Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
-falamella- | 16. Dec 2011, 01:07 | #13212 |
|  Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
16 Dec 2011, 01:04:53 Archy96 rakstīja:
16 Dec 2011, 01:01:56 -falamella- rakstīja:
16 Dec 2011, 00:53:38 Archy96 rakstīja:
15 Dec 2011, 22:20:51 Gliemiezis rakstīja:
15 Dec 2011, 22:04:49 quickordead rakstīja:
1. Nu vispār jau vari lāpīt,tam vāciņam jābūt 100% hermētiskam un no iekšpuses pilnīgi gludam,īpaši gar perimetru,lai nepārkniebj diafragmu (to gumiju karbiķī iekšā)jo tās šķiet zvērīgi dārgas. Labā ziņa,ka no ārpuses tas vāciņš var pēc pēdējā s.. izskatiīties... ja iespējams,labāk mainīt protams...
Sapratu,paldies 
Tad varbut kadam tads metajas majas 
Un ka ar parejo???
2) Tad otrs jautajums ka lai vieglak tikt pie svecem Fireblade 97 gads ???
3) Kur lai aizved bremzu diskus lai parbauda vai tie ir taisni??? Atceros te kads mineja par tadu kantori kur to parbauda un ja minimila liks tad taisno ara.
Jebkurš sakarīgs virpotājs Tev tos diskus var ielikt patronā un pārbaudīt 
Vau, vai diskus var virpot? ka es zinu, novirpotie diski kad uzkarsas atkal pieņem tadu pašu formu ka bija iepriekš, visu laiku liku zem presa. tikai vajadzigs specialais press jo ne visi diski ir plakanie
Uz virpas no sākuma pārbauda aksiālo mešanu, pēc tam var mēģināt taisnot uz tās pašas virpas, es savam R1 iztaisnoju, strādā ideāli, dabūju līdz 0.03mm.
oooooo bljaxa, tagad zinasu, paldies  | Offline
| | |
Archy96 | 16. Dec 2011, 01:10 | #13213 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tikai ir viena niansīte - ja savērpusies ir diska darba virsma, tad būs švaki ar to taisnošanu, bet ja alumīnija vidusdaļa, uz kā viņš ir uzkniedēts, tad viss ir easy [ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Dec 2011, 01:11:00 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
-falamella- | 16. Dec 2011, 01:20 | #13214 |
|  Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
16 Dec 2011, 01:10:47 Archy96 rakstīja:
Tikai ir viena niansīte - ja savērpusies ir diska darba virsma, tad būs švaki ar to taisnošanu, bet ja alumīnija vidusdaļa, uz kā viņš ir uzkniedēts, tad viss ir easy
Neee, labak POD PRESS nu nafig | Offline
| | |
|
deMarco | 16. Dec 2011, 09:13 | #13215 |
|  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Kā tu viņu ieliksi presē??? ņemsi ārā no kniedēm un pārkniedēsi? vai ar visām kniedēm presē? 
Vispār jau nekāda prese nevar to atstiept atpakaļ- tur vajag citu tehnoloģiju 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
-falamella- | 16. Dec 2011, 09:34 | #13216 |
|  Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
16 Dec 2011, 09:13:47 deMarco rakstīja:
Kā tu viņu ieliksi presē??? ņemsi ārā no kniedēm un pārkniedēsi? vai ar visām kniedēm presē? 
Vispār jau nekāda prese nevar to atstiept atpakaļ- tur vajag citu tehnoloģiju 
Leņku regulajams press, Liepajas ielā tads ir, var patpudeli apspiest apkart | Offline
| | |
martinss | 16. Dec 2011, 09:47 | #13217 |
|  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3670
Braucu ar: QWERTY...
| Principaa var arii nekur nevest, bet aizvilkties lidz latgalitei un nopirkt mikrometra "pulksteni".
Ar dazhiem koka gabalinjiem un liimspiileem to puksteni vienmer var pie mocha dakshas piespiest un nochekot neko nost nenemot. Tikai, kad secini, ka disks skiibs, tad arii nem nost.
Ja jau ar moci turpinasi braukt, shads devaiss noderees arii turpmaak regulari pachekot pie aizdomaam par disku stavokli.
15 Dec 2011, 22:20:51 Gliemiezis rakstīja:
3) Kur lai aizved bremzu diskus lai parbauda vai tie ir taisni??? Atceros te kads mineja par tadu kantori kur to parbauda un ja minimila liks tad taisno ara.
[ Šo ziņu laboja martinss, 16 Dec 2011, 09:50:53 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
oxx | 16. Dec 2011, 10:37 | #13218 |
|  Kopš: 01. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 258
Braucu ar: ZX6R
| Vēlos mainīt priekšējo bremžu šļaukas uz armētajām, bet nav skaidrs kādu variantu no diviem labāk ņemt.
Variants Nr1: no bremžmašīnas atiet divas šlaukas uz katru suportu sava truba (2F);
Variants Nr2: no bremžmašīnas atiet viena šļauka uz suportu, tad no šī paša suporta iet otra šļauka uz otru suportu pāri dubļusargam (2FO).
Varianti, no kuriem jāizvēlas 2F vai 2FO.
Cena abiem variantiem vienāda, taču nav skaidrs, ko labāk izvēlēties un kāpēc.
Paldies![ Šo ziņu laboja oxx, 16 Dec 2011, 10:38:12 ] | Offline
| | |
Kiddy | 16. Dec 2011, 11:29 | #13219 |
|  Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
16 Dec 2011, 10:37:15 oxx rakstīja:
Vēlos mainīt priekšējo bremžu šļaukas uz armētajām, bet nav skaidrs kādu variantu no diviem labāk ņemt.
Variants Nr1: no bremžmašīnas atiet divas šlaukas uz katru suportu sava truba (2F);
Variants Nr2: no bremžmašīnas atiet viena šļauka uz suportu, tad no šī paša suporta iet otra šļauka uz otru suportu pāri dubļusargam (2FO).
Varianti, no kuriem jāizvēlas 2F vai 2FO.
Cena abiem variantiem vienāda, taču nav skaidrs, ko labāk izvēlēties un kāpēc.
Paldies!
A tev no bremžmašīnas ir divas izejas vai viena? Vai mainīsi arī bremžmašīnu?
A tā - protams, ka pirmais labāks!
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline
| | |
quickordead | 16. Dec 2011, 11:32 | #13220 |
|  Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Liekas, ka 1. variantu arī vieglāk uzpildīt/atgaisot
----------------- Kickin' It Old School | Offline
| | |
tarantuls | 16. Dec 2011, 12:24 | #13221 |
|  Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
16 Dec 2011, 11:29:54 Kiddy rakstīja:
16 Dec 2011, 10:37:15 oxx rakstīja:
Vēlos mainīt priekšējo bremžu šļaukas uz armētajām, bet nav skaidrs kādu variantu no diviem labāk ņemt.
Variants Nr1: no bremžmašīnas atiet divas šlaukas uz katru suportu sava truba (2F);
Variants Nr2: no bremžmašīnas atiet viena šļauka uz suportu, tad no šī paša suporta iet otra šļauka uz otru suportu pāri dubļusargam (2FO).
Varianti, no kuriem jāizvēlas 2F vai 2FO.
Cena abiem variantiem vienāda, taču nav skaidrs, ko labāk izvēlēties un kāpēc.
Paldies!
A tev no bremžmašīnas ir divas izejas vai viena? Vai mainīsi arī bremžmašīnu?
A tā - protams, ka pirmais labāks!

kāpēc vajag 2 izejas?

ar ko 1. labāks?
FZ1 uztaisīju ar troiņiku kā oriģināli, bet tam 3niekam zem lampas īsti nav vietas, tāpēc apsveru šos pašus variantus
1. ir populārāks
otro šķiet esmu redzējis kaut kam, kam ir ABS
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline
| | |
Archy96 | 16. Dec 2011, 13:13 | #13222 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2011, 09:47:44 martinss rakstīja:
Principaa var arii nekur nevest, bet aizvilkties lidz latgalitei un nopirkt mikrometra "pulksteni".
Ar dazhiem koka gabalinjiem un liimspiileem to puksteni vienmer var pie mocha dakshas piespiest un nochekot neko nost nenemot. Tikai, kad secini, ka disks skiibs, tad arii nem nost.
Ja jau ar moci turpinasi braukt, shads devaiss noderees arii turpmaak regulari pachekot pie aizdomaam par disku stavokli.
15 Dec 2011, 22:20:51 Gliemiezis rakstīja:
3) Kur lai aizved bremzu diskus lai parbauda vai tie ir taisni??? Atceros te kads mineja par tadu kantori kur to parbauda un ja minimila liks tad taisno ara.
Kā tas pareizi jādara:
Pēc tam ar to pašu virpas suportu paspaidam, pataisnojam, pamēram, atkal paspaidam, un tik ilgi kamēr ir taisns. Galvenais - disku precīzi patronā iecentrēt, un no otras puses ar "jātnieku" labi piespiest, lai neizkustās 
Vēl viena bilde labākai uzskatāmībai:
[ Šo ziņu laboja Archy96, 08 Jan 2012, 21:56:38 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
oxx | 16. Dec 2011, 14:13 | #13223 |
|  Kopš: 01. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 258
Braucu ar: ZX6R
|
16 Dec 2011, 11:29:54 Kiddy rakstīja:
16 Dec 2011, 10:37:15 oxx rakstīja:
Vēlos mainīt priekšējo bremžu šļaukas uz armētajām, bet nav skaidrs kādu variantu no diviem labāk ņemt.
Variants Nr1: no bremžmašīnas atiet divas šlaukas uz katru suportu sava truba (2F);
Variants Nr2: no bremžmašīnas atiet viena šļauka uz suportu, tad no šī paša suporta iet otra šļauka uz otru suportu pāri dubļusargam (2FO).
Varianti, no kuriem jāizvēlas 2F vai 2FO.
Cena abiem variantiem vienāda, taču nav skaidrs, ko labāk izvēlēties un kāpēc.
Paldies!
A tev no bremžmašīnas ir divas izejas vai viena? Vai mainīsi arī bremžmašīnu?
A tā - protams, ka pirmais labāks!
Bremžmašīnai izeja viena, pašu mašīnu arī mainīt nedomāju. Abas šļaukas paredzēts stiprināt ar vienu garāku skrūvi. | Offline
| | |
Gliemiezis | 16. Dec 2011, 14:21 | #13224 |
|  Kopš: 18. Sep 2011
Ziņojumi: 599
Braucu ar: Angry Bee 3
| Kur tu to esi darijis un cik izmaksaja?
Vai es varu iet pie jebkura virpotaja....
Uz virpas no sākuma pārbauda aksiālo mešanu, pēc tam var mēģināt taisnot uz tās pašas virpas, es savam R1 iztaisnoju, strādā ideāli, dabūju līdz 0.03mm.
[ Šo ziņu laboja Gliemiezis, 16 Dec 2011, 14:22:20 ]
----------------- MMC "НЫТИКИ" -" | Offline
| | |
Archy96 | 16. Dec 2011, 14:22 | #13225 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2011, 14:21:07 Gliemiezis rakstīja:
Kur tu to esi darijis un cik izmaksaja?
Uz virpas no sākuma pārbauda aksiālo mešanu, pēc tam var mēģināt taisnot uz tās pašas virpas, es savam R1 iztaisnoju, strādā ideāli, dabūju līdz 0.03mm.
Pats pie sevis darīju, necik neizmaksāja, tikai tik cik kādu stundu pie virpas nācās padarboties.
[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Dec 2011, 14:22:30 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Negantelis | 16. Dec 2011, 17:48 | #13226 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Tā pat kā Archy esmu 2 taktu pionieris.
Domāju ka vajadzētu varbūt noraut cilindru un paskatīt kas tur darās ar to virzuli un gredzeniem.
Ja virzulis vēl ok. Vai ir jēga mainīt tikai gredzenus?
īsti nezinu kāda gada izlaiduma tas mans mocis ir,pēč šasijas sanāk ka 94 .Kas tā kā nevarētu būt taisnība. Bet nu pārdevējs teicās ka2007.Tā pat par to ka iekšā ir otrais virzulis,kam es varētu arī ticēt.Cik ilgi tas nikosils tur?
Varbūt kāds var nokomentēt/apsitprināt pēc bildes gadu.
Kas tad tur īsti ir ar tiem izmēriem.Vispirms jāizjauc,jānomēra un tad jāsūta?
[ Šo ziņu laboja Negantelis, 16 Dec 2011, 17:54:55 ]
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
-falamella- | 16. Dec 2011, 17:52 | #13227 |
|  Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
16 Dec 2011, 13:13:19 Archy96 rakstīja:
16 Dec 2011, 09:47:44 martinss rakstīja:
Principaa var arii nekur nevest, bet aizvilkties lidz latgalitei un nopirkt mikrometra "pulksteni".
Ar dazhiem koka gabalinjiem un liimspiileem to puksteni vienmer var pie mocha dakshas piespiest un nochekot neko nost nenemot. Tikai, kad secini, ka disks skiibs, tad arii nem nost.
Ja jau ar moci turpinasi braukt, shads devaiss noderees arii turpmaak regulari pachekot pie aizdomaam par disku stavokli.
15 Dec 2011, 22:20:51 Gliemiezis rakstīja:
3) Kur lai aizved bremzu diskus lai parbauda vai tie ir taisni??? Atceros te kads mineja par tadu kantori kur to parbauda un ja minimila liks tad taisno ara.
