Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rizza
13. Aug 2015, 21:54#26121

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Mexa - tu te buries un činī visu laiku, neesmu redzējis nevienu bildi no topošā braucamā ieliec kādu !

Offline

nindzago
13. Aug 2015, 21:57#26122

Kopš: 24. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: hondurasu


13 Aug 2015, 21:17:15 Negantelis rakstīja:

13 Aug 2015, 21:12:03 ositis rakstīja:

13 Aug 2015, 20:40:14 nindzago rakstīja:
Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses
suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu?

Šķidruma līmenis ir ok,priekšējie cilindri no aizmugurējās bremzes strādā labi, pārjaucu priekšējos suportus bet nekā,varianti?

Perc tik remkomplektu,tik neaizmirsti cilindriti no rusas plekiem attirit un pasu suportu iztirit.Ganjau aluminijs oksidejies un spiez uz gumijam.



Priekšējam supportam vidējais virzulītis darbojas nobaizmugurējās bremzes. Paskaties vai eļļa nav par daudz bačokos ielieta. Pēc jaunu kluču uzlikšanas var taisīt pretspiedienu.

Offline

ositis
13. Aug 2015, 22:01#26123

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


13 Aug 2015, 21:57:22 nindzago rakstīja:

13 Aug 2015, 21:17:15 Negantelis rakstīja:

13 Aug 2015, 21:12:03 ositis rakstīja:

13 Aug 2015, 20:40:14 nindzago rakstīja:
Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses
suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu?

Šķidruma līmenis ir ok,priekšējie cilindri no aizmugurējās bremzes strādā labi, pārjaucu priekšējos suportus bet nekā,varianti?

Perc tik remkomplektu,tik neaizmirsti cilindriti no rusas plekiem attirit un pasu suportu iztirit.Ganjau aluminijs oksidejies un spiez uz gumijam.



Priekšējam supportam vidējais virzulītis darbojas nobaizmugurējās bremzes. Paskaties vai eļļa nav par daudz bačokos ielieta. Pēc jaunu kluču uzlikšanas var taisīt pretspiedienu.



Nu tad vel variants ka pasa rucka vaina,kads gruzis ticis ieksa vai gumijas padilusas.

Offline

nindzago
13. Aug 2015, 22:24#26124

Kopš: 24. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: hondurasu


13 Aug 2015, 22:01:51 ositis rakstīja:

13 Aug 2015, 21:57:22 nindzago rakstīja:

13 Aug 2015, 21:17:15 Negantelis rakstīja:

13 Aug 2015, 21:12:03 ositis rakstīja:

13 Aug 2015, 20:40:14 nindzago rakstīja:
Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses
suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu?

Šķidruma līmenis ir ok,priekšējie cilindri no aizmugurējās bremzes strādā labi, pārjaucu priekšējos suportus bet nekā,varianti?

Perc tik remkomplektu,tik neaizmirsti cilindriti no rusas plekiem attirit un pasu suportu iztirit.Ganjau aluminijs oksidejies un spiez uz gumijam.



Priekšējam supportam vidējais virzulītis darbojas nobaizmugurējās bremzes. Paskaties vai eļļa nav par daudz bačokos ielieta. Pēc jaunu kluču uzlikšanas var taisīt pretspiedienu.



Nu tad vel variants ka pasa rucka vaina,kads gruzis ticis ieksa vai gumijas padilusas.

Ručku iztīrīju,bet nekā. Liekās ka šķidrums atpakal netek,varbūt šļaukas?

