Ceļojums uz siltajām zemēm. 2015 Augusts

Atjaunota: 01. Sep 2015, 19:04

Citas galerijas no lietotāja TheBear

[sekos standartiņš]
Apmēram ziemas vidū kā jau visi kārtīgi moto tūristi sāku sapņot par vasaras atvaļinājuma braucienu.

Sākuma bijām vienojies ar čomaku, ka brauksim Karpatus, bet ņemot vērā, ka pagājušo gadu tika izbraukti Alpi (galerija joprojām top), nolēmām doties tālāk par Karpatiem apmēram Horvātijas virziena.

Ik pa brīdim apspriedām kādu niansi, plānojām ceļu, kādas apskates vietas, utt,.
Kaut kā sanāca, kaut kā nē, bet visu nevar paredzēt, tā nu manam moto biedram bija jādodas citā ceļojumā.

Kādu brīdi skatījos kartē, interesējos par citu pieredzi/braucieniem uz Balkānu pusi, internets, paziņas, forums un tā,.
Beigās saplānoju, ka došos viens uz Melnkalni/Černagoru/Montenegro, bija doma arī Albānija, bet nolēmu, ka vienam braukt tik tālu būtu nedaudz neprāts.

Zemāk redzama foto reportāža no Piedzīvojuma.
Bildes ir ļoti daudz, bet tā ir tikai neliela daļa, lai izveidotu stāstiņu.

Sapakaotas mantiņas.

1. Diena.
Ejot uz garažu apm 03:30 1.Augusts Sigulda

Ja nemaldos, tad jau Paņeveži

Esmu nonācis līdz pirmajam kempingam apm 1200km no Siguldas - Kempings Slovākijā - Karte/adrese Apmaksa tikai skaidrā naudā, 10Eiro - telts/moto/nomazgāties - ir siltais ūdens, sovjet stail. šo biju ieplānojis kā pirmo naktsmāju jau iepriekš, brauciens bija ilgs un nogurdinošs.

Aizgāju gulēt vēlu ap 12.naktī, bet cēlos tāpat apm., 5-6 no rīta, svaigā gaisā teltī nekad nav sevišķi labi nācis miegs. Tāds bija arī turpmāko 7 vai 8 nakšu režīms.

2. Diena.
No rīta ātradu kkādas mēbeles, nolēmu, ka neviens neapvainosies, ja es viņas nedaudz palienēšu. Vēlāk noliku atpakaļ

Ieriju iepriekšējas dienas petrol stacijas labumu + buljoniņu.

Turpinu ceļu Horvātijas virzienā.

Pa ceļam izbraucu caur Budapeštu, esmu bijis šeit iepriekš, pilsēta ļoti patīk. Nolēmu vienkārši izmest līkumu caur centriņu un uzbraukt kalnā.

Robeža ir šķērsota.

Dodos Plitvicas ezeru virzienā, pa ceļam stājos dabu vērot- sāk palikt smuki. koordinātes, ja nu kādam interesē

Esmu atkal nonācis kempingā, pagaidām viss mierīgi, no stress.
Kempings ļoti liels un piepildīts ar cilvēkiem, bet ar moto ir priekšrocība labas vietiņas teltij dabūt, jo tūristi ar auto ir slinki un negrib celt telti tālu no sava spēkrata - ar kuru šādās jaukās un ainaviskās vietās nevar diemžēl piebraukt.
Apmaksa apmēram 16Eiro, var ar karti, ir krogs un veikals. Krogā nebiju, bet veikalā maize/desa/siers/3ali ~7Eiro

Adrese kempingam

3. Diena.
Esmu nonācis līdz Plitvicas Ezeriem. Ieeja apm 20Eiro vienai dienai. Rindas garas, bet man kaut kā paveicās un tiku pie biļetes 10min laikā. Moto stāvvieta bez maksas. Dodos 3.5h pastaigā. Izvēlējos 5km maršrutu.

Cilvēku daudz, ik pa brīdim sastrēgums. Izdodas arī ar grūstīšanos kādu apsteigt. Vientuļas takas arī izstaigāju. Zemāk redzamas nelīdzenas takas uz kurām bija arī pa kādai izmežģītai potītei.

Turpinājumā dodos Dubrovnika virzienā.

Šķērsoju Īso Bosnijas/Hercogovinas piekrastes robežu.

Dubrovniks.

4. Diena.
Biju apmeties kempingā apm 10km aiz Dubrovņika. Jauka vieta ar foršu pludmali, kur peldējos gan vakarā , gan no rīta. Samaksa apm 16Eiro, skaidrā naudā tikai, negribēja no sākuma ņemt Eiro, beigās viss labi. teltsvieta/moto/duša/free Wi-Fi.
Ir krodziņš lejā pludmalē - alus 3eiro.
kempinga adrese

Budžeta trips kā nekā

Turpinājumā Melnkalne - Mans galamērķis!

Šķērsoju robežu un izbaudu braucienu gar līci.

