Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


(Pap.6.apr) Turpinam būvēt trasei GSXR1000K5 jeb Rīga nekad nebūs gatava

 1-19 

shkapars 07. Apr 2013, 09:52


cilvēks domā, Dievs dara

osiic 07. Apr 2013, 03:58

Marci - beidz gudreeties

Shkapar... es taa saprotu ka tu arii shogad brauksi sacensiibaas?

marcis 07. Apr 2013, 00:18

Maza populārzinātniska atkāpe par citām tautsaimniecības jomām..
Tādus pašu sensorus, kādi ir q-šifera stienītī, mēs tinām klāt pie urbto pāļu karkasa. Pālis tika iebetonēts un vēlāk pārbaudīts uz spiedi ar 750 T. Šie sensori, kas tika izvietoti, liekas, 7 gab. pa visu pāļa garumu, mērīja par cik stiegrojums (kopā ar betonu) tika saspiests. No tā izkalkulēja, ka līdz pāļa galam uz dolomītu aiziet tikai maza daļa no tās 750 T slodzes. Viss pārējais paliek uz berzi starp pāļa stumbru un grunts slāņiem. Škapara gadījumā pietiek ar elektrisko signālu, kas nāk no tā sensora. Pāļu gadījumā tas signāls ir mainīgs (mazāk saspiež - viens signāls, vairāk saspiež - cits signāls).

marcis 31. Mar 2013, 23:31

Nu, skaidrs, cilvēka acs var aizstāt bīdmēra, ne mikrometra skalu

shkapars 31. Mar 2013, 22:59

ja tā ieskatās uzmanīgi kulaciņa formas, tad var redzēt, ka labajā pusē (K7) kulaciņa pacēlums sākas agrāk un tas spicums man izskatās ir tikai pagarināts vecais profils par 0,8mm. Var jau samērīt atvēruma ilgumus pie dažādiem vārstu atvērumiem un salīdzināt. ja nemaldos, tad K7 sadalenes atvēruma ilgums pie 1mm vārsta atvēruma bij 8 grādi ilgāks.

marcis 31. Mar 2013, 19:33

Drīkst jautājumu...?
Vai nav tā, ka ilgāk vārstus tur vaļā lēzenāks profils? Par augstāku skaidrs - atver vaļā, bet ilgāk, manuprāt, lēzenāks.

shkapars 31. Mar 2013, 13:36

osiic, zirgi nav vienīgais motora rādītājs. ja vajag zirgus, varu uztaisīt to motoru, ka tam būs vairāk zirgi nekā BMW, bet nevarēsi ar to pabraukt. Tā arī ir ar BMW motoru, kuram jauda pārsvarā ir tikai galā. Ar to motoru ir jāmāk labāk braukt, jābūt precīzākām zobratu attiecībām utt. Jurro jau ir braucis ar manu moci un var izstāstīt par motoru.
Bluefire, cik saprotu, tad nav tik vienkārši uzlikt mīksto. Ebay pēc līguma var nobloķēt konkrēto summu kontā vai kaut kas tamlīdzīgs. Katrā ziņā vācieši no tā raustās.

jurro 31. Mar 2013, 11:06

Visi baigi agresīvi noskaņoti, laikam ziema spiež uz smadzenēm

Hamaii 31. Mar 2013, 04:38

sterili un skaisti

shkapars 31. Mar 2013, 00:38

JZ, man jau bij tikai trubas gals, pārējā izplūde bij stock
Jurro, ir jau daudz iemesli, ieskaitot mīzējnervu, $ un deMarco minēto
Ivis, kur un kā gribi testēties?

JZ 30. Mar 2013, 22:38

Shkapar, Tev takš mocim iepriekš virsū stāvēja Akrapovičs. Kas ar to notika, ka bija jāpērk Leo Vince?

osiic 30. Mar 2013, 21:44

deMarco 30. Mar 2013, 20:21

Ja tu, Jurro, sogad tik daudz nebietesi, mos ari vinam sanaks laika pabraukt

jurro 30. Mar 2013, 18:59

A braukt ar taisies vai tikai skrūvēt un regulēt

bluefire 30. Mar 2013, 18:38

Brīnos kā Tev sanāca ar to ībeja tirgoni novienoties, liela daļa no viņiem uzliek mīksto.

osiic 30. Mar 2013, 17:55

Nu es teiktu ka BMW nevareetu nosaukt par standarta! Gana daudz zirgi jau no ruuniicas...

Ivi - iemet bildi ar savu jauno moci

Ivis 30. Mar 2013, 17:29

Pavasarī jāveic tests- mans stock pret tavējo pārskrūvēto

shkapars 30. Mar 2013, 17:17

protams

asdf 30. Mar 2013, 17:06

ko tad standarta bmw pret šitādu saskrūvētu monstru var izdarīt
Tagad jau biķerniekos brīvi zem 1.40 brauksi

 1-19 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties