Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

BMW F650 Strada

Pievienota: 18. Dec 2013, 10:27
Atjaunota: 16. Jun 2014, 10:58

Komentāri (43)

Citas galerijas no lietotāja andrejins

Sezonas beigas nāca ar jaunu moto. Tad izdomāju sākt taisīt galeriju, lai bildes būtu kopš nonākšanas pie manis, līdz pārdošanas/norakstīšanas brīdim

Te vēl nav manā īpašumā



18. Novembrī tika izdomāts, ka vajag patriotisku izbraucienu uzrīkot, tad nu pieliku karodziņu un izbraucu pa galvaspilsētu


Drīz uznāca sali un likāmies uz ziemas guļu, bet tā kā motocikls drīz kļūs pilngadīgs, tad arī šādi tādi darbiņi ziemā būs jāizveic, pirmām kārtām vajadzēja pakaļējo bremžu trubiņu nomainīt, te liels paldies Leo (dusk) par jaunu armēto trubiņu



Priekšējās plastmasas remonts vēl gaida savu kārtu, bet citas plastmasas jau noliktas mazgāšanai

Kā ne jaunai tehnikai, atrodas arī kādas vietas, kur mēdz iztecēt kāds šķidrums, viena no tām bija termostata blīve


Termostata trauciņa stiprinājuma skrūves gan varēja būt vieglāk pieejamas, bet ir arī viens labums. Tika nomainīts viss antifrīzs



Pati blīve vēl ir pavisam laba, tikai skrūves bija atvibrējušas, kas ir pozitīvi



Un darbiņš tiešām viegls, korpuss pievilkts, vāciņš uzlikts, sistēma salieta un atgaisota, bet pievelkot vāciņu izdevās nolauzt skrūvi, kas šonedēļ būs jāpabeidz ar citu un jaunu skrūvi




Šajā nedēļā ir doma pabeigt dzeses sistēmu un pievienot jaunu releju, jo BMW tikai no 99 gada ieviesa releju sānu pekai, lai neitrālajā uz tās varētu pasildīties


Bet, kas ir pārsteidzis tīri pozitīvā gaismā ir tas, ka viņam pilnīgi visam var tikt klāt... Hondai pat bāku nevarēja noņemt nesaliecoties deviņos līkumos vai nenoņemot visu būri

Vēl viena lieta, ja kādam vajag ir clymer manuālis elektroniskā veidā Meklēju apmēram mēnesi, jo, bija zināms, ka ir atšķirība starp GS un iepriekšējo laidienu, pat ar eļļas līmeņa pārbaudi

EDIT 18.02.2014 Uzliktas jaunas sveces, samainīta eļļa un filtrs, sataisīts izpūtējs un noblīvēts savienojums pie bunduļa.

Ar degvielas trubiņas maiņu atklājās viens ne pārāk patīkams pārsteigums - gaisa truba pie kreisā karburatora bija apakšdaļā nomaukusies, kā rezultātā cietušas ribas trubai un nācās izjaukt nesen salasīto motocikla pakaļgalu, lai noņemtu un uzliktu karbūžus, pa vidu nomainot trubiņu.



Pie reizes iztīrīti abi karbūži un pēc divu stundu cīnīšanās arī bojātā trubiņa ir uzlikta un aste arī savākta kopā

Beņķis atguvis savu izskatu!

Paldies Robim - iesaku


Tiekamies ielās!


EDIT 04/05/2014

nu jau divas nedēļas kā dakša nesulo, saļņiki nomainīti un eļļa paliek tai paredzētajā vietā!


Nav vajadzības pēc dārgiem instrumentiem, ja pa rokai ir atbilstoša izmēra kanalizācijas truba, turklāt, atšķirībā no mazā varadero šim tomēr detaļas jādzen iekšā pa vienai Tad viens štoks aizņem ~1h


Braucot tika pamanīts, ka tomēr, nevis termostata blīve vainīga pie antifrīza nonākšanas uz motora, bet gan galvas blīve...

Rakņājoties pa forumiem atklājās, ka tā ir regulāri jāpārvelk, tāpēc sazinājos ar lietotāju Gantais un aizņēmos ņūtonatslēgu lai varētu galvu sakārtot


Divas špiļkas zem vāka un viena skrūve, kas pieejama nenoņemot vāku ir pievilktas




Rezumē. Vārsta vāka skrūves vajag vilkt ar prātu, ne dinamometrisko atslēgu, vienu vītni nācās griezt pa jaunu, bet tagad eļļa paliek tur kur tai jābūt un antifrīzs nemazgā motoru no ārpuses

Tagad sagaidīsim izpūtēju gredzenus, un tad jau varēs garāžu aizslēgt ar palielāku piekaramo atslēgu līdz rudenim

Atceramies, ka vārsti jāpārbauda un jāregulē laikus un regulāri, jo beidzot ir dzirdami ieplūdes vārsti, kas sēdēja atsperēs.

Uz rudeni būs jānoceļ galva, jo vārstu vāka skrūves vietā ir iemājojis nolauzts vītņurbis, bet, šobrīd vārstu vāks turās uz 5 original un vienas m8 skrūves, cerams, ka tas tā notiks līdz rudenim, kad arī jāved būs virpotājam, lai izveido jaunu m6 vītni un varētu visas skrūves salikt pareizas

Pie reizes aste ir sagaidījusi vizuālas pārvērtības un nu izskatās šādi


Pēdējie dubļi 2014. gadā


2015 gads...




Ziemas uzlabojumi...

Sākam ar visa izjaukšanu un rāmja sakopšanu un pārkrāsošanu,

Kamēr rāmis krāsojas un no galvas tiek izlikts nelūgtais iemītnieks, tiek izdomāts nomainīt galvas blīvi un arī motorbloka apakšējo blīvi, samērīt gredzenus un novērtēt reālo stāvokli, kas bija pārsteidzoši labs...

pirms jaukšanas


Pēc sakopšanas, gredzeni tika mainīti, lai gan nebija jāmaina, bet gadās, ka kāds no tiem nelaikā pārlūzt, kā rezultātā tika iepirkta arī atslēga ar ko iebīdīt virzuli atpakaļ čaulā, pie reizes vienmērīgi saspiežot gredzenus...



Kad viss jau bija salikts kopā un vārsti arī saregulēti


tika nolemts plastmasas uzfrišināt, tā kā sākotnējā doma laika trūkuma dēļ izpalika tad viss tika nokrāsots violetā toņmaiņas krāsā





Pamata krāsa gan ir zila, bet tas neļāva izbēgt no teh pases maiņas

Ar visiem logo tagad izskatās šādi


Tehniskā izieta ar apaļu nullīti lai gan pirms jāņiem kārtējais negaidītais pārsteigums... Priekšējā bremžu trubiņa pārplīsa, nākas gaidīt jaunu un tikmēr jāpārliek pakaļējā uz priekšu, lai var braukt kaut pa asfaltu un vienatnē