Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Suzuki remonts atsācies (Update)

Pievienota: 06. Apr 2011, 09:19
Atjaunota: 28. Apr 2011, 00:44

Komentāri (32)

Citas galerijas no lietotāja Kashelz

Tā ka pēdējās dienās bija puslīdz sakarīgs laiks, tad jāsāk šeptēt pa garāžu. Ne pārāk sen ienākuši ir dažādi loŗiņi: cita kloķene ar klaņiem, daudz un dažādi gumijas blīvslēgi un vel šis tas.



Sāku ar to ka izjaucu galvu, secinājums viens - vārsti ir pamatīgi iedeguši un neko labi nav noslēguši degkameru. Cerēsim ka nav līki.



Pēc visu loriņu apskrūvēšanas bloki, galva nodoti rūpīgai mazgāšanai, nevar salīdzināt ar to kāds bija pirms tam nopuņķojies un kāds viss tagad Galva pati pagaidām ir pie virpotāja, izpētīs ko un kā sadarīt lai var novērst iepriekšējo saimnieku ašās idejas nolauzt špilkas izplūdes kolektoram un mēģināt ar rokas urbi alumīnija galvā izurbt







Uhhh cik "tīri" vārstiņi, bet nu te jau skats ir labāks, daudz labāks, tādi visi sterili tagad nopucēti un gaida galvu kad tiks pieslīpēti savām darba vietām.



Arī virzuļi bija apdeguši veco vārstu blīvslēgu dēļ, tie arī tika izjaukti, nostrūkloti, kārtīgi izmazgāti, nedaudz saeļļoti un sapakoti vēlākai kopā likšanai. Gredzeni iedeguši nebija.

Tīrs pret netīrs.





Beigas visi četri brālīši salikti, sapucēti un iesaiņoti.



Vēl tika kloķvārpsta samērīta ar klaņu un pamat šālēm pie saskrūvēta bloka, iepriecina tas, ka tur viss atbilsts servisa grāmatai un iekļaujas servisa limita izmēros Mērīts ar http://www.plastigauge.co.uk mērierīci pie noteiktajiem skrūvju savilkšanas spēkiem. Ir garantija ka eļļa būs tur kurt tai ir jābūt nevis spiedis garām.

Tas tā pagaidām viss, gaidu paurīti un tad jau atkal varēs skrūvēties tālāk. Kāds vienīgi lietpratējs moču lietās varētu pastāstīt ko darīt ar galvas un ieplūdes slīpēšanu.

Update: 9. aprīlis

Tad nu tā, galva sanjemta, špilkas izplūdei izurbtas, vītnes sagriestas kādas nu vareja un izpucētas, jāuztaisa būs vēl jauni flači.

Galvas ieplūde/izplūde gan 83. gada mocim ir tāda kāda viņa ir, ir kur iegūt paslēptos lopiņus.





Update: 19. aprīlis

Šis tas padarīts, izputējs un flanči vēl procesā. Netīrs vs tīrs vs slipēts, lai ir taisns ka nākas.









Darbs pie ieplūdes tunēšanas turpinās, vadīklas gali savu mājvietu atstājušas, talāk jau ir ieklāts epoksīds, lai kalst un drīz vares veidot ieplūdi talāk, vēl paliek izplūdes neliela piepucēšana, dabeigt vārstu slipēšanu un tad jau beidzot galvu varēs likt kopā





Sāku domāt ka pie reizes mocis jāizjauc vēl talāk, lai var pārkrāsot rāmi kamēr dzinjējs ir arā.

Update: 24. aprīlis

Beidzot dabeigta pucēt ieplūde, izkasīta nedaudz arī izplūde, saliktas jaunas vārstu gumijas, visi vārsti pa jaunam saslipēti un ari pa vietam salikti ar suhariņiem galā Tagad jāliek pauris kopā ar bloku un apakšu, nu jau redzamas aprises kad dzinējs būs salikts kopā.

Neliela māksla.







Update: 27. aprīlis

Lenā garā čubinos, beidzot uztaisiju jaunus flančus pufakam, īsts custom made Rit jaabrauc ar esoshu pufu metinaat kopaa ka arii jasariktee esoshajam pufakam bikse, nedaudz jāpielāpa. Dabeigta galva, kā arī virzuļi beidzot atraduši sev veco mājvietu. Laiks likt kopā.









Turpinājums sekos.