Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Yamaha CDI bloka maina.
Autors | Ziņojums |
igors83 | | Kopš: 04. Nov 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar: yamaha
| Sveiki visi moto brauceji!kersos uzreiz pie lietas varbut gads vares palidzet ar padomu.Respektivi ir nopirkts krosa mocis bez cdi bloka.Jautajums ir vai ir japerk obligati orginalais yamaha cdi bloks?vai var sakimikot ar kadu citu bloku partaisot stekerus?paldies jau ieprieks.Yamaha yz 250cc2T 1998-1999 | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Eksistē sadaļa-Tehniska rakstura jautājumi spečukiem. [ Šo ziņu laboja mezamaris, 04 Nov 2018, 21:39:25 ] | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Man bij doma to pashu panemt, saprast vai gribu atkal 2t 
Var, bet ir nosacijumi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
|
arvx | |  Kopš: 13. Feb 2015
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Divām taktīm
| Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas. [ Šo ziņu laboja arvx, 05 Nov 2018, 08:33:27 ] | Offline
| | |
dzanks | |  Kopš: 09. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta
|
05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.
Cik pabraucu ar Rīdziņas oriģ. kontaktu aizdedzi, tad zinu, ka pie lielākiem apgriezieniem kā reiz vajag agrāku aizdedzi, nevis vēlāku. Bet kopumā ideja par apsteidzes līknēm pareiza, tikai uz otru pusi regulējas  | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.
Re kā viss mainās-agrāk karsa un nevilka no vēlas aizdedzes,tagad no agras... | Offline
| | |
arvx | |  Kopš: 13. Feb 2015
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Divām taktīm
|
05 Nov 2018, 22:55:18 mezamaris rakstīja:
05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.
Re kā viss mainās-agrāk karsa un nevilka no vēlas aizdedzes,tagad no agras...
Nekas jau arī nav mainījies, jau 80tajos aizdedzi uz augstiem rpm grieza vēlāku. Piemēram Yamaha RD350:
Ko A.G.Bells saka:
| Offline
| | |
igors83 | | Kopš: 04. Nov 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar: yamaha
| Paldies par diskusiju,ir atrast cdi bloks un pasutits 
| Offline
| | |
|
|