Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

kalni un piekraste jeb rudens itālijā

Pievienota: 18. Nov 2010, 01:30
Atjaunota: 21. Dec 2010, 13:45

Komentāri (37)

Citas galerijas no lietotāja Goblins

Tātad visādu iemeslu dzīts kopā ar draudzīgu choperistu kompāniju, oktobra saakumaa es nokļuvu Itālijā, un kārtējo reizi sapratu ka : " labaaki par kalniem var būt tikai kalni". (šo teicienu esmu piesavinājies no vecas psrs laika filmas)
Rīgā domājot par marshutu tika izlemts ka jātiek līdz piekrastei pie Dženovas (Genova)jāapskata Ligūrija un taalaak noteikti jāapskata dienvidfrancijas piekraste, un kāds gabals no Francijas alpiem. Tika nolemts ka peec dalībnieku vēlmēm mainam marshutu kā vēlas vairākums. Intenaataa tika noskaidrots ka ir prāmju kompānijas Aveline akcija un mūsu mochi tiks pa baltu velti nogādāti vāczemē. Iepērkot maximā kaudzi ar sausajām zupām, viskiju un citas ceļojumam nepieciešamās lietas pienāk vakars, sapakojam mantas uz mochiem un 3:30 7dienas rītā esam vecmilgrāvja terminālī aiz žoga un varam atvērt pirmo viskiju.

Pa ceļam uz Itāliju mums uzbruka slikts laiks un naacās izmantots līdzpaņemto lietus ekipējumu







Kalnos pa ceļam uz Itāliju










Itālija



Šī lieliskā ceļazīme veesta ka mums priekshā ir 40 gabali 180 grādu pagriezieni,





Ceļs uz Stelvio (Stilfersjoch)





Stelvio ir sasodiiti skaista vieta, ļoti daudz motociklisti, neskatoties uz to ka ir oktobris, bet 2700 m v.j.l spīd saule ir +18 C un sniegs, ar kaajaam var uzkaapt veel nedaudz augstaak, liidz 2845 m v.j.l Oktobrii kalnos ir 3 veidu trakie
a) motociklisti
b) sleepotaaji
c) velo maniaki

Stelvio var satikt visus kopaa













arii ir tikushi liidz stelvio



apēdam itāļu maizes ar kāpostiem un desu, izdzeram alu, paskatamies kartē un nolemjam doties uz livigno






Livigno ir gandriiz paradiize, tā ir neliela kalnu ieleja ar ciematu pa vidu un FANTASTISKĀM alchokola un benzīna cenām. Ziemaa tur mēdzot aprozīties slēpotāji Nevar saprast vai vinji tur brauc dzert vai sleepot

cenas ieskatam

E 95 0,93 eur/L

stroh 80% 8 eur/L

tullamore 43% 9 eur/L utt.

Nopērkam dažas pudelītes gardo dziru un meklējam naktsmājas, jo peec 19:00 vakaraa strauji pazemīnās gaisa temperatūra. Sarunaajam kautkaadu leeto sleepotāju hosteli. Mums ir dažas stundas līdz tumsai um mēs nolemjam aizšaut līdz Šveicei,
(aprox 6 km) un tālaak nobraucam lieliskus 40 km pa ideaali gludiem šveices kalnu ceļiem. plkst 19:47 , gaisa temperatūra -1 C, esam atpakaļ Livigno un nopērkam veikalā alu prieksh vakariņām.
Motobraucēju vakariņu galds tuvplānā




Nākoshais rīts -3 C





Ēdot(dzerot) vakarinjas tiek izdomāts ka abi choperu braucēji grib doties paslēpot uz stelvio, savukaart es izlemju panēsāties pa elegantajiem shveices celjiem un kalnu pārejām. Sarunaajam tikties pie Como ezera. Sacīts darīts



Izbraucot no Livigno mūs aptur šveices robežsargs

ŠR„ Vai ir ko deklarēt? „
Mēs„ Nē - tikai viss pašu lietošanai – 2 paciņas cigaretes un 1/2 pudele jāgermaister un 1/2 pudele viskija
ŠR enjoy your holidays
Mēs thank you, very match

p.s. motocikla kastees bija lielākā daļa no dzēerieniem kas redzami vakariņu galda bildē
esam Šveicē un laižam tālāk




Jūlija Cēzara vārdā nosauktā kalnu pāreja, granīta stabiņi kas ir ceļa malā ir aprox 2000 gadus veci



Šveicē viss ir ļoti labi, un lai cik dīvaini tas nebūtu pašlaik tur degvielas cenas ir apmēram tādas pašas kā Lv



kafija dārga bet garšīga un moci var noparkot pie kafejnīcas



ceļš uz itāliju







Itālijā katrs brauc kā var




Como ezeram visapkaart ir ceļi un privātmājas, un mēs ēdam labākās brokastis ceļojumā.





Itālija ir bagāta valsts, tur dzīvo biezāki bomz nekaa Rubljovkā, red label kas stāv autobusa pieturā uz zemes nevienam nav vajadzīgs



Tālaak tom-tomam tiek pateikts avoid Milano un avoid motorways, un mazā divainā ierīce ieved mūs pa lielceļu tieši Milānas centrā saprotam ka viss kas notiek notiek uz labu un uzspiezham taisnaako celju uz Dženovu un peec dažām stundām mēs stāvam saulainā vidusjūras krastā
Sekojot Niksona itāļu kolēģa norādījumiem, dodamies gar krastu pa mazajiem celjiem kuri izraadaas mega jautri. Apdzīšana braucot līkumā pret kalnu, pāri nepārtruktajai līnijai sheit ir normāla parādība Mēs izmantojam izdevību un uzvedamies tāpat kā vietējie un braucam pa pretējo joslu, pāersniedzam ātrumu, parkojamies kur ienaak prātā utt. Atrodam kempingu vidusjūras malā 10 eur par telts vietu, stavvietu mocim, wifi un 220 V.
Uzceļam teltis un ar atvieglotiem mochiem lažam uz Portofino, tā ir maza un eleganta Itālijas osta, kur saparkotas 20 000 000 eur vērtas jahtas, ar skaistu pili klints augshaa, un bezdievīgi gardu īstu, malkas krāsnī ceptu, picu ar anšoviem kura maksā 7 eur, litrs vietējā vīna arī maksā 7 eur.



nakts brauciens pa ĻOTI līkumaino kalnu ceļu atpakaļ uz kempingu, nakts pelde vidusjūrā, viskijs utt. , taa arii nesaprotu kāpēc cilvēkiem vajag naudu ja tāpat ir labi

Nākošjā rītā nolemjām ar nelielu ļīkumu pa piekrasti virzīties francijas virzienā. Ja pareizi saprotu tad ceļš gar vidusjūru uz sanremo skaitās viens no pasaules top 10 skaistākajiem ceļiem.





Apskatam Sanremo, izdzeram alu pilsētas centrā un sākam domāt par naktsmītnēm, tom-tomaa uzrādītais kempings ir ciet, kaut arī ir 21:00 , bet mees blakus atrodam pamestu kafejnīcu un sērfa dēļu nomas punktu kuru mēs okupējam
izklājam paklājiņus nojumē un uz galda pludmales kafejnīcā izliekam viskiju, prīmusu, zupas, cambazola sieru un Aldi lielveikalā pirkto vītināto šķiņķi, 20 m attālumā ir vidusjūra mēs dzeram viskiju un ēdam knorr zupu. Parādās auto kurš apstājas un ieslēdz tālās gaismas, laikam itāļu menti , taa arii ir.

Policisti: kas jūs esat un ko darat
Mees: esam motociklisti un dzeram viskiju un ēdam vakariņas,
policisti: ok tikai nebrauciet shmigaa
mēs: ok mees brauksim no riita
policisti: labu apetīti un aizpirzh prom









nākošajā rītā tiek izlemts, ka laižam uz Monako(Monaco), sacīts - darīts un esam klaat



Dzeram kafiju F1 trases malaa monako centrā.
Monako brauc shitā



Monako ir arii Ferari-Hondas salons



Noliekam mochus uz izstaigājam Monako, shiis karalistes platība ir 2.02 km2 un zemes uzbērumu dēļ tā pēdējo 5 gadu laikā ir palielinājusies par 25% , gribējām nopirkt lēto fordu un pavizināties pa Monako bet sludinājuma saimnieks neceļ trubu



Dodamies tālāk uz Nicu(Nice), lieliska dievidfrancijas pilsētiņa, ļoti krāsaina un skaista.
Pudienas snaudiens vidusjūras krastā


Tālāk mūsu ceļotāju grupa sadalās divās daļās un mēs sarunājam tikties pēc dažām dienām Luksemburgā,
tiek izlemts apskatīt Francijas Alpus, un mēs laižam pa mazajiem kalnu ceļiem augšā kalnos.



Francijas Alpu ceļi, kalnu pārejas un ciematiņi ir sasodīti eleganti. Tuvojas vakars. Pēdējais ciemats Breil-sur-Roya. Nu ko – vakariņas! Uz akmens soliņa upes krastā sarīkojam brauciena vakariņas. Siermaizes, Melleņu liķieris un čilli šokolāde tiek notiesāta bez atlikuma.



Tālāk es dodos pa kalniem atpakļ uz Itāliju un izlemju ka uz Luksemburgu braukšu pa mazajiem ceļiem. Paskatos kartē un secinu ka var izmest mazu līkumu un ieskriet dienvidvācijā. Švarcvaldes ceļi ir baig ok, tikai šveicieši un vācieši ir nedaudz diivaini Viņi kartē iezīmē ceļus pa kuriem ir interesanti gāzt ar moci un tad uz šiem ceļiem saliek dīvainas ceļazīmes






Pēc divām dienām un 800 km esmu luksemburgā un iekārtojos kempingā kurā jau ir mani ceļabiedri. Luksemburgas ieliņa



Vakarā izstaigājam Lux un sēžot kempingā un lietojot viskiju secinam ka ir palicis vēsāks un uz teltīm ir plāna ledus kārtiņa, ieslēdzam shadowa spidometru un termometrs rāda -3 C, iedzeram un dodamies gulēt ar apziņu ka Beļģijā būs siltāks.



Nākamajaa dienā pabraucam pa kautkādiem Luksemburgas meža ceļiem, kuri visi ir asfaltēti un pēc dažām stundām esam Be. Jāpiezīmē ka Luksemburgā ir lētāka degviela (benzīns un alko) nekā cituviet eiropā, taapeec tiek pielietas pilnas baakas un iepirkts viskijs.

Pa ceļam iebraucam pie Andreita, bet shamējais kā īsts eiropeds vēl sēž savā iesvīdušajā birojā, tāpēc atstāju viņam bundžu ar šveices alu un dodamies pa bāni uz Brugge.
Atrodam hosteli pa 15 eur pašā vecpilsētas centrā un iekārtojamies.
Hosteļa saimnieki mums parāda aizslēdzamu pagalmu kur varam pa velti noparkot mochus, beļģi ir atsaucīga tautiņa un motobraucēji tur ir cieņā.
Piemēram pa bāni starp joslām, kaadus 20 km, braucām kopā ar Be motopeli



Brigē ar vis ir labi, un mees reekjinam cik laika vajadzēs atpakaljceljam, kad pēkšņi atskan telefona zvans un mums tiek paziņots ka Aveline prāmis tiek atcelts un mees varam darīt ko gribam. Tas muus apmierina un mēs izlemjam patusēt dažas dienas Brigee. Aizejam uz S Dalī izstaadi un koncertu kur uzstājas vietējā regej_šlāger_ska zvaigzne Filip Kowlier, izraadas ka shameejais speelee tiiri ok muuziku.





Veikals ar gardajiem Beļģu aliņiem





Brigē bija kautkāds mākslinieku salidojums



Lielformāta honda



Eiropā atļauta legāla fīča priekš UK lukturiem




Pienāca izbraukšanas diena un mēs evakuējamies no hosteļa



mirkljis pirms izbraukšanas no Briges.



Pielietojot prasmes apieties ar internātu, mēs norezervējam biļetes uz prāmi Lībeka - Ventspils un peec 1,5 dienaam un 800 kilometriem esam ostā. Vienam choperim ir redzama otrā kordu kārta un man bandīta ķēde ir izstiepta pāri pēdējai atzīmei uz dakshas
Iekārtojamies uz prāmja, tur izrādas ir ļoti laba kompānija un taa nbemanot esam Ventspilī, iekraujam močus piekabē un lēnām malkojot pēdējo Jameson pudeli pēc 3h esam Rīgā.















viss