Mo brauciens pa Itāliju

Pievienota: 13. Feb 2011, 20:12
Atjaunota: 14. Feb 2011, 12:13

Citas galerijas no lietotāja dudino

Apraksts nedaudz zemāk ...

Nu ir laiks nelielam aprakstam.
Apmēram pirms mēneša forumā parādījās domas un idejas par Itālijas apskati. Tad nu izdomājām ka jālaiž. Pareizāk sakot draugs izdomāja un sakoļīja arī mani
Sakrāmējām močus busā un ceturtdien pēc darba startējām. Braucām līdz Romai. Tur bija sarunāts kempingā noparkot busu. Tā divās nepilnās naktīs un vienā dienā bijām pie Romas. ~2600 km. Dabujām arī nosnausties pirms moto starta. Tad nu paēdām brokastis un laidām ekskursijā pa Romu. Skaisti! Izlaidām caur centru, gar Kolizeju, utt. Vakarā bijām Napoli, kur ar prāmi tālāk devāmies uz Palermo. 8 no rīta Sicīlijā laiks saulains. Palermo kā izmirusi. Tas bija svētdienas rīts. Izbraucām caur mazajām, šaurajām ieliņām un devāmies kalnu virzienā gar jūru. Rodas tāds iespaids ka lielākā daļa Sicīliju ir atstājuši. Visas ēkas ar aizvērtiem logu slēģiem, cilvēku maz. nav sezona. Mēs tik braucam un priecājamies par skaistajiem skatiem. Naktis pavadījām gan teltī, gan bungalo, gan apartamentos, jo izvēle kur palikt nebija liela. Pa cik Latvijā jau bija izprintēti strādājošie kempingi, tad atrast tos nesagādāja lielas grūtības. Dabas skati, pludmales bija visādām gaumēm, kā arī laika apstākļi Tad uzlīst lietus, tad neviena mākoņa un priecē silta saulīte.
Tā bijām apbraukuši Sicīlijai riņķī. Gala mērķis bija vulkāns Etna. Veikuši lielāko daļu ceļa pa serpentīnveidīgiem ceļiem Etnā, mūs sagaidīja sniegots ceļa segums. Cik varam pabraucam, bet saprotam ka līdz gala mērķim tikt ar šīm riepām būs pagrūti. Sabildējamies, safilmējamies un dodamies atpakaļ uz Palermo. Vakarā esam tur, bet izrādās ka prāmis atiet 3 stundas vēlāk. Nu neko, uztaisam nelielu apli pa naksnīgo un apdzīvoto Palermo. Tad ostā nedaudz sākam iestiprināties. Uz prāmja jau tiekam virsū diezgan smaidīgi. Ieņemam lux kajītes, kuras kāds bija atstājis vaļā, un ejam gulēt. No rīta apkopējs jau sāk šiverēt un ir jāatstāj šīs siltās, viesmīlīgās telpas. Izejam uz klāja. Laiciņš labs. Safočējamies un esam jau klāt. Tālāk ~ 300 km līdz busam. Sakrāmējam močus, kārtīgi paēdam un dodamies skaistajā, kalnotajā ceļā mājup. Svētdien 6 no rīta iebraucam sniegotajā Rīgā. Garīgais labs. Katrs pa mājām un neliela atpūta pēc ceļa
Ar moci nobraukti ~ 1700 km. Ideāli! Bez steigas. Ceļojumā pavadītas 10 dienas. Maršrutu iesakam.