Apkārt Tatriem

Pievienota: 15. Jul 2015, 21:28
Atjaunota: 20. Jul 2015, 20:18

Citas galerijas no lietotāja reimondz

Sveiki!
Izveidoju nelielu galeriju par braucienu apkārt Tatriem. Ceļojuma ilgums bija 5 dienas. Braucu kopā ar draudzeni, īpaši plānots nekas netika, tikai nosprausts aptuvenais virziens.

1. diena: Ap vieniem dienā izbraucam no Rīgas un dodamies Lietuvas virzienā, laiks īpaši nelutina, lietus un spēcīgs sānvējš. Tā mēs lēnu garu aizripinam līdz Polijas pilsētiņai Grajevo. Tā kā pa dienu bija lijis lietus, vēlme palikt teltī nebij diez ko liela. Atradām piemērotu hoteli un nakti pārlaidām tajā. Pa dienu nobraukti apmēram 500km

Gatavi doties ceļā.

2. diena: Ceļamies laicīgi un jau ap 8:00 esam uz motocikla. Šodienas mērķis ir tikt līdz Krakovai, un Veļičkas sāls raktuvēm. Izvēlamies braukt pa mazākas nozīmes autoceļiem, vēlāk šo savu izvēli nožēloju, jo braucot pārsvarā daudz vairāk atrados pretējā braukšanas joslā, nekā savējā. Tiekot aiz Varšavas būtiski uzlabojās laika apstākļi. Gaisa temperatūra pakāpās līdz +27 Ap trijiem pēcpusdienā esam nokļuvusi līdz Veļičkas sāls raktuvēm. Ekskursijas ilgums apmēram 3 stundas. Ap astoņiem vakarā esam ārā no raktuvēm un štukojam ko darīt tālāk. Skaidrs ir viens ka vakars ir tik burvīgs, ka būtu grēks negulēt teltī. Sapildam rumaku, iepērkam pārtiku un laižam Slovākijas virzienā, pa ceļam meklējot pļaviņu kurā pārlaist nakti. Virzienā uz Slovākiju reljefs jau sāk palikt pauguraināks un interesantāks. Nakti pārlaižam Misleņice ciemata kādas privātmājas mauriņā, ar pašu saimnieku gādīgu atļauju. Pa dienu nobraukti apmēram 550km

3. diena: Ap 9 jau esam uz motocikla un dodamies Tatru virzienā. Jau izbraucot no Misleņices tāluma var saskatīt Tatru kalnu virsotnes. Tā mēs lēnu garu nonākam līdz Popradai. Sameklējam pacēlāju kurš mūs uzceļ līdz 2190m augstumam. Pēc tam laižam uz Spiš cietoksni. Pa ceļam iemaldāmies pie čigāniem, pat bij bail griezties riņķī un braukt otru reizi cauri tam ciematam. paldies Dievam, otrreiz izbraucām veiksmīgi, jo tie sīkie tur kaut kādi dīvaini, skrien un metās zem riteņiem. Pēc cietokšņa apskates saprotam ka laika trūkuma dēļ nepaspēsim uz Demanovas stalaktītu alām, un pamazām jāsāk taisīties māju virzienā. Nospraužam plānu šovakar tikt līdz Bratislavai. Braucot baudām ceļa posmu no Popradas līdz Žilina. Dienas plānu īstenot neizdodas, un ap pusnakti mēs ieripojam Bratislavas priekšpilsētā Trnavā, tā kā diena ir pavadīta karstos laika apstākļos nakti izvēlamies pavadīt vecpilsētas Hotelī. Pa dienu nobraukti apmēram 500km

4. diena: Tā kā iepriekšējais vakars tika noslēgts ļoti vēlu, izvēlamies ilgāk pagulšņāt. Dienas plānā ir tikt līdz Vīnei, izstaigāt vecpilsētu un virzīties mājup. To izdodas īstenot bez liekas aizķeršanās. Brokastis paēdam Vīnē, pamērcējam kājas Donavā, saņemam norādes no mājās palikušajiem kādus nu kuram aliļus paķert no Čehijas un raujam mājup. Vakarpusē esam tikuši līdz Katovicei un nakti pārlaižam hotelī.

5. diena: Plāns apskatīt Aušvicas koncentrācijas nometni, bet laika apstākļi ir tik draņķīgi ka tā vēlme diezgan ātri pārgāja. Izlemjam cik nu jaudas laist mājās. Izmantojam tikai auto maģistrāles, apstājamies tikai lai uzpildītos, un lai iztērētu Polija pēdējos zlotus. Un ap 23:00 jau esam mājās.

Rezumē par braucienu. Zinu daudzi objekti palika neapskatīti, bet nekas, es zinu ka es vēlreiz atgriezīšos Slovākijā, man pašam un draudzenei patika, tas ir pats galvenais.
Par visu pārējo:
Noripināti akurāt 3300km katru dienu vidēji pa 500-600, pēdēja diena 1000.
Par dzīvošanu hoteļos ne reizi nemaksājam dārgāk par 25€
Vidējais degvielas patēriņš 5.5l/100km

Par pārējo spriediet paši!