Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)
Autors | Ziņojums |
karlsons | 22. Jan 2014, 11:34 | #13381 |
|  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Veiksmiiigs dirsiens garanteej jauku dienu 
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
martinss | 22. Jan 2014, 14:33 | #13382 |
|  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3670
Braucu ar: QWERTY...
| Man, ar maniem mazajiem metala grauzejiem, ka reizi, otra fiicha patiik- ieregulejama bremzeeshana. 
Lai dzenaatu uz maziem apgriezieniem tieshi pashus motorus, iesaka arii encoderus likt. Var jau, protams, vektoru rezhiimaa bez encodera, bet nu vadiibas blokam tad nav iespejas tik preciizi visu reguleet.
Un jaa, ventilatorus gan tad vajag. Normalie frekvenchnieki, ja ir termosensors, ir saprogrammejami arii iesleegt ventilatoru.
Pagaidam tam visam pats kozhos cauri, Siemens nav diezko primitivi, jo vinjos ir daudz, daudz visadu iespeju salikts.
Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu. 
A par gerevnju... Dazham jau progress ir progresa peec un uzstadijums ir tads, ka viss, it kaa progresiivais, noteikti it labs visiem un kaut lauziis sev kaklu meginadami to lietot par jebkuru cenu. Bet cita dalja vienkarshi izveertee kas ir kas un no kaa ir reals labums pasham, bet no kaa labums ir tikai progresa biidiitajam indiviida konkreto vajadziibu gadijumaa.
Gan jau ir muzeji kuros redzamas ne mazums progresiivas lietas, kuras beigas nevienam nevajadzeeja. 
Lūk frekvenču pārveidotājs no modernajām fīčām ir "must have"opcija katram metālistam, man pašam lielākajam stanokam tādu uzstādījām pirms gada, kaut kādi 20KW jauda laikam, saprogrammējām, ka motors uzliktos apgriezienus uzņem 10 sekunžu laikā, nevis uzreiz kā nospiež pogu, lai mazāka trieciena slodze uz visu mehānismu, pielikām vadības pulti ar kuru regulēt apgriezienus špindelim "neatejot no kases" no 20 lidz 250 rpm, tas viss ļāva noravēt un aizsūtīt uz tolmetu veselu čupu maināmo zobratu, ar kuriem bija oriģinālajā izpildījumā paredzēta apgriezienu regulēšana, vienīgais, jāņem vērā - darbinot motoru uz maziem apgriezieniem, tam var būt nepieciešama piespiedu dzesēšana, nu tur jāskatās konkrēti, kā ar temperatūrām sastāv.
Principā ar laiku domāju visus darbagaldus aprīkot ar šo uzparikti, jo katram var atrast savu pielietojumu, kaut vai tīri elektroenerģijas ekonomijas nolūkos.
Tā kā nedzīvojam mēs tādā ģerevņā, kā dažs labs te cenšās parādīt 
[ Šo ziņu laboja martinss, 22 Jan 2014, 14:39:33 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 17:19 | #13383 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 14:33:32 martinss rakstīja:
Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu. 
kā noprotu, Tu drēbi pazīsti, bet kā tad vari apšaubīt, ka statiskā korozija ir 'normāla' parādība elektromotoros un ne tikai.
te Timken matērijs par tēmu. skat. 23. lpp.
un te visnotaļ matērijs no uzticama avota, ko vērts izlasīt katram, kura pārraudzībā iraid elektromotori:
An examination of false brinelling and static corrosion in bearings
Managing motors and reliability
par ģerevņu runājot:
Tu pat iedomāties nespēj, cik mūsu zemē 'mehaņiki' savā vairākumā ir neizglītoti štellēs, kuras rietumos ir pašsaprotamas.
un tas viss tikai dēļ augstprātības, jo kā gan viens hipsteris var 'fāterim' mācīt laivā kārnīties.
jāatzīst gan, ka ir patīkami pārsteigumi un lielākoties tā ir jaunā paaudze, kas nav strādājusi/izglītojusies padomijā. tie vismaz nedzīvo ar apziņu, ka ir pati pilnība. sūdīgāk gan ar menedžmenta jaunuļiem, jo tiem mēdz sakāpt čuras galvā, un tad rezultāts tāds pats kā ar padomijas mehiem.
