Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Šitas jau vēl nav skaļš, man vecajam kādreiz uz ziliņa sedlu vilcēja bija tāda pusmetrīga pneimatiskā taure, no dīzeļa lokomotīves piemontēta, lūk tas bija troksnis, reizēm mēdzām piedurties, braucot pa pilsētu "bāā - bāā" uztaisīt - 100 metru rādiusā visi uz dirsas
18 Jan 2012, 20:32:29 Archy96 rakstīja:
Šitas jau vēl nav skaļš, man vecajam kādreiz uz ziliņa sedlu vilcēja bija tāda pusmetrīga pneimatiskā taure, no dīzeļa lokomotīves piemontēta, lūk tas bija troksnis, reizēm mēdzām piedurties, braucot pa pilsētu "bāā - bāā" uztaisīt - 100 metru rādiusā visi uz dirsas
Apmēram šads skaļums ar bija:
[youtube]
P.S. Nopirku Petrošinas, jāmauc virsū
ЗИС, protams ir крути, bet man jau mocim vajadzēja
Kūl - kopā ar šipingu 60 amerikāņu venti
[ Šo ziņu laboja Niksons, 18 Jan 2012, 20:43:18 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
18 Jan 2012, 20:25:17 Niksons rakstīja:
Saņēmu paciņu no US&A
[IMG]bazūne[/IMG]
[IMG]bazūne2[/IMG]
Beidzot nomainīšu to bmw kaunu :bibi:
Protams, niezēja nagi izmēģināt. Tas verķis ir vnk FAKIN SKAĻŠ 139 dB
Piesviedu pie accu, pašam pēc tam 1/2 stundu galva džinkstēja
Nikson, starp citu cilvēkam sāpju slieksnis ir 120 db
Par 139 db izmantošanu var sanākt šmuce, ja kāds cietušais uzraksta sūdzību
P.S. Piekrītu, oridžinal bmw taure ir
18 Jan 2012, 20:25:17 Niksons rakstīja:
Saņēmu paciņu no US&A
[IMG]bazūne[/IMG]
[IMG]bazūne2[/IMG]
Beidzot nomainīšu to bmw kaunu :bibi:
Protams, niezēja nagi izmēģināt. Tas verķis ir vnk FAKIN SKAĻŠ 139 dB
Piesviedu pie accu, pašam pēc tam 1/2 stundu galva džinkstēja
Nikson, starp citu cilvēkam sāpju slieksnis ir 120 db
Par 139 db izmantošanu var sanākt šmuce, ja kāds cietušais uzraksta sūdzību
P.S. Piekrītu, oridžinal bmw taure ir
Es esmu kokapstrādes cehos rūdīts
Domāju, ka 1/2 aklām bārbijām telefoni kritīs no rokām ārā
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
18 Jan 2012, 20:25:17 Niksons rakstīja:
Saņēmu paciņu no US&A
[IMG]bazūne[/IMG]
[IMG]bazūne2[/IMG]
Beidzot nomainīšu to bmw kaunu :bibi:
Protams, niezēja nagi izmēģināt. Tas verķis ir vnk FAKIN SKAĻŠ 139 dB
Piesviedu pie accu, pašam pēc tam 1/2 stundu galva džinkstēja
Nikson, starp citu cilvēkam sāpju slieksnis ir 120 db
Par 139 db izmantošanu var sanākt šmuce, ja kāds cietušais uzraksta sūdzību
P.S. Piekrītu, oridžinal bmw taure ir
Es esmu kokapstrādes cehos rūdīts
Domāju, ka 1/2 aklām bārbijām telefoni kritīs no rokām ārā
Niksoon,nekad nebuutu domaajis, ka Gaterzeeniem skaadeetas vareetu buut pat bungaadinnas
Tādā normālā galdniecībā, kur strādā lielā maliņu mašīna, kurai ir 2 X 5 kW @ 9000 rpm + 4 X 2 kW @ 12 000 rpm (pa plastmasu) + vēl blakus cnc ar 12 kW @ 24 000 rpm, un kā jau pieņemts - visi aizsargekrāni noņemti ir
Tā truba ir ražota Itālijā, bet rūpnīca privātiem klientiem "neatlaiž" (es saviem itāļiem palūdzu, lai man nopērk tādu). Amurikāniešiem, izskatās, viss "pa bungām"
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Eh, man fūrei arī tāda BIG taure stāvēja no zvejas kuģa.... Labas atmiņas ir palikušas...vienu tantuku gan elpināt dabūju pēc uztaurēšanas - atčohnījās Tikai ilgi nevarēja taurēt, 3 sek. un resīverā uzreiz spiediens nokritās pa 4-5 atm(šļauku uz tauri vajadzēja 30mm diam.- citādi netaurēja)
Braukājot pa padomiju bija respekts no citu puses, it sevišķi Gruzijā
Vakar sāku gatavoties nākošajai sezonai. Pirmais, kas nelika mieru, bija radiātors, spieda gar jkorķi un tad tika nolemts pārbaudīt viņu. noņemot nost pavērās labs skats!
