Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

DR 650 otrā iespēja

Pievienota: 18. Jan 2013, 00:10
Atjaunota: 08. Jul 2014, 16:11

Komentāri (40)

Citas galerijas no lietotāja Pauliic

PART: 2

Atskaitei nolēmu salikt kas pēdējā laikā izdarīts.

Padarītais:

Keihin FCR MX karburators (iet un nerij )

Uzlikts agresīvāks dubļubleķis

Uzstādīti LED'i (kļūda, nožēloju)

Sapulēta izplūdes truba

Uzlikts K&N filtrs

Nopirkts, bet vēl nav uzstādīts KOSO spidometrs

Visādi sīkumi (jaunas riepas, ķēde, zobrati, STARTERIS utt.)

Bet nu lai runā bildes:

Te uz skati ar stock izpūtēju:



Sapulētā izplūde:



Apraugot M. Gaiļa īpašumus



Un te pēc dušas:







p.s. Modeli turpina ražot arī 2014. gadā





Nolēmu atrādīt savu pagājušās ziemas padarīto. 2011. gada pavasarī no lietotāja EDX tika iegādāts mans tā brīža motocikla ideāls - 1996. gada Suzuki DR 650 SE. Tehniski tas bija lieliskā stāvoklī, taču vizuāli - katra detaļa savā krāsā, uzlīmes utt. no vienas puses izskatījās huligāniski, bet 90% cilvēkiem - vienkārši nolaists

Pirmo sezonu nobraucot, tika pieņemts lēmums pa ziemas aukstajām dienām un naktīm dot tam vizuālo skaistumu un jauneklīgo pievilcību. Šāds tas izskatījās pirms pārvērtībām:









Oktobrī tas tika nogādāts uz ziemas miegu Valmierā pie sievas tēva, kur arī sākās jaukšanas darbi:













Viss process tika foto-dokumentēts, lai pēc tam nerastos lieki jautājumi (protams radās tāpat )




Brīžiem bildēšana likās absurda, taču tieši visabsurdākās bildes beigās izrādījās visnoderīgākās.

Šiet jau praktiski viss ir izjaukts.








Te arī motors jau ir izcelts (iznāca arā pārsteidzoši viegli, iespējams tāpēc, ka nevajadzēja iespringt par rāmja krāsojumu vēl )




Klusā daba..




Šajā brīdī plastmasas, bāka un disku aploces tika aizvestas pie ļoti meistarīga krāsotāja uz "parasto krāsošanu" un rāmis uz pulverkrāsošanu. Pirms krāsošaas diski tika izvalcēti, lai viss būtu OK. Kamēr aploces krāsojās nolēmu sapucēt spieķus un galviņas, viena galviņa protams neatgriezeniski tika aizskalota prom, sākumā likās pasaules gals, bet spieķotājs nomierināja, ka esot rezerves un stresa nav

Uz restaurāciju tika aizvests arī pakaļējais amis un pārlasīta visa dakša.




Un tad sākās kopā likšanas darbi - likās būs riktīgs challenge, bet ņemot vērā, ka bija bildes no jaukšanas ārā, beigu beigās nekas grūts nebija, izņemot motora ielikšanu..




Te jau motors ir iekšā - šis arī bija visgrūtākais un sāpīgākais moments - svaigi krāsots rāmis, kurā "uz milimetriem" jāiedabū iekšā motors - kā vēlāk izrādījās to nevar izdarīt, ka vien iegribas bet tieši no kreisās puses, lai gan no labās izskatījas, ka ir vairāk vietas. Ņemot vērā, ka nekādas viņčas nebija, tad bija nedaudz jāpacilā smagumi. Sanāca nedaudz arī apskrāpēt krāsu, bet beigu beigās veiksmīgi tika dabūs iekšā.



Tālredzīgi tika ieplānota VIN vietas aizsardzība






Te jau smuki piekrāsots:




Liekam iekšā stūri:




Tad priekšējo ratu..




Parādījās viena mazā problēma, nolūza viena no 4 špiļkām

Labi, ka no PSRS bija palicis "metālapstrādes mantojums" , ja to tā var nosaukt apvienojumā ar zelta rokām top jauna "špiļka"




Te jau gandrīz gatavs






Top numura turētājs:




Mocis jau gandrīz salikts:



Izstumts ārā - gatavs gāžamais






Kad atkal pierūcināju un izbraucu prieks bija neizsakāms.

+ tas ka visam pats esi pārgājis pāri, zini katru vietu, katru stiprinājumu utt. dod baigo drošības sajūtu

Kopumā tika izdarīts:

*pārkrāsotas plastmasas
*sapucēti diski
*pārkrāsots rāmis
*pāršūts beņķis
*ielikta pareizā pakaļlampa
*pārlasīta visa amortizācija
*nomainīta bremžu eļļa un kalotkas
*nomainīta ķēde un zobrati
*samainīts, kas maināms pakaļdakšai


Ar tādu arī nobraukāju 2012. sezonu.

Uz 2013:

* jaunas, spoooortiskākas riepas
* normāls spidometrs
* eļļas notecināmā skrūve ar magnētiņu

iespējams vēl kas, pēc Jūsu ieteikumiem.

Visu laiku ir domas galvā pārdot un nopirkt "žileti" , bet izskatās, ka šis paliks par piemiņu un netiks pārdots


p.s. paldies par pacietību lasīt šos palagus.
p.p.s. moci salikt bija vieglāk, kā ielikt te galeriju