Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
26. Nov 2011, 21:17#13012

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 21:10:56 void rakstīja:

26 Nov 2011, 21:04:40 Archy96 rakstīja:
Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

Manuālī motora detaļām parasti figurē pieļaujamais nodilums, stundas netiek minētas. Bet ne jau katram ir simtiem latu vērta mērinstrumentu kaudze, tāpēc vadās pēc folklorā dzirdētā laika motorstundās.

Šādi tādi mērinstrumenti man ir , tikai servisa manuāli nekur dabūt nevaru šim te brīnumam, domāju, ka tur ir ļoti daudz kas kopīgs ar RM250, būs vien laikam kādā brīdī jāizķidā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 21:19#13013

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 21:05:54 void rakstīja:

26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

Tu gadūjumā neteici, ka tur ir ap 10k uz pulksteņa? Ja to skaita kā 200 motorstundas, tad tas ir daudz pat deforsētam 2T. Nevar jau zināt vai tas motors nav kādreiz lieso dabūjis vai bez eļļas pabraucis. Var izjaukt, visu samērīt, un atpakaļ salikt, ja viss kārtībā, viena vakara darbs.
Izplūdes vārsts jau noteikti būtu jāiztīra.

Tās 200 stundas ir daudz, bet kā jau teicu, viss smuki un klusi griežās, tamdēļ šaubījos par vajadzību kaut ko bez iemesla ārdīt laukā, bet laikam jau vajadzēs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
26. Nov 2011, 21:48#13014

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

manam mopedam pec bibeles 7,5 motorstundas

Offline

shkapars
27. Nov 2011, 03:14#13015

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 27 Nov 2011, 03:15:28 ]

Offline

mezavecis
27. Nov 2011, 08:56#13016

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


27 Nov 2011, 03:14:29 shkapars rakstīja:
jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu.
Tas humoram par bibeli bet reali 20 max 25 h un mainu,zinu puiku kas ta nedarija..redzeju kas bija pec tam lacitim vedera..protams nozime kur tiek spidzinats patiesiba pa mezu un gruntenem ar pilnu tas resurs gauzam iss,drizak trase sanak saudzigak jo akna pa isu lai atgrieztu uz pampakiem un pirms trampliniem
P.s zinu ka ktm tiesham pacies 50-80 stundas..es gan nerisketu

Offline

shkapars
27. Nov 2011, 14:30#13017

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

mežaveci, jālieto tad labākas eļļas

Offline

VATERLAND
28. Nov 2011, 19:05#13018

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
28. Nov 2011, 19:45#13019

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Nov 2011, 19:05:36 VATERLAND rakstīja:
Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.

Pazīmes varētu būt tādas pašas kā autosam - vai nu nosprāgst pēkšņi un negaidīti, vai pie lielāka patēriņa, jaudas nepieciešamības nespēj uzkačāt spiedienu - tipa tukšgaitā un bez slodzes iet. Var jau būt arī ka pavisam savādak

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Vilks
28. Nov 2011, 22:46#13020

Kopš: 17. May 2008

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.

piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".

benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.

neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.

šaize nepazūd.

ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.

Offline

ABU
28. Nov 2011, 22:53#13021

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Liesais...

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Archy96
28. Nov 2011, 22:57#13022

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Nov 2011, 22:48:52 Bagars rakstīja:

28 Nov 2011, 22:46:42 Vilks rakstīja:
divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.

piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".

benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.

neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.

šaize nepazūd.

ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.



Prasās pēc vannas...

Izskrūvēt dīzes, CO skrūves, iztīrīt, izpūst ar kompresoru, pārbaudīt sveces un aizies 100%.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vilks
28. Nov 2011, 23:13#13023

Kopš: 17. May 2008

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

iesakiet spečuku, kuram uzticēt karburatoru iztīrīšanas darbus.

Offline

elf
29. Nov 2011, 09:44#13024

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja aukstu gāzēji var arī sveces būt izbliestas.Citreiz pietiek ar vienu uzgāzējienu.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Tvinky
29. Nov 2011, 14:34#13025

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu

Varbūt kāds var ieteikt pie kā man vērsties un, kur meklēt aizmugurējo zobratu uz 60 zobiem priekš Honda CBR 600 F4i 2001?

Offline

shkapars
29. Nov 2011, 14:39#13026

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

pie Aināra Karro 29296100, ņem veco zobratu līdz un uztaisīs jaunu ar cik zobiem vien gribi.

Offline

DOPING
29. Nov 2011, 19:26#13027

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1329

Braucu ar: BMW

Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?

Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?

Offline

mich
29. Nov 2011, 19:50#13028

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup


29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?

Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?

es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm

Offline

karlitto
29. Nov 2011, 19:56#13029

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 345

Braucu ar: exclusiv


29 Nov 2011, 19:50:58 mich rakstīja:

29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?

Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?

es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm


tipa tehniski mazaa viraaga esot suuds

-----------------
kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets

Offline

Naits
29. Nov 2011, 19:56#13030

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5226

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Es ar par šo moci neko labu neesmu dzirdējis un izskatās viņš ar ne visai, manuprāt viens no neglītākajiem motoriem. Bet nu gaumes jau atšķiras.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Archy96
29. Nov 2011, 22:50#13031

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
Paldies DOPINGAM par Jautajuma publicesanu un visiem parejiem par atsauksmi, jau to nemt negribas.


Tad vel viens jautajums:

Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.

Vel ir ideja paskatities so moci:

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...amaha/fpjni.html

Ko varat par to pateikt???

Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.

Gaidi jusu kommentarus.


Atvainojiet par kludam valodaa


fazers ir ok

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline