Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
deMarco
06. Nov 2012, 13:16#1268

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Cenu aptauja- interesē Moto eļļa - sintētika, 10w40, vismaz API SH/SJ, MA2. Vajag 4L

[ Šo ziņu laboja deMarco, 06 Nov 2012, 13:16:54 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

krauklis
06. Nov 2012, 17:08#1269

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Kāda eļļa būtu jālej Yamaha TDM850 (2001.g)
(sausais karteris)?

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Niere
06. Nov 2012, 19:10#1270

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Der gluži vai jebkura moču motoreļļa ar viskoitāti SAE 10W-40. īpaši, ja maini biežāk par ražotāja paredzētajiem 10000km.

Offline

Archy96
06. Nov 2012, 19:31#1271

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120




Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.

Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

seriqous
06. Nov 2012, 19:48#1272

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto


06 Nov 2012, 13:02:35 Niere rakstīja:

06 Nov 2012, 12:22:04 seriqous rakstīja:
Ko labaak gaazt honda cbr 600 f4?kaadu filtru labaak njemt?paldies


onkulim Fjodoram no tuvējā "DUS" iz garāžu kooperatīva, vai tad nav kāds litrs Žigulenes aizstāvējies bidonā?
Tev taču visiem šķidrumiem tikai cena kritērijs esot.

Es normaali pajautaaju.kur probleema?

Offline

soulfreak
06. Nov 2012, 21:58#1273

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nav gluži pa tēmu, bet mazliet un no piedevu plauktiņa (pats netaisos izmantot, bet tikai plika ziņkārība) - http://truetech.lv/lv/

Kādi komenti šajā sakarā būtu Nieres kungam?

Offline

Niere
06. Nov 2012, 23:15#1274

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


06 Nov 2012, 19:31:35 Archy96 rakstīja:
[IMG][/IMG]
Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.
Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts


ar viskosajūgiem vienmēr hemaris un ražotāji cītīgi slēpj jebkādu informāciju par rekomendētās eļļas parametriem. Hondas oriģinālās eļļas DDL pat nav iespējams atrast viselementārākos pamatdatus. tik vien kā viskozitāte intervālā no 20-75cSt @40C un uzliesmošana virs 302C, kas šādā kombinācijā ir neiespējami. kā šiem tik nabadzīga DDL viapār iet krastā..

vienīgi starp rindām var noprast, ka tā ir "hidrokrekota" minerālene. un šis norāda, ka eļļai visdrīzāk ir relatīvi vāja gan karstā, gan aukstā gala performance. bet viskosajūgam tieši temperatūras iraid īpaši būtiskas.
šis savukārt nozīmē, ka jābūt uzmanīgam nesadedzināt eļļu. bet jo īpaši jāuzmanās ziemā, kad eļļa "stīva" - neraut neuzsilušu sistēmu cauri pa sniega kupenām vai ledus laukiem.

vārdu sakot - dilemma. no vienas puses ražotāja produkts tiešām prasās pēc uzlabojuma, no otras - zināmie parametri ir nepietiekami, lai uzņemtos risku par iznākumu.

ko darīt:
tā kā šis nav no lētākajiem dzelžiem, domāju būs saprātīgi palikt pie tā paša Honda produkta, bet ņemt vērā aprakstītās nianses.
un nomaiņas intervālus jāpieskaņo difera slodzei.

protams, var jau taisīt eksperimentu, kur drošībai izmantotu lietotās eļļas analīzi, taču šis visdrīzāk nav tas gadījums, kad tas ir tā vērts.

ja tas ko līdzēja...

Offline

Archy96
06. Nov 2012, 23:44#1275

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Nov 2012, 23:15:59 Niere rakstīja:

06 Nov 2012, 19:31:35 Archy96 rakstīja:
[IMG][/IMG]
Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.
Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts


ar viskosajūgiem vienmēr hemaris un ražotāji cītīgi slēpj jebkādu informāciju par rekomendētās eļļas parametriem. Hondas oriģinālās eļļas DDL pat nav iespējams atrast viselementārākos pamatdatus. tik vien kā viskozitāte intervālā no 20-75cSt @40C un uzliesmošana virs 302C, kas šādā kombinācijā ir neiespējami. kā šiem tik nabadzīga DDL viapār iet krastā..

