Pirms ko tādu plāno darīt, papēti vismaz izmērus... kāda ir atšķirība 125 mopēdam un 650 kubīgam mocim.
Bet pareizāk būtu nokārtot A kategoriju un dragāt legāli
Neredzu citu vajadzību šādi čakarēties...
Pēc šī jautājuma man vispār izskatās, ka tavas smadzenes nespēj pilnībā aptvert to, ko tieši tu taisies izdarīt (nu apmēram kā youtubē tiem lēkātājiem kas beigās nokrīt no mājas vai izšķaida sev olas).
1. Motora svars. 660cc motors sver vairāk nekā 125cc motors. Kas tev liek domāt ka 125cc rāmis standartā braucot to ilgstoši izturēs ? Vai tu zināsi, kurus mezglus un kā pārbūvēt ? Būs arī jāmaina amortizācija, visticamāk.
2. Motora jauda un griezes moments. 660cc dzinējam gan Zs gan Nm ir lielāki nekā 125cc. Kas tev liek domāt, ka paverot droseļvārstu tas 660cc motors caur ķēdi tev nesavērps gan rāmi gan pakaļējo dakšu ar savu jaudu ? Vai tu zināsi kurus mezglus un kā pārbūvēt lai tas nenotiktu ?
Ja uz abiem jautājumiem tev atbildēt ir vieglāk kā nospļauties - tad uz priekšu. Uz TA ieliec 125cc dzinēju, pēc TA iebrauc garāžā un met iekšā savu 660cc. Kubatūru uz dzinēja novīlē, lai cīpars "660" nekrīt acīs policijai. Lai visi svētie tev stāv klāt. Tava ideja sarežģītības un riska ziņā manuprāt atmaksājas mazāk nekā normāli nolikt A kategoriju.
Atlikt diršanu.
ārzemēs ir klases, kas saucas supermono - 125 ielas vai gp rāmji ar 450-800 1cyl 4t motoru.
Aprilias RS125 rāmī KTM 640 motors ir kā radīts, tāpat kā bmw un rotax motori ar ķēdi labajā pusē.
Piemēram Yamaha pat rūpnieciski ir ražojusi moci, kam rāmis ir vienāds, bet motori ir 125 2t, 250 2t un 660 4t. Un riteņi ir tie paši, atšķirās atsperojums amortizācijai. Variet papētīt Yamaha TZR 125 4DL; TZR 250 3XV un SZR 660. Rāmji ar nelielām niansēm ir praktiski identiski.