Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem

AutorsZiņojums
neids
28. May 2022, 19:06#5941

Kopš: 01. Aug 2019

Ziņojumi: 156

Braucu ar:

Nu trase ir pavisam kas cits kā laukums, bet labi labi, izskatās, ka tu zini labāk un nevajag braukt uz trasi tad

Offline

Padre
28. May 2022, 23:06#5942

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Nemīz, mauc uz trasi. Domas mainīsies pēc tam, uz labo pusi.
Plus, kamēr gaidīsi savu kārtu, varēsi aprunāties ar pieredzējušākiem braucējiem, izstāstīs, kas un kā.
Trasē savulaik dalījās braucēji - lēnie, tobiš iesācēji un ātrie, kas jau zin ko dara.
Ja R.B manīs, ka brauc gana ātri, vai da jebkurš cits, kas vaktē visu, tad liks ātrajā grupā.
Easy, brauc.


28 May 2022, 14:16:34 Ragana rakstīja:

28 May 2022, 11:48:51 rudlaps rakstīja:
333 katru nedēļu treniņi, maksā 20 eiro kur brauc 4x pa 15 min. Man jau liekas atbilstoša cena skila audzēšanai. Iesaku nekautrēties un pamēģināt. Ielas tur pat tuvu nestāv.

p.s. Izbraucot no trases uz ielas, jutīsies par 50% drošāk, manevrēt būs easy un bremzēšana pavisam citā līmenī. Cita dinamika.

Nu un kā treneris mani iemācīs gāzties lēni asā līkumā? Pati varu/varēju, tikai iela ir viens, uz laukuma sev jāatgādina.


-----------------
Ou Yess.

Offline

stanks
30. May 2022, 10:04#5943

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


28 May 2022, 11:48:51 rudlaps rakstīja:
333 katru nedēļu treniņi, maksā 20 eiro kur brauc 4x pa 15 min. Man jau liekas atbilstoša cena skila audzēšanai. Iesaku nekautrēties un pamēģināt. Ielas tur pat tuvu nestāv.

p.s. Izbraucot no trases uz ielas, jutīsies par 50% drošāk, manevrēt būs easy un bremzēšana pavisam citā līmenī. Cita dinamika.


Tas ir tikai loģiski, ka ielas trasei pat tuvu nestāv, jo vienīgais, kas no trases ir pielietojams braukšanai uz ielas (ja brauc kaut nedaudz droši, tieši skatoties no satiksmes kustības viedokļa), ir strauja, pareiza bremzēšana, kas var izglābt dzīvību, pie noteikuma, ja nav izmantotas citas trasē nepieciešamās iemaņas.

Trasē ir cita specifika, kur mērķis ir braukt maksimāli ātri, uz ielas mērķim vajadzētu būt braukt maksimāli droši, kas tāpat ir ātrāk kā ar auto.

Offline

stanks
30. May 2022, 10:05#5944

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


28 May 2022, 14:16:34 Ragana rakstīja:

28 May 2022, 11:48:51 rudlaps rakstīja:
333 katru nedēļu treniņi, maksā 20 eiro kur brauc 4x pa 15 min. Man jau liekas atbilstoša cena skila audzēšanai. Iesaku nekautrēties un pamēģināt. Ielas tur pat tuvu nestāv.

p.s. Izbraucot no trases uz ielas, jutīsies par 50% drošāk, manevrēt būs easy un bremzēšana pavisam citā līmenī. Cita dinamika.

Nu un kā treneris mani iemācīs gāzties lēni asā līkumā? Pati varu/varēju, tikai iela ir viens, uz laukuma sev jāatgādina.


Tu pilnīgi pareizi domā, lēnajiem ielas manevriem trase nebūs īstā vieta, kur mācīties..

Offline

RadekSkylark
30. May 2022, 18:51#5945

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Protams, ja ir interese mācīties lēnos manevrus, tipa, no "gymkhana" sērijas, tad trasē nav ko darīt.

Ja ir velme patrenēties braukt ātri un attiecīgi arī celt ticību saviem spēkiem uz moto, tad trase ir izcila vieta, kur to darīt.

