Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

mihanika konstruktors

Pievienota: 06. Jan 2016, 19:35
Atjaunota: 25. Oct 2016, 09:49

Komentāri (20)

Citas galerijas no lietotāja mexa

Nopirku peec vienas avārijas ar moci, moci
VFR700F2 '87






nobraucot 10km sapratu ka vajag pārbūvēt. Nepatika šaurā pakaļriepa. nopirku disku no F2. atlika pielasīt distancerus lai nostājas pa centru, ģeometrija tač jāsaglabā vairs jau neatceros ko tieši virpoju ko liku veco, bet centrēšana notika ar bīdmēru mērot vecā riteņa pozīciju, nedaudz čakara un ritenis vietā, zvaigznīte uzlikta uz huba apgriezti, lai iedziļinātos uz moča centru, vinnēju kādu 1.5mm, priekšējā zvaigzne izbīdīta uz ārpusi par 1mm. kapēc? šim mocim ir šaura dakša, maz rezerves, un jaunais hubs ir vairāk izbīdīts uz ārpusi, tagad starp 160 riepu un ķēdi ir kādi 5mm. plānos likt F3 disku kas būs uz collu platāks, un 170 riepai būtu jāiet iekšā līdz ar malām.

bremzes uzliku no F2, ar suporta stiprinājumu, nedaudz modificētu (kuš, ceesdede klausās )

gadu atpakaļ uzliku priekšā disku no cbr600F1, lai var 17 riepu lietot, bet nepatika šaurās riepas, 110 riepa tika līdz malām noguldīta, pakaļriepai palika chickenstrips, tātad vajag harmoniju izmēros, jo pakaļā vairs nav 130... ceļgalu ar nedabūju pie zemes. ta vēl sagribējās cietāku atsperojumu un nopietnāku demferējumu, plus arī bremzes.
aste pagājušgad tapa kā feislifts, gribējās ko citādaku un kā reiz viena vietu aizņēma no r6 2001.



Te kujaks pirms jaunā gada parādās labs piedāvājums
919rr frontends pa limonādi, tiesa tekošs, bet pa to cenu ok, ar suportiem un stūri no krosača.
dakša ir īsāka par 6cm, bet ģeometriju tas izmainīs uz man vēlamo pusi, trails pa lielu, cik nu mana saprašana to saprot, nevadās tā kā es gribu.

te vēl sadomāju moci uzvilkt darbā, savā "studijā"





palīgs tut kak tut



viss, jājauc viss vaļā.





veco endu izķidāju un atradu vobleru vaininieku, stūres gultņus, kurus tā arī nebiju īsti baudījis. stūre fiksējās pa centru iepriekš netika atslogota piekare priekšā lai to noteikt...

gala rezultāts gaidāms šāds-ends no 919 93 gada, ritenis no F3. stūre no krosača/cliponi.

nu ko mēram jauno endu
kā bija gaidīts ass pa īsu, un vēl pamanu ka apakšējā trapece ir nedaudz saliekta,





štoks augšējā trapecē/klampā iet šķībi, pie tam uz otru pusi nekā būtu gaidīts itkā brauktu ar vienu dakšu un ieskrūvētu tik apakšējā trapecē... tas sīkums, palabosim, vainu dabūšu citu...
nolagoju ka apakšā ass iemetināta... kamēr asī neiebakstīju atslēgu... apakšā izrādās bija tapa un vēl "cits" metinājums... virpā noņēmu metinājumu un gaidīju paskaidrojumu, kā te viss presēts iemetu aci gūglē, pamanu vienā postā minējumu par vītni? točna, pieleca. uz ass vītne, kura pat bez sildīšanas aizgāja, trapecē ir vtulka ar vītni, kura iemetināta no apakšas...







protams arī iepresēta. tapa neļāva atskrūvēties. incanti kapēc tāda komstrukcija? parasti redzēts sprostgredzens un viss.
nu labi, nenāksies vītni virpot, būs presēta ass. Jā starp citu paštaisīta, ņemšu 45 tēraudu, virpā iekšā un aida dzīt cik vajag. piemeklēt citu asi kura derētu plug&play būtu daudz grūtāk. pie tam šī ass neuzņem tiiik lielas slodzes lai tērauds neturētu. alumīnijs ir vairumam moču, ļoti reti ir lūzušas. dzirdēts tik krosa variantam. Kastomu ražotāji virpo alumīnija, marka zināma.


Tā, ass uzvirpota, iepresēta, un uzstādīta ar trapecēm uz mo.





Sadabūti štrunti, paldies Pelekais par bremzēm. Riepa sabortēta.





Tagad gaidu dakšas remkomplektu, un naudu bremžu cilindru iepirkšanai, jo redz iepriekšējie saimnieki nejēdza mainīt šķidrumu...


Vēl tik atlika

izskalot bāku, ko veikšu ar fairy un sinepju pulveri, kas spēlēs ziepju lomu, būs eksperiments. Metāla skrotis/uzgriežņi ar palīdzēs.

Uztaisīt jaunu dubļusargu, vecais neder pa platumam.

Kartera vītne un sajūga atsperes nu jau ir ok, tikai drupi pagaras atsperes tika... biku paciets hēbelis, kaut tā pat nebija mīksts

Pēc dūma uzsišanas pielabošu RR vadību lai ir ok ar lādēšanu citādi pamaz deva pie paaugstinātiem rpm

Vecais "ends" nu jau stāv maliņā



nu jau ir taads agresiivs paskats




tik jatiek galaa ar "kliirensu"



nu mocis ir jau uz saviem diviem, ruuc. palika zemāks, sānu ķepa knapi pilda savu funkciju... padomā analogas ķepas restailings. bremzes gaisojas. un mocis gaida savu priekšējo dubļu sargu. par lietotu debesu cena... poh, pamatne jau salipināta, atlika špaktele un stiprinājums. Asinis jau vārās. braucis esmu jau ar citiem, bet savu gaidu kaa nelabais

pateicoties jaunajam pusbiznesam, sadabūju pa saldu cenu bremzes



nuu, overall
vadaas, ir ok, gaazhas labaak, liikumaa ar bedreem labaak turas, nav voblera(gultnis vainiigs) tikai riepa prasaas 170. dublusargs ar dereetu bremzes tik jaatgaiso, biku kkur pasleepaas gaiss. karbji peec ultraskanjas uzvedas dieviigi, daudz atsauciigaaks mo, cik biju puutis gaisu un mercejis nekas neliidzeeja.
buus veel atskaite par pakaljas reguleshanu. citaadi nu loti piedur shis mods

uz maza ātruma braucot jūtu uzlabojumu vadāmībā. varbūt saistīta ar smaguma centra nolaišanu, jo jaunā dakša ir īsāka par kādiem pat 10cm... rake/trail es nolēmu izmērīt kuru brīdi, jo aprēķināt būtu tikpat "precīzi" jo izmainījās dakšas garums. slinkums milimetrus formulās likt. Salīdzinot kādu pirku un kāds tagad, vadāmības ziņā teju diena nakts, krosa stūre ir ērts pasākums, pilsētā iespējama strauja manevrēšana.
ko no šī izvelkot varu ieteikt- regulējiet savas piekares-vismaz cik to atļauj OEM izpildījums. jau tas vien kolosāli ietekmē vadāmību. mazinja skrūvīte amītī var sačakarēt braukt gribu, un pat novest līdz nepatīkamai situācijai. youtube pilna ar video pamācībām kurās aprunā piekares regulāciju, iesaku katram to izpētīt.
pa druskai galeriju pildināšu, vairāk ar tehniskiem risinājumiem, bez flūda par kalodku nomaiņu utt.
up


mocis sāk pieklaudzēt sukable. škrobis pa visu seju. braucam mājās. klaudze sāka pieaugt 2 dienu laikā, ne kloķene, bet visu laiku klusie klikskji izlīda, kļuva labi skaļāki. sinhronizācija noklusināja uz pusi, kas priecē. Bet tomēr turpinam ar stetoskopu meklētmkir tad nāk troksnis. dzirdams ka iet no priekšējās galvas, bet kur tieši... uzlieku galu uz zobratu "vilciena"



piespiedēj skrūves un beidzot dzirdu skaidri un gaiši. klab itkā kaut kas būtu atskrūvējies, nu ok, zinām ko pētīt. vārstu vāku nost, un grozam kloķeni, kur kas meibii izlien, un patiesi, vienaa brīdī kad atslābinās ieplūdes atsperes, un sāk "celt" sadaleni, sajūtami un redzami zobratu "lēcieni". uz atslēgas jūtama mini vibrācija. sanāk ka kaut kurš backlash zobrats neaizvāc brīvkustību. ok, grozu tālāk, un nu jau saprotu ka ne sadalene pie vainas, lēkā lielais zobrats... izvelku ārā un top skaidrs, apakšējais mazais zobrats žvandz. Pat ar sānu ķer korpusu. gultnim pizdohen, kustās kā nelabais, lielais zobrats turās godam.
pirkt lietotu loteriju? pie tam meklēt ar vienu vienīgo numuru. LV neatradu, LT meibī. likt citu motoru? a ja tiek nojāts? tikai ja atrodu RC26 motoru no 87 gada, tad vēl ok,bet nē. Mihaņikam rokas niez pārpresēt tādad, uzdevums kārtīgi apslīpēt kniedes, izvirpot presformas, nopirkt gultni un liekam kopaa. par rezultātu atrakstīšos, nu dikti gribās braukt

izjaucu to zobratu "vilcienu" gultnis uz mazā zobrata ir dirsā sadrupis, gar malu sablietēti sūdi ar gultņu "ģaļu"

izjaucās manta viegli


izpresēju tapas, un gultņu asis arī teju ar domu spēku izjaucās, viss feini. tagad piepresēšu gultni ne pēc sēdvietas pozīcijas kā bija vecais, bet ielikšu tiešā sazobē zobratus, jo ir 0.4mm nobīde. izvirpošu jaunas tapas, un tad jau kopējā atskaite




Mocis ielās! velk tā atjautīgāk, nav klaudzienu. motors drusku jau paskan pēc zobratiem, bet tomēr gandrīz 100K uz tāfeles... ziemā raušu ārā otru vilcienu, tad arī to pie viena atrestaurēs. motors daudz klusāks palika kā vispār bija manā īpašumā. pie viena testam uzliktas armētās trubas bremzēm- atkal kapitāla starpība. vecās jāmet ārā. tām jau cik reižu bij jābūt mainītām

drīz tiks pabeigts metināt dugas, un atliks savirpot slaiderus. pa ziemu mocis iegūs jaunu svaigu skatu


.....
gultnis iet, pa ziemu tiks jaukta otra piedzinja. sezona jau ciet, lai jauktu aaraa, un notestetas dugas


mocis maigi nokulenoja un uz riepam apstajies nokrita no trotuara-tieshi shis kritiens no trotuara saskrapeja drupi asti. slaideri dugas un stuure apeeda visu slodzi. mocis pilniigi braucams. diski veseli utt. karterim veel 3mm un buutu plaisa, palika skrambinja un nolauzta maza plakana auss. tiks komplektets ar subframe crashcage, un visadiem papildus slaideriem. kraasots un savesti sikumi kartiba