Autors | Ziņojums |
void | 11. Dec 2011, 19:20 | #13172 |
|
 Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Par to vai tehnika kalpo ilgāk mazgājot vai nemazgājot arī var ilgi diskutēt. |
Offline
| |
|
shkapars | 11. Dec 2011, 19:23 | #13173 |
|
 Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| braucu krosu pa dažādām trasēm. agrāk braucu ar bezringu ķēdi un dabūju spriegot pēc katra treniņa. tagad šosezonu nobraucu ar o-ringu ķēdi un aizmugurē dzelzs zobratu, kādu reizi vai divas esmu spriegojis šosezon. priekšā ik pa laikam pamainu 2us zobratus, lai dilst vienmērīgi.
ja liek o-ringus, tad aizmugurē jāliek dzelzenieks, jo Al zobrats nodils daudz ātrāk un sačakarēs ķēdi. moci mazgāju ar kerheri, pa ķēdi cenšos netrāpīt. nekad neesmu pūtis ar kompresoru vai pēc mazgāšanas pabraucis |
Offline
| |
|
mezavecis | 11. Dec 2011, 19:24 | #13174 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
11 Dec 2011, 19:20:49 void rakstīja:
Par to vai tehnika kalpo ilgāk mazgājot vai nemazgājot arī var ilgi diskutēt.
shi tehnika i jamazga tij jaatceras ka nevajag aizrauties ar gultnu piedzishanu ar udeni..un laiku pa laikam der tos parsmeret ar ko labu..savadak pastinja no smiltim un smervielas atri dara savu  |
Offline
| |
|
|
Archy96 | 11. Dec 2011, 19:24 | #13175 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Dec 2011, 19:20:49 void rakstīja:
Par to vai tehnika kalpo ilgāk mazgājot vai nemazgājot arī var ilgi diskutēt.
Nu pamēģini savu krosinieku kādus 3 mēnešus nemazgāt, savukārt es savu mazgāšu pēc katra izbrauciena un tad salīdzināsim, kurš būs labākā tehniskā stāvoklī 
Vienīgais, kas nepatīk mocim no kerčera, ir majatņika bukses un adatgultņi, kur ar spiedienu sadzen smiltis iekšā, bet tās nav tās dārgākās detaļas, ko var arī reizi sezonā nomainīt. Redzi, kā ir, ja tos mēslus nemazgā, viņi piecepjās un ieēdās, un pēc tam huj viņus laukā dabūsi, tāpēc mazgāt vajag regulāri, un tas ir pareizi, to jau uzreiz pa gabalu var redzēt, kā cilvēks par savu tehniku rūpējās.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
void | 11. Dec 2011, 19:29 | #13176 |
|
 Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Šogad vienreiz moci esmu nomazgājis, jo bija pabraukts mālainā trasē pēc lietus, un ne ar karcheri. Vēl vienreiz dzinēju mazgāju, jo bija jājauc vaļā.
Tiesa neesmu vairāk par 15 m/s šogad nobraucis. |
Offline
| |
|
NOS | 11. Dec 2011, 23:13 | #13177 |
|
 Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Autiņam tūka siksna un vajag sakarīgu servisu, ja kāds var palīdzēt PM. Vajadzētu, tā, ka uztaisam rēķinu lielāku nekā tas sanāk par kādiem 300 ls, ar iespēju šos 300 ls izmantot citu reizi. |
Offline
| |
|
mazaiz | 11. Dec 2011, 23:24 | #13178 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
|
11 Dec 2011, 23:13:24 NOS rakstīja:
Autiņam tūka siksna un vajag sakarīgu servisu, ja kāds var palīdzēt PM. Vajadzētu, tā, ka uztaisam rēķinu lielāku nekā tas sanāk par kādiem 300 ls, ar iespēju šos 300 ls izmantot citu reizi.
Ka tik valsti vai kādu appist.. ai, ai..  |
Offline
| |
|
xmax | 12. Dec 2011, 09:48 | #13179 |
|
 Kopš: 22. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660
| Būtu ļoti pateicīgs, ja pastāstītu kur varētu atrasties Yamaha Grizzly Fi 700 akumulators? Tā kā nav manējais, tad pagaidām tikai beņķi noņēmu nost - papētīju, nekur nemanīju |
Offline
| |
|
endurists | 12. Dec 2011, 10:35 | #13180 |
|
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Interesētu kuriem mopēdiem nāk cilindra diametrs 70.00mm. Vajag divus kompresijas gredzenus uz šādu diam.  [ Šo ziņu laboja endurists, 12 Dec 2011, 10:45:46 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline
| |
|
endurists | 12. Dec 2011, 10:52 | #13181 |
|
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
11 Dec 2011, 19:11:39 Archy96 rakstīja:
Nu cik man ir pieredze ar bez-o ringu ķēdēm, tad tikai un vienīgi atmaksājas sacensībām, kur cīnās par sekundēm utt, bet priekš enduro, kur tiek kapāts pa mežiem, purviem, smiltīm, pāri pa 100km vienā piegājienā, manuprēt pilnīgi garām, tā ķēde jau pēc mēneša būs metama 
Mazgāju ar kerčeru pēc katra izbraukuma, nopūšu ar kompresoru, izžāvēju, gaisa filtru tīru pēc nepieciešamības, reizi ik pēc 2 izbraucieniem.
Savam lietoju Tsubaki MX Omega, plaukta cena 45,00Ls! Kaut arī paredzēta līdz 450cc, lietoju savam borētajam/strokotajam motoram un ar visu manu ratā raustīšanu kalpo godam! Kādu laiku iepriekš arī Fāteram un 426Yamahas stāvēja un arī purvus braucot kalpoja vairāk par gadu!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline
| |
|
elf | 12. Dec 2011, 11:09 | #13182 |
|
 Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
10 Dec 2011, 22:21:26 Archy96 rakstīja:
Kādas ķēdes iesakāt likt krosa mocim, zinu, ka baikiem parasti DID, Renthal, Afam is the best, un vēlams pašas dārgākās, lai neizstiepjas.
Vai krosiniekam ir jēga pārmaksāt? Varbūt lētāki varianti? Protams, ka ar ringiem.
Ir mēgināts visādas ķēdes,tagad tiek pirktas tikai AFAM.
Enduro droši var likt ar ringiem.
Igaunijā Hapsalas endurokrosā bij tā ,visus reizē palaiž no boksiem un jāpiestumās pie starta....blin to moci tač nevar patumt jo ķēde baigi smagi griežas.
Bet kluso startu izcēla...kaut gan bij jādarbina ar kurbuli.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline
| |
|
UDT | 12. Dec 2011, 11:33 | #13183 |
|
 Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Es ar saakumaa bruacu ar bez ringu, peec tam paargaaju uz ringiem nu kjeede stiepjas daudz mazaak.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline
| |
|
Negantelis | 12. Dec 2011, 14:37 | #13184 |
|
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| bez gumijas rinķīša var saķert sifeli.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. |
Offline
| |
|
zet | 12. Dec 2011, 20:59 | #13185 |
|
 Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| No bebra? |
Offline
| |
|
hla | 12. Dec 2011, 22:11 | #13186 |
|
 Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| taaaks, ira beeda sekojosha, nobira aizdedzes sleedzene, ira jeega nest pie kaut kaada atsleegmeistara? var vispaar to cilindru reanimeet?
vareetu jau uzlikt duushiigu tumbleri tam pasaakumam, bet var buut der ar no kaada cita mopeeda tas mehaanisms? ...KSM grib kaut kaadus 70 rubleenus par shito kjinkjeri, mosh kaadam meetaajaas lieks?!
...braucamais KTM 640 Adventure 1998[ Šo ziņu laboja hla, 12 Dec 2011, 22:19:07 ] |
Offline
| |
|
VATERLAND | 13. Dec 2011, 06:47 | #13187 |
|
 Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
12 Dec 2011, 11:33:19 UDT rakstīja:
Es ar saakumaa bruacu ar bez ringu, peec tam paargaaju uz ringiem nu kjeede stiepjas daudz mazaak.
Bet taadaa pat momentaa, kkeede ar visiem ringiem ir manaami smagaaka nekaa bez ringiem. It iipashi tas ir no svara mazaakas kubatuuras agregaatiem, kas liidz ar ringiem zaudee kkaadu dallu ne taa lielaas jaudas. Litriem taa noteikti nav proba.
Un,ja kas, jebkura kkeede stiepjaas 
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline
| |
|
mazaiz | 13. Dec 2011, 11:19 | #13188 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
| Viens jautājums, tiem, kas brauc ar Honda CB 600. Gribēju uzzināt, kā pareizi aizmugurējo amīti pieregulēt cietāku. Tur ir divas austiņas un ropītes, bet kā lai tās pārbīda, vajag speciālu atslēgu, vai moci jānovieto speciālā pozīcijā???
 |
Offline
| |
|
jancels | 13. Dec 2011, 15:47 | #13189 |
|
Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
13 Dec 2011, 06:47:18 VATERLAND rakstīja:
12 Dec 2011, 11:33:19 UDT rakstīja:
Es ar saakumaa bruacu ar bez ringu, peec tam paargaaju uz ringiem nu kjeede stiepjas daudz mazaak.
Bet taadaa pat momentaa, kkeede ar visiem ringiem ir manaami smagaaka nekaa bez ringiem. It iipashi tas ir no svara mazaakas kubatuuras agregaatiem, kas liidz ar ringiem zaudee kkaadu dallu ne taa lielaas jaudas. Litriem taa noteikti nav proba.
Un,ja kas, jebkura kkeede stiepjaas 
Iemesls kāpēc slikti ripo ir tas, ka rodas berze pašai ķēdei, starp posmiem, svars būtu mazākais. Mazākiem močiem - kā 250 trasē ir jūtama atšķirība. Es teiktu tā, trasei neņemt, bezceļiem nezinu. |
Offline
| |
|
jancels | 13. Dec 2011, 15:50 | #13190 |
|
Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Un Archijam jau 250 divtakteris, domāju ka prātīgāk ņemt ringus. |
Offline
| |
|
void | 13. Dec 2011, 16:29 | #13191 |
|
 Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Pēc oringu ķēdes uzlikšanas gaitas izmaiņas nejutu.
Pat ja tur zustu 1 zs, mani tas neuztrauc, jo braukt nejēdzu un, ja vien trase nav tikko līdzināta, droseli reti līdz galam varu atvērt. |
Offline
| |
|