Es, piemēram, nepiekrītu stanks, ka vienīgā lieta, ko trasē mācīties, ir strauja bremžēšana, tam trase nav vajadzīga, tikai neliels un taisns ceļa posms, kur nav auto brīdī, kad bremzē... trasē cilvēks pamazām, relatīvi drošā veidā var iemācīties ko viņš "īstenībā" var ar savu moto. Nemaz ne tik reti līkumos kreši notiek (uz "ielas" ), jo braucējs (neatkarīgi no iemesla) ieiet līkumā "par ātru", vismaz pats tā domā, bet pēc tam, prasmju un pašpārliecības trūkuma dēļ nedara visu nepieciešamo lai līkumu izņemtu, galu galā vai nu vienkārši pa taisno izlidojot no līkuma (grāvī vai barjerā), vai arī taisnojot moci un bremzējot, iespējams, attopoties pretējā braukšanas joslā, kas tikai veiksmes pēc iespējams nebeidzas ar frontālo sadursmi ar pretīmbraucošo auto.

Manuprāt, jebkuram, kurš uz ielas tiešām nebrauc tikai kā svētais šad tad vajadzētu apmeklēt trasi, kaut vai ar youtube palīdzību apgūstot kaut kādus teorētiskus beisikus, lai saprastu, ko iesākt ar moci un tad to arī nedaudz patrenēties trasē, tādējādi ievērojami palielinot savas spejas un pašpārliecību, kas situācijā, kad viss iet ellē var būt tieši tas, kas ļaus veikt nepieciešamos manevrus, lai pasargātu sevi.

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 30 May 2022, 18:51:46 ]

Offline

stanks
31. May 2022, 09:45#5946

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Pilnībā piekrītu, ka trasē var gūt papildus iemaņas tehnikas vadīšanā, bet tās pārsvarā ir tādas, kuras uz ielas nebūs vajadzīgas, vai tām nebūtu jābūt vajadzīgām. Tapēc ar mērķi gūt kaut ko papildus ielas braukšanai, to darīt nevajadzētu. Uz trasi var braukt vienkārši gūt papildus iemaņas, kas vienkārši būs cita veida.

Pats tak tiko pat atbildēji, ka pat bremzēšana labāk ir apgūstama uz speciāla laukuma, bet reāli tā ir vienīgā, kas var izglābt dzīvību/veselību, daudzās situācijās uz ceļa, kad ir pieļauta kļūda tieši ātruma izvēlē. Pie tam, cilvēks, kurš māk pareizi bremzēt un attiecīgi jau spēj paredzēt cik ātri spēs apstāties konkrētās situācijās, daudz labāk arī izvēlēsies sev drošu ātrumu uz ceļa.


Tevis pieminētā iebraukšana līkumā pārāk ātri un netiekot ar tehniku galā, nav īsti saistāma ar trases iemaņām, jo cilvēks ar vēlmi izmantot trases iemaņas uz ceļa vienkārši izdarītu to pašu ar lielāku ātrumu. Tajās situācijās kļūda ir pašā saknē nerēķināties ar savām spējām un iet uz maksimumu. Trase no šīs pamata pieejas neglābs pilnīgi nekādā veidā, tikai ļaus izdarīt tās pašas muļķības, ar to pašu negatīvo rezultātu pie lielāka ātruma, ko bez trases iemaņām varbūt vēl būtu bail sasniegt. Attiecīgi sekas tādā gadījumā varētu izrādīties ievērojami smagākas.

Ne jau velti tīri no statistikas raugoties, karoti noliek vai sevi sakropļo uz ielas visbiežāk tie braucēji, kuri jau ir ar kaut kādu stāžu un attiecīgi ar (it kā) labākām iemaņām brauc pārgalvīgāk. Savukārt iesācēji, kam iemaņas nav tik labas, ja arī iekļūst nepatikšanās, tās ir pārsvarā bez mazām sekām, ja vispār ar kādām sekām izņemot saskrāpētu ego un tehniku, jo viņi brauc uzmanīgāk un atbilstošāk savām spējām.

Tieši šī attieksme, ka trasē gūtās iemaņas noderēs uz ielas, arī bieži vien šādus iznākumus nodrošina, jo specifika braukšanai uz ielas un trasē, diemžēl ir cita.

Kāds vispār ir šī palaga mērķis - papildus iemaņas vienmēr ir labi, bet tāpat ir jāspēj saprast, kur un kā tās noderēs un vai nenoderēs vispār, un šī saprašana bieži izrādīsies daudz noderīgāka par pašām iemaņām.

Offline

stanks
31. May 2022, 09:56#5947

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Un jā, vienīgā sporta disciplīna, kas reāli noderēs braukšanai uz ielas un palīdzēs tieši ikdienas braukšanai moto vadīšanā ir džimhana (nav ne jausmas kā latviski tas rakstās).

Un, ja Ragana, ka saprātīgs cilvēks ir sapratusi, ka vajadzētu uzlabot lēnos manevrus, tad sūtīt viņu uz ātrumtrasi ir muļķīgi, jo tur tos apgūt ir neiespējami, tos var apgūt uz laukuma.

Offline

Padre
31. May 2022, 10:11#5948

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Mana kapeika par trasi un ikdienu.
Vajag trasi, lai saprastu, kā uzvedās mocis pie lieliem ātrumiem, ko darīt līkumos, kuras bremzes spiest ieejot līkumā utt.. tur ir daudz nianses.
Ja skatamies uz - JAUNS moto vadītājs - pirmo reizi uz moča. Zināmu laiku pavadīs mācību laukumā, kur ātrumi nav lieli, max 50-65kmh.
Tur nav līkumi.
Instruktors nespēs visu izstāstīt.
Pat ja spēs izstāstīt, vai jaunais raides sapratīs to, ko saka, pats to nepamēģinot?
Kad 5-8 reizē instruktors prasīs, vai šo līkumu (piemērs - zem dienvidu tilta pārdaugavas pusē - smuks līkums, kuru var izņemt ar celīti) izņemsi ar celīti - raides pasmaidīs un nesapratīs, par ko ir runa.
Instruktori nemāca braukt ātri.
Instruktori iemāca braukt.
Jā, laukumā ir 8 jāizbrauc, kur pārmaiņas pēc jāizmanto aizmugurējās bremzes, nevis priekšējās. Tur ir lēni jābrauc.
Es ieteiktu pēc A burta iegūšanas aizsperties uz trasi, da kaut vai uz biķerniekiem, ir brīvie braucieni, sameklēt galveno un pateikt - esmu jauns, gribu pamēģināt - šaubos ka atteiks..
Jo - jauns raiders nokārtos A burtu, nopirks bandītu un davai, atvilks tagad... ok. Pa Siguldas šoseju - pa taisni - pofig, viss ok.
Bet kolīdz sāksies līkumi, tā kā lidos iekšā līkumā tā izlidos ārā vai uz mutes noraus.
Vēl laba lieta ir "drošas braukšanas dienas", tiesa gan reizi gadā notiek, bet vismaz.
Trase jaunajiem - jā.
Gymhana jaunajiem - jā.
Vēl, kas var nospēlēt lomu, bet retāk - jaunais raiders nopērk moci, tipa labas riepas, bet izrādās - riepām ir trepe... un brauc un brīnās - kāpēc līkumā negrib mocis gāzties... un tā mocās, līdz nomaina riepas.
Tas pats ar B burtu - nokārto un aizbrauc vismaz vienreiz uz auto drošas braukšanas dienām - tur parādīs to, kā uzvedas auto kad slīd, kad slapjš, kad sanes utt..
tās ir tās lietas, kuras mācību laukumā neiemācīs.

[ Šo ziņu laboja Padre, 31 May 2022, 10:14:32 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

RadekSkylark
31. May 2022, 11:32#5949

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

stanks, kā jau teicu, ja brauc pa ielu kā pilnīgs svētais, tad noteikti nekas, ko trasē var iemācīties nenoderēs. Es personīgi nedalu iemaņas, kas nepieciešamas trasei vai ielai, vismaz ne attiecībā uz jebko, kas tiešā veidā saistīts ar tehnikas vadīšanu, nevis "taktiku" satiksmē - visas iemaņas veido tevi kā braucēju un dod "instrumentus" rīcībai jebkurā situācijā, t.sk. tādā, kura parādās nemanot (un Tu vari pat nerakstīt palagus, no iepriekš diskutētā crash uz salu tilta sērijas, ka visu vienmēr var paredzēt, jo nevar).

Un bremzēšana viennozīmīgi nav vienīgais, kas var glābt dzīvību. Spēja ātrumā braucot apbraukt šķērsli (piemēram, uz šosejas) arī var glābt dzīvību, bet ja viss ko braucējs jebkad trenējies ir ātro čūsku laukumā ar 25-30kmh, tad viņam būš ļoti maz sajēgas tiešī cik agresīvi viņš spēj "iemest" moci līkumā uz 70kmh+, kas ir tieši tas, ko tev var vajadzēt, ja tev uz šosejas negaidīti priekšā parādās šķēršlis (atkal, var daudz dažādu piemēru izdomāt, kā viņš tur var relatīvi negaidīti parādīties un cerēt, ka vienmēr var nobremzēt ir nepamatoti, jo no tevīm neatkarīgu iemeslu dēļ tev aiz muguras tuvu var sēdēt kāds auto, kurš diez vai nobremzēs tik ātri kā tu, ja sāksi avārijas bremzēšanu).

