Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ķēde

AutorsZiņojums
Duell
08. Feb 2017, 09:06#321

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 311

Braucu ar: Suzuki LTZ 400


07 Feb 2017, 19:38:00 rax12 rakstīja:
Kādu cenu varat piedāvāt ķēdei DID VT2 520 116 posmi?

http://4speed.lv/lv/moto-veikals/rezerves_dalas..._did520vt2_gb120

120 posmi (lieko nokniebsi pats )

Ar 7 % KLIENTA KARTES atlaidi - 72.40 Eur.

Ķēde ir uz vietas veikalā 4speed, Ganību dambī 23A.

-----------------
http://www.4speed.lv - motoekipējums, motociklu remonts,apkope.

Offline

Dartagnan
21. May 2017, 10:11#322

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Ir kādam pieredze ar JT ķēdēm? Zobrati viņiem labi...

Nedaudz par cipariem:
JTC525 z3 xringu 46.0kN (50eur)
DiD 525VX 41.0kN parasti ap 30k km(62eur)
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km (90eur)
Tsubaki alpha 38.0kN ir nogājusi nepilnus 15k km un ir lupatās, nevienmērīgs dilums un skaļa

-----------------

Offline

bircis
21. May 2017, 10:26#323

Kopš: 17. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 241

Braucu ar: Honda Varadero XL1000

Šis interesē arī mani parasti lietoju:
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km.
Kurš pirmais iepērk JT ķēdes dod razkladu !!!

21 May 2017, 10:11:30 Dartagnan rakstīja:
Ir kādam pieredze ar JT ķēdēm? Zobrati viņiem labi...

Nedaudz par cipariem:
JTC525 z3 xringu 46.0kN (50eur)
DiD 525VX 41.0kN parasti ap 30k km(62eur)
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km (90eur)
Tsubaki alpha 38.0kN ir nogājusi nepilnus 15k km un ir lupatās, nevienmērīgs dilums un skaļa

Offline

ABU
21. May 2017, 13:04#324

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: ZRX1200S

Katrai ķēžu firmai ir dažādas izturības-ilgmūžības-kvalitātes ķēdes. Lētākās,švakās izjūk ātri. Un nav svarīgi kāds ražotājs. Tāpat izjūk arī niknās(bišku ilgāk iztur "ņirgāšanos", ja pārspriego un neeļļo. Tātad "niknās";

REGINA - ZRP
DID - ZVM-X
EK - ZVX
JT - Z3
TSUBAKI - SIGMA 2 XRG

Švakās ķēdes dēļ mana mo griezes momenta(arī pēc manuāļa neiesaka)nemaz neizskatu. Zinu, ka ar tādām ar manu braukšanas stilu knapi var sezonu izvilkt. Jā, tieši izvilkt pat kārtīgi bieži spriegojot un eļļojot!
Esmu ar "niknām" nobraucis līdz 60k km, pie noteikuma, ka ap +-30k km mainu priekšējo zobratu. Man nav tas švakākais mo un braucu "pareizi".

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

spider
21. May 2017, 14:05#325

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Visīsākais mūžs bija ČZ Chains ķēdei. Super strong, mega puper - 10000 km

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Archy96
21. May 2017, 20:33#326

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 May 2017, 14:13:21 Bagars rakstīja:



Mana pieredze ar ķēdēm - pati dārgākā, pati lētākā iznāk finālā - DID, RENTHAL, AFAM.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tarantuls
22. May 2017, 12:54#327

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

Uzliku to JT KTM - stiepjās nenormāli, vislaik jāpievelk, un zobrati arī nav nekas īpašs - oriģinālie iet divreiz ilgāk, vismaz uz Yamaha šo novēroju.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Archy96
22. May 2017, 13:17#328

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tur jau tā lieta, ka ja izmēra nobraukto kilometru daudzumu pret ķēdes cenu, tad vislētakās ir dārgās ķēdes bet visdārgākās ir lētās, vienkārša matemātika.

Piemēram ķēdes cena 45 E pret 10000km nobraukumu, jeb 90 E pret 30000km, kas sanāk lētāk???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dventures
23. May 2017, 21:11#329

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.

Kur Jus tadus nobraukumus ar vienu ķedi raujat ...!?
Man 950 un 990 ktm ķedes mūžsbija +/- 12tkst km. Izmeģinaju dažadas ķedes, dazādus kopšanas piegajienus, dažadas eļļas utt.
Max bij 15tkst .

Offline

mexa
23. May 2017, 22:23#330

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Motora klokjenes graadi nosaka, vai kjeedi vilks rindinieka motors, vai raustiis makns vienpodnieks... saprati laikam. Ekspluatacijas rezhiims, visi moto nav vienaadi... un pak. dakshas arii nav, citam uzrauta pakalja, regulee uzstiepumu pie staavas dakshas, brauc divataa, un kjeede iespejams paaraak sastiepjas, visas mineetaas un nemineetaas nianses maina kjeedea muuzhu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Jim-Beam
24. May 2017, 10:29#331

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: Mopedku

vai kāds var izskaidrot atšķirību ķēdei ar "O-ringiem" un ķēdei ar "X-ringiem"?

Offline

Indo
24. May 2017, 10:32#332

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 May 2017, 10:29:31 Jim-Beam rakstīja:
vai kāds var izskaidrot atšķirību ķēdei ar "O-ringiem" un ķēdei ar "X-ringiem"?




-----------------

Offline

Indo
24. May 2017, 10:47#333

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants

Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.


-----------------

Offline

elf
24. May 2017, 11:08#334

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 May 2017, 10:47:51 Indo rakstīja:
Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants

Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.



Transalpam galvenais nepārspriegot ķēdi.
Rūpnīcas uzstādījums 35-45mm......ja liek uz 35mm tas jau ir pārspriegots....sekas sadilst mazā ķēdes zobrata ass šlices....resurss asij tad esot 100 000 km apmēram.Mājās var atbrauk ,ja kāds piemetinās
Tākā spriegojumu vajag turēt uz lielāko 45mm...un ja būs 55 nekas nenotiks!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Indo
24. May 2017, 12:01#335

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 May 2017, 11:08:01 elf rakstīja:

24 May 2017, 10:47:51 Indo rakstīja:
Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants

Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.



Transalpam galvenais nepārspriegot ķēdi.
Rūpnīcas uzstādījums 35-45mm......ja liek uz 35mm tas jau ir pārspriegots....sekas sadilst mazā ķēdes zobrata ass šlices....resurss asij tad esot 100 000 km apmēram.Mājās var atbrauk ,ja kāds piemetinās
Tākā spriegojumu vajag turēt uz lielāko 45mm...un ja būs 55 nekas nenotiks!


Piekrītu Es arī labāk atstāju nedaudz vaļīgāku nekā pāspriegotu. It īpaši, ja brauc divatā.

-----------------

Offline

PASSATizhi
24. May 2017, 12:09#336

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

blīvslēgu ķēdēm nevar radīt augstspiediena verķi.

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 24 May 2017, 12:09:48 ]

Offline

Indo
24. May 2017, 12:19#337

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 May 2017, 12:09:28 PASSATizhi rakstīja:
blīvslēgu ķēdēm nevar radīt augstspiediena verķi.


Var, var Galvenais neiebraukt ar 140 bāru strūklu X/O-ringam tieši pierē Respēktīvi, nevajag bāzt pārāk tuvu.

-----------------

Offline

divkosigais
26. May 2017, 10:28#338

Kopš: 05. Aug 2010

Ziņojumi: 139

Braucu ar: XJ 600

Kolēģi... pēc kā var noteikt,ka ķēde padilusi un būu jāmaina?

Offline

RenegadeX
26. May 2017, 10:57#339

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Pēc tā ja braucot mainās spriegojums - izstiepti posmi. un ja no zobrata var atraut vairāk kā puszoba augstumā/attālumā.
Nu un protams žvadžēšana

Offline

sandors
26. May 2017, 11:10#340

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


26 May 2017, 10:28:37 divkosigais rakstīja:
Kolēģi... pēc kā var noteikt,ka ķēde padilusi un būu jāmaina?



- uzmet aci spriegojuma skalai, kurās vietās atzīmes
- pa posmiem griežot ratu, nočekot vai mainās ķēdes spriegojums, atsevišķos posmos
- ķēde uz aimugures zobrata, virzienā uz aizmuguri, jāpavelk, ja tā cilājas stipri, tad jau ir čau
- vizuāli iečekot, vai visi ringi ir vietās
- ja uz posmiem parādas brūna krāsa, ir ticis ūdens zem ringiem

Offline