Autors | Ziņojums |
Archy96 | 26. Nov 2011, 21:17 | #13012 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Nov 2011, 21:10:56 void rakstīja:
26 Nov 2011, 21:04:40 Archy96 rakstīja:
Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc 
Manuālī motora detaļām parasti figurē pieļaujamais nodilums, stundas netiek minētas. Bet ne jau katram ir simtiem latu vērta mērinstrumentu kaudze, tāpēc vadās pēc folklorā dzirdētā laika motorstundās.
Šādi tādi mērinstrumenti man ir , tikai servisa manuāli nekur dabūt nevaru šim te brīnumam, domāju, ka tur ir ļoti daudz kas kopīgs ar RM250, būs vien laikam kādā brīdī jāizķidā 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
Archy96 | 26. Nov 2011, 21:19 | #13013 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Nov 2011, 21:05:54 void rakstīja:
26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē 
Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?
Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?
Tu gadūjumā neteici, ka tur ir ap 10k uz pulksteņa? Ja to skaita kā 200 motorstundas, tad tas ir daudz pat deforsētam 2T. Nevar jau zināt vai tas motors nav kādreiz lieso dabūjis vai bez eļļas pabraucis. Var izjaukt, visu samērīt, un atpakaļ salikt, ja viss kārtībā, viena vakara darbs.
Izplūdes vārsts jau noteikti būtu jāiztīra.
Tās 200 stundas ir daudz, bet kā jau teicu, viss smuki un klusi griežās, tamdēļ šaubījos par vajadzību kaut ko bez iemesla ārdīt laukā, bet laikam jau vajadzēs.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
mezavecis | 26. Nov 2011, 21:48 | #13014 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| manam mopedam pec bibeles 7,5 motorstundas  |
Offline
| |
|
|
shkapars | 27. Nov 2011, 03:14 | #13015 |
|
 Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk 
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu. [ Šo ziņu laboja shkapars, 27 Nov 2011, 03:15:28 ] |
Offline
| |
|
mezavecis | 27. Nov 2011, 08:56 | #13016 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
27 Nov 2011, 03:14:29 shkapars rakstīja:
jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk 
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu.
Tas humoram par bibeli bet reali 20 max 25 h un mainu,zinu puiku kas ta nedarija..redzeju kas bija pec tam lacitim vedera..protams nozime kur tiek spidzinats patiesiba pa mezu un gruntenem ar pilnu tas resurs gauzam iss,drizak trase sanak saudzigak jo akna pa isu lai atgrieztu uz pampakiem un pirms trampliniem 
P.s zinu ka ktm tiesham pacies 50-80 stundas..es gan nerisketu  |
Offline
| |
|
shkapars | 27. Nov 2011, 14:30 | #13017 |
|
 Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| mežaveci, jālieto tad labākas eļļas  |
Offline
| |
|
VATERLAND | 28. Nov 2011, 19:05 | #13018 |
|
 Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline
| |
|
Sliktais | 28. Nov 2011, 19:45 | #13019 |
|
 Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
28 Nov 2011, 19:05:36 VATERLAND rakstīja:
Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.
Pazīmes varētu būt tādas pašas kā autosam - vai nu nosprāgst pēkšņi un negaidīti, vai pie lielāka patēriņa, jaudas nepieciešamības nespēj uzkačāt spiedienu - tipa tukšgaitā un bez slodzes iet. Var jau būt arī ka pavisam savādak 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline
| |
|
Vilks | 28. Nov 2011, 22:46 | #13020 |
|
Kopš: 17. May 2008
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
| divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.
piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".
benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.
neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.
šaize nepazūd.
ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.
|
Offline
| |
|
ABU | 28. Nov 2011, 22:53 | #13021 |
|
 Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Liesais... 
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline
| |
|
Archy96 | 28. Nov 2011, 22:57 | #13022 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Nov 2011, 22:48:52 Bagars rakstīja:
28 Nov 2011, 22:46:42 Vilks rakstīja:
divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.
piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".
benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.
neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.
šaize nepazūd.
ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.
Prasās pēc vannas...
Izskrūvēt dīzes, CO skrūves, iztīrīt, izpūst ar kompresoru, pārbaudīt sveces un aizies 100%.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
Vilks | 28. Nov 2011, 23:13 | #13023 |
|
Kopš: 17. May 2008
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
| iesakiet spečuku, kuram uzticēt karburatoru iztīrīšanas darbus.
|
Offline
| |
|
elf | 29. Nov 2011, 09:44 | #13024 |
|
 Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Ja aukstu gāzēji var arī sveces būt izbliestas.Citreiz pietiek ar vienu uzgāzējienu.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline
| |
|
Tvinky | 29. Nov 2011, 14:34 | #13025 |
|
 Kopš: 25. Sep 2009
Ziņojumi: 607
Braucu ar: Merinu
| Varbūt kāds var ieteikt pie kā man vērsties un, kur meklēt aizmugurējo zobratu uz 60 zobiem priekš Honda CBR 600 F4i 2001? |
Offline
| |
|
shkapars | 29. Nov 2011, 14:39 | #13026 |
|
 Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| pie Aināra Karro 29296100, ņem veco zobratu līdz un uztaisīs jaunu ar cik zobiem vien gribi. |
Offline
| |
|
DOPING | 29. Nov 2011, 19:26 | #13027 |
|
 Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1329
Braucu ar: BMW
| Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu? |
Offline
| |
|
mich | 29. Nov 2011, 19:50 | #13028 |
|
 Kopš: 03. Nov 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 120
Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup
|
29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?
es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm |
Offline
| |
|
karlitto | 29. Nov 2011, 19:56 | #13029 |
|
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 345
Braucu ar: exclusiv
|
29 Nov 2011, 19:50:58 mich rakstīja:
29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?
es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm
tipa tehniski mazaa viraaga esot suuds
----------------- kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets |
Offline
| |
|
Naits | 29. Nov 2011, 19:56 | #13030 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5226
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Es ar par šo moci neko labu neesmu dzirdējis un izskatās viņš ar ne visai, manuprāt viens no neglītākajiem motoriem. Bet nu gaumes jau atšķiras.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Archy96 | 29. Nov 2011, 22:50 | #13031 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
Paldies DOPINGAM par Jautajuma publicesanu un visiem parejiem par atsauksmi, jau to nemt negribas.
Tad vel viens jautajums:
Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.
Vel ir ideja paskatities so moci:
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...amaha/fpjni.html
Ko varat par to pateikt???
Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.
Gaidi jusu kommentarus.

Atvainojiet par kludam valodaa
fazers ir ok 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|