Vienmēr esmu sekojis līdz Dakaras rallijiem, un vienmēr ir bijusi vēlme to arī pamēģināt pašam.
Tikai nesen sāku braukt ar enduro mocīti un regulāri piedalīties kādās sacensībās. Bet doma par tuksnesi nekad nav zudusi.
Pirms nu jau 2 gadiem jau sīkāk pētīju iespējas un sacensības kas notiek Āfrikas kontinentā. Bet lielākais solis uz priekšu tika veikts, kad iepazinos ar itāli Stefano Chiussi, kurš dzīvo Jelgavā un bieži piedalās tieši šādos rallijreidos.
Viņš arī 2014 Pharaons rally uzvarētājs open klasē.
PČ rallijreidā FIM ieskaitē ir tikai viena klase motocikliem, līdz 450 cm3
Open klase ir kā kausa izcīņa, tur motora tilpums ir pieļaujams 450+ cm3
pieminēšu, ja nu kādam traucē tā nekārtība fonā, tad lūdzu atvainot, vietas man garažā nav pārāk daudz...
Tika iegādāds mazlietots KTM 500 EXC
lielā priekšējā bāka un kaut kādi plastmasi
priekšēja diožu lampa
ruļļi ceļa grāmatai...
jaucam nost
oranžais tiltiņš no stock 2013. KTM 350 EXC-F six days, jo paredzētajam priekšējam dubļiniekam citi stiprinājumi
sagatavojamies borēt
kronšteins visai uzpariktei, ir nedaudz pašķībs, bet tas pagaidām nekas
uzliekam demferi un PHDS, secinājums, baigi augstu tas viss.
uzliekot Iritrack kronšteinu, vēl augstāks tas viss paliek.
tiek iegādāta aizmugurējā degvielas bāka, 16 l tilpums, priekšā 13 l. Pēc noteikumiem: 250 km ir jāveic bez degvielas uzpildes. Rezerve arī jāpatur prātā.
benzīns no aizmugurējās bākas tiek sūknēts ar vakumsūkņa palīdzību, šeit tiek pievienots vakuumpievads sūknim.
šeit ir problēma, atsūtītās bākas gaisa filtra kaste ir nepareizi uztaisīta. neder.
nu jau labāk! varam turpināt.
tikmēr tiek uzlikts map switch
aizmugurējā aste tiek piemērīta, bet vēl jāpiestrādā, lai būtu taisnāka
filtra kastes vākam uztaisam blīvējumu
pieliekam izpūtēju
veidojam kronšteinu vakumsūknim
smuki savelkam degvielas trubiņas
ūdens bačoks / motora aizsargs ar jau vietā.
pēc noteikumiem: jābūt 3 l dzeramā ūdens tvertnei.
kaut kur pa vidu, tika nomainīts demferis, šis ir plānāks un līdz ar to visu stūres uzparikti var novietot kompaktāk.
te arī tiek piemērīts ceļa grāmatas kronšteins
lukturi un papildus stiprinājmi
liekam priekšējo bāku, secinam, ka alumīnija radiatora aizsargi neder kopā ar lielo bāku
gala variants tam kā izskatīsies sēžot uz mo.
Iritrackam pa virsu nāks GPS
nomainam sajūgu uz Rekluse automātu (man personīgi ļoti patīk)
darbs vēl turpinās...
mocīts aprīļa sākumā tiks sūtīts uz Itāliju, tur pēdējie sīkie darbiņi un tad jau 27. aprīlī uz Ēģipti.
Jau riit lidoju uz Eegjipti, lai piedaliitos Pharaons Rally 2015, kas ir pasaules chempionaata posms rallijreidaa.
Ja gribat zinaat kaa man tur iet, tad visa informaacija un rezultaati ir atrodami www.pharaonsrally.com
Tur buus arii live-tracking, vareesiet sekot liidzi tieshraidee.
Mans numurs 153
Sacensiibas saaksies 2dien 12.05.2015. 4:00 peec vieteejaa laika, aatrumposma saakums 7:30.
Pirmajaa dienaa: 220 km paarbrauciens – 220 km aatrumposms un peec tam veel 100 km paarbrauciens.
Paareejo dienu aatrumposmu attaalumus un laikus mekeejiet: http://pharaonsrally.com/media/medialibrary/201...S_RALLY_2015.pdf