Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Saprotu, jau saprotu. Tad jau manīs, kas no tā eksperimenta izdosies  | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| galu galā Tavam dzelzim parādības tādas, ka šā vai tā pēc eļļa analīzes kliedz... 
tas gadījumā, ja neesi nobriedis pēc brīža atbrīvoties. | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ai, visādas domas galvā, jau skatos uz e92/93  | Offline
| | |
|
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Iepirkts Repsol Moto Rider 4T 15W-50 pa 14 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils".
Uz šiltes svarīgakie uzraksti
Repsol YPF Lubricantes
y Especialidades, S.A.
Glorieta Mar Caribe 1.
28043 Madrid (Spain)
repsol.com
901 111 999
M034RYL011
MA
Uz taras, laikam ar adatnieku
0030118591
01239
[ Šo ziņu laboja Coool, 02 Jul 2012, 20:48:02 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Uzgāju Liqui Moly Racing 4T 15W-50.
Pašreiz zināmie produkti:
* Motorex Top Speed 4T 15W-50 - bez specenes
* Motorex Formula 4T 15W-50 Semi-Synthetic - pa 34,15 Ls 4 litri iekš SIA "Motofavorīts", bez specenes
* Motorex Racing Pro 4T 15W-50 - bez specenes
* Yamalube 15W-50 Full Synthetic with Ester - bez specenes
* Repsol Moto Rider 4T 15W-50 - pa 14 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils"
* Liqui Moly Racing 4T 15W-50
* Repsol Moto Racing 4T 10W-50 - pa 25 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils"
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| problēmas neredzu. | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Labdien.
Vai kāds varētu dabūt eļļu MOTUL 7100 4T 20W50 par sapratīgu cenu? Interese 4l+1litrs,+ eļļas un gaisa filtrs priekš Yamaha YZF R6 1999 gada.  | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Pārāk nemeklēju, bet pa rokai Coool sakompilētie manuāļi. Tur Tavs modelis, bet nākošā paaudze, kas kopš 2003.gada. Links
Tavējam droši vien rekomendēts kaut kas ļoti līdzīgs:
Uz šī fona jautājiens:
A kam Tev SAE 20W-50 viskozitāti, ja par ##W-50 nekas nav minēts?[ Šo ziņu laboja Niere, 09 Jul 2012, 13:29:19 ] | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 13:27:23 Niere rakstīja:
Pārāk nemeklēju, bet pa rokai Coool sakompilētie manuāļi. Tur Tavs modelis, bet nākošā paaudze, kas kopš 2003.gada. Links
Tavējam droši vien rekomendēts kaut kas ļoti līdzīgs:
Uz šī fona jautājiens:
A kam Tev SAE 20W-50 viskozitāti, ja par ##W-50 nekas nav minēts?
Pirmkārt - 20W 50 jau bija iekša kad nopirku Mo.
Otrkārt - tādu eļļu ka 20W 40 es vispār neatradu.(izņemot Yamalube)
Treškārt – mopedka to eļļu rij, apmēram 300 gr. uz 2000 km, tāpēc es iedomājos ka vajadzētu ieliet ko biezāku.  | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Es gan ieteiktu nomainīt eļļas blīvslēgus 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| SAE 20W-40 vietā var lietot 15W-40 vai 10W-40.
Augšējo galu bez īpašām indikācijām nav vajadzības palielināt.
Tas, ka iekšā jau bija 20W-50, norāda tikai to, ka šādu kļūdu pieļauj daudzi.
Protams, ja motors ir baisi izdilis, var domāt par viskozitātes paaugstināšanu, bet jautājums ir, vai eļļu ēd tiešām izdiluma dēļ.
Katrā ziņā risināt šo problēmu ar viskozitāti ir līdzvērtīgi kā ārstēt sirdi un sabeigt kuņģi.
Man vienkārši slinkums gari rakstīt, kādēļ bez vajadzības palielināt viskozitāti ir kaitīgi.
Vārdu sakot - jānovērš tehniskas problēmas un jālieto to, ko ražotājs paredzējis.
p.s.
nu re, deMarco jau pareizu mājienu devis, kamēr rakstu.[ Šo ziņu laboja Niere, 09 Jul 2012, 14:57:29 ] | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 14:52:58 deMarco rakstīja:
Es gan ieteiktu nomainīt eļļas blīvslēgus 
Es parasti pieturos pie principa – nemaisi agregātiem strādāt. Un tā ka es to nekad neesmu darījis negribas vasaras vidu palikt bez MO.  | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Nu tad nemaisi strādāt un eļļu arī nemaini 
Nomaini blīvslēgus. Pilnai laimei ieteiktu arī noraut galvu, notīrīt vārstus (kam uzdegums būs ohoho), nošaibot un pēc tam vairs nepazīsi savu veco lamatu.
Rakstu pēc pieredzes ar savu R1 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 14:56:29 Niere rakstīja:
SAE 20W-40 vietā var lietot 15W-40 vai 10W-40.
Augšējo galu bez īpašām indikācijām nav vajadzības palielināt.
Tas, ka iekšā jau bija 20W-50, norāda tikai to, ka šādu kļūdu pieļauj daudzi.
Protams, ja motors ir baisi izdilis, var domāt par viskozitātes paaugstināšanu, bet jautājums ir, vai eļļu ēd tiešām izdiluma dēļ.
Katrā ziņā risināt šo problēmu ar viskozitāti ir līdzvērtīgi kā ārstēt sirdi un sabeigt kuņģi.
Man vienkārši slinkums gari rakstīt, kādēļ bez vajadzības palielināt viskozitāti ir kaitīgi.
