad pēc padomu gūšanas atstāju 2,3 apgriezienus.Tagad netīšām tiku pie manuāļa, un nu radās jautājums.Initial setting-1 7/8 turns out;Final setting-1/4 turn out.Vot neizprotu šos ciparus Varbūt kāds gudrāks var man muļķim paskaidrot....


Nebija pie fine adjustment rakstiits?, ja taa tad tur veel taads tahometrs jautrs vajadziigs, ar daliijumu 50 rpm.... Tas jau priek$ servisa.

Offline

agrais
19. Jun 2013, 14:51#19410

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


19 Jun 2013, 14:10:46 qba rakstīja:

19 Jun 2013, 14:02:48 agrais rakstīja:
Tādu laiciņu atpakaļ te interesējos par pilot crew stāvokli.Tad pēc padomu gūšanas atstāju 2,3 apgriezienus.Tagad netīšām tiku pie manuāļa, un nu radās jautājums.Initial setting-1 7/8 turns out;Final setting-1/4 turn out.Vot neizprotu šos ciparus Varbūt kāds gudrāks var man muļķim paskaidrot....


Nebija pie fine adjustment rakstiits?, ja taa tad tur veel taads tahometrs jautrs vajadziigs, ar daliijumu 50 rpm.... Tas jau priek$ servisa.
Bet pie tām skrūvēm klāt tikt var tik noņemot karburatorus, cita iespēja tikt klāt nav.Tāka pi darbojoša motora nekāda regulēšana nesanāk. Un vēl kas-ir sadaļa priekš ASV, tur tie paši regulējumi atsķiras, un pat pa štatiem.Piemēram- ir 2 1/4;7/8, bet citā štatā-2 5/8;7/8.Nedaudz mainās arī pa modeļiem, kaut motori vienādi...

Offline

hrjaz
19. Jun 2013, 16:30#19411

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

oktāna skaitlis?

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

ghost_az
19. Jun 2013, 16:40#19412

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

ASV parasti dalās: Kalifornija vs. pārējie. Kalifornijā ļoti stingras normas attiecībā uz izplūdes gāzēm.
Kalifornijas variantā aizgriežam skrūvi pavisam ciet un braucam!

Offline

agrais
19. Jun 2013, 16:59#19413

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


19 Jun 2013, 16:40:33 ghost_az rakstīja:
ASV parasti dalās: Kalifornija vs. pārējie. Kalifornijā ļoti stingras normas attiecībā uz izplūdes gāzēm.
Kalifornijas variantā aizgriežam skrūvi pavisam ciet un braucam!
Nu jā, tā varētu būt,ka tur 'pa štatiem ir dažādas prasības.Tas tāka būtu skaidrs, bet kā lai iztulko ciparu kombināciju 1 7/8 Te nu ir domāta pilot screw regulācija, tobiš apggriezieni.Bet ko tas nozīmē?

Offline

SemteX
19. Jun 2013, 17:06#19414

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Tas varetu but ka aizgriez lidz galam ciet un atpakal pagriez to skruvi 1veselu apgriezienu un 7/8...

[ Šo ziņu laboja SemteX, 19 Jun 2013, 17:07:21 ]



-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

agrais
19. Jun 2013, 17:21#19415

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


19 Jun 2013, 17:06:51 SemteX rakstīja:
Tas varetu but ka aizgriez lidz galam ciet un atpakal pagriez to skruvi 1veselu apgriezienu un 7/8...
Nu jā, tā jau varētu būt, bet iztulko cik tad tas ir-kas ir 7/8.Man kauns bet man nepielec

Offline

SemteX
19. Jun 2013, 17:27#19416

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


19 Jun 2013, 17:21:02 agrais rakstīja:

19 Jun 2013, 17:06:51 SemteX rakstīja:
Tas varetu but ka aizgriez lidz galam ciet un atpakal pagriez to skruvi 1veselu apgriezienu un 7/8...
Nu jā, tā jau varētu būt, bet iztulko cik tad tas ir-kas ir 7/8.Man kauns bet man nepielec

nu veselu apgriezienu sadali 8dalas..tad sanaak ka 7 no tam 8dalam vel ir japagriez..1 vesels un 7/8 ir gandriz 2 apgriezieni..krc 2 apgriezieni un vel 45 graadi atpakal..ta es doamju ka varetu tulkoties tas

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

otto76
19. Jun 2013, 23:16#19417

Kopš: 18. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: z750

Apskatē dabūju 3, izrādās, ka zetkai bremžu lukturis nobeidzies ;( Stāvgaisma ir, nav tikai bremžes.

Nobeidzies kaut kas pašā lukturī - pārbaudīju, signāls pienāk, bet breimžu gaismas nav ;(

Neziniet, kaut ko te var labot, jebšu jāmeklē jauns ?!

MO: Kawa Z750, 2007.gads

-----------------
in theory there is no difference between theory and practice,
but in practice, there is
(C)Yogi Berra

Offline

chirkainais
19. Jun 2013, 23:48#19418

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


19 Jun 2013, 13:04:44 trez0r rakstīja:
Čirkainais.
Tad nu jaucam ārā un tīram karbuļus, kāda dīze vai kanāls ir aizkaltis. Good luck! Nākamo pērc ar inžektoru.

Pamatīgais sekss garāžā tikko tika iepauzēts uz rītdienu. Tiešām, vainīgajam cilindram tā dīze, ko manuālis dēvē par 'slow jet' ir neglābjami ciet. Un tik neglābjami, ka patiesi neko cauri nevar izdabūt. Pārējās trīs pārbaudīju, tur viss korekti. Pēc tām ari piemeklēju drātiņu, kas iet cauri, bet tā ir tik tieva, ka tai aizd!rstajai neko ārā nevar izurķēt.
Kādi varianti? Kā lai iztīra aizsērejušas dīzes centrālo kanālu?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Archy96
20. Jun 2013, 00:04#19419

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jun 2013, 23:48:11 chirkainais rakstīja:

19 Jun 2013, 13:04:44 trez0r rakstīja:
Čirkainais.
Tad nu jaucam ārā un tīram karbuļus, kāda dīze vai kanāls ir aizkaltis. Good luck! Nākamo pērc ar inžektoru.

Pamatīgais sekss garāžā tikko tika iepauzēts uz rītdienu. Tiešām, vainīgajam cilindram tā dīze, ko manuālis dēvē par 'slow jet' ir neglābjami ciet. Un tik neglābjami, ka patiesi neko cauri nevar izdabūt. Pārējās trīs pārbaudīju, tur viss korekti. Pēc tām ari piemeklēju drātiņu, kas iet cauri, bet tā ir tik tieva, ka tai aizd!rstajai neko ārā nevar izurķēt.
Kādi varianti? Kā lai iztīra aizsērejušas dīzes centrālo kanālu?

Atstāj uz nakti acetonā jeb kādā atšķaidītājā. Pēc tam pamēģini ar kompresoru izpūst, tam vajadzētu palīdzēt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Fastarow
20. Jun 2013, 00:16#19420

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

ja nelīdz Arčija piedāvātais variants tad tikai atliek stiept detaļu uz ultraskaņas vannu...

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Top.LV