vienīgi starp rindām var noprast, ka tā ir "hidrokrekota" minerālene. un šis norāda, ka eļļai visdrīzāk ir relatīvi vāja gan karstā, gan aukstā gala performance. bet viskosajūgam tieši temperatūras iraid īpaši būtiskas.
šis savukārt nozīmē, ka jābūt uzmanīgam nesadedzināt eļļu. bet jo īpaši jāuzmanās ziemā, kad eļļa "stīva" - neraut neuzsilušu sistēmu cauri pa sniega kupenām vai ledus laukiem.

vārdu sakot - dilemma. no vienas puses ražotāja produkts tiešām prasās pēc uzlabojuma, no otras - zināmie parametri ir nepietiekami, lai uzņemtos risku par iznākumu.

ko darīt:
tā kā šis nav no lētākajiem dzelžiem, domāju būs saprātīgi palikt pie tā paša Honda produkta, bet ņemt vērā aprakstītās nianses.
un nomaiņas intervālus jāpieskaņo difera slodzei.

protams, var jau taisīt eksperimentu, kur drošībai izmantotu lietotās eļļas analīzi, taču šis visdrīzāk nav tas gadījums, kad tas ir tā vērts.

ja tas ko līdzēja...

Nu es šodien pilnībā izārdīju, tīri pētnieciskos nolūkos, šo te reduktoru - sastāv viņš no 3 daļām:

1) Hipoidālais zobratu pāris - ar to nekādu problēmu nav un tur viss ir skaidrs.
2) Tad nāk eļļas sūknis, kuru piedzen kardāns, kurš savukārt darbina tādu kā hidrocilindru, kurš, palielinoties apgriezieniem, izspiežās un piespriego sajūga mehānismu.
3) Pats sajūgs - konstrukcija pati par sevi ir gandrīz identiska moča slapjajam sajūgam, tie paši diski, tie paši starpdiski un ideja kopumā, bet atsperīšu vietā, to nospriego šis te pats hidrocilindrs, kurš bīdās iekšā - ārā.


Nu tāds apmēram viņam ģeniāli vienkārš darbības princips, sanāk tā, kad braucot lēnām, tam sajūgam ir jāslīd, jo savādāk sanāktu sabloķēto tiltu princips, kur īsti labi nevar ierakstīties līkumos, savukārt palielinoties apgriezieniem, palielinās saķere un līdz ar to pieslēdzās pakaļējais tilts.


Nu man radās tāda doma, vei te nevarētu kādu moča eļļu iepiļit iekšā, jo tā arī ir principā slapjajam sajūgam paredzēta, tikai kā ar viskozitāti, jo tas smāķis, kas viņam iekšā tāds pabiezs izskatījās

[ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Nov 2012, 23:49:49 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
07. Nov 2012, 00:02#1276

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


06 Nov 2012, 21:58:51 soulfreak rakstīja:
Nav gluži pa tēmu, bet mazliet un no piedevu plauktiņa (pats netaisos izmantot, bet tikai plika ziņkārība) - http://truetech.lv/lv/
Kādi komenti šajā sakarā būtu Nieres kungam?


pastāsts 1:1 kā visiem "pašiem godīgākajiem un vienīgajiem īstajiem" PTFE grūdējiem, tikai šoreiz tehnoloģiju nedrīkstot atklāt
pietiek vien šo vietnes lapu izlasīt.
"sen atklātās" un visādu ļauno dēļ neieviestās brīnumtejnoloģijas, kas tehniku padarīs vēl jaunāku par jaunu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

....Tehnoloģijas rašanās vēsturi neizklāstīsim, kurai viltojumi parādījās, ja pat ne agrāk, par pašu. Daudzi pierakstīja to sev, un mēs tiem nelīdzināsimies.

....Tehnoloģija, kuru mēs tagad saucam par «Augstas Izturības Virsmas Tehnoloģiju (AIVT)» ar sevi pārstāv veidu kā bez atlases atjaunot mašīnu un mehānismu berzes virsmas ar metāla kristāliskā režģa pārveidošanas metodi, uz berzes virsmas, par citu kristālisku struktūru, kuru mēs nosacīti nosaucām par – Aizsargslāni (AS). Kāpēc nosacīti? Vienkārši, lai neizgudrotu terminus. Tā ir agrāk nezināma (neeksistējoša) kristāliska struktūra.

.... koeficents – 0,002-0,007. (Tāda berze konstruktīvi netiek ņemta vērā, skaitās, ka tās vienkārši – NAV!) Iedomājieties, kā uzvedīsies dzinējs, uz kura pazuda berze. Iedomājāties? Un ja pie tam vēl visas spraugas optimizētas? Novestas ne līdz rūpnieciskām, bet līdz konstruktīvām!

....Šo sarakstu var turpināt, bet priekš tā ir nepieciešama liels pētnieciskais darbs, kuru šajā valstī [Krievijā] neviens nefinansēs. Kuram gan vajadzīga tehnoloģija, kas neļaus «zāģēt» budžetu.

.... vienu epizodi no dzīves. 2002.gadā man piezvanīja no Krievijas Federācijas valdības no Stratēģisko programmu Komitejas un piedāvāja piedalīties starptautiskā kongresā par eko un nano tehnoloģijām, Maskavā, Lielajā Kremļa pilī… Nestāstīšu par pašu kongresu, ne par to runa. Man kļuva interesanti – kādā veidā šis “kantoris” atrada mani? Sēdēju savā Urālā, nevienu neaiztiku, izmēģināju ieviest jaunas tehnoloģijas un … Viņi man atbildēja – Jums ir ļoti laba analītiskā nodaļa. Kad es atbraucu uz Maskavu, es palūdzu, lai man parāda analītiķi, kurš mani «izskaitļoja». Prasība tika apmierināta. Prasu viņam – pēc kādiem parametriem jūs mani atradāt?
Viņš – Elementāri, noņēmu visu „literatūru” un noskaidroju deklarējamo parametru un reāli iegūstamo atbilstību. Bez jums to Krievijas Federācijā un visā pasaulē nedara vairāk neviens. Es – Ir taču daudz dažādu firmu un organizāciju, kas paziņo, ka dara to pašu! Viņš – Atslēgas vārds – paziņo, īstenībā ABSOLŪTI VISI lielākā vai mazākā mērā vienkārši melo. Man, godīgi sakot, bija šoks. Es nemaz nešaubījos par „Krievijas biznesa” godīgumu un tīrīgumu, bet ne tik lielā mērā…

utt...

[ Šo ziņu laboja Niere, 07 Nov 2012, 00:05:12 ]

Offline

Archy96
07. Nov 2012, 00:13#1277

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Nov 2012, 00:02:00 Niere rakstīja:

06 Nov 2012, 21:58:51 soulfreak rakstīja:
Nav gluži pa tēmu, bet mazliet un no piedevu plauktiņa (pats netaisos izmantot, bet tikai plika ziņkārība) - http://truetech.lv/lv/
Kādi komenti šajā sakarā būtu Nieres kungam?


pastāsts 1:1 kā visiem "pašiem godīgākajiem un vienīgajiem īstajiem" PTFE grūdējiem, tikai šoreiz tehnoloģiju nedrīkstot atklāt
pietiek vien šo vietnes lapu izlasīt.
"sen atklātās" un visādu ļauno dēļ neieviestās brīnumtejnoloģijas, kas tehniku padarīs vēl jaunāku par jaunu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

....Tehnoloģijas rašanās vēsturi neizklāstīsim, kurai viltojumi parādījās, ja pat ne agrāk, par pašu. Daudzi pierakstīja to sev, un mēs tiem nelīdzināsimies.

....Tehnoloģija, kuru mēs tagad saucam par «Augstas Izturības Virsmas Tehnoloģiju (AIVT)» ar sevi pārstāv veidu kā bez atlases atjaunot mašīnu un mehānismu berzes virsmas ar metāla kristāliskā režģa pārveidošanas metodi, uz berzes virsmas, par citu kristālisku struktūru, kuru mēs nosacīti nosaucām par – Aizsargslāni (AS). Kāpēc nosacīti? Vienkārši, lai neizgudrotu terminus. Tā ir agrāk nezināma (neeksistējoša) kristāliska struktūra.

.... koeficents – 0,002-0,007. (Tāda berze konstruktīvi netiek ņemta vērā, skaitās, ka tās vienkārši – NAV!) Iedomājieties, kā uzvedīsies dzinējs, uz kura pazuda berze. Iedomājāties? Un ja pie tam vēl visas spraugas optimizētas? Novestas ne līdz rūpnieciskām, bet līdz konstruktīvām!

....Šo sarakstu var turpināt, bet priekš tā ir nepieciešama liels pētnieciskais darbs, kuru šajā valstī [Krievijā] neviens nefinansēs. Kuram gan vajadzīga tehnoloģija, kas neļaus «zāģēt» budžetu.

.... vienu epizodi no dzīves. 2002.gadā man piezvanīja no Krievijas Federācijas valdības no Stratēģisko programmu Komitejas un piedāvāja piedalīties starptautiskā kongresā par eko un nano tehnoloģijām, Maskavā, Lielajā Kremļa pilī… Nestāstīšu par pašu kongresu, ne par to runa. Man kļuva interesanti – kādā veidā šis “kantoris” atrada mani? Sēdēju savā Urālā, nevienu neaiztiku, izmēģināju ieviest jaunas tehnoloģijas un … Viņi man atbildēja – Jums ir ļoti laba analītiskā nodaļa. Kad es atbraucu uz Maskavu, es palūdzu, lai man parāda analītiķi, kurš mani «izskaitļoja». Prasība tika apmierināta. Prasu viņam – pēc kādiem parametriem jūs mani atradāt?
Viņš – Elementāri, noņēmu visu „literatūru” un noskaidroju deklarējamo parametru un reāli iegūstamo atbilstību. Bez jums to Krievijas Federācijā un visā pasaulē nedara vairāk neviens. Es – Ir taču daudz dažādu firmu un organizāciju, kas paziņo, ka dara to pašu! Viņš – Atslēgas vārds – paziņo, īstenībā ABSOLŪTI VISI lielākā vai mazākā mērā vienkārši melo. Man, godīgi sakot, bija šoks. Es nemaz nešaubījos par „Krievijas biznesa” godīgumu un tīrīgumu, bet ne tik lielā mērā…

utt...

Es arī lasīju un smējos. Stils, kādā sacerēti teksti, smagi atsit rumbulas torgašu leksiku - blā blā blā, viens saimnieks , oriģināls nobraukums, nav sists un krāsots, tikai auto vietā šeit figurē cits produkts.

Izteikums, kad reduktoros, kuri apstrādāti ar šo ēzeļa uzrīnu, neesot vairs eļļa jāmaina, un tie vispār varot strādāt "pa sauso", jau vien izsaka visu Ja paraktos savā noliktavā, varētu veselu izstādi uztaisīt no reduktoriem, kuri strādājuši "pa sauso" ar labi uzskatāmām sekām

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
07. Nov 2012, 00:22#1278

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Shitas topiks saak meereni smirdeet pirms un peec ziemas
No 2008. gada mopoweraa veel joprojaam motociklisti nav tikushi skaidriibaa kaada ellja jaalej motociklaa

Pilniigs sviests

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

soulfreak
07. Nov 2012, 00:58#1279

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Niere nereāls prieks lasīt Tavus postus un skaidrojumus par katru situāciju un kur nu vēl ūsainiem onkuļiem ar brūnu portfeli, kas piedāvā uzspēlēt montanu

Osiit, neķer kreņķi, labāk septiņreiz pārprasīt nekā vienreiz ieberzties.

Offline

Niere
07. Nov 2012, 01:41#1280

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


06 Nov 2012, 23:44:53 Archy96 rakstīja:
Nu es šodien pilnībā izārdīju, tīri pētnieciskos nolūkos, šo te reduktoru - sastāv viņš no 3 daļām:

1) Hipoidālais zobratu pāris - ar to nekādu problēmu nav un tur viss ir skaidrs.
2) Tad nāk eļļas sūknis, kuru piedzen kardāns, kurš savukārt darbina tādu kā hidrocilindru, kurš, palielinoties apgriezieniem, izspiežās un piespriego sajūga mehānismu.
3) Pats sajūgs - konstrukcija pati par sevi ir gandrīz identiska moča slapjajam sajūgam, tie paši diski, tie paši starpdiski un ideja kopumā, bet atsperīšu vietā, to nospriego šis te pats hidrocilindrs, kurš bīdās iekšā - ārā.


Nu tāds apmēram viņam ģeniāli vienkārš darbības princips, sanāk tā, kad braucot lēnām, tam sajūgam ir jāslīd, jo savādāk sanāktu sabloķēto tiltu princips, kur īsti labi nevar ierakstīties līkumos, savukārt palielinoties apgriezieniem, palielinās saķere un līdz ar to pieslēdzās pakaļējais tilts.


Nu man radās tāda doma, vei te nevarētu kādu moča eļļu iepiļit iekšā, jo tā arī ir principā slapjajam sajūgam paredzēta, tikai kā ar viskozitāti, jo tas smāķis, kas viņam iekšā tāds pabiezs izskatījās


zinu jau zinu...
Volvo V70 AWD, kuru nolaidu no Karostas mola Liepājā, arī tāda poebotina bija.
Vizualizācijai, te advancētā vārsijā:



Tavs domu gājiens par moto eļļu sajūga kontekstā ir pareizs, taču...

oriģinālā eļļa ir drīzāk klasificējama kā hidrauliskā eļļa.
attiecīgi tā nesatur motoreļļās obligāti esošo detergentu/dispersantu piedevu paku. tā savukārt ļoti naski saista ūdeni, kas hidraulikai katastrofa. hidraulisko eļļu viens no primāriem parametriem - ūdens separēšanas spēja (deemulsabitiby). transmisiju eļļām visai līdzīgi.

savukārt hidrauliskā eļļa šeit neder hipoīdu dēļ. prasās EP piedevas.

visdrīzāk tur varētu derēt kas līdzīgs traktoru hidrotransmisijās paredzētam produktam. bet tie arī tradicionāli ir uz minerālenes bāzes. var dabūt arī vismaz daļēju sintētiku, taču šī tipa probukti nebūs atrodami iepakojumā mazākā par 10L.

Viskozitāte pēc DDL izskatās visai zāma un velk uz kādu max. SAE ##W-30, ja ar motoreļļām salīdzina.

Nezinu, veci, vai vērts to 2L dēļ niekoties. Domāju, ka primārais defektu cēlonis meklējams konstrukcijā + braukšanas manierē/apstākļos.
~~~~~~~~~~~~

o,
Atcerējos, ka tam Volvo viskosajūgam taisīju analīzi.
re kā!
pēc piedevu pamatelementiem velk uz visparastāko transmisijas eļļu, tikai tām viskozitāte augstāka, kā DDL norādīts.

Volvo V70 AWD viskosajūga eļļas analīze

Jāņem vērā arī, ka testēta ir Volvo eļļa, kas var būtiski atšķirties no Honda.

Domāju nav vērts muģīties.

Offline

Archy96
07. Nov 2012, 01:52#1281

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Te runa neieet par to, kā "iepist kapeiku", bet atrast pašu piemērotāko risinājumu, jo nezinu, vai šī hondas eļļa ir tas labākais variants, zinot, ka šī sajūgu problēma ļoti izplatīta šiem modeļiem. Es pēdējā laikā novēroju tādu parādību, kad visi gļuki parādās eļļai uzsilstot, kamēr tā auksta, tā mufta vēl šancē, bet nu nākamnedēļ to raušu nost, likšu virsū jauno un intereses labad izjauks pa pirmreizinātājiem, dodu 99%, ka tie sajūga diski vienkārši ir pārcepušies, kas arī būtu loģisks iznākums, zinot to, kādi ārprāta stunti ar šo auto ir tikuši izpildīti Principā, par to mani jau brīdināja pašā sākumā, kad tas sajūgs nav ilgstošām un lielām slodzēm paredzēts, tikai īslaicīgai izmantošanai pa mērenu bezceļu.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 07 Nov 2012, 01:52:55 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
07. Nov 2012, 09:17#1282

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Niere moš Archam iegāzt
80wt transmisijas eļļu?!

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 07 Nov 2012, 15:26:13 ]

Offline

Niere
07. Nov 2012, 17:54#1283

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


07 Nov 2012, 09:17:56 mezavecis rakstīja:
Niere moš Archam iegāzt
80wt transmisijas eļļu?!


jā, šis pēc loģikas ir tuvu vēlamajam.
nekur gan neatrodu produkta datu lapu. Jānovērtē sastingšanas temp. u.c.

vienīgi, ja nu rodas trobeļi (tie obligāti nenozīmē tehnisku problēmu), varētu iebliezt šo Limited Slip Friction Modifier.

Alternatīvi:
varētu domāt par sintētisku ierobežotas slīdes (limited slip) transmisijas eļļu ar zāmāko atrodamo viskozitāti.

Man 75W85 GL-5 Gear Oil šķiet visnotaļ interesants. turklāt poliolesters!!
aprakstā minēts:
Contains additional friction modifiers for suitablity with clutch-type limited slip differentials - for most LSDs, no additional friction modifiers are required

Offline

plarkskis
07. Nov 2012, 19:56#1284

Kopš: 14. Mar 2012

No: Zilupe

Ziņojumi: 94

Braucu ar: zilu brīnumu

Niere, ko vari teikt par šo?
http://www.motul.com/lv/en/products/43
datasheet arī tur ir.

Ja salīdzina ar to Redline -
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=110&pcid=21

Jā starp citu manam V-veida izrādas eļļa nav atsevišķi dalīta kārbai, viss kopā.

Offline

Niere
07. Nov 2012, 21:34#1285

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

eļļas, kaut arī abas uz esteru bāzes, veidotas ar visai atšķirīgām piedevām.
Motul atbilst API SL, kas liek domāt, ka virsmu aizsardzība lielā mērā balstās uz organiskām piedevām. Tas nepieciešams primāri katalizatoriem.

Savukārt RL ražotājs norāda ļoti būtiskus parametrus, kurus datu lapās nenorāda absolūtais vairākums citu.

Zinc, %wt 0.25
Phosphorous, %wt 0.21
Molybdenum, %wt 0.05
NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 5
% Viscosity Loss, 30 Pass ASTM D6278 0
HTHS Vis, cP @150°C, ASTM D4741 6.1

RL neder katalizetoriem, bet tā satur palielinātu daudzumu neorganisko virsmu aizsardzības piedevu.
eļļa nesatur viskozirātes modifikatoru, attiecīgi viskozitātes zuduma nav vispār.
Viskozitāte @150C ir 6.1cP, kas ir vēlamais rādītājs.

Taču lielais virsmu aizsardzības piedevu daudzums dažos gadījumos var veidot uzdegumu degkamerā, izplūdē un uz svecēm. tātad to jāčeko.
šī parādība nav katrā gadījumā, taču var radīt tālākas sekas.

Vārdu sakot - ja vien mocikam nav katalizarors, es izvēlētos RL.
Teiktais gan nenozīmē, ka Motul ir obligāti vājāks, taču par šo eļļu pietrūkst informācijas.

kaut gan....
ja tic Amsoil 2009.gada moču eļļu pētījumam, nekā spoža Motul neuzrāda.
Amsoil pētījums

PDL:
Motul
RL

Offline

kasparitto
08. Nov 2012, 00:20#1286

Kopš: 18. Jul 2010

Ziņojumi: 168

Braucu ar:


06 Nov 2012, 13:16:44 deMarco rakstīja:
Cenu aptauja- interesē Moto eļļa - sintētika, 10w40, vismaz API SH/SJ, MA2. Vajag 4L


Tādas pat vajadzības. Meklēju eļļu priekš KAWASAKI zx6r (1998.gada modelis)!

Offline

plarkskis
08. Nov 2012, 12:04#1287

Kopš: 14. Mar 2012

No: Zilupe

Ziņojumi: 94

Braucu ar: zilu brīnumu

Paldies par izsmeļošu info Niere! Sāku justies kā parādnieks.. Nevar saprast vai manam ir vai nav tas katalizators - forumos runā ka itkā jeņķu versijai nē, bet Eiropas jā, tā ka laikam Motulam jādod priekšroka.

Offline