Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Yamaha yzf 750 apgriezienu problēma.

AutorsZiņojums
silver123
01. Oct 2024, 08:52#1

Kopš: 01. Oct 2024

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.






Offline

Odium
01. Oct 2024, 15:44#2

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Laikam nāksies vēlreiz iet visam pāri, pārliecinoties, vai visām dīzēm visi caurumi tīri, visi kanāli tīri, čokam viss atveras aizveras kā pienākas, membrānas visas veselas, liekot kopā visi caurumi kuri nav jānosedz nav nosegti, bļodās līmenis ir pēc specifikācijas (pludu augstums, pluda adata noslēdz). Tad vai kaut kur gaiss lieks netiek klāt, Lai gan tad būtu bads, nevis par daudz, bet nu labāk būt pārliecinātam. Ja viss ar stingru pārleicību ir kārtībā, tad regulēšana, maisījum skrūves, un pēc tam sinhronizēšana.

Offline

Odium
01. Oct 2024, 15:51#3

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Tas ir, ja ir zināms, ka tur neviens nav līdis ar urbi, un mainījis dīzes. Manējam vienu cilindru visu laiku lēja ciet, beigās izrādījās, ka gaisa vārstam membrāna bija lupatās, un pa vakuuma atverēm rāva gaisu iekšā, un kaut kādi meistari to bija salabojuši izurbjot lielākas dīzes.

Offline

ksneps
02. Oct 2024, 21:11#4

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar: R1 & 990 adv


01 Oct 2024, 08:52:56 silver123 rakstīja:
Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.










Gaisu kaur kur velk garām. Tāpēc arī nekrīt apgriezieni. Un kad biku piegriez, šis noslāpt, jo laikam nav degviela. Tagad droši vien tev svece ir gaiša, dēļ tā papildus gaisa ir liesais.

Offline