Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Suzuki remonts atsācies (Update)

 1-20  [21-32] 

cnn 28. Apr 2011, 10:51

Skatoties uz šīm bildēm,atgādina 90-tos.. kā laukos šķūnīšos uz kartupeļu kastēm tika jaukti Minsk , pēc tam Jawa dzinēji.Braukts uz pilsētam pēc jauniem gredzeniem..Kasīts tīrīts,regulēts..Kārbās ātrumu zobrati pārvīlēti,lai nelec laukā no ātrumiem..Un tad tāds prieks kad ar kurbuli no pirmās reizes tiek piedarbināts.. Patīkama sajūta dzirdot dziesmu - darba augļus!

chainiks 28. Apr 2011, 02:13

Patīkami redzēt, ka cilvēks akurāti strādā!
To Bagars: laikos, kad bija maza materiālu izvēle, epoksīdā iemaisīja alumīnija pulveri. Iznākums nemaz nebija slikts.
Par virzuļu strūklošanu: saprāta robežās matēta virsma virzulim nemaz nebūs par skādi.

spoks 28. Apr 2011, 01:33

ļoti labs fotoaparāts un fotogrāfs- viss ļoti sīki redzams

shkapars 25. Apr 2011, 09:42

to Bagars - lielākoties ieplūdi taisa ar līmi
to elf - galvu var uztaisīt gan priekš braucēja, kas tur atvērtu ručku, gan priekš parasta braucēja. jāzin tik ko darīt.

bet vispār Kashelz ir uz pareizā ceļa, internātā ir ļoti daudz informācijas vajag tikai gribēšanu to atrast.

Kashelz 20. Apr 2011, 15:01

Veerojot citu cilveeku pieredzi ne tikai pie mums un analizejot stenda izdrukas, ieguvums ir pie visiem diapazoniem juutams, jo iipashi vecakiem mochiem, kam iepludes kanaali ir stipri par lielu, daudzu uzskatitais viedoklis ka jo resnaks jo labaak ir maldiigs. Kaut nedaudz jaievero jaunaaku mochu nianses kur slepjas zirgaspeki

elf 20. Apr 2011, 14:47

Galvas kanālu piestrāde ir laba lieta tad ,ja ručku tur līdz galam....
Jautājums: cik bieži ručka tiek uzgriesta līdz galam?

Bagars 20. Apr 2011, 10:55

Kāds epoksīdz?
alumīnijs un epoksīc uzsilstot dažādi izplešas...
Vai es kautko nesapratu vai ...

Kashelz 09. Apr 2011, 12:56

Kur tu redzi ka es taisos kaut ko puleet?? Ir jaizstrekjele visi nelidzenumi, asas kantes, kur var veidoties virpulji. Ar kaadu 60 - 80 rupjuma papiiru, smalkaak nebuutu velams. Tās vadiiklas ir diktam uz aaru un buutu janoliidzina.

Negantelis 09. Apr 2011, 12:47

nopulējot ieplūdes kanālus panāksi tikai sliktumu.
Degmaisījumam vajag iet cilindrā,nevis kā rasai nosēsties uz gludas virsmas.

Kashelz 09. Apr 2011, 12:44

Nu krieviem droshi vien ir veel trakaak, bet te arii roka japieliek, vismaz jaizpucee visi nelidzenumi un diezgan paliela korekcija vajadziiga.

osiic 09. Apr 2011, 12:13

Ja saliidzina ar krievu tehniku, tad shitaas izpluudes luukas ir ideaalas

Kashelz 06. Apr 2011, 18:45

Un vel, principaa tiriita tika tikai virzulja augshpuse kur bija iedegums, pareejam nevajadzeeja.

Kashelz 06. Apr 2011, 18:43

Gan jau viss buus, ar soodu uz metaala notiira tikai kraasas slaani, aluminijam arii, nav ta soda taada kas lien metalaa iekshaa. Puutu ar mazu spiedienu, ne jau maucu ar 10bar Ja pustu smiltis uz alumiinija, tad gan vinjsh paliek porains un neliidzens, attieciigi noeestu kaadu simtdalju, iemegjinaaju uz cita alumiinija materiaala pirms ko dariiju.

Archy96 06. Apr 2011, 18:39

Lai arī ko jūs teiktu, es šubos pa šāda remonta pareizību, esmu 100% pārliecināts, ka dažas sotkas būs nost, griz kādu spiedienu gribi, virzulis tomēr ir ļoti filigrāna un precīza detaļa, lai to šādi te apstrādātu.

Modrs 06. Apr 2011, 18:17

virzuli vajadzēja ar ultraskaņu, vārstus arī. Tagad noņēmi dažas simtdaļas nost un nebūs kompresija....

Kashelz 06. Apr 2011, 16:05

Tiko biju pie virpotaaja, galvas shpilkas cik vareja ara dabuja, dazjadas viitnes tagad bus jo resnaaks diametrs, bet katra zinja vismaz visu vares ka pie cilvekiem pieskruvet nevis izputejs piestiprinats pie mo pie raamja. Pec smalkaakas izpetishanas nolemu ari galvas un virzulju bloka virmsas abas divas noslipet, lai ir perfekti taisnas un mazak problemas. Kompresijas pakape ari kaut ko ieguus, bet nu tur ceru ka ljoti ljoti maz bus jaslipe.

Archy96 06. Apr 2011, 16:01

Ja ir pareizi apvirpoti patronas kulačoki virpai, tad var iestādīt līdz pat 0.01mm radiālai mešanai, tikai problēma ir tur, ka iekš LV gandrīz nav vairs palikuši tādi virpotāji, kuri saprot, ko nozīmē termins "precizitāte", daudzi joprojām strādā pēc kolhoza/gatera standartiem - 0.1mm šurpu turpu - pohoj, un tā jau ir liela kļūda. Ja interesē, uzsit PM, iedošu koordinātas virpotājam ar kuru sastrādājos, nebaidīšos teikt - labākais iekš LV

elf 06. Apr 2011, 14:38

Virzuli ar smilšpapīru var pucēt,bet ne darba vismas. Abrazīvs iespiežas alumīnijā un notiek pastiprināta dilšana.Tas ir tas pats ,kas nometot ziepes smiltīs.
Par to vārsu virpošanu....tad ir jābūt ļoti labam virpotājam ,kurš spēs iestādīt vārstu lai nemet!

shkapars 06. Apr 2011, 13:42

mazsvarīga ir ieplūdes kanāla sieniņu apstrādes kvalitāte, svarīga ir forma. Vecajiem močiem tā nav diez ko pareiza. atvieglošu tavas pūles, ieplūdes kanāls nedrīkst būt pulēts, pēdējā apstrāde ir max 60-80 grauds

Kashelz 06. Apr 2011, 13:21

Tici vai nee, bet nostruklokot ar sodu nonjems nost mazaak, neka streekjeleejot un ilgi puceejot ar smilshpapiiru. Nevajag ar smiltiim struuklot, tas padara alumiiniju mateetu un rievainu.

Un par zirgiem doma taada ka atjaunot tik cik vinji ir rupnieciski, ka ari kamer galva nost var izpulet iepluudes/izpludes kanaalus. Lielaka jauda gan jau ka vecaakiem motoriem sleepjas karburatoros.

 1-20  [21-32] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties