Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Pirmais no četriem. Atlantic Road.

Pievienota: 14. Dec 2018, 00:37
Atjaunota: 14. Dec 2018, 21:49

Komentāri (15)

Citas galerijas no lietotāja tomylv

Sveiciens ziemā.
Laiks, kad pirkt gadžetus, skatīties youtube un likt ceļojuma aprakstus. Jauns pakaļas balsts iepirkts(nevaru sagaidīt pavasari), youtube līdz brošai, ķeramies pie ceļojuma atmiņām.
Par pagājušo vasaru. Bija plānots viens tāds gruntīgs brauciens pa German Alpine Road, bet izvēlētajos datumos līst ka plīkšķ. Pasākums atceļas. Bet ceļš aicina un plāni mainās. Vai būs iedvesma visu četru braucienu aprakstiem, nezinu. Bet sākšu ar pirmo. Visi vairāk kā idejas īsiem moto izbraucieniem ārpus Latvijas. Pie lietas!

Rodas ideja par Norvēģiju. Tuvo Norvēģiju. Vienmēr esmu gribējis izbraukt Atlantic Road. Nav tālu. Nav ilgi. Braucam.

Darba un ģimenes formāta dēļ no Rīgas ar prāmi startēju viens. Sieviņa pievienosies kaut kur Norvēģijā, lidojot pa lēto uz Oslo. 7gadnieks dažas dienas pie vecvecākiem. Viņiem milzīgs Paldies par brīvdienām divatā!

Jau Rīgas ostā satieku divus mazliet nokrautus močus no Fāterlandes. Gaidot uzbraukšanu uz prāmju, noskaidroju, ka 50% no kravas ir Latvijas alus. Divi kungi no DE veic čil&raid alus tūri. Nākošās dienas mērķis ir ABBA muzejs. Un tad jau redzēšot. Nevajagot sasteigt lietas..
Mans plāns skarbāks. Jātiek līdz Norvēģijai. Pilsēta ar nosaukumu Hamar. Tā izskatījās loģiska vieta, kur krustoties manam moto ceļam un sievas avio/dzelzceļa braucienam.
Prāmis kā parasti. Vakariņas, vīns, kajīte.
Nākošās dienas brauciens vairāk kā tranzīts, km samazināšana līdz galamērķim. Mocīša ražotājs noteicis 98 benžu kā rekomendēto. Pie tā cenšos pieturēties. Sākotnējais Waze info saka, ka tas būs tikai pēc 330km. Ar 18L bāku uz SWE bāņa nav pārāk daudzsološi. Zinot waze lietotāju daudzumu Zviedrijā, ceru, ka info nav patiess. Ir patiess, ir!
Vismaz kārtīgi uzzinu rezerves skaitīto km jēgu. Tankojoties bākā apmēram litrs.
Tālāk ceļš bez piedzīvojumiem. Iebraucot Norvēģijā kaitina viņu 80km/h ātruma ierobežojumi, bet lēnu garu pierodu.
Mazais piedzīvojums- pretī braucošais "parketnieks" pamidžina. 500m tālāk govis vazājas pa ceļu..
Hamarā esmu pirmais. Paspēju ievākties viesnīcā un ar laika rezervi tikt līdz stacijai, savākt Sieviņu. Kā sapratām, tad Norvēģijā vilcieni kavē trakāk kā Itālijā
Vakarā Geocaching pa apkārtni, applūduši gājēju tuneļi un lētais alus uz diviem. EURO 7.70 par 0,5glāzi


































2.diena
Diena sākas ar lielisku laiku. Dienas galamērķis- Molde. Kā ceļojuma beigās sapratām- labākā diena. Sākums garlaicīgs, bet vēlāk sākas kalni. Kalni!!! Himalaji nav redzēti, bet vai nu Norvēģijas burvība, vai pirmais ceļojums divatā kalnos, bet iespaidi fantastiski. Dažos simtos km redzēti Austrijas kalnu ielejas, Aļaskas ainavas utt. Vēlāk skatījāmies, ka šis pat neesot labākais ceļš ko izbraukt. Mums viss patika pa 100%!
Viesnīca. Šis negaidot bija piedzīvojums pats par sevi. Skats pa logu kā "Mēness ainava".
Scandic viesnīcas piedāvā velo izmantošanu bez maksas. Sīkums, bet patīkams.
Vakarā viesnīcā esot, pa logu pamanām medūzas. Lielas. Ļoti lielas.










































Nākošais rīts sākas stipri "norvēģiskāks". Plus 27 nomaina plus 10.
Kamēr sieviņa guļ, izlaižu vēl riņķi ar velo.
Pēc tam nobaudām labākās brokastis kādas ēstas viesnīcā.
Pirmā ceļojuma vilšanās. Atlantic Road. Iespējams, ka vētrā emocijas būtu diametrāli pretējas, bet pēc iepriekšējās dienas kalniem- nasing spešal.
Tālāk ceļš gar piekrasti Trondheimas virzienā.
Uz viena no mazajiem prāmjiem gandrīz iekuļamies nepatikšanās. Jūra kā galds un abi dodamies un zaļo pieturu, moci atstājot par galveno. Pēkšņie sānu viļņi moci par mata tiesu neieliek prāmja bortā. To visu redzēt no otrā stāva nav diezko priecīgs pasākums. Pēc dažiem pārkūra cienīgiem lēcieniem esmu pie moča. Daži sirmi mati un mācība uz mūžu. Mocis jāpievaktē.
Svētdena. Un uz ceļiem daudz moču. Bet tie par drastiskajiem sodiem, liekas, neko nav dzirdējuši, jo iet mums garām kā stāvošiem.
Vakars viesnīcā kā parasti. Vakariņas no lielveikala, apkārtnes apstaigāšana geocashing slēpņus meklējot. Skats pa logu, salīdzinot ar iepriekšējo dienu, maigi izsakoties, necils..






























Mājupceļš.
Rīts sākas ar lietu. Beidzot! Savādāk izbraukāt Norvēģiju bez lietus liktos mazliet jocīgi.
Iebraucam Trondheimā, uztaisām dažas bildes, kuras mistiski ir kaut kur pazudušas..
Tālāk uz Trondheimas lidostu. Sieviņa lido mājās, man ceļš uz Stokholmu.
Waze izskatās, ka ved ar kaut kādiem līkumiem. Pāreju uz Google Maps. Un tieku Norvēģijas kalnu mežu zeminiekos. Neteikšu, ka es vai mocis būtu sajūsmā, ņemot vērā paplikās šosejas riepas. Bet mazs adrenalīns nenāk par ļaunu.
Pa ceļam interesanti skati ar sniegu ceļa malā. Un ir 10.jūnijs.
Pēdējie 150km pa pamatīgu lietu. Viesnīcā(pilsētu no galvas neatceros) žāvēšanās prieki. Bet radiatori silti un viss notiek. Vakarā sevi "nokauju" ar pudeli stiprā sidra

Nākošā diena jau Stokholma. Prāmis, vakariņas un ceļš uz mājām.

Ceļā 6 naktis, no kurām divas uz prāmja. Kopā 2114km.