Kas attiecās uz līkumiem un paša spējām - kā lai kāds zina savas spējas, ja viņš tās nav pat patestējis? Un kur tās patestēt - uz ielas, braucot pa šoseju līkumā bez jebkāda sasvērunma leņķa? Vai tas ir tas, kas tev dod priekšstatu par savām spējām? Nedomāju gan. Pietam, ir n-tās situācijas, kad līkums pilnībā nav pāaredzams. Mēdz būt, ka rēķinies ar to, kas tas būs viena veida, bet jo dziļāk tajā iebrauc, jo vairāk saproti, ka tas tomēr ir ciešāks, nekā domāji. Vai tagad visos tādos līkumos sabremzēties līdz 30kmh (t.sk. uz šosejas, piemēram, fjordos), lai "droši" izbrauktu bez šāda veida pārsteigumiem? Varbūt. Bet man tomēr šķiet, ka tas ir diezgan nepraktiski. Zināt savas spējas un to, ka ja brauc "relatīvi mierīgi" un tomēr līkums būs neaduz asāks, nekā pieņēmi, vēl joprojām zini, ka nedaudz vairāk paguldot moci spēsi to izņemt drošā veidā (jo esi tā guldijis moci 100 reizes trasē - un es te pat nerunāju par nekādiem ceļiem pie zemes, bet vienkārši sasvēruma leņķiem, ko normāli cilvēki uz ielas neizmanto un līdz ar to pie tiem jūtas neomulīgi, jo liekas, ka "tūlīt kritīs".

Par tavu minēto statistiku runājot - man būtu ļoti interesanti paskatīties avotu, no kurienes Tu tādu statistiku paņēmi. Pirmo reizi dzirdu par tādu statistiku, kas, manuprāt, ir pilnīgi nereāla, "nenomērāma". Es varētu piekrist apgalvojumam, ka, iespējams, lielākā daļā "slimo lidotāju", kas noliek karoti vai tiek sakropļoti ir braucēji, kas jau ir ar kādu stāžu - jā, tā varētu būt, bet vispārīnāt šo raksturojumu uz visu "populāciju" es neņemtos, jo manuprāt, tas ir absolūti nepatiesi.

Es, godīgi sakot, brīnos, ka vispār ir kāds, kā, piemēram, Tu, stanks, kas cenšas argumentēt, ka ir kādas iemaņas, kas var nenākt kaut kam par labu. Ja Marc Marquez zina visas tās pašas ielas bruakšanas "drošibas" taktikas, ko Tu, esmu pārliecināts, ka viņa iespēja iekļūt avārijā ir ievērojami mazāka par tavu, tīri vienkārši tā iemesla dēļ, ka savu tehnikas vadīšanas prasmju dēļ viņš jebkuros apstākļos no lielāka skaita problēmām varēs "savākties".

Anyway, es, savukārt, rakstu šo palagu, jo, pieņemu, ka forumā ir daudz jaunu braucēju, kas apdomā, kā sevi daudzpusīgi pilnveidot un lasot stanks rakstīto izklausās, ka neko citu, kā studēt pa ielu drošas braukšanas taktiskas, trenēties bremžēšanu un gymkhana nav jēgas, jo vairāk ļaunuma nekā labuma pēctam (te tiešām jāapšauba tā spēja saprast par iemaņām un kur/kā tās noder), kas, manuprāt, ir pilnīgi adžgārna loģika. To visu, neapšaubāmi vajag, un tās, gandrīz vai noteikti, ir pašas galvenās lietas, ko vajag ikdienā braucošam indivīdam, lai brauktu droši un pārliecinoši, bet prasmes, kas attiecināmas uz motocikla vadību ātrumā nekur citur kā trasē neapgūsi relatīvi drošā veidā. No stanka loģikas izriet, ka, ja cilvēks kaut ko māk, tad viņš noteikti to arī uzreiz dara, neko citu neizsverot (kā, piemēram, saprātu braucot uz ielas, jo, ja jau tu trenējies uz trases, tad tu noteikti uz ielas arī brauc kā "sportā", kas, saprotams, ka nav taisnība, vismaz ne attiecībā uz visiem). Varu iztēloties, ka Marc Marquez arī braucot pēc burgera pa ielu noteikti velk celi pa asfaltu.

Offline

Gacho
31. May 2022, 11:58#5950

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Stanks deklamē savu mantru un pohuj, ka ne tā ir tuva realitātei, ne loģikai.
Trasē ir līkumi, kurus ir jāmak izbraukt ikvienam motobraucējam. Pohuj kur tu brauc, pa Jūrmaleni vai pa Ērgļu ceļu, līkumus ir jāprot izbraukt. Radlers ļoti labi uzrakstīja - uz ielas notiek avārijas galvenokārt tāpēc, ka mērce biksēs ir lielāka nekā tā skāde uz ceļa un braucējs vienkārši sapinķerējas meistarības neesamībā un noliek uz mutes vai iestādas stabā.
Trase nav tikai sports, trase ir treniņš iepazīt savu motociklu un attīstīt savu brauktprasmi, un pats galvenais, uztrenēt mīzējnervu lai tas neraustās tad kad nevajag.

p.s. Pēc Stanka mantras sanāk, ka arī skriet naher nevajag, jo ar iešanu pietiek un skrien tikai maratonos.

[ Šo ziņu laboja Gacho, 31 May 2022, 12:00:31 ]



-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

stanks
31. May 2022, 15:21#5951

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Te tu maldies. Pēc manas loģikas ir ļoti labi papildināt savas iemaņas trasē.

Bet papildus tam man ir stingra pārliecība, ka ir labāk, ja tādu iemaņu nav, nekā ja ar tām papildus nāk cenšanās tās pielietot uz koplietošanas ceļiem (neņemot vērā tādas lietas, kā situāciju satiksmē, nezināmu ceļa segumu, bieži vien nepārredzamus līkumus, sadalījumu pa joslām, ceļu un brauktuvju krustošanās vietas, un citus, nenozīmīgus sīkumus, piem., citus satiksmes dalībniekus, kas traucē īstiem sportistiem).

Jo uz koplietošanas ceļiem vajag pilnveidot pavisam citas prasmes.

Offline

Gacho
31. May 2022, 16:32#5952

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Vecīt, viss tevis uzskaitītais ir tieši tas, kāpēc IR jāmācās apieties ar motociklu trasē.
Galvenais ko trase iemāca, ir nebaidīties.
Uz ielas tu to iemācīsies (varbūt), bet tas aizņems daudzreiz ilgāku laiku un iespējams vairāk traumu.

Un ideja par tēmu - trasē iebraucu un tagad tā pat maukšu arī pa ielām īsti neiztur kritiku un statistiku. Jebkura gadījumā visi (pirmgadnieki it īpaši) uz ielām atgriež un velk acis pārgriezuši. Un te tad nāk klāt prasmes kas ir iemācītas. Ja vilcējs neko nezina, tad pie pirmās šaizes, īstas vai iedomātas, tiek likts uz mutes vai tests kaut kur iekšā. Trenētam braucējam, tīri uz tā fakta ka nenobīsies, vai arī nobīsies pulka mazāk, būs lielāka iespēja tikt cauri sveikā.
Un ir otra lieta, par kuru tev nu tiešām nav nekādas nojausmas - Praktiski lielākā daļa cilveku, kas sāk regulāri braukāt uz trasi un mācīties, apjēdz savu nezināšanu līmeni un to, cik bīstami ir šādus manevrus izpildīt uz ielas, un tieši tāpēc, uz ielas kļūst daudz apdomīgāki un prātīgāki braucēji.

Atkārtoju vēlreiz - Trase nav tikai sports, trase ir treniņš un muskuļu atmiņas izveidošana.

p.s. Varu piebilst tikai pats no savas pieredzes - Ja pirmajā gadā kā sāku braukt ar moci būtu uzsācis treniņus trasē, būtu daudz mazāk traumu, asflata slimības un salauztu motociklu.

[ Šo ziņu laboja Gacho, 31 May 2022, 16:39:35 ]



-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Gasjs
31. May 2022, 17:05#5953

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 260

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Visu nelasīju, bet Gacho +1.
Trase iemāca ļoti daudz iemaņu, kas noderēs uz ielas. Un tas nebūt nenozīmē, ka pēc tam vilks pa ielu kā pa trasi. Tieši otrādi - trase palīdz arī izskrieties tā, ka pa ielu vairs neprasās.

Dažas no trasē iegūtajām iemaņām jau bija aprakstītas, bet atkārtošos:
- māka bremzēt
- māka fiksi manevrēt
- iemaņa ieguldīt moci + sapratne, cik tālu vēl vari
- spēja nesamīzties un adekvāti reaģēt, kad situācija saasinās

Offline

marekovich
31. May 2022, 20:46#5954

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii

Tur tak nav jēgas kko skaidrot.

"Jo uz koplietošanas ceļiem vajag pilnveidot pavisam citas prasmes."

Offline

alnis
01. Jun 2022, 09:50#5955

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar:

Ja tiek braukts, kaut kādas iemaņas trasē vai netrasē ar vai bez instruktora jau ar laiku atnāks. Bet to visbūtiskāk nepieciešamo, proti, smadzeķu ķobja sakārtošanu saprātīgai dalībai ceļu satiksmē jau var tikai sacensības un nav svarīgi, tur, enduro, šoseja, krosiņš, vai auto...

Offline

Padre
01. Jun 2022, 10:14#5956

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Tieši tā, tur jau tā doma un tā arī ir.
Cik ir runāts ar tiem, kas *negrib* uz trasi un aizbrauc uz trasi, pēc tam domas mainās - pa ielu sāk braukt prātīgāk, moci vieglāk kontrolēt, jo trasē saprot kā viņš uzvedās un tieši trase ir tā, kur var izārdīties.
Pamata doma trasei - iemācīties kontrolēt moci, nevis lai mocis kontrolē tevi - ātri braucot, lēni braucot, līkumos utt.. lai jūties pārliecināts.
Protams, ir indivīdi, kuriem pietiek ar 2 dienām ar instruktoru laukumā un tagad viss - es māku braukt un visi pārējie ir lohi.
Tieši tie, kas nav bijuši trasē - street, enduro, hard enduro - lido un brīnās... kāpēc mocis līkumos gribo braukt taisni...
Vajag trasi, lai sakārtotu smadzeņu rievas.


-----------------
Ou Yess.

Offline

6500
03. Jun 2022, 11:21#5957

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

26.Jūnija tiek rīkota auto/moto Dragrace trases diena biķerniekos. Moto biedri ir arī laipni gaidīti,būs atsevišķa ieskaite motocikliem.
Treniņs ar starta egli- 201m laiks, sasniegtais atrūms km/h un reakcijas laiks!!!
siikaks info un pieteikšanās zemak...

spied šeit !!!



seit var sekot lidzi dalibnieku sarakstam!

[ Šo ziņu laboja 6500, 03 Jun 2022, 11:36:35 ]

Offline

Ozols
04. Jun 2022, 23:26#5958

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Trases iemaņas ir vajadzīgas, lai nepietaisītu (mazākais) bikses ielās ekstremālās situācijās, dažādos ātrumos, līkumos, šķēršļos,...utt., nepieļautu liktenīgas kļūdas, pieņemot nepareizus lēmumus, rīkoties zibenīgi. Trasē ne tikai iemāca braukt, bet arī, pareizi sēdēt uz moča. 1000%, lielākā daļa to pat nemāk. Divīti pa Jūrmaleni atvilkt...nav daudz prāta jābūt.

[ Šo ziņu laboja Ozols, 05 Jun 2022, 07:06:24 ]

Offline

PATIESAIS
05. Jun 2022, 23:47#5959

Kopš: 20. Jul 2017

Ziņojumi: 60

Braucu ar: muti

Tas viss ir fufelis. Normāli ir uztaisīt burnoutu pie Supper Netto, lai skuķenes redz. Un pēc tam paraut ratà. Un nekādu trasi tam nahren nevajag.
Es normāli ar IŽu gāzēju pa ielu, un nenāk ne prātā braukt uz kkādu trasi.

Offline

alnis
06. Jun 2022, 07:44#5960

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar:


05 Jun 2022, 23:47:45 PATIESAIS rakstīja:
Tas viss ir fufelis. Normāli ir uztaisīt burnoutu pie Supper Netto, lai skuķenes redz. Un pēc tam paraut ratà. Un nekādu trasi tam nahren nevajag.
Es normāli ar IŽu gāzēju pa ielu, un nenāk ne prātā braukt uz kkādu trasi.


...tas triņģec jau piezogas nemanāmi, bet trase iemāca nemanāmo pamanīt, pareizāk sakot, tieši sacensības trasē lielā barā.

[ Šo ziņu laboja alnis, 06 Jun 2022, 13:43:12 ]

Offline