Offline

mexa
15. Aug 2015, 21:56#26125

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tatad. Paceelu pakalju. Uz amorta kaadi 5-6mm. Uz raamja paceelumu nepameriju. Ceelu pa 3mm. Rezultaataa guljas veel labaak leenos pagriezienos. Uz imiteetas trases guldaas labaak. Rataa kluvis stabilaaks. Bet paradijas peldeshana. Tobish sajuuta ka amorts neshancee. Ir aizdoma uz gaisu. Bet saakaas viss diezgan momentali pec pacelshanas. Staav twin clicker foxis. Dampings straadaa itkaa ok. Bet braucot vienalga peld. Kadi ieteikumi? Tikt galaa ar amortu lai tas shanceetu bez ierunaam, bija suuce utt. Pielauju gaisa klatbutni. Bet vai to var pierakstiit pie paceltas pakaljas un swingarma lenkja kaads ir tagad? Vareetu jau saskruvet kaa bija. Bet uz amorta ir tik 2 izfrezejumi atsleegai. Prolinks traucee ar atsleegu griezt vislaik. Naakas ar spiileem saspiest un griezt kameer var uzkjert atsleegu. To pa ziemu atrisinaashu. Bet galvenais jautajums vai pakaljas geometrija tik ietekmee shuuposhanos? Vai sagaisotais amis pie shii dakshas lenkja un izmainiita prolinka poziicijas vareeja saakt laist luni?

Ar dakshaam jaadomaa. Jo manam ir labi garaaka nekaa citiem. Te buus jaapiedomaa pie trail un rake ko dabuushu saregulejot pakalju. Tad atspershos uz frontenda dakshas garumu iespeejaam

Edit
Palika vieglaak mainiit virzienu. Citaadi paarseezhoties uz saanu mocis veel pa veco trajektoriju centaas iet. Celi zemaak nenolaidu,patrauceeja taa shuuposhanaas...

[ Šo ziņu laboja mexa, 15 Aug 2015, 22:04:11 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
15. Aug 2015, 22:01#26126

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja dakšai par stāvu leņķis, tad pie lielāka ātruma mocis paliek nestabīls (peld), tā ka esi pacēlis jau bišķi par daudz pakaļupriekš esošās dakšas/tiltiem utt. ja vari, pamēģini pacelt priekšu - ja vēl var, tad iebīdi dakšu tiltiņos, vai cietākas atsperes, vai lielāku preload esošajām atsperēm.
ja amis jau ir tecējis (sulojies), tad tam ir jātaisa apkope

Offline

mexa
15. Aug 2015, 23:45#26127

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Amim pliisa truba uz pressure rebound burku... Visa beeda. Jauna ellja. Tik nitrogeena vietaa gaisu puutu. Vareeja tikt iekshaa ar kondensaatu utt. Nu laikam parcentos celt. Pa pilseetu bija ok. Janolaizh liidz pirmajam meginajumam. Purnu var proveet celt uz 4mm droshi. Jaanonjem ierobezhojoshie gredzeni un ieliidiis taalaak. Ja kliponus uzlikt zem triple clamp tad ojojoi cik buus. Beet pielasiit frontendu skiet buus gruuti. Ja nu tikai palikt uz f3... Tik negribu peldoshos suportus. Taapat vinjam jau disks peld uz f3. Biju sapisies ar rebound. Tagad uzliku kaa naakas. 10 no 25 izskruuveeju. Manuaalii start point skaitaas 8. Ir ok. Sareguleeshu ar sievas palidzibu preload. Un tad uz trasi. Bet skiet laist gan naaksies... Otrs ir riepu izveele peec profila. Pakaljaa f2 disks ar 170 itkaa laba forma. Guldaas par 160 labaak,bet priekshaa pashaurs disks. 120 kaa ola. 110 liidz malaam iet bet celgals taa arii zemi nedabuu... Paluurot video japaanju menti veferus taa prishi guldiija... Mosh rokas vnk liikas vainu mocis kermenim nav pielagots. Piem uz gsf600 guldaas forshi. Bez pieraduma ganzdriiz celi noliku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
15. Aug 2015, 23:46#26128

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Rizza

Mocis kaa mocis ielikshu bildi kaadu galerijaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Bullis
16. Aug 2015, 09:21#26129

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kā tur bija ar led pagriezieniem? Tur bija kaut kādas pretestības jalode, lai viss normāli darbotos?