Pāraudzis ananāss

Esmu nonācis līdz Kotorai. Ap 75km no Dubrovnika, braucu amēram 3,5h satiksmi aprakstīšu zemāk :P

Došos augšup kalnā pa ceļam izstāigājot vecpilsētu.

Sākas kāpiens kalnā. Apmēram otrajā vai trešajā serpentīna līkuma sēž kasieris un iekasē 3Eiro. Lejā biju nopircis 2L ūdeni - 1.2Eiro, kurš man beidzās kādā 5 serpentīna līkumā. Pa ceļam ir komersanti, kuri laipni piedāvā siltu ūdentiņu 0.5l pa 2eiro, neko, nācās pirkt, jo sviedri tecēja acīs un gribējās dzert :P

Turpinajuma daži skati no augšas- uzkāpu apmēram līdz pus kalnam.

Esmu atpakaļ lejā. Ikdiena

Augstākredzamais alus un izkārtne ir atsevišķa stāsta vērta :P

Dodoties pastaigā pa pilsētu un meklējot serpentīna sākumu - nācās lavierēt starp neskaitāmā kafeinīcām un bārčikiem šaurajās Kotoras ieliņās. Ejot garām vienai no viņām izdomāju, ka esmu pelnījis vienu malku alu šajā svešajā zemē. Domāts darīts ietesos vienā iekša, tajā pašā momentā sapratu, ka šeit tāds imports kā es nav cieņā un apgrozās vietējie purni. Palika neomulīgi un aizgaju prom nepadzēris aliņu.

Reāli novazājos pa pilsētu, uzkāpu kalnā un piekusis čāpoju atpakaļ uz vietu, kur atstāju drapaku.
Kautkā sanāca, ka eju atkal gar to pašu ieskrietuvi. Domāju jau iet garam, kad sadzirdot vācu valodu pie sevis nodomāju, ka tad jau nav tik slikta tā vietiņa un atkal iecirtu tur iekšā.
Šoreiz arī sapratu kas tā ir par iestādi ieraugot, ka pie bāra ir reāls kapteinis āķis un apkalpotāja/oficiante bija ar gaitas traucējumiem.
Arā cik noprotu šilte vēstī par to ka tas ir sporta invalīdu klubs.
Blakus barčikos alus maksāja apm 6eiro, bet šeit 1.2Eiro. Atstāju bārmenim divīti un pēc gardā alus izdzeršanas pats novācu pudžu un atdevu glazi pie letes, par ko saņēmu paldies un laipnību par sapratni. Alus arī bija aksts un garšīgs :P

Iznācu no pilsētas mūriem citā vietā un kādas 5minūtes nevarēju savu MO atrast, bija neliela sirdstrieka. Beigās viss labi, stāv turpat , kur atstāju.

Dodos tālāk uz Budvu. Pilsēta diskotēka 24h/7. Apskatījos/pavazājos un braucu atpakaļ.

Atradu veidu kā nogriezt nedaudz ceļa pa kuru jau esmu braucis, 2Eiro prāmis un ieekonomēju 2h laika.
Dodos ziemeļu virzienā gar krastu mājup.

Paldies Melnkalne! Man ļoti patika.

Turpinājumā kempings Labadusa uz pussalas netālu no Split Horvātijā
Karte/adrese

Izmaksāja apm 15Eiro, var ar kredītkarti - ir viss nepieciešamais, tik bija pilns un nācās gulēt uz diezgan cietas pamatnes.
Biju aizgājis vakariņās uz kempinga krogu. Vista ar drāzeņiem un 2 Ali maksāja 20Eiro. Dārgi, bet bija garšīgi.

5. Diena
Protams eju uz pludmali, kad saule vēl tik lec. Bija pacienti, kuri guļ pludmalē.

Nodžumiju, ieriju unsavācu pekeles :P

Dodos Istras pussalas virzienā pa ceļam apskatot pilsētu Trogir.

Jau tuvojos KRK, konstatēju, ka esmu reāli apdedzis. vēlāk āda nonāca 3x nost.

Tiltu pārbraucu, bija labi laika apstākļi un moto laida pāri. 3eiro turp atpakaļ. Atradu vietu arī no kuras nofotogrāfēt.

Vakars, esmu sasniedzis Pulu. Pulā ir amfiteātris, kurš kā raksta internātā ir vecāks par Romas amfiteātri, kā arī ļoti smuka pilsēta.

Iekārtojos Kempingā. Samaksāju 21Eiro, ir viss nepieciešamais.
Karte/adrese

Noņēmu kastes, visu atstāju teltī un devos ar Mo uz pilsētu.
Novazājos vairākas stundas. Smuki, Patika

6. Diena.
Pelde un nolēmu, ka došos apskatīt Venēciju, bet pa ceļam iekrēju vēl uzmes aci slavenajai pilij Klintī

Predjamas Pils, ļoti iespaidīgi. laika trūkuma dēļ neveicu ekskursiju pa alām.
koordinātes

Launadzī esmu sasniedzis Venēciju. Eju vazāties uz vairākām stundām. Lūk, kas sanāca. :P

Dodos prom, lai meklētu naktsmājas netālu no Dolomītiem.

