Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Teiksmaqq
18. Oct 2013, 21:12#20461

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

Kā lai pievelk spieķus, kuriem ir nomuļļatas kantītes?

Ar flexi tur būtu prāta darbs kauko darīt, jeb lēnu garu ar vīlīti utt?

[ Šo ziņu laboja Teiksmaqq, 18 Oct 2013, 21:21:29 ]



-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Negantelis
18. Oct 2013, 21:17#20462

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)



Močiem pirmā eļļas maiņa mēdz būt vispār bez filtra maiņas, tā kā ...

Bet nu gan plāns tev tas filtrs gadījies.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
18. Oct 2013, 21:21#20463

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)

Piepisuši Tevi tajā servisā - naudu paņēma, bet neko nemainīja, starp citu - tas ir pilnīgi reāli

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
18. Oct 2013, 21:43#20464

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


18 Oct 2013, 21:12:37 Teiksmaqq rakstīja:
Kā lai pievelk spieķus, kuriem ir nomuļļatas kantītes?

Ar flexi tur būtu prāta darbs kauko darīt, jeb lēnu garu ar vīlīti utt?


Es esmu dariijis taa ka nedaudz mazaaku spiekjatsleegu uzdzen ar aamuru virsuu, jo tas galvinjas ir diezgan miikstas , bet nu par cik galvas ir nomulljaatas visticamaak viitnes ir diezgan ieedushaas.

[ Šo ziņu laboja UDT, 18 Oct 2013, 21:45:56 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

mezavecis
18. Oct 2013, 21:45#20465

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


18 Oct 2013, 21:21:58 Archy96 rakstīja:

18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)

Piepisuši Tevi tajā servisā - naudu paņēma, bet neko nemainīja, starp citu - tas ir pilnīgi reāli
just for fan- nākamreiz uzliec ar marķieri mazus punktiņus uz lietām ko obligāti prasās atskrūvēt un nomainīt ..un pēc tam..

Offline

agrais
18. Oct 2013, 22:05#20466

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


18 Oct 2013, 21:21:58 Archy96 rakstīja:

18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)

Piepisuši Tevi tajā servisā - naudu paņēma, bet neko nemainīja, starp citu - tas ir pilnīgi reāli
Ma kādus gadus 6 atpakaļ ar tāda lieta bija-Huidajam otro apkopi taisīju, nu pēc tam kautkā iedomājos papētīt-a tur eļļas filtrs nebija skrūvēts nost vispār.Nu , cik minos, tad tur no darba pāris šloseri izlidoja.Tas bija Liepājā, serviss ARTO...

Offline

Archy96
19. Oct 2013, 22:50#20467

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Oct 2013, 21:45:07 mezavecis rakstīja:

18 Oct 2013, 21:21:58 Archy96 rakstīja:

18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)

Piepisuši Tevi tajā servisā - naudu paņēma, bet neko nemainīja, starp citu - tas ir pilnīgi reāli
just for fan- nākamreiz uzliec ar marķieri mazus punktiņus uz lietām ko obligāti prasās atskrūvēt un nomainīt ..un pēc tam..


Just for fun viens pilsonis tieši tā arī bija izdarījis savai pilnpiedziņas kvadrai - uz abiem reduktoriem un motora eļļas filtra un sļiva skrūves atzīmes salicis, pēc apkopes šloserillas jā jā, viss baigi, samainījām ,sadarījām , bet visas atzīmes tad tad savās vietās

Šaubos, kad normāli kantori, ko tādu praktizē, kaut gan jēdziens "normāls kantoris" var būt diezgan relatīvs...........

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zazzaa
19. Oct 2013, 23:03#20468

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

eļļu tak daži kantori caur "šupu" sūc ārā nemaz nevajag noliet...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

partijnieks
20. Oct 2013, 11:46#20469

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


19 Oct 2013, 22:50:09 Archy96 rakstīja:

18 Oct 2013, 21:45:07 mezavecis rakstīja:

18 Oct 2013, 21:21:58 Archy96 rakstīja:

18 Oct 2013, 21:12:11 partijnieks rakstīja:

18 Oct 2013, 17:21:51 Niere rakstīja:

18 Oct 2013, 17:14:46 elf rakstīja:
Kopš esam eiropas savienībā apkopes garantijas perjodā varam veikt jebkurā neatkarīgā servisā.
Un nav jāliek orģinālie filtri un eļļas.

daudzos manuāļos arvien šāds teksts stāv rakstīts.
vai ir kāds no moto tirgotājiem, kas šo varētu nokomentēt?
kad pats pirku jaunu mo, tad arī nebīdīja šādu prasību, kaut vēl nemaz nebijām savienībā. bet nevaru zināt par visiem servisiem. zinu, ka autodīleri gan uzstāj uz apkopi tikai autorizētajā un tikai ar viņu materiāliem.


Klau, ko darīt, ja apkopes veiktas atbilstoši dīlera prasībām, bet pēc +-5000 nobraukuma, kurš veikts 8 mēnešos, ir konstatēta eļļas filtra caurrūsēšana ar sekojošu eļļas noplūdi ( apkopes veiktas tikai dīlera servisā ) + šo faktu konstatējot radās iespaids, ka motora panna kopš uzstādīšanas nav noņemta.(šoreiz runa par auto)

Piepisuši Tevi tajā servisā - naudu paņēma, bet neko nemainīja, starp citu - tas ir pilnīgi reāli
just for fan- nākamreiz uzliec ar marķieri mazus punktiņus uz lietām ko obligāti prasās atskrūvēt un nomainīt ..un pēc tam..


Just for fun viens pilsonis tieši tā arī bija izdarījis savai pilnpiedziņas kvadrai - uz abiem reduktoriem un motora eļļas filtra un sļiva skrūves atzīmes salicis, pēc apkopes šloserillas jā jā, viss baigi, samainījām ,sadarījām , bet visas atzīmes tad tad savās vietās

Šaubos, kad normāli kantori, ko tādu praktizē, kaut gan jēdziens "normāls kantoris" var būt diezgan relatīvs...........


Nu, ne glūži mani, bet paziņu (būtu dīvaini, ja es savu spalvainā gada rūsināto žurku dzītu uz dīlerkantori eļļu mainīt), bet kantoris nopietns - bāzējas Rīgā uz krastenes, un cilvis kopš auto pirkšanas tik pie viņiem brauc, bet autiņu nopirka pasen.. Tas jau ezim skaic, ka nav tas filtrs mainīts Par tām atzīmēm - laba doma, būs jāiesaka.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

mexa
20. Oct 2013, 13:19#20470

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tie dīleri mēdz likt ko pagadās, un likt vēl vecās detaļas sev pievācot normālās, depilī reno centrs tā dara...nu i nakuj viņus, eļļu ta var atsūkt, bet filtrs ta jāmaina paļube, un vēl-atsūcot paliek vairāk eļļas nekā nolejot-ieturot protams leņķi priekš notecēšanas. ar to marķēšanu-daži vietējie tā darīja... rezultāts servisiem neiepriecinošs ir protams normāli, bet tas atkarīgs TIKAI no cilvēka kas to dara, ja tikai protams šefs nekrata katru darbinieku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ex
26. Oct 2013, 22:05#20471

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Pirmo reizi mainu eļļu motorzāģim TE450.
Itkā izdarīju visu pēc manuāļa.
Nomainīju filtru, iztīrīju sietu filtrus ielēju 1.6l svaigas eļļas (pēc manuāļa 1.5 bez filtra, 1.7l ar filtru) Izrūcināju, uzsildīju. Atskrūvēju līmeņa skrūvi, rakstīts, ka līmenim jābūt lai gandrīz nekas ārā netek.
Man iztecēja 300 ml . Ko nu kam ticēt un ko darīt? Liet atpakaļ?
T.i. iznāk, ka motorā palika ~ 1.3l

Offline

Archy96
26. Oct 2013, 22:10#20472

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Oct 2013, 22:05:14 Ex rakstīja:
Pirmo reizi mainu eļļu motorzāģim TE450.
Itkā izdarīju visu pēc manuāļa.
Nomainīju filtru, iztīrīju sietu filtrus ielēju 1.6l svaigas eļļas (pēc manuāļa 1.5 bez filtra, 1.7l ar filtru) Izrūcināju, uzsildīju. Atskrūvēju līmeņa skrūvi, rakstīts, ka līmenim jābūt lai gandrīz nekas ārā netek.
Man iztecēja 300 ml . Ko nu kam ticēt un ko darīt? Liet atpakaļ?
T.i. iznāk, ka motorā palika ~ 1.3l


Orientējies labāk pēc reālā līmeņa nevis manuāļa, nebūsi visu pilnībā izlējis noteikti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ex
26. Oct 2013, 22:21#20473

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


26 Oct 2013, 22:10:55 Archy96 rakstīja:

26 Oct 2013, 22:05:14 Ex rakstīja:
Pirmo reizi mainu eļļu motorzāģim TE450.
Itkā izdarīju visu pēc manuāļa.
Nomainīju filtru, iztīrīju sietu filtrus ielēju 1.6l svaigas eļļas (pēc manuāļa 1.5 bez filtra, 1.7l ar filtru) Izrūcināju, uzsildīju. Atskrūvēju līmeņa skrūvi, rakstīts, ka līmenim jābūt lai gandrīz nekas ārā netek.
Man iztecēja 300 ml . Ko nu kam ticēt un ko darīt? Liet atpakaļ?
T.i. iznāk, ka motorā palika ~ 1.3l


Orientējies labāk pēc reālā līmeņa nevis manuāļa, nebūsi visu pilnībā izlējis noteikti.

Kaut kā neticās, ka mazais alus kausiņš palika motorā. Ārā laidu siltu, visu filtrus izskrūvēju, mo izšūpoju un ļāvu tecēt kādu 1/2 stundu.

Offline

hla
26. Oct 2013, 22:26#20474

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


26 Oct 2013, 22:05:14 Ex rakstīja:
Pirmo reizi mainu eļļu motorzāģim TE450.
Itkā izdarīju visu pēc manuāļa.
Nomainīju filtru, iztīrīju sietu filtrus ielēju 1.6l svaigas eļļas (pēc manuāļa 1.5 bez filtra, 1.7l ar filtru) Izrūcināju, uzsildīju. Atskrūvēju līmeņa skrūvi, rakstīts, ka līmenim jābūt lai gandrīz nekas ārā netek.
Man iztecēja 300 ml . Ko nu kam ticēt un ko darīt? Liet atpakaļ?
T.i. iznāk, ka motorā palika ~ 1.3l


Tur paliek daudz tā labuma, ja tikai atskrūvē apakshas korķus (vismaz LC4), nezinu vai tas pareizi utt, bet es savam ņemu nost statora vāku, apakšā liela vanna, sagāž uz visām pusēm un tad tik knapi salien tas kas pēc manuāļa...

Offline

zazzaa
26. Oct 2013, 22:36#20475

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


26 Oct 2013, 22:10:55 Archy96 rakstīja:

26 Oct 2013, 22:05:14 Ex rakstīja:
Pirmo reizi mainu eļļu motorzāģim TE450.
Itkā izdarīju visu pēc manuāļa.
Nomainīju filtru, iztīrīju sietu filtrus ielēju 1.6l svaigas eļļas (pēc manuāļa 1.5 bez filtra, 1.7l ar filtru) Izrūcināju, uzsildīju. Atskrūvēju līmeņa skrūvi, rakstīts, ka līmenim jābūt lai gandrīz nekas ārā netek.
Man iztecēja 300 ml . Ko nu kam ticēt un ko darīt? Liet atpakaļ?
T.i. iznāk, ka motorā palika ~ 1.3l


Orientējies labāk pēc reālā līmeņa nevis manuāļa, nebūsi visu pilnībā izlējis noteikti.

tāpēc jau ir reālais līmeņa noteikšanas caurums... 100 punkti ka visu neizlaidi Patiesiba to ir smagi visu izlaist...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Ex
26. Oct 2013, 22:53#20476

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


26 Oct 2013, 22:44:37 Niere rakstīja:
kad eļļa notecējusi, bez startēšanas, pāris reizes apgriez motoru. moš vēl ko dabūsi laukā.

Nu šo gan es tika pie nākamās maiņas varu pamēģināt . Vēlreiz visu ārā liet nebūs visai prātīgi...

Offline

Gantais
27. Oct 2013, 00:07#20477

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Manam GSam motorā paliek apmēram 0.5 Pirms dzinēja jaukšanas, kas mani piemeklēja šovasar, likās, ka izlēju visu kārtīdi, motors uz galda, pagrozitā un šitā, liekas viss...... bet jaucot šis asiņo un asiņo
Kad saliktam lēju iekšā... pie manuālī uzrādītā vismaz pus litrs bija jāpiepluso


Tas tā, uz husi gan neattiecas bet tāpat interesants novērojums

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Archy96
27. Oct 2013, 00:25#20478

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Oct 2013, 00:16:01 Niere rakstīja:
šī raksta galvgalī nedaudz par eļļas daudzumu motorā.



Tas jau nav nekas jauns, tā ir gandrīz visiem, un jo tas kopējais tilpums lielāks, jo vairāk paliek iekšā proporcionāli.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gerbijs
28. Oct 2013, 19:28#20479

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550

Sveiki, izpalīdz ar padomu vai ko iesākt, moci pazuda dzirkstele, pirms tam viss bija ok, noslapeju un pec kadam 3 nedeljam vairs nav dzirkstele. svece jauna!kur meklēt problēmu? paldies jau ieprieksh!!

-----------------
ev lisij?!

Offline

zazzaa
28. Oct 2013, 19:32#20480

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


28 Oct 2013, 19:28:55 gerbijs rakstīja:
Sveiki, izpalīdz ar padomu vai ko iesākt, moci pazuda dzirkstele, pirms tam viss bija ok, noslapeju un pec kadam 3 nedeljam vairs nav dzirkstele. svece jauna!kur meklēt problēmu? paldies jau ieprieksh!!

1. sāc ar prastāko
a) slapetajs sledzis ieslegts?
b) aķis pilns?
2. vadi svečvadi slēdži/"zaļais" kontaktos?
3. tad jau rok tālak spoles/devēji/CDI

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline