Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
soulfreak
02. Jul 2012, 16:16#1088

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Saprotu, jau saprotu. Tad jau manīs, kas no tā eksperimenta izdosies

Offline

Niere
02. Jul 2012, 16:29#1089

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

galu galā Tavam dzelzim parādības tādas, ka šā vai tā pēc eļļa analīzes kliedz...
tas gadījumā, ja neesi nobriedis pēc brīža atbrīvoties.

Offline

soulfreak
02. Jul 2012, 16:54#1090

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ai, visādas domas galvā, jau skatos uz e92/93

Offline

Coool
02. Jul 2012, 20:45#1091

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Iepirkts Repsol Moto Rider 4T 15W-50 pa 14 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils".

Uz šiltes svarīgakie uzraksti

Repsol YPF Lubricantes
y Especialidades, S.A.
Glorieta Mar Caribe 1.
28043 Madrid (Spain)
repsol.com
901 111 999


M034RYL011
MA

Uz taras, laikam ar adatnieku

0030118591
01239

[ Šo ziņu laboja Coool, 02 Jul 2012, 20:48:02 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Coool
04. Jul 2012, 21:07#1092

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Uzgāju Liqui Moly Racing 4T 15W-50.

Pašreiz zināmie produkti:

* Motorex Top Speed 4T 15W-50 - bez specenes
* Motorex Formula 4T 15W-50 Semi-Synthetic - pa 34,15 Ls 4 litri iekš SIA "Motofavorīts", bez specenes
* Motorex Racing Pro 4T 15W-50 - bez specenes
* Yamalube 15W-50 Full Synthetic with Ester - bez specenes
* Repsol Moto Rider 4T 15W-50 - pa 14 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils"
* Liqui Moly Racing 4T 15W-50

* Repsol Moto Racing 4T 10W-50 - pa 25 Ls 4 litri iekš SIA "United Oils"

-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Niere
04. Jul 2012, 21:25#1093

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

problēmas neredzu.

Offline

Sadi
09. Jul 2012, 11:24#1094

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Labdien.
Vai kāds varētu dabūt eļļu MOTUL 7100 4T 20W50 par sapratīgu cenu? Interese 4l+1litrs,+ eļļas un gaisa filtrs priekš Yamaha YZF R6 1999 gada.

Offline

Niere
09. Jul 2012, 13:27#1095

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Pārāk nemeklēju, bet pa rokai Coool sakompilētie manuāļi. Tur Tavs modelis, bet nākošā paaudze, kas kopš 2003.gada. Links
Tavējam droši vien rekomendēts kaut kas ļoti līdzīgs:



Uz šī fona jautājiens:
A kam Tev SAE 20W-50 viskozitāti, ja par ##W-50 nekas nav minēts?

[ Šo ziņu laboja Niere, 09 Jul 2012, 13:29:19 ]

Offline

Sadi
09. Jul 2012, 14:46#1096

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Jul 2012, 13:27:23 Niere rakstīja:
Pārāk nemeklēju, bet pa rokai Coool sakompilētie manuāļi. Tur Tavs modelis, bet nākošā paaudze, kas kopš 2003.gada. Links
Tavējam droši vien rekomendēts kaut kas ļoti līdzīgs:



Uz šī fona jautājiens:
A kam Tev SAE 20W-50 viskozitāti, ja par ##W-50 nekas nav minēts?


Pirmkārt - 20W 50 jau bija iekša kad nopirku Mo.
Otrkārt - tādu eļļu ka 20W 40 es vispār neatradu.(izņemot Yamalube)
Treškārt – mopedka to eļļu rij, apmēram 300 gr. uz 2000 km, tāpēc es iedomājos ka vajadzētu ieliet ko biezāku.

Offline

deMarco
09. Jul 2012, 14:52#1097

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Es gan ieteiktu nomainīt eļļas blīvslēgus

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Niere
09. Jul 2012, 14:56#1098

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

SAE 20W-40 vietā var lietot 15W-40 vai 10W-40.
Augšējo galu bez īpašām indikācijām nav vajadzības palielināt.
Tas, ka iekšā jau bija 20W-50, norāda tikai to, ka šādu kļūdu pieļauj daudzi.

Protams, ja motors ir baisi izdilis, var domāt par viskozitātes paaugstināšanu, bet jautājums ir, vai eļļu ēd tiešām izdiluma dēļ.

Katrā ziņā risināt šo problēmu ar viskozitāti ir līdzvērtīgi kā ārstēt sirdi un sabeigt kuņģi.
Man vienkārši slinkums gari rakstīt, kādēļ bez vajadzības palielināt viskozitāti ir kaitīgi.

Vārdu sakot - jānovērš tehniskas problēmas un jālieto to, ko ražotājs paredzējis.

p.s.
nu re, deMarco jau pareizu mājienu devis, kamēr rakstu.

[ Šo ziņu laboja Niere, 09 Jul 2012, 14:57:29 ]

Offline

Sadi
09. Jul 2012, 15:04#1099

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Jul 2012, 14:52:58 deMarco rakstīja:
Es gan ieteiktu nomainīt eļļas blīvslēgus


Es parasti pieturos pie principa – nemaisi agregātiem strādāt. Un tā ka es to nekad neesmu darījis negribas vasaras vidu palikt bez MO.

Offline

deMarco
09. Jul 2012, 15:06#1100

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nu tad nemaisi strādāt un eļļu arī nemaini

Nomaini blīvslēgus. Pilnai laimei ieteiktu arī noraut galvu, notīrīt vārstus (kam uzdegums būs ohoho), nošaibot un pēc tam vairs nepazīsi savu veco lamatu.
Rakstu pēc pieredzes ar savu R1

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Sadi
09. Jul 2012, 15:19#1101

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Jul 2012, 14:56:29 Niere rakstīja:
SAE 20W-40 vietā var lietot 15W-40 vai 10W-40.
Augšējo galu bez īpašām indikācijām nav vajadzības palielināt.
Tas, ka iekšā jau bija 20W-50, norāda tikai to, ka šādu kļūdu pieļauj daudzi.

Protams, ja motors ir baisi izdilis, var domāt par viskozitātes paaugstināšanu, bet jautājums ir, vai eļļu ēd tiešām izdiluma dēļ.

Katrā ziņā risināt šo problēmu ar viskozitāti ir līdzvērtīgi kā ārstēt sirdi un sabeigt kuņģi.
Man vienkārši slinkums gari rakstīt, kādēļ bez vajadzības palielināt viskozitāti ir kaitīgi.

Vārdu sakot - jānovērš tehniskas problēmas un jālieto to, ko ražotājs paredzējis.

p.s.
nu re, deMarco jau pareizu mājienu devis, kamēr rakstu.


Vel ir tāda problēma kā pie lieliem apgriezieniem dažreiz iedegas eļļas lampiņa, ja nomet ātrumu pēc dažam sekundēm nodziest. Tas ari lika aizdomāties par eļļas maiņu.

Offline

deMarco
09. Jul 2012, 15:32#1102

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?

Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.

Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Sadi
09. Jul 2012, 15:39#1103

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?

Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.

Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko


Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK.

Offline

Niere
09. Jul 2012, 16:57#1104

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


09 Jul 2012, 15:39:45 Sadi rakstīja:

09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?

Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.

Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko


Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK.


Tas tiešām ir tikai un vienīgi eļļas līmeņa indikators un ar eļļas spiedienu tam nav saistības. Tādēļ panikai nav iemesla.

Zinu, ka R6 ar maksimālu paātrinājumu, apgriezieniem vai uzraujot ratā, var iedegties šis datčiks
Komplektā ar to, ka augstākminētos apstākļos no pannas var nosūkt vairāk eļļas, bet atpakaļ tā atgriežas lēnāk, eļļas līmenis varētu uz mirkli nokristies.

Risinājums vienkāršs:
pacel eļļas līmeni līdz 3/4 no atļautā un iespējams šo problēmu nepiedzīvosi vairs nekad.

Un, protams, sačiņī motoru i atgriezies pie rekomendētās SAE ##W-40 viskozitātes.
Nav izslēgts, ka paaugstināta viskozitāte provocē augstākminēto problēmu. Man ir nojauta kā, bet tomēr negribu izteikt apgalvojumu, jo neesmu viennozīmīgi pārliecināts.

Offline

Sadi
11. Jul 2012, 13:56#1105

Kopš: 20. May 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Jul 2012, 16:57:23 Niere rakstīja:

09 Jul 2012, 15:39:45 Sadi rakstīja:

09 Jul 2012, 15:32:39 deMarco rakstīja:
Un kā tu domā, ko tev šajā gadījumā eļļas lampiņa mēģina pateikt un kā to atrisinās jauna eļļa?

Cik zinu, vēl nevienam mocim nav eļļas kvalitātes indikators.

Lampiņa mēra eļļas līmeni, līdz ar to tas vienkārši ir pa zemu vai arī dačiks/vadi gļuko


Eļļas līmeni zem vidēja nekad neesmu nolaidis. Kad brauc prātīgi viss ir OK.


Tas tiešām ir tikai un vienīgi eļļas līmeņa indikators un ar eļļas spiedienu tam nav saistības. Tādēļ panikai nav iemesla.

Zinu, ka R6 ar maksimālu paātrinājumu, apgriezieniem vai uzraujot ratā, var iedegties šis datčiks
Komplektā ar to, ka augstākminētos apstākļos no pannas var nosūkt vairāk eļļas, bet atpakaļ tā atgriežas lēnāk, eļļas līmenis varētu uz mirkli nokristies.

Risinājums vienkāršs:
pacel eļļas līmeni līdz 3/4 no atļautā un iespējams šo problēmu nepiedzīvosi vairs nekad.

Un, protams, sačiņī motoru i atgriezies pie rekomendētās SAE ##W-40 viskozitātes.
Nav izslēgts, ka paaugstināta viskozitāte provocē augstākminēto problēmu. Man ir nojauta kā, bet tomēr negribu izteikt apgalvojumu, jo neesmu viennozīmīgi pārliecināts.


Paklausoties Jūsu rekomendācijas un aprunājoties vel ar dažiem cilvēkiem beigas nopirku eļļu Motul 7100 4T 10W 40. Vakardien nomainīju un tad nedaudz izbraucu, apmēram 1,5 km, likās ka iet daudz labāk. Varbūt tā likās tikai tāpēc kā braucu bez ķiveres un neko lāga saskatīt nevarēju. Šodien, ja sanāks laiks, izbraukšu kur tālāk un tad jau redzes.

Visiem paldies par atsaucību.

p.s. Runājot par to viskozitāte atcerējos gadījumu no personīgas pieredzes. Biju sava auto iegāzis kādu dārgu sporta eļļu 10W 60. Viss bija labi kamēr nebiju ar viņu nobraucis kādus 7000 km. Tad tukšgaita, kad tīko noliecies kaut kur miera, motors saka klabēt tā it kā gals ir klāt. Vel neta izlasīju rakstu ka to eļļu vācieši sava tirgu nemaz nepārdod. Nomainīju eļļu pret parasto un ar to auto braucu vel tagad. Bet degvielas patēriņš ar to eļļu bija 0,5l mazāks.

Offline

Tihomir
13. Jul 2012, 12:58#1106

Kopš: 10. Jul 2012

No: Gulbene

Ziņojumi: 27

Braucu ar: gsx600f 05'

sveiki.beidzot es ar esmu iegadaajies sev braucamo.lieta taada ,ka man ar teica lai uzreiz samainot ellu.sakaraa ar to ka mocis ir pirmais,daudz neko nesaprotu tajaa lietaa.palasot te un graamatinjaa sapratu ka japerk 10w-40.
braucamais man ir mazinjsh suzuki gsx600f.cik sapratu f te nevienam nepatiik.

Offline

Niere
13. Jul 2012, 13:38#1107

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


13 Jul 2012, 12:58:49 Tihomir rakstīja:
sveiki.beidzot es ar esmu iegadaajies sev braucamo.lieta taada ,ka man ar teica lai uzreiz samainot ellu.sakaraa ar to ka mocis ir pirmais,daudz neko nesaprotu tajaa lietaa.palasot te un graamatinjaa sapratu ka japerk 10w-40.
braucamais man ir mazinjsh suzuki gsx600f.cik sapratu f te nevienam nepatiik.


Jā, servisa manuālī tā arī rakstīts:
API SF/SG ar SAE10W-40 viskozitāti.
API klasi vari sevišķi nerespektēt, bet viskozitāte - jā, 10W-40 ir optimāls variants.
Tādu eļļu varēsi atrast jebkuram eļļu ražotājam.
Vari arī nepārspīlēt, pērkot pašu dārgāko produktu. Tev vēl nav tās meistarības un arī mo nav tik prasīgs, lai būtu nepieciešams kas ūber.

Offline