Vārdu sakot - jānovērš tehniskas problēmas un jālieto to, ko ražotājs paredzējis.
p.s.
nu re, deMarco jau pareizu mājienu devis, kamēr rakstu.
Vel ir tāda problēma kā pie lieliem apgriezieniem dažreiz iedegas eļļas lampiņa, ja nomet ātrumu pēc dažam sekundēm nodziest. Tas ari lika aizdomāties par eļļas maiņu. | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?
Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.
Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?
Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.
Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko
Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK.  | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 15:39:45 Sadi rakstīja:
09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?
Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.
Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko
Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK. 
Tas tiešām ir tikai un vienīgi eļļas līmeņa indikators un ar eļļas spiedienu tam nav saistības. Tādēļ panikai nav iemesla.
Zinu, ka R6 ar maksimālu paātrinājumu, apgriezieniem vai uzraujot ratā, var iedegties šis datčiks
Komplektā ar to, ka augstākminētos apstākļos no pannas var nosūkt vairāk eļļas, bet atpakaļ tā atgriežas lēnāk, eļļas līmenis varētu uz mirkli nokristies.
Risinājums vienkāršs:
pacel eļļas līmeni līdz 3/4 no atļautā un iespējams šo problēmu nepiedzīvosi vairs nekad.
Un, protams, sačiņī motoru i atgriezies pie rekomendētās SAE ##W-40 viskozitātes.
Nav izslēgts, ka paaugstināta viskozitāte provocē augstākminēto problēmu. Man ir nojauta kā, bet tomēr negribu izteikt apgalvojumu, jo neesmu viennozīmīgi pārliecināts. | Offline
| | |
Sadi | | Kopš: 20. May 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 16:57:23 Niere rakstīja:
09 Jul 2012, 15:39:45 Sadi rakstīja:
09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?
Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.
Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko
Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK. 
Tas tiešām ir tikai un vienīgi eļļas līmeņa indikators un ar eļļas spiedienu tam nav saistības. Tādēļ panikai nav iemesla.
Zinu, ka R6 ar maksimālu paātrinājumu, apgriezieniem vai uzraujot ratā, var iedegties šis datčiks
Komplektā ar to, ka augstākminētos apstākļos no pannas var nosūkt vairāk eļļas, bet atpakaļ tā atgriežas lēnāk, eļļas līmenis varētu uz mirkli nokristies.
Risinājums vienkāršs:
pacel eļļas līmeni līdz 3/4 no atļautā un iespējams šo problēmu nepiedzīvosi vairs nekad.
Un, protams, sačiņī motoru i atgriezies pie rekomendētās SAE ##W-40 viskozitātes.
Nav izslēgts, ka paaugstināta viskozitāte provocē augstākminēto problēmu. Man ir nojauta kā, bet tomēr negribu izteikt apgalvojumu, jo neesmu viennozīmīgi pārliecināts.
Paklausoties Jūsu rekomendācijas un aprunājoties vel ar dažiem cilvēkiem beigas nopirku eļļu Motul 7100 4T 10W 40. Vakardien nomainīju un tad nedaudz izbraucu, apmēram 1,5 km, likās ka iet daudz labāk. Varbūt tā likās tikai tāpēc kā braucu bez ķiveres un neko lāga saskatīt nevarēju. Šodien, ja sanāks laiks, izbraukšu kur tālāk un tad jau redzes.
Visiem paldies par atsaucību.
p.s. Runājot par to viskozitāte atcerējos gadījumu no personīgas pieredzes. Biju sava auto iegāzis kādu dārgu sporta eļļu 10W 60. Viss bija labi kamēr nebiju ar viņu nobraucis kādus 7000 km. Tad tukšgaita, kad tīko noliecies kaut kur miera, motors saka klabēt tā it kā gals ir klāt. Vel neta izlasīju rakstu ka to eļļu vācieši sava tirgu nemaz nepārdod. Nomainīju eļļu pret parasto un ar to auto braucu vel tagad. Bet degvielas patēriņš ar to eļļu bija 0,5l mazāks. | Offline
| | |
Tihomir | |  Kopš: 10. Jul 2012
No: Gulbene
Ziņojumi: 27
Braucu ar: gsx600f 05'
| sveiki.beidzot es ar esmu iegadaajies sev braucamo.lieta taada ,ka man ar teica lai uzreiz samainot ellu.sakaraa ar to ka mocis ir pirmais,daudz neko nesaprotu tajaa lietaa.palasot te un graamatinjaa sapratu ka japerk 10w-40.
braucamais man ir mazinjsh suzuki gsx600f.cik sapratu f te nevienam nepatiik. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
13 Jul 2012, 12:58:49 Tihomir rakstīja:
sveiki.beidzot es ar esmu iegadaajies sev braucamo.lieta taada ,ka man ar teica lai uzreiz samainot ellu.sakaraa ar to ka mocis ir pirmais,daudz neko nesaprotu tajaa lietaa.palasot te un graamatinjaa sapratu ka japerk 10w-40.
braucamais man ir mazinjsh suzuki gsx600f.cik sapratu f te nevienam nepatiik.
Jā, servisa manuālī tā arī rakstīts:
API SF/SG ar SAE10W-40 viskozitāti.
API klasi vari sevišķi nerespektēt, bet viskozitāte - jā, 10W-40 ir optimāls variants.
Tādu eļļu varēsi atrast jebkuram eļļu ražotājam.
Vari arī nepārspīlēt, pērkot pašu dārgāko produktu. Tev vēl nav tās meistarības un arī mo nav tik prasīgs, lai būtu nepieciešams kas ūber. | Offline
| | |
|
|