Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Atkal tas BMW reduktors!!!

 1-20  [21-24] 

VATERLAND 18. May 2012, 06:50

Andreits pat nemaz nefiksee,ka Maarcim ir pareizais panasoniki(c), ibioo

Andreits 17. May 2012, 21:59

ā, redzu, ka chrysler jau izteicās šajā sakarā

Andreits 17. May 2012, 21:57

khemm, a kāpēc jāatvieno reduktors no kardāna? Vismaz manam to nedarīju, un arī manuālis to neprasīja. r1100s. Skrūvi vaļā, nolej un viss, pat ritenis nebija jānoņem.

Sliktais 17. May 2012, 18:49

Darbs toč nav sarežģīts. Vienīgi man vajadzēja uznaglot "statīvu", kur iebraukt priekšējo riteni.
Uzpildīju arī ar mēršprici, bet ieliet tur fiziski vairāk nevar

marcis 17. May 2012, 16:55

Tak neliesi sievas virtuves mērglāzē smirdīgu hipoidālo eļļu! Vari, protams liet, bet tad būs

jurro 17. May 2012, 16:49

Es tik nesapratu kāpēc ūdens jāpārlej bundžā

marcis 17. May 2012, 16:19

Kungi, nomainīt reduktorā eļļu ir verī īzī! Niksonam laikam bija centrālā peka, ja? Problēma atkrīt saknē. A.Ž. nāksies pamest divus klucīšus zem centrālās pekas stiprinājuma vietām. Tad vajadzēs divas TORX atslēgas - vienu palielu, Nr aizmirsu un vienu mazu ABS devējam, kā arī muciņu uz 16. Lielais TORX derēs riteņskrūvēm, nolaišanas skrūvei un vēl vienai, lai nolaistu reduktoru uz leju un notecinātu eļļu. Bez tam vajag kaut ko līdzīgu, ka man bildēs, lai to eļļu dabūtu iekšā reduktora karterī. Ja nav mērtrauks eļļai, tad var nospert sievai mērglāzi no virtuves, ielaist 180ml ūdens, to, savukārt ieliet kādā bundžā un atzīmēt ūdens līmeni. Tad izliet ūdeni un ieliet eļļu līdz atzīmētajam līmenim. Tad to visu caur mazu trekterīti un caurulīti iedabūt iekšā reduktorā. Darbs pirmoreiz būs ap stundu, nākamreiz pusstunda.
Sliktais neļaus samelot, ka darbs ir viegls, viņš arī mainīja savai Multistradai reduktora eļļu

Niksons 17. May 2012, 15:34

Iedomājos, ja tur fabrīķī ir tād axūnais krāniņš, kā ir ja mocītim izskrūvē to skrūvi un tad aiz priekšājā rata paceļ vertikāli ? Nu accu jāizņem un bākai jābūt patukšai, bet tomēr tā būtu ērtāk nekā ipsties ar reduktora atvienošanu ...
Vai es esmu pilnīgs retards

freerider 17. May 2012, 13:56

Labi ka tev Fāteris ir!
Man BMautā par šo operāciju 45 LVL palūdza

marcis 17. May 2012, 01:16

Jā, sagadījās, ka 'draugs' nonesa bembim purnu un labos sānus brīdī, kad ne viņam, ne man tā īsti lieku līdzekļu nebija (2009.gads). Pie tam, lai tas viss maz neliktos, vedot ar piekabi mājās, mocis starp Aizkraukli un Jaunjelgavu piekabē apgāzās un ķepiņa izlauza robu rāmī. M.Orlovs sametināja, rekomendēju Ap rudeni mocis jau brauca, bet bez luktura, kas bija lielākā investīcija. Uz '10. gada atklāšanu mocis gan rūca, gan legāli brauca
Bet 'draugs', gods, kam gods, bet pamazām ļooooooti apaļu summu noskaitīja apm. pusotra gada laikā (novēlu katram tādu parādnieku )
Manam sīcim ietrāpījās iepriekšējā eļļas maiņa

Chrysler 16. May 2012, 21:07

Njā, vecajiem bembjiem kā normālam autiņam - sānā skrūve pa kuru lej iekšā, apakšā skrūve, pa kuru nolej! Pat riteni var neņemt nost... kaut kā tiem BMW inženieriem patīk tos aparātus ar katru paaudzi sarežģīt...

VATERLAND 16. May 2012, 21:01

Maarci,vai tas "Draugs",kas to Beernu Verandu gandriiz nenosnesa jel kaa arii kompenseeja skaadi?!

Sliktais, jaunieti pielikt pie shtelleem - Apsveicami! Tik nesagaadaa jaunietim taadu psiholooggisko traumu - nnemt un paardot Motorradu acu priekshaa.

Sliktais 16. May 2012, 18:23

Mārcis fāteri pielicis pie darba, kad es mainīju reduktoram eļļu, sīko pieliku, lai mācās

cbx650e 16. May 2012, 16:13

Pareizi ir labaak vienreiz gadaa nomainiit pa paaris latiem eelju nekaa chakareeties ar keedeem , spriegot ,mazgaat, eljot .
Viss labais ir vienkaarsh.

marcis 16. May 2012, 10:38

Arī..bet neko nemaksā reizi sezonā nomainīt svaigu eļļu (vēl jo vairāk, ka pa trasi arī uzbraucu), lai gan jāmaina ik pa 20k km

Niksons 16. May 2012, 09:57

Gatavojies tripam [I]uz salām[/I] (c) ?

Grants 16. May 2012, 09:10

Uhh, izskatās smuki. Es arī pēc vairākām iterācijām ar savu GS reduktoru, beidzot esmu savedis visu kārtībā. Šeit gan jāsaka paldies Dainim no "Motoaplis".

BuDa 16. May 2012, 08:43

Gut

marcis 16. May 2012, 08:32

Manson, nē, stūre pati nelokās
Manam mocim stūre sastāv no AL lējuma pa vidu, kura galos ir iespēlētas tērauda caurules. '09. gadā bija gadījums, kad viens čomāks izlūdzās izlaist un turpat acu priekšā gandrīz nonesa verandu bērniem un salieca labo ragu. Pagājušogad es pats smagi nožāvos un saliecu kreiso ragu. Nu, kaut kā tā. Bet tie tik simetriski pielocīti, ka uzreiz nevarēju piefiksēt. Braukt arī netraucēja, tik ragi spiedās pie bākas, ko man jau '10. gada apskatē atzīmēja.
Fāter, šoreiz es pats visu pārsvarā darīju. Fāters (mans) ragus taisnoja

Manson 16. May 2012, 08:18

Kas tur ar to ragu taisnošanu? Stūre lokās ar laiku?

 1-20  [21-24] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties