Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Ko šoziem esi uzlabojis savam mocim 2?

Pievienota: 02. Aug 2010, 18:00

Komentāri (14)

Citas galerijas no lietotāja shkapars

Turpinājums

Patiesībā ar šiem uzlabojumiem jāsāk. Tas ir, amortizatori. Pirmā vieta, kur jāveic moča uzlabošana. Motora jauda nav nekas, ja amortizatori nevar noturēt moci uz asfalta (šajā gadījumā).
Tā kā pakaļējais amītis man ir Wilbers, kas jau ir sportam paredzēts, tad vienīgais, ko pa ziemu izdarīju, bij eļļas nomaiņa. To nedarīju pats, iedevu Muižniekam, fotogrāfiju nav.

Priekšējā dakša.
CBR600F4i ir ļoti mīksta dakša, komfortabla ielas lietošanai, bet ne visai derīga trasei. Tātad pirmais, ar ko jāsāk visiem močiem, ir atsperu izvēle atbilstoši braucēja svaram un paredzētajai moča pielietošanai, manā gadījumā trasei. CBR600F4i dakšā standartā nāk 0,66 kg/mm stingras atsperes. Mēģināju ielikt internetā pieejamos atsperu kalkulatoros braucēja svaru, kam trasei šīs atsperes der, bet nevarēju, jo mazāk par 15kg braucēja svaru kalkulators nesaprata Turpat ieliekot savu svaru, iznāk, ka vajag 0,95kg/mm atsperes. Tās tika iegādātas jau pasen, jo iepriekšējais mocis man bij F4, kas ir gandrīz tāds pats kā F4i, tikai ar karburatoriem. Bet tiklīdz ieliek 0,95 kg/mm atsperes 0,66 vietā, tā standarta dakšas iestatījumi, nejaukt ar regulējumiem, ko veic ar skrūvēm dakšas galos, vairs neder. It īpaši tas attiecās uz atpakaļgaitu (vēl sauc – attdača, bet vislabāk man patīk angliskais rebound, to arī turpmāk lietošu), tātad uz rebound. Rebound iestatījumiem ir uzdevums atgriezt atsperi pēc saspiešanas izejas pozīcijā bez svārstībām uz augšu, uz leju. Tātad, standarta iestatījumi, kas paredzēti 0,66 atsperei vairs netiek galā ar par 44% stingrāku atsperi. Respektīvi, priekšējā dakša pēc saspiešanas atlec atpakaļ un nošūpjas kā ūdensgulta. Lai to novērstu, tika lieta 15wt eļļa standarta 10wt vietā – nekā. Tad ar 20wt eļļu un gandrīz pilnībā aizgrieztām rebound regulēšanas skrūvēm kaut kā daudzmaz varēja noregulēt. Bet uzrodas cita problēma, kompresijas puse (lasi saspiešana). Tai atkal viss uz otru pusi. Cietākas atsperes, stipri biezāka eļļa, gandrīz aizgriezts rebound (jā, griežot ciet rebound skrūvi, nedaudz paliek cietāka arī kompresijas puse), uztaisa ļoti cietu dakšu. Tātad, vienīgais, kas atliek, ir pāršaibot iestatījumus.

Tātad te neliels ieskatījums bildēs

Sākam

Izejmateriāls



Fonā manējais krosenieks, kuram arī ir pārtaisīti amīši jau reizes 10. Nākošreiz, kad jaukšu, mēģinās atcerēties safotografēt, kas tam lācītim vēderā. Tagad šķiet šaibojums ir kā man radīts. Tiesa ne bez palīdzības no aizdīķa speciālistiem. O, visuvarenais internets!

Ņemam dakšu nost



Kam nav rociņu, tam nav saldējuma

Liekam uz galda



Jā, ļoti svarīgi lai galds ir līmenī Turpmāk būs tuvāki foto, redzēsiet, ka šis punkts ir strikti ievērots
Ieteicams visus regulējumus – atsperes saspiešana, kompresija, rebound pierakstīt. Tos skaita no pilnībā ciet aizskrūvētām skrūvēm (kam klikšķi, kam apgriezieni, manā gadījumā otrais variants). Tātad, ņemam skrūvgriezni vai atslēgu, kā nu kuram, un skrūvējam ciet (ciet ir tāpat kā skrūvi ar labo vītni skrūvējot ciet), neaizmirstiet saskaitīt klikšķus vai apgriezienus. Regulēšanas skrūves drīkst aizskrūvēt līdz tās viegli iesēžas, respektīvi, nedrīkst pievilkt ar spēku. Tas tāpēc, ka tur galā ir konuss, kas lien iekšā urbumā un pievelkot par stipru var sačakarēt konusu vai to konusu noķīlēt urbumā. Tātad pievelkam maigi. Iegūto rezultātu pierakstam, kurš kladītē, kurš galvā, ja gaiša. Nez, kas tur to kladi nolicis uz mana galda?!

Jaucam ārā



Tā izskatās no dakšas izņemti kārtridži.

Gandrīz izjaukta dakša



Un te jau galvenās personas – abi virzuļi ar šaibām.



Nu un tā tie izskatās izjauktā veidā. Dažas lietas nav orģinālas, piemēram kompresijas virzuļi ir no 2007.gada CBR600RR. Paldies Martam, kas atdeva savējos orģinālos, jo pats ielika RaceTech virzuļus. Jā, nepārklausijāties, F4i, kam dakša nāk no 99.gada, ir tāda paša izmēra virzuļi, tikai ar citu šaibojumu. Tātad vienīgā atšķirība starp 2007.gada moča un F4i dakšu ir tas, ka Rram nāk apgrieztā dakša.



Galvenā darba veicējas



Jā, jā visu darbu dakšā izdara šādas mazas šaibiņas



Tad saliekam iedomāto šaibojumu, visu nomazgājam, nožāvējam un liekam kopā



Ready to race



Tad dodamies uz trasi, mainam regulējumus, testējam, nokonstatējam, ka tomēr vajag vēl pāris šaibas piemest vai noņemt, pamainīt diametru, biezumu utt. Un jaucam atkal ārā. Liekas, ka ir ļoti laba dakša? Bet, ja neizjauksi vēlreiz, nevarēsi zināt, ka var būt vēl labāk!

P.S. Admin, nevarēju sagriezt bildes pareizi, visādos sev piejamajos bilžu rediģētājos sagriežu, noseivoju, bet kā kopē iekšā tā paliek kā bijis. ja vari ko labot, lūdzu sagriez bildes pareizi un šo ziņu izdzēs. Paldies!