Tad nu šā iemesla sakarā gribu atrast citu, labu radiātoru. Mocis Honda 900 RR 93 gads
Mocis šobrīd izskatās šādi
Jāiepērk jauns gaisa filtrs, eļļas filtrs, šķidrumi un tad vis jāsaliek pa vietām. Papildus vēl jāuzliek jaunā lampa un mocis būs gatavs
07 Jan 2012, 23:45:09 Archy96 rakstīja:
Tas gan netika darīts manam mocim, bet gan Škapara džikserim - šodien pirmo reizi iemēģināju roku "padziļinātajā tjūningā", respektīvi novirpoju kloķeni par kādu 1kg vieglāku, tā lai griežās galiņā :slimnīca: Škapara ideja - mans izpildījums, saliks, tad redzēs, kas no tā visa būs iznācis, gan jau kādu bildi ar iemetīs
šitā ir laba štelle... riktīgi strādā... motoram uzreiz cita dziesma
Tas ir labi, jo Škapars bija manāmi sastresojies redzot, kā no kloķenes vaigiem tiek noņemts milimetrs pēc milimetra, un saprotot, ka atpakaļceļa vairs nav
Uzjautā kaut kādos rallistu forumos, kur vēl Latvijā balansē kloķenes. Ja nav nobalansēta, tad lielas jēgas no atvieglināšnas nav. Fāters rallija žikum kādreiz esot abi ar savu pilotu standarta virzuļu grupu (visas četras savstarpēji) nosvēruši ar precizitāti līdz vienkapeikai, novīlējot pielējumus no 'virzuļiem
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
Sencis kadreiz krazam bija uzlicis no lokomotiives tauri, arii tauta naski esot devusi celju. Protams, kursh tad nemuks ja vilciens aiz muguras tauree.
19 Jan 2012, 15:59:57 ABU rakstīja:
Eh, man fūrei arī tāda BIG taure stāvēja no zvejas kuģa.... Labas atmiņas ir palikušas...vienu tantuku gan elpināt dabūju pēc uztaurēšanas - atčohnījās Tikai ilgi nevarēja taurēt, 3 sek. un resīverā uzreiz spiediens nokritās pa 4-5 atm(šļauku uz tauri vajadzēja 30mm diam.- citādi netaurēja)
Braukājot pa padomiju bija respekts no citu puses, it sevišķi Gruzijā
[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Jan 2012, 13:00:48 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
pieskrūveju aķītim CTEK-a savienojumu un nu esmu gatavs doties cīņā, kaut rīt. Reāli gan sezonu sākšu aprīļa vidiņa uz IT
Pirms likt lādēt, pamēriju. Bija 11,9 V un tukšgaitā tek ārā ~ 1...0,9 miliAmpi. Ja es pareiz saprotu, tad 1000 stundās notek 1 ampērstunda, jebšu ~ 1/20 daļa no akumlatora
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?