Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Gāziens pa Eiropas dienvidu daļu_2010

Pievienota: 09. May 2010, 13:11
Atjaunota: 09. May 2010, 14:37

Komentāri (31)

Citas galerijas no lietotāja DB23

Brauciena dalībnieki - Kawa 9 ninja, K1200S un K1300S


Brauciena sākums bija plānots no Veronas, Itālijā, bet neparedzētu apstākļu dēl tas sakās Austrijā, Insbrukā. Šī ir mūsu ceļojuma pirmā pieturvieta - Venēcija.






Atpūtas pauze pēdējā benzīntankā Itālijā, pirms robežas ar Franciju. Bija pēdējā iespēja iedzert itāļu espersso.'Informācijai - Itālijā par maksas ceļiem nesamaksājām nevienu eiro, barjeras geitos pēc garuma tādas, ka mocis nolocot kreiso spoguli, cauri izbrauc bez problēmām. Nav personāla, viss ir automatizēts, motopeļu sapnis



Mentona - maza pilsētiņa pirms Monaco. Laiks super, ap 25 grādiem. Nolēmām mazliet pazvilnēt pludmalē. Ādas kombis bija ideāls akmeņainajai pludmalei. Datums - ši gada 17. aprīlis






Monaco, Monte Carlo. Bija doma piebraukt pie Grand Casino un uztaisīt kādu bildi, kopā ar Bugatti vai Enzo , bet diemžēl policija mums šo prieku liedza. Ar močiem pie Grand Casino piebraukt aizliegts. Līdz F1 bija nepilns mēnesis, trase jau izveidota, iesk , visas tribīnes. Izgāzām pa trasi, tā arī nespējām iebraukt, kurā vietā dzēki atvelk to 300 km/h.


BMW ir padomājis par vietu , kur motopelei novietot alu. Šāda opcija ir pieejama K1200S un K1300S modeļiem.





Monte Carlo - ostā, uzbliezām mazu fotosesiju .


No Manoco bliezām cauri Nīcai un Kannām uz Marseļu. Pilsētā korķi nežēlīgi, labi ka ar moci puslīdz sakarīgi var pārvietoties. Palūdzām vienam melnajam lai nofočē mūs kopā. Vienīgi uz jautājumu , vai spēsim viņu noķert, gadījumā, ja šis ar visu foči laidīsies prom, palika neatbildēts



DXO izgāja uz komunikāciju ar vietējo, laikam ziedoja kādu eiro bēgļu fondam



Nākamā vieta , kur mums vajadzēja nokļūt ir Barselona. Šis ir mazs ciemats, kādus 100 km pirms Barselonas, Kadakija. Super vieta, skaisti dabas skati, jūra...


Kadakija, nometām visas parpalas viesnīcā, un vakarā izbraukājām pilsētiņu. Super ar moci pa mazajām ieliņām un trepēm .


Atziņa no pieredzes - vislabākais laiks ceļojumam ar moci uz Eiropas dienvidu pusi ir aprīlis. Tad laiks ir OK., protams tas ir veiksmes faktors, nav vēl sezona. šo viesnīcu pie jūras, ar visām brokastīm uz 3 džekiem, dabūjām par 110 eur. Sezonas cena, sākot no 180 eur.Viesnīcas pa ceļam arī ir pustukšas, un ir iespējams vienoties par mazāko iespējamo cenu.


Barselona. Meklējam viesnīcu, kur nomest parpalas.
Kā stavietu močiem izmantojām tirdzniecības centrus. Braucot ārā nemaksājot ir jābūt gatavam uz personāla uzbrukumu. Man viens spānis ieķērās mugursomā, bet K1300 S ar saviem 190 z.s. izrādījās pārāks .


No Barselonas tālāk bliezām uz Bordo, Francijā. Gribējās redzēt okeānu. Pilsētiņa pie okeāna. Esma atkal viesnīcas meklējumos. Apzvanot navigācijas piedāvātās viesnīcas, nezaudējot pacietību un naudu uz telefona sarunām , vienmēr var atrast super variantu. Protams Francijā, kā vienmēr problēmas ar angleni.


Ātrums ar kādu pārvietojāmies par bāņiem bija 180 līdz 240 km/h robežās, ko arī atspoguļo vidējais rādītājs. Patīkami... Vienīgi uz doto brīdi nav zināms, kādi sodi nonāks līdz Latvijai, jo fotoradari mūs fiksēja vairākas reizes. Vai kādam ir pieredze šajā jautājumā???


Gaisa temp. pie okeāna arī patīkami pārsteidza. Datums - 22. aprīlis


Pie okeāna, pirms gāziena uz Parīzi. Laiks izmainījās uz sūdīgo pusi, lietus un aukstums, apmēram 8 grādi.


Pie Eifeļa. Tuvāk piebraukt vairs nebija iespējams. Palūdzām blakusesošajiem policijas darbiniekiem pieskatīt močus, kamēr paši uzbarucām eifelī. Satikām arī latviešu tūristu grupiņu, no kuras dabūjām uzslavu, ka esam droši un bezbailīgi


Kawai piebeidzās aimugurējā riepa. Priekšā vēl ceļš līdz Ķīlei. Nolēmām vietējā Parīzes darbnīcā riepu nopirkt un nomainīt. Patīkami pārsteidza cena, ar minimālu kaulēšanos toyakawa tika pie bridža pa 160 eur. ieskaitot montāžu. Rīgā bezz 160 ls par tādu riepu nav ko sapņot.


Alternatīva moču navigācijai - DXO iegādājās pāsu lētāko Tom-u. Stiprinājums ar divpussējo skoču un viss notiek. Vienīgi ideja, lietus laikā kā aizsargu izmantot prezervatīvu - izgāzās. Nebija DXO pareizo iemaņu tā uzvilkšanā, tas nepārtraukti plīsa. Bet pieredze rāda, ka arīzdan lietus laikā šis apparāts kalpo nevainīgi. Vienīgais mīnuss - saulainā laikā ar saulesbrillēm vai tumšo stiklu tas nav saskatāms, plakaniskā novietojuma dēļ. uz arīdzan anti reklāma. Iegādājos savam K1300S Garmin Zumo, speciāli paredzētu mocim. Pēc nedēļas, pie ātruma virs 180 km/h tas man nepārtaukti kārās augšā.


Ceļojuma rezumē - kopā nobraukti gandrīz 6000 km. Iespaidi pozitīvi. Vienīgais Spānijā un Francijā ir ļoti jāpiedomā, vai maksāt vai nemaksāt par bāni. Pie lielām pilsētām parasti dežurē moto patruļa, no tiem ir jāuzmanās.ja to nav, tad tikai kādam auto aimugurē, un uz priekšu. Info par sodu, ja noķer, tad ceļs ir jāapmaksā 3 kāršā apmērā.DXO solījās rakstīt blogu, tādēļ lūdzu sekot vortāla blogu sadaļā.