Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Vismaz 10 gadus jaunāks motocikls?!

Pievienota: 20. Apr 2012, 09:52

Komentāri (30)

Citas galerijas no lietotāja drosele

Jau kopš motocikla nopirkšanas visu laiku bija doma to nokrāsot vai vismaz kādā citā veidā mainīt tā krāsu, gribējās atsvaidzināt, jo dzeltenā krāsa vairs nebija tik dzeltena kā gribētos. Apstākļi iegrozījās tā, ka motociklu nevis nokrāsoju, bet aplīmēju.
Izvēlējos 3M Scotchprint 1080.sērijas līmplēvi, kas paredzēta transportlīdzekļu apvilkšanai/personalizēšanai.

Šajā gadījumā izmantoju pēlēkas, jeb antracīta krāsas karbona imitācijas (krāsas kods CF201) un melnu 3M DI-NOC sērijas CA-421 melna karbona imitācijas līmplēvi.

Tā kā no sākotnējās motocikla versijas ir palikušas tikai 4 detaļas, kuras varēja aplīmēt, tad tās arī tika noņemtas un sagatavotas aplīmēšanai. Protams, mocis jau vairs nav jauns, tādēļ laika zoba atstātās pēdas varēja manīt arī uz šīm detaļām - dubļu sargam bija ieplaisājušas stiprinājuma vietas, bākas krāsojums bija jau pleķains, uz astes detaļām no kāda kritiena bija palikušas skrāpējuma pēdas.





Sākotnēji tika noņemtas „Suzuki” uzlīmes. No bākas tika izlieta visa degviela, izskalota ar ūdeni un iespēju robežās pažāvēta. Salabotas bojātās vietas –saplaisājušās vietas tika sakausētas, pēc tam kopā ar skrāpējuma vietām noslīpētas, apstrādātas ar grunti un nolakotas, lai līmplēve labāk turētos pie virsmas.



Visas detaļas tika notīrītas un attaukotas, izmantojot 3M Virsmas sagatavošanas līdzekli (3M Surface Prearation System). No aplīmējamām detaļām noņemtas visas liekās lietas – bākas vāciņš, aizmugurējā sēdekļa atslēgas serdene, bākas gumijas stiprinājumi u.c., kas varētu traucēt aplīmēšanai.

Un tad jau process varēja sākties...

Visas detaļas tika aplīmētas telpās, ievērojot to, ka līmēt ir ieteicams tikai tur, kur gaisa temperatūra ir vismaz 16° C. Lai izvairītos no nepatīkamiem brīžiem līmēšanas procesā, laicīgi jau tika sagatavoti visi nepieciešamie instrumenti. Sākot no mērlentes, nazīša un aplikatora, beidzot ar karstā gaisa fēnu un infrasarkano termometru.

Kopumā aplīmēšanai tika iztērēti 2 kv.m. pelēkās karbona imitācijas un 0.25 kv.m. melnās karbona imitācijas līmplēve.

Pirms



Pēc

Pēc virsmu aplīmēšanas visas detaļas uz kādām 12h (pa nakti) atstāju siltās telpās, lai nākamajā dienā, pielabotu maliņas, kuras perfekti nebija pielipušas. Sīkumi, bet tomēr svarīgi, lai jau pēc neilga brīža līmplēve nenāktu vaļā.





Pēc tam jau vakars tika pavadīts garāžā, lai visas detaļas saliktu atpakaļ savās vietās.









Ar rezultātu esmu ļoti apmierināta, mocis izskatās krietni jaunāks, vairs nav redzamas bojātās vietas un toņainais krāsojums.

Vēlos pateikt milzīgu paldies savam kolēģim, kurš uzņēmās un paveica šo darbu, neskatoties uz to, ka ikdienā viņš nenodarbojas ar aplīmēšanu.

Tāpat mīļš paldies arī draugam par palīdzēšanu ar detaļu noņemšanu/ salikšanu