Kā tas pareizi jādara:
Pēc tam ar to pašu virpas suportu paspaidam, pataisnojam, pamēram, atkal paspaidam, un tik ilgi kamēr ir taisns. Galvenais - disku precīzi patronā iecentrēt, un no otras puses ar "jātnieku" labi piespiest, lai neizkustās 
Vēl viena bilde labākai uzskatāmībai:
Nu sapratu, tipa prokatali | Offline
| | |
Archy96 | 16. Dec 2011, 18:07 | #13228 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2011, 17:48:16 Negantelis rakstīja:
Tā pat kā Archy esmu 2 taktu pionieris.
Domāju ka vajadzētu varbūt noraut cilindru un paskatīt kas tur darās ar to virzuli un gredzeniem.
Ja virzulis vēl ok. Vai ir jēga mainīt tikai gredzenus?
īsti nezinu kāda gada izlaiduma tas mans mocis ir,pēč šasijas sanāk ka 94 .Kas tā kā nevarētu būt taisnība. Bet nu pārdevējs teicās ka2007.Tā pat par to ka iekšā ir otrais virzulis,kam es varētu arī ticēt.Cik ilgi tas nikosils tur?
Varbūt kāds var nokomentēt/apsitprināt pēc bildes gadu.
Kas tad tur īsti ir ar tiem izmēriem.Vispirms jāizjauc,jānomēra un tad jāsūta?
Tas izskatās pēc pēdējā KX250 modeļa, kas nāca jau ap to pašu 2007 gadu, tā man vismaz liekas. Kā Tev ar kompresiju? Motoram separetora augšējais negrab? Vispār jau tīri profilakses nolūkos atjaukt varētu, jaucās viņš elementāri - pusstunda darba un katls nost, tad visu precīzi jāizmēra un tad jau redzēs, kas maināms un kas nē. Par tiem virzuļu izmēriem - man piemēram wossner piedāvā 3 izmērus +0.01mm solis, attiecībā no "stumbra" izdiluma, kā citiem ražotājiem - es nezinu 
P.S. Vajadzētu uztaisīt kādu kopīgu 2T power izplosīšanās pasākumu pa trasīti jeb smilšu karjeru  [ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Dec 2011, 18:08:52 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Negantelis | 16. Dec 2011, 18:57 | #13229 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Da es jau kuro reizi pēc.braukšanas nomazgājot moci domāju ka nu jau viss,būs jājauc augšā.Bet tak ziema par.laimibnesteidzas un pēdējo reizi vislaik jatliek.
par pedējo.Nedzīvoju pierīgā,tāpēc jau nepiedalos berģu braucienos.
kā arī pa asfaltu braucu krietni labāk kā pa dabīgo segumu.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Archy96 | 16. Dec 2011, 19:02 | #13230 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2011, 18:57:59 Negantelis rakstīja:
Da es jau kuro reizi pēc.braukšanas nomazgājot moci domāju ka nu jau viss,būs jājauc augšā.Bet tak ziema par.laimibnesteidzas un pēdējo reizi vislaik jatliek.
par pedējo.Nedzīvoju pierīgā,tāpēc jau nepiedalos berģu braucienos.
kā arī pa asfaltu braucu krietni labāk kā pa dabīgo segumu.
A kur ir problēma moci līdz Berģiem piekabē atvest???? Bariņā jautrāk, un tas par braukt mācēšanu vai nemācēšanu jau nu ir tīrākās atmazkas, tajos izbraucienos piedalās visdažādākā līmeņa un prasmju braucēji, mežā neviens vēl nav atstāts 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Negantelis | 16. Dec 2011, 19:06 | #13231 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
16 Dec 2011, 19:02:55 Archy96 rakstīja:
16 Dec 2011, 18:57:59 Negantelis rakstīja:
Da es jau kuro reizi pēc.braukšanas nomazgājot moci domāju ka nu jau viss,būs jājauc augšā.Bet tak ziema par.laimibnesteidzas un pēdējo reizi vislaik jatliek.
par pedējo.Nedzīvoju pierīgā,tāpēc jau nepiedalos berģu braucienos.
kā arī pa asfaltu braucu krietni labāk kā pa dabīgo segumu.
A kur ir problēma moci līdz Berģiem piekabē atvest???? Bariņā jautrāk, un tas par braukt mācēšanu vai nemācēšanu jau nu ir tīrākās atmazkas, tajos izbraucienos piedalās visdažādākā līmeņa un prasmju braucēji, mežā neviens vēl nav atstāts 
170 km?Un pēc tam tikpat atpakaļ.Da nu nah.Pavasarī atvedīšu uz rīgu nuvtad varēsi rādīt ko māki.Ja būsi jau sadzijis.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
|
|