Alus kūre ar Goblinu un diviem Jāņiem...

Pievienota: 09. Feb 2015, 17:06
Atjaunota: 09. Feb 2015, 19:16

Citas galerijas no lietotāja BigMan

... agrā piektdienas rītā pienāk iezvanpieeja no Goblina ar tekstu- klau, ja Tev nav ko darīt, ap trijiem dienā varētu ātri aizbraukt uz Frankfurti iedzert kādu alu, paēst desiņas un ietusēt dienas divas trīs, paralēli apskatot nez kādu tur busu ar liftu un obligāti tajā busā jāiekrauj vismaz četri pieci moči, jo grēks ir braukt mājās ar tukšu busu.

Šim apgalvojumam es pilnīgi piekrītu, un biju gatavs restartēties no darba spriedzes, bet ļauži ( Goblins, Jānis un Jānis) bija ieplānojuši pēc Frankfurtes lampiņu izstādes, kuras apmeklējums arī bija paredzēts , doties uz Briseli, tad uz Hanoveri, un tad vēl kaut kur, un tad vēl kaut kur citur, kas man jau vairs neintresēja....

Alus kūrei ar Goblinu es nevarēju pretoties, tāpēc aplūkojot aviosabiedrību piedāvājumus, tika atrasti divi varianti, kā tikt mājās ātrāk, jau otrdien, Airbaltic - 273,-EUR un Ryanair -17,99 EUR, kas man lika aizdomāties, kopš kura laika lidmašīnās pārdod stāvbiļetes vai arī tikai vietu bagāžas nodalījumā. (cits izskaidrojums man tādai biļetes cenas starpībai man pirmajā brīdi neienāca prātā.... ).

Pēc īsa pārdomu brīža 09:10 atļāvos piemaksāt 5 ēras, lai garantētu vietu salonā, pie loga, nevis bagāžas nodalījumā.... Nekad vēl nebiju iečekojies piecas minūtes pēc biļetes nopirkšanas.

Ap četriem tiku paņemts no A7 lielveikala, kur laiski gozējoties saulītē, malkoju JD no kakliņa un klāst baudot Lulu picu ar peperoni, tiku apsaukāts par nez kādu tur dzērāju, operatīvi JD man tika atņemts, un mēs devāmies dzīvē.

Polijā naktī benzīntankos brīvi var iepirkt šmigu, ja nu kādam arī tā gadās, ka Bauskas Rimi pirktie ali, kas bija paredzēti tipa- līdz Vācijai, jau bija izdzerti....

Uz Malborkas pili šoreiz negājām, jo pie ieejas bija rakstīts- "ALUS NAF...", paņēmām kafiju un aplūkojām maketiņu...

Uz ceļiem skūteristi tāpat kā pie mums- nēsājās, neskatoties uz laika apstākļiem, tikai lielākā daļa ( divi no trim redzētajiem) bija ķiverēs bez aizsargstikliem... laikam, lai nesvīst?!?

Pie ZOO arī neliels čārteris ar apmeklētājiem ieradies, mēs gan negājām, mums bija lifts jāievērtē....

Te nu ir tas buss ar liftu, lielais Jānis testē un māj ar roku no groza.... Kāda sūda pēc bilde ir uz sāniem- nesaprotu- reizes piecas pār-seivoju, nekā.....

Pie šitā poļa placī bija arī klavieres nopērkamas, šitā klaviere bija par 12.000 ēru naudām...

Šitā klaviere bija par 7000 ērām...

Bet šitā nepārdevās, Pans pats taisīšot un tad pa bargām naudām aiziešot...

Tad nu pēc apskates devāmies Frankfurtes virzienā, sēdos arī es pie stūres, nomainot mazo Jāni ( tas, kas uz Maroku rudenī ar Goblinu un draugiem bija devies), Goblins un Jāņi dzēra alu un bļaustījās, ka es lēni braucot, aizmigt varot.... tikām līdz Erfurtei, iepirkām alu un vakariņas, uzmeklējām nobūkoto viesnīcu...

Nākošajā dienā esam jau Frankfurtē, ierodamies izstādē, ieeja apmaksāta ( lielais Jānis parūpējās, un dažu minūšu laikā kļūstu par Dr. Ingeniering from Lettland).

Goblins un meitenes.... vērotājas, vai zinies...

Pēc kāda laika, precīzāk- pēc ~4 stundām esam pietiekoši jau redzējuši, un dodamies nobaudīt kādu aliņu....

Pēc izstādes dodamies uz naktsmītni Mainzā pie lieliskas latviešu sievietes, kas mūs izguldina atvēlējot mums visu otro stāvu un divus kaķus.
Vakarā dodamies apskatīt pilsētu un protams- iedzert kādu alēnu. Braucam ar tramvaju, kuram bravūrīgi biju nolēmis nepirkt biļeti, un kontroles gadījumā pieprasīt Semīra un Jēgera klātbūtni, bet lielais Jānis principiāli nopērk man biļeti. Kad galvā iezogas doma- "...lietderīgāk būtu uzsaucis man kādu alu, nevis biļeti...", iekāpj kontrole.... Rēcīgi.

Mainza naktī....

Horvāta krogā- gaļa un alus bija lieliski!!!

Dodoties uz naktsmītni, atceļā tika apsekots kārtīgs "Irish Pub", diemžēl autentiskums izpalika- bārmene nerunāja angliski, uz kašķi neviens nepavilkās un krogam logi un krēsli palika veseli....

Pirmdiena pagāja, kārtojot auto tranzīta dokumentāciju, apsekojot megaveikalu, kurā atradām uz tirdziņu dzeltenas klavier/motociklu par nieka ~110.000 ērām, Lamborģīni saucās, ar tādu pašu aizdedzes atslēgu kā Zanes Boberim un manam Triumfam...

Labi barbekjū putnu spārni KFC ātrajā ēdināšanā, kurā protams, tika ienesti garšīgi bundžu aliņi, lai ēdiens labāk smeķē...

Šai pilī mēs nebijām, un pa šiem serpentīniem arī nebraucām, tie bija jau Reinas kreisajā krastā...

Uz perona, kā izrādās, ar mopēdiem nedrīkst ......

Tiek ievērtēti vēl divi aliņi, lai pietiek līdz ļotakam....

Un jau pēdējie apskāvieni, un ~05:30 no rīta tieku nogādāts uz Hāāānas lidostu...

~10:00 jau biju savākts no lidostas, un atpakaļ realitātē- darbā iekšā, un jau pēc stundām trijām likās, ka nekur neesmu bijis......