Offline

shkapars
16. Aug 2015, 11:04#26130

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


15 Aug 2015, 23:45:43 mexa rakstīja:
Amim pliisa truba uz pressure rebound burku... Visa beeda. Jauna ellja. Tik nitrogeena vietaa gaisu puutu. Vareeja tikt iekshaa ar kondensaatu utt. Nu laikam parcentos celt. Pa pilseetu bija ok. Janolaizh liidz pirmajam meginajumam. Purnu var proveet celt uz 4mm droshi. Jaanonjem ierobezhojoshie gredzeni un ieliidiis taalaak. Ja kliponus uzlikt zem triple clamp tad ojojoi cik buus. Beet pielasiit frontendu skiet buus gruuti. Ja nu tikai palikt uz f3... Tik negribu peldoshos suportus. Taapat vinjam jau disks peld uz f3. Biju sapisies ar rebound. Tagad uzliku kaa naakas. 10 no 25 izskruuveeju. Manuaalii start point skaitaas 8. Ir ok. Sareguleeshu ar sievas palidzibu preload. Un tad uz trasi. Bet skiet laist gan naaksies... Otrs ir riepu izveele peec profila. Pakaljaa f2 disks ar 170 itkaa laba forma. Guldaas par 160 labaak,bet priekshaa pashaurs disks. 120 kaa ola. 110 liidz malaam iet bet celgals taa arii zemi nedabuu... Paluurot video japaanju menti veferus taa prishi guldiija... Mosh rokas vnk liikas vainu mocis kermenim nav pielagots. Piem uz gsf600 guldaas forshi. Bez pieraduma ganzdriiz celi noliku


pirms nolaist atpakaļ pakaļu, pacel augšā purnu un tad pamēģini pabraukt. vari pamērīt aizugurē dakšas leņķi, nevajadzētu būt vairāk par 12,5 grādi, izejās slīdēs pakaļa.
ja plīsa truba, tad jau amis sakačāja iekšā gaisu. kārtīgi atgaisoji ami? ielas braukšanai nitrogena vietā gaiss ir ok, jo pa ielu jau nevar uzsildīt ami tik daudz, lai gaiss uzsiltu, izplestos un ievērojami palielinātu spiedienu.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 16 Aug 2015, 11:11:15 ]

Offline

mexa
16. Aug 2015, 11:29#26131

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Itkaa labi toreiz atgaisoju... Ok. Pirms nolaist pakalju pacelshu purnu. Par gaisu laiiju ka meedz sagaisoties amis... Tobish mitruma deelj laikam. Tiek kondensaats iekshaa un iespejams ar laiku tipa no taa sagaisojas. Nitrogenam jau nab nekaa kaitiiga. Vispaar. Taka ir inerta gaaze.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
16. Aug 2015, 15:52#26132

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

8 graadi... uz vtr kas blakus pagalmaa 7.5 tulit skruvesu priekshu gaisaa. Mocis uz aatruma ir ok. Bet sajuuta ka tupa uz atsperes brauc. Bet reaali amis straadaa. Un uz rebound regulejumu atsaucas labi...

Rizza





Priekshaa F1 disks, pakaljaa F2 disks. Ar plaanaam riepaam nu galigi nav skata. Aste no R6 2001 gada. Pakaljaa amis fox TC. Pr. bremzmashiina no vtr1000f. Spidometra nav. Kameer kas domaaju kaadu likt... nu jau 2 sezonu bez braukaaju. Motoraa viss stock. Probleema baakas suudos tik. Biezhi aizsit karbjus. Kiimija vaaji njem. Skaabi nah, saaks ruuseet un efekta bus 0. Vainu buus jauna vainu cita baika. Ja finanses atlaus naakamgadam bus frontends laikam no f3 un pakaljaa sss swingarms... bet tas tik fantaazija

