Autors | Ziņojums |
Marchs | |
Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: FJR
| Pēc iespējas patīk visu darīt pašam. Tādēļ kārtējais, zaļais jautājums.
Kā pāreizi noregulēt sajūgu, lai precīzi slēgtos robos?
Dotajā brīdī izspiežot sajūgu un liekot pirmajā robā mocis nedaudz noraustās un dzirdams krakšķītis. Vakardienas izbraucienā tā vēl nebija. Varbūt atregulējusies trosīte pie ručkas? Tāda vaļīga jau ir.
Ņemu un skrūvēju maksimāli ārā, jeb tur ir kāda robeža?
Tad nu, lūdzu, padomus! mo - sv 650 |
Offline
| |
|
pljavejs | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 923
Braucu ar: Honda CBR600RR `07
| ta jau ari ir jabut
-----------------
|
Offline
| |
|
McX | |
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| regulee lai var ielikt robaa un lai nesliid, tas ar viss. |
Offline
| |
|
|
Pifs | |
 Kopš: 14. Jun 2008
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Bandītu
| sajuugs janoregulee taa, lai tam buutu briivgaajiens (~1-2cm, skatiit manuaali)
tb spiezhot sviru "nenjem" uzreiz, bet saak straadaat tik tad, kad svira jau iekustinaata..
kaadreiz krievu tehnikai noreguleeju un peec tam proveeju spoleeties - meegjinaaju vai nesliid 
|
Offline
| |
|
Dartagnan | |
 Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs
-----------------
|
Offline
| |
|
kurbuls | |
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs
Kuraa galaa meerot ir 1-2mm 
----------------- per rectum ad astra |
Offline
| |
|
uldens2 | |
Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
07 May 2009, 16:24:12 kurbuls rakstīja:
07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs
Kuraa galaa meerot ir 1-2mm 
Platajā galā  |
Offline
| |
|
Dartagnan | |
 Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| ka tev saka panjem un pievelc ta lai ru4ka nedaudz ljurinaas
-----------------
|
Offline
| |
|
EZ | |
 Kopš: 26. Jul 2008
Ziņojumi: 943
Braucu ar: R6
| kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras. |
Offline
| |
|
ositis | |
 Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
|
07 May 2009, 16:24:12 kurbuls rakstīja:
07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs
Kuraa galaa meerot ir 1-2mm 
Mera pie ruckas  |
Offline
| |
|
Pifs | |
 Kopš: 14. Jun 2008
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Bandītu
|
07 May 2009, 17:05:11 EZ rakstīja:
kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras.
ko tieshi Tu nesaproti?
|
Offline
| |
|
EZ | |
 Kopš: 26. Jul 2008
Ziņojumi: 943
Braucu ar: R6
|
07 May 2009, 19:56:10 Pifs rakstīja:
07 May 2009, 17:05:11 EZ rakstīja:
kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras.
ko tieshi Tu nesaproti?
nu vo redz ka nau 2cm bet jaa taisniiba ir skatiijos kas man tur manuali ir tiesham tie pashi 10-15mm dabaa tas ir tas pats ko es mineeju par troses apvalku 2-3mm  |
Offline
| |
|
kurbuls | |
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem  [ Šo ziņu laboja kurbuls, 07 May 2009, 21:20:02 ]
----------------- per rectum ad astra |
Offline
| |
|
Zibens | |
 Kopš: 28. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Honda CBR 600RR
|
07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem 
Neviens te nerunā par hidrauliskajiem sajūgiem |
Offline
| |
|
ositis | |
 Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
|
07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvaulelkiem 
Hidrolisko sajugu ir vieglak noregulet.tur tikai atgaiso un vis. |
Offline
| |
|
kurbuls | |
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 May 2009, 21:43:40 Zibens rakstīja:
07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem 
Neviens te nerunā par hidrauliskajiem sajūgiem
Parametri nemainaas - tie pashi 1-2 cm heebelja galaa vien ir
----------------- per rectum ad astra |
Offline
| |
|
Marchs | |
Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: FJR
| Paldies par padomiem!
Sajūgs pieregulēts pa perfekto!
Uzreiz cita aršana  |
Offline
| |
|
rinalds2m | |
 Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 283
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA
| Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads  [ Šo ziņu laboja rinalds2m, 14 May 2009, 23:37:53 ] |
Offline
| |
|
Archy96 | |
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 May 2009, 23:37:19 rinalds2m rakstīja:
Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads 
Eļļa motorā jauna? Papēti pašu kurvi, vai tam nav gropes iespiedušās pa malām, tur kur sajūga diski liekās iekšā. [ Šo ziņu laboja Archy96, 14 May 2009, 23:43:17 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
klucis | |
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
14 May 2009, 23:37:19 rinalds2m rakstīja:
Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads 
paskaties vai nav parvilkts lielais uzgrieznis,kas pievelk kurvi(dr slimiba)
|
Offline
| |
|