Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vn 800 karburators
Autors | Ziņojums |
Vlad_lv2000 | | Kopš: 19. Oct 2025
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Labdien,var būt kādam ir domas...
Iestartejot viss kārtībā uz čoka rūc,ap minūti,pēc tam slapst un nevar iedarbināt.
Ja iepūst start gas-dziviba ir.
Pastāvēs dažas dienas atkal var iedarbināt bet arī pēc apmēram minūtes slapst...
Karburatoru jaucu nost,galvenā dize un tukšgaita itkā tīras...
Var būt kaut kur dziļak vajag jaukt to karburatoru...
Sajūta tāda ka izstrādā benzīnu un slapst...[ Šo ziņu laboja Vlad_lv2000, 19 Oct 2025, 19:59:06 ] | Offline
| | |
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| Slāpt nost jau var arī ja degviela ir par daudz. Neuzrakstīji kas notiek ja čoku aizver, un kas notiek ja mēģina ar akseleratora rokturi noturēt lai nenoslāpst. Karbim svarīgi, lai membrānas ir veselas, ja ir tā tipa karbji, lai degvielas līmeņi būtu specifikācijas robežās, lai pludiņa adatas neķerās un noslēdz, lai visas dīzes tīras, un visi kanāli tīri, un tad regulējums pareizs, vēl vai kaut kur pa vakuuma sistēmu gaiss nenāk klāt, cai karburatora savienojuma ar motoru gumijas veselas un nelaiž garām. Kanālu tīrību var mēģināt pārbaudīt bloķējot caurumus un pūšot gaisu skatīties vai pa katru caurumu nāk gaiss. Vai ultraskaņas vanna, tur viss iztīrās. Pēc tās minūtes kad noslāpst, var sveci izskrūvēt, apskatīties vai slapja vai sausa. Kā arī jāskatās vai no bākas uz karbi viss normāli tek tā kā vajag. [ Šo ziņu laboja Odium, 20 Oct 2025, 00:45:34 ] | Offline
| | |
Vlad_lv2000 | | Kopš: 19. Oct 2025
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Nu itkā to visu izlozņaju,kraniks strada,vākums ir...
Bij' tā ka uz čoka iedarbini-pec minūtes noslāpst un nekadigi nenodarbinat...
Sveces neskatijos-domaju kamēr noņemšu baku Vinja izžust...
Šodien iedarbinaju-viss kārtībā! Uzsildas,čoku iekša,nobraucu ap 2 km-viss ideāli...
Arī domāju var būt uz ultraskaņu aizvest pamēģināt...
Vis sliktākais ir tas ka nezini kad uz ceļa palikuši... | Offline
| | |
|
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| Var jau kādu trauku uztaisīt vai pat bij nopērkami jau gatavi, ka var darbināt bez bākas. Čoks jau būtībā padara maisījumu treknāku, ja maisījums jau tā ir par treknu, tad ar čoku var uztaisīt pārāk treknu, ka vairs negrib darboties. Svarīgi ir noskaidrot arī kāds ir maisījums bez čoka. Respektīvi pačekot sveces, nobrauc 10 km, ar normāliem vidējiem apgriezieniem, tad, pēc iespējas mazāk darbinot uz brīvajiem, noslāpē, un tad skatās sveces kāda krāsa utt. Un arī pie uzsildīta motora, darba temperatūrā, skatās pēc uzgāzēšanas kā nokrītas apgriezieni. Man kaut kas liek domāt, ka ar atvērtu čoku noslāpst dēļ pārāk trekna maisījuma, jo ja būtu aizdirsies kaut kas, tad bez čoka viņš lāgā nedarbotos. Ja degvielas krāns darbojas, karbjos degvielas līmenis ir specifikācijas robežās, tad viņam nevajadzētu pietrūkt, ja nav kāds maisījuma skrūves sagrozījis šķērsām, vai dīzes samainījis uz pārāk lielām, bet tad svecēm jābūt melnām, un izpūtējam jānokvēp melnam. Nezinu kas kā bija tavējam pirms tam, beet man piemēram, bij gadījums, ka iepriekšējie īpašnieki pavisam citu problēmu atrisināja izurbjot dīzes , kas raadīja citas problēmas . | Offline
| | |
|
|