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
16. Aug 2015, 16:35#26133

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Amis nevar "sagaisoties". Uzpildīts amis ir noslēgta sistēma, kurā nav gaisa un ir 5-12 bar spiediens, gaiss tur nevar tikt iekšā. Vienīgi, ja nav labi uzpildīts

Offline

Jusper
16. Aug 2015, 17:58#26134

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Kāds zinošāks varētu lūdzu paskaidrot ko nozīmē uz lādēšanas releja simboli aiz nosaukuma. Piemēram, kā bildēs 8.1 vai T5.6


[ Šo ziņu laboja Jusper, 16 Aug 2015, 17:59:57 ]

Offline

mexa
16. Aug 2015, 18:25#26135

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu taa. Paceelu purnu stokos pa 6mm nuu pakalja paklausiiga. Bet ir pasringrs cornerojot. Nolaidu pa 3mm ir apmeram vidus. Nav tik manevriigs pilseetaa bet pa trasi ir itkaa ok. Paproveeshu veelaak nolaist... Jo vobleris atlaizhot stuuri palielinaas. Te gan cits staasts. Ja labumu purna nolaishana neko nedos labu tad teemeeshu uz F3 endu.
ps
testeejot veel RR sapliisa. paaraak ilgi testeeju puspabeigtu. Vibraacija izdariija savu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

janisber
16. Aug 2015, 21:45#26136

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 121

Braucu ar: SV 1000

sveiki
kādam ir kāda ideja ko varētu izmantot lai atjaunotu plastmasas mocim? kautkādi pulējamie lai līdz sezonas beigām izskatās pus līdz normāli... skrambu nav tik pabalējis...

Offline

Juritis
16. Aug 2015, 22:13#26137

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar: s1000rr & r6 stunt

Sveiki, ta nu jautājums: nomainīju instrumentu paneli un tagad ir vēlme tikt atpakaļ pie tā noskrējiena kas bija vecajā, kur rīgā to varētu izdarīt un kādā cenā? mocis gsxr k9

Offline

mexa
16. Aug 2015, 22:14#26138

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

izbalējušu plastmasu var provēt ar fēnu akurāti sildīt, tipa pārvulkanizēt virsmu, ļooti akurāti, redzēju ka ar tipa vazelīnu vai ko tādu smērē, tas labi sasūcas, bet skatoties no kāda plastika taisīts, man piem ar stiklu kompozīts, to itkā vazelīns labāk ņem...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

redpepper007
17. Aug 2015, 08:41#26139

Kopš: 17. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Yamaha TDR125

Jautājums par divtaktu moci (1997 yamaha tdr125), sāk dūmot pie lielākiem apgriezieniem. Uz simtiņa pa šoseju ir ap 7-8k un zilpelēks aizmugurē viss, degvielu jaucu 1:35 ar Vavoline 2T eļļu. Pie zemākiem apgriezieniem principā vispār nav dūmu.

Karburators jāregulē vai kas varētu būt pie vainas?

[ Šo ziņu laboja redpepper007, 17 Aug 2015, 08:42:35 ]

Offline

Gantais
17. Aug 2015, 08:48#26140

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


17 Aug 2015, 08:41:58 redpepper007 rakstīja:
Jautājums par divtaktu moci (1997 yamaha tdr125), sāk dūmot pie lielākiem apgriezieniem. Uz simtiņa pa šoseju ir ap 7-8k un zilpelēks aizmugurē viss, degvielu jaucu 1:35 ar Vavoline 2T eļļu. Pie zemākiem apgriezieniem principā vispār nav dūmu.

Karburators jāregulē vai kas varētu būt pie vainas?




Man reiz bija šāds pat mopēds.... eļļas attiecību neatceros, jo tam bija eļļas sūknis, kas pats piešprīcēja vajadzīgo devu un bākā bija jālej tīra beņa.
2T dūmiņš nav neparasta parādība, bet ja regulāri turi simtiņu, tad tas resursiņš jau varētu būt patērējies.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline