Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Varadero 1000 XL

AutorsZiņojums
Guntisin
21. Jun 2022, 09:06#981

Kopš: 20. Apr 2019

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Man gan interesētu metāla aizsargpanna, vabūt kādam ir pārdošanā?

Offline

Dzusels
29. Aug 2023, 11:52#982

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Sveiki! Iztecēja pakaļejais amītis (neorģināls), atrestaurēja un tagad ir parādijušies baigie sitieni. Gribās zināt vai vaina tiešām ir amītī, varbūt kādam mētājās no karburatora modeļa pakaļejais amītis, var būt neorģināls, gribās pārbaudīt vai vaina viņā

Offline

ksneps
29. Aug 2023, 20:21#983

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Kā to saprast - parādījušies baigie sitieni? Paskaidro sīkāk.

Baigi stingrais amītis? Regulācija nav?

Offline

Dzusels
29. Aug 2023, 20:52#984

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Tādi sitieni taka būtu beigti gultņi kur stiprinās amītis un visa tā sistēma. Bet gultņus saliku jaunus visur, nekur nekāda brīvkustība nav. Bet tieši kad šūpina moci, spiežot uz aizmuguri, tad ir tādi sitieni, jo vairāk kustina, jo skaļāka skaņa.. regulācijas ir, bet regulējot nekas nemainās. Meistars arī teica ka itkā tajā amītī tur nav nekas kam tā grabēt. Tapēc gribu paprovēt uzlikt citu lai saprastu ka vaina ir viņā

Offline

Dzusels
29. Aug 2023, 20:53#985

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Regulējot mainās, cietāks - mīkstāks bet skaņa paliek

Offline

er673
30. Aug 2023, 15:41#986

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Mainiji amortizatoru? Vai āri atbalsta trijstūra bukses, gultnus (apakša pie dakšas kur amortizatora apakša stiprinās)? Varbūt pievelkot kaut kur ķīlē tas mehānisms. Atlaid caurejošās skrūves atbalsta trijstūrim un tad pamēģini. Vai otrs variants - iznem amortizatoru no motocikla un ar garu sviru pārbaudi vai amortizatoru saspiežot/atbrīvojot ir tas pats klikšķis (līdzīgi kā vieglā auto amortizatoriem atsperes maina- ir tādi statīvi)?

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Dzusels
30. Aug 2023, 22:06#987

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:


30 Aug 2023, 15:41:02 er673 rakstīja:
Mainiji amortizatoru? Vai āri atbalsta trijstūra bukses, gultnus (apakša pie dakšas kur amortizatora apakša stiprinās)? Varbūt pievelkot kaut kur ķīlē tas mehānisms. Atlaid caurejošās skrūves atbalsta trijstūrim un tad pamēģini. Vai otrs variants - iznem amortizatoru no motocikla un ar garu sviru pārbaudi vai amortizatoru saspiežot/atbrīvojot ir tas pats klikšķis (līdzīgi kā vieglā auto amortizatoriem atsperes maina- ir tādi statīvi)?

Par to veidu ar statīvu arī iedomājos, bet kad sāku skruvēt nost amīti, pamaniju ka atkal jau sāka tecēt eļļa gar štoku. Meistars teica ka šitiem aftermarketa amīšiem nevar dabut blīvsegus utt, ka vislabāk ir meklēt jaunu (protams neorģinālu)
Varbūt kāds var ieteikt uz skatīties? Gribētos nedārgi izsprukt caur

Offline

SauleSaule
31. Aug 2023, 08:34#988

Kopš: 19. Oct 2020

Ziņojumi: 28

Braucu ar: DL650 V-Strom

Paga! Atrestaurēja, bet "meistars" saka, ka nevar dabūt blīvslēgus. Tad ko restaurēja un kas tas par meistaru? Naudu par restaurēšanu paņēma? Prasi atpakaļ.

Offline

Dzusels
31. Aug 2023, 10:02#989

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:


31 Aug 2023, 08:34:53 SauleSaule rakstīja:
Paga! Atrestaurēja, bet "meistars" saka, ka nevar dabūt blīvslēgus. Tad ko restaurēja un kas tas par meistaru? Naudu par restaurēšanu paņēma? Prasi atpakaļ.

Nu sāka tecēt gar blīvsegu, aizvedu taisīt, teica ka tādus blīvsegus nevarot dabūt, esot pielāgojis no kautkā cita utt... kādu mēnesi pastrādāju un atkal sāka suloties. Es tepat forumā lasiju, ka arī viens bija vedis 3x restaurēt bet beigās nopirka jaunu.

Offline

er673
31. Aug 2023, 15:21#990

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Karburatora Varadero ir kāds 2003-2004 gads, pareizi (SD02 vai tml bija modeļa kods)?
Ja meistars nav sačakarējis neko mainot blīvslēgus un restaurējot esošo amortizatoru (ko viņš 100p ir izdarījis) --> , tad var mēģināt pie jēdzīga meistara aizvest vēl ko glābt. Tepat forumā ir pāris pārbaudīti. Bet visticamāk rēķinies ka būs jāpērk jauns amortizators, (kas ir padārgs - ap 300-400EUR rēķinies). Ja ir veiksmīga roka loterijās - var mēģināt spēlēt bingo un cerēt ka Allegro.pl vai Lietuvas moto šrotos ko atradīsi no lietotajiem kas kādu laiku vēl izvilks. Tepat XL1000 forumā kolēģi rakstīja ka meklējuši jaunu, aftermarket laikam IT vai UK Ebay saitos.

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

vour
31. Aug 2023, 18:48#991

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 52

Braucu ar:

Varu derēt,ka stoks amortiņam sadilis un švīkains.Aizved Škaparam,vai Dienvidu parkam,lai ieliek jaunu štoku,tad vairs neēdīs nost blīvslēgus.

Offline

nemidoff
02. Sep 2023, 17:42#992

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Ar pirmās paaudzes xl1000 pakaļējā amja restaurēšanu ir čābīgi, vienu reizi to var darīt un nav garantija, ka saies. Iesaku nopirkt wilbers gan pakaļējo visu, gan pie reizes priekšā atsperes nomainīt (uz wilbers) un aizmirst par problēmu. Tāds bija mans lēmums.

Offline