7. Diena.

Jau iepriekš biju nolēmis, ka mājās no Melnkalnes došos atkal caur Alpiem. šoreiz tie ir Dolomīti un Timelsjoč.
pa nakti biju palicis Kempingā Karte/adrese
20eiro, var maksāt ar karti, ir viss nepieciešamais.
Kā stāvēja rakstīts tad ezers, kura protams arī tika nopeldēts ir 1000m virs jūras līmeņa.

Ieskicēju ceļus un dodos prom.

Skatamies bildītes

Apmetis loku ap Dolomītiem dodos Timelsjoč virzienā.

Lūk arī Viņš. Vareni!

Jau augšā braucot bija nelaba nojausma par laika apstākļiem, kura arī nepievīla un es dabūju nenormālāko lietu. Austrijas pusē braucu lejā un izmirku līdz ādai.
Turpinājumā atradu kempingu.
15Eiro, kuri ietver visas ekstras, tādas kā telti/dušu/un internetu 2h. Var samaksāt ar karti.

8. Diena.
Dodos uz VAcijas pilsētu Kassel, kur man ir sarunāts apciemot senu draugu un cīņu biedru

Ceļā pa bāņiem vairs nav tik interesanti, dažos garos satrēgumos arī iekļuvu, bet uz platajiem Vācu ceļiem pat ar kastēm nebija grūti izbraukt starp auto.

Godam tieku sagaidīts

Tiek nosviests Moto un dodamies ielās. Domāju, ka vazāsismies pa krogiem, bet Zigis cilvēks sagatavojis bija kūltūras programmu.

Izrādās pilsētā ir vecākais muzejs kontinentā - Nu tā viņš man teica

Ciempadome.

Beidzot, beidzot arī ilgi gaidītā izklaide

Īstais turku kebabs mājas velkoties.

9.Diena.
Reāli piecēlos tikai kādos 12: dienā, jo gultā bija ļoti ērti gulēt un iepriekšējā vakarā arī pa ilgiem laikiem bija ar ko parunāt

Sakravāju pekeles, atvadijos no čomaka un devos jau caur Poliju uz māju.

Paliku vēl vienu nakti būdā.
Samaksāju 20Eiro par bungalo tipa mājiņu ar dušu. Diezgan nolaisti, bet man galvenais bija gulta un nomazgāties. Samaksa tikai skaidrā naudā, netālu ir Tesko veikals, kur nopirkt pārtiku. Teritorijā bija kafē, bet notika bankets.

karte/adrese

10. Diena.
Pieceļos, nomazgājos un minu mājā. esmu 18.30 galā sveiks un vesels.

Pārvietojos ar Triumph Tiger 800xc
Reāli nobraucu 6417km no garāžas līdz garāžai.
Divas mucas - 360litri ar degvielu. 5.6l/100km
Kaut kur pie dienas snapšota ir bilde ar vidējo ātrumu un stundām uz moto.
Izmaksāja man brauciens aptuveni 850-900Eiro.
Latvija - Lietuva - Polija - Slovākija - Ungārija - Horvātija - Bosnija/Hercegovina - Melnkalne - Slovēnija - Itālija - Austrija - Vācija!
Ne centa nenožēloju.
Visu ceļu lietoju navigāciju tikai telefonā, pārsvarā Here maps no Nokia uz android telefona.
Iepriekš biju vēlamos apskates punktus salicis uz kartes.
Pirms brauciena nopirku to lēto blūtūc ausi, kura te foruma ir pieminēta pa 30eiro no ebaja - darbojas nevainojami 2dienas bez uzlādes, ilgāk vienk netestēju nelādējot. Patika, ka nav visu laiku jāblenž navi, bet kad ierunājās balss, tad tikai pievērsies, kā arī iepīkst ja pārsniedz ātrumu.

Moto pirms tam biju sagatavojis. Nekādi kāzusi ar tehniku pa ceļam nebija. Biju paņēmis līdzi gan šaādu tādu instrumentu, aptieciņu un sīkumus.

Vispār viens braucu pirmo reizi tādu gabalu. pagājušo gadu ar biedru nobraucām 5K km.

Neomulīgi bija vienam nesties pa bāņiem.

Varbūt vajadzēja taisīt vairākas galerijas, bet šīs interneta vietnes specifisko galerijas veidošanu es drusku neieredzu, tāpēc ir Viena liela. Kā arī tas ir tāpēc , lai neuznāk slinkums vai neaizmirstās lietas un piedzīvojumi.

Trūkstošas garumzīmes un komatus salikšu laika gaitā.

Paldies par uzmanību dārgie Moto entuziasti!

Lūk Jums arī ilgi gaidītais kartupelis