viss šis attiecas arī uz to, ka dators (saukts arī par viedtālruni) kabatā cilvim neesot nepieciešams. | Offline
| | |
|
Ivis | 22. Jan 2014, 18:09 | #13384 |
|  Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
| Kungi, vēlos iznomāt bruņukreklu uz 26. datumu, nepieciešams tematiskai ballītei darbā ar tēmu " Mans bērnības sapnis" , gribēju būt motokrosists ,kad izaugšu liels 
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline
| | |
Deep | 22. Jan 2014, 18:13 | #13385 |
|  Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
| Īstenībā te tā šķēpu laušana par androīds/pods vs telefons ir nekas vairāk kā strīds par to vai ir vajadzīgs dators kabatā vai ne, attieciibaa pret telefonu "klasiskā" izpratnee...tā, ka taa visa diskusija ir diezgan garām...ir cilvji, kas apgalvo, ka datoru vajag nēsāt līdz un ir, kas saka, ka nevajag... 
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 18:22 | #13386 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Jan 2014, 17:19:05 Niere rakstīja:
22 Jan 2014, 14:33:32 martinss rakstīja:
Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu. 
kā noprotu, Tu drēbi pazīsti, bet kā tad vari apšaubīt, ka statiskā korozija ir 'normāla' parādība elektromotoros un ne tikai.
te Timken matērijs par tēmu. skat. 23. lpp.
un te visnotaļ matērijs no uzticama avota, ko vērts izlasīt katram, kura pārraudzībā iraid elektromotori:
An examination of false brinelling and static corrosion in bearings
Managing motors and reliability
par ģerevņu runājot:
Tu pat iedomāties nespēj, cik mūsu zemē 'mehaņiki' savā vairākumā ir neizglītoti štellēs, kuras rietumos ir pašsaprotamas.
un tas viss tikai dēļ augstprātības, jo kā gan viens hipsteris var 'fāterim' mācīt laivā kārnīties.
jāatzīst gan, ka ir patīkami pārsteigumi un lielākoties tā ir jaunā paaudze, kas nav strādājusi/izglītojusies padomijā. tie vismaz nedzīvo ar apziņu, ka ir pati pilnība. sūdīgāk gan ar menedžmenta jaunuļiem, jo tiem mēdz sakāpt čuras galvā, un tad rezultāts tāds pats kā ar padomijas mehiem.
viss šis attiecas arī uz to, ka dators (saukts arī par viedtālruni) kabatā cilvim neesot nepieciešams.
Tas timken materiāls ir labs, nāksies izdziļināties, jo dienu dienā ar gultņiem strādāju, Lomonosova ielas gultņu bodē pie sienas karājas ļoti labs uzskates materiāls ar dažādiem atainotiem gultņu defektiem - bildes + apraksti, nezini, kur lai tādu izrok, labprāt izdrukātu un darbā pie sienas?
Jo daudz reiz klients atnes reduktoru, izber puskilogramu skaidas, pusizjukušos gultņus, un ar pilnu pārliecību grib, lai ar tiem pašiem liek kopā, jo "uz aci" izskatās labi, tas nekas, kad jau virsslānis sācis lobīties Būtu labs materiāls, ko parādīt. 
P.S. Starp citu - manam elektromotoram - gultņi beigušies, stators pie rotora sācis skārties, un īssavienojums rokā  [ Šo ziņu laboja Archy96, 22 Jan 2014, 18:24:36 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 18:33 | #13387 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants[ Šo ziņu laboja Niere, 22 Jan 2014, 18:38:05 ] | Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 18:40 | #13388 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Jan 2014, 18:33:41 Niere rakstīja:
Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants
Jā, šis ir labs, uztaisīsim, bet man vairāk vajadzētu par koniskajiem rullīšu gultņiem, šis vairāk uz lodīšu gultņiem attiecināms, tur ir savas atšķirības.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
ggg | 22. Jan 2014, 18:40 | #13389 |
|  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:
Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).
Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.
21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:
Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.
Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 18:47 | #13390 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Jan 2014, 18:40:58 ggg rakstīja:
22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:
Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).
Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.
21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:
Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.
Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.
Lietotājs Aigors pārstāv lielu un zināmu ražotāju, uzsit šim pm, iekārtu mehāniķi arī ir ļoti kvalificēti pieejami, varu ieteikt 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 18:54 | #13391 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| starp citu, vai zināji, ka apmēram puse gultņu tiek nokauti dēļ neadekvātas ziedes/eļļošanas dēļ un nākošais lielais iemesls ir ziedes kontaminācija jeb piesārņojums.
tehniskas problēmas ir relatīvi retas.
| Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 19:05 | #13392 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| ...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 19:06 | #13393 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 18:40:04 Archy96 rakstīja:
22 Jan 2014, 18:33:41 Niere rakstīja:
Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants
Jā, šis ir labs, uztaisīsim, bet man vairāk vajadzētu par koniskajiem rullīšu gultņiem, šis vairāk uz lodīšu gultņiem attiecināms, tur ir savas atšķirības.
Tev vienkārši jāiepērk kāds vecs/lēts mikroskops.
te variants 70Eur
es nopietni.
varēsi ne tikai virsmas apskatīt, bet arī primitīvu ferrogrāfiju izveikt gan ziedēm, gan eļļām.
F1 un citās augstas klases sacīkstēs katrai komandai līdzi braukā maza lietoto eļļu un ferrogrāfijas laboratorija.
ātrākais veids, kā noteikt problēmu cēloni un laikus to novērst. | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 19:09 | #13394 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 19:05:41 Archy96 rakstīja:
...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros 
tas tad būtu šauram lokam un neatbilstoši foruma sūtībai. | Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 19:10 | #13395 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Jan 2014, 19:09:07 Niere rakstīja:
22 Jan 2014, 19:05:41 Archy96 rakstīja:
...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros 
tas tad būtu šauram lokam un neatbilstoši foruma sūtībai.
Uzceptu manām vajadzībām, par $$$ vienosimies 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | 22. Jan 2014, 19:15 | #13396 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Archy,
kad Tev problēma, tad vienkārši sūti jautājumu ar bildēm un notikuma aprakstu. tad ar ievērtēs.
citādi aprakstīt visus iespējamos gadījumus nebūs vienkārši un maz vai iespējams.
problēmas mēdz būt kombinētas un katrs gadījums jāskata individuāli tā kā tā. ar 'standartreceptēm' var viegli kļūdīties. | Offline
| | |
Archy96 | 22. Jan 2014, 19:16 | #13397 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Jan 2014, 19:15:02 Niere rakstīja:
Archy,
kad Tev problēma, tad vienkārši sūti jautājumu ar bildēm un notikuma aprakstu. tad ar ievērtēs.
citādi aprakstīt visus iespējamos gadījumus nebūs vienkārši un maz vai iespējams.
problēmas mēdz būt kombinētas un katrs gadījums jāskata individuāli tā kā tā. ar 'standartreceptēm' var viegli kļūdīties.
Tagad nav laika izplūst niansēs, aizsūtīšu tev vēlāk vairāk info 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
ggg | 22. Jan 2014, 19:44 | #13398 |
|  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
22 Jan 2014, 18:47:04 Archy96 rakstīja:
22 Jan 2014, 18:40:58 ggg rakstīja:
22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:
Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).
Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.
21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:
Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.
Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.
Lietotājs Aigors pārstāv lielu un zināmu ražotāju, uzsit šim pm, iekārtu mehāniķi arī ir ļoti kvalificēti pieejami, varu ieteikt 
Paldies!!!
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline
| | |
Niksons | 23. Jan 2014, 12:16 | #13399 |
|  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Planšetnieku faniem 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Niere | 23. Jan 2014, 13:17 | #13400 |
|  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| morāle - papīra formāta grāmatas cilvji lasa, lai pa rokai vienmēr būtu ar ko atslaucīties.
vēl ļaunāk - viņi ar papīru nedalās!  | Offline
| | |
|
|