Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
karlsons
22. Jan 2014, 11:34#13381

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Veiksmiiigs dirsiens garanteej jauku dienu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

martinss
22. Jan 2014, 14:33#13382

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3670

Braucu ar: QWERTY...

Man, ar maniem mazajiem metala grauzejiem, ka reizi, otra fiicha patiik- ieregulejama bremzeeshana.

Lai dzenaatu uz maziem apgriezieniem tieshi pashus motorus, iesaka arii encoderus likt. Var jau, protams, vektoru rezhiimaa bez encodera, bet nu vadiibas blokam tad nav iespejas tik preciizi visu reguleet.
Un jaa, ventilatorus gan tad vajag. Normalie frekvenchnieki, ja ir termosensors, ir saprogrammejami arii iesleegt ventilatoru.

Pagaidam tam visam pats kozhos cauri, Siemens nav diezko primitivi, jo vinjos ir daudz, daudz visadu iespeju salikts.

Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu.

A par gerevnju... Dazham jau progress ir progresa peec un uzstadijums ir tads, ka viss, it kaa progresiivais, noteikti it labs visiem un kaut lauziis sev kaklu meginadami to lietot par jebkuru cenu. Bet cita dalja vienkarshi izveertee kas ir kas un no kaa ir reals labums pasham, bet no kaa labums ir tikai progresa biidiitajam indiviida konkreto vajadziibu gadijumaa.
Gan jau ir muzeji kuros redzamas ne mazums progresiivas lietas, kuras beigas nevienam nevajadzeeja.


Lūk frekvenču pārveidotājs no modernajām fīčām ir "must have"opcija katram metālistam, man pašam lielākajam stanokam tādu uzstādījām pirms gada, kaut kādi 20KW jauda laikam, saprogrammējām, ka motors uzliktos apgriezienus uzņem 10 sekunžu laikā, nevis uzreiz kā nospiež pogu, lai mazāka trieciena slodze uz visu mehānismu, pielikām vadības pulti ar kuru regulēt apgriezienus špindelim "neatejot no kases" no 20 lidz 250 rpm, tas viss ļāva noravēt un aizsūtīt uz tolmetu veselu čupu maināmo zobratu, ar kuriem bija oriģinālajā izpildījumā paredzēta apgriezienu regulēšana, vienīgais, jāņem vērā - darbinot motoru uz maziem apgriezieniem, tam var būt nepieciešama piespiedu dzesēšana, nu tur jāskatās konkrēti, kā ar temperatūrām sastāv.

Principā ar laiku domāju visus darbagaldus aprīkot ar šo uzparikti, jo katram var atrast savu pielietojumu, kaut vai tīri elektroenerģijas ekonomijas nolūkos.

Tā kā nedzīvojam mēs tādā ģerevņā, kā dažs labs te cenšās parādīt

[ Šo ziņu laboja martinss, 22 Jan 2014, 14:39:33 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Niere
22. Jan 2014, 17:19#13383

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


22 Jan 2014, 14:33:32 martinss rakstīja:
Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu.

kā noprotu, Tu drēbi pazīsti, bet kā tad vari apšaubīt, ka statiskā korozija ir 'normāla' parādība elektromotoros un ne tikai.
te Timken matērijs par tēmu. skat. 23. lpp.
un te visnotaļ matērijs no uzticama avota, ko vērts izlasīt katram, kura pārraudzībā iraid elektromotori:
An examination of false brinelling and static corrosion in bearings
Managing motors and reliability

par ģerevņu runājot:
Tu pat iedomāties nespēj, cik mūsu zemē 'mehaņiki' savā vairākumā ir neizglītoti štellēs, kuras rietumos ir pašsaprotamas.
un tas viss tikai dēļ augstprātības, jo kā gan viens hipsteris var 'fāterim' mācīt laivā kārnīties.
jāatzīst gan, ka ir patīkami pārsteigumi un lielākoties tā ir jaunā paaudze, kas nav strādājusi/izglītojusies padomijā. tie vismaz nedzīvo ar apziņu, ka ir pati pilnība. sūdīgāk gan ar menedžmenta jaunuļiem, jo tiem mēdz sakāpt čuras galvā, un tad rezultāts tāds pats kā ar padomijas mehiem.

viss šis attiecas arī uz to, ka dators (saukts arī par viedtālruni) kabatā cilvim neesot nepieciešams.

Offline

Ivis
22. Jan 2014, 18:09#13384

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Kungi, vēlos iznomāt bruņukreklu uz 26. datumu, nepieciešams tematiskai ballītei darbā ar tēmu " Mans bērnības sapnis" , gribēju būt motokrosists ,kad izaugšu liels

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Deep
22. Jan 2014, 18:13#13385

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Īstenībā te tā šķēpu laušana par androīds/pods vs telefons ir nekas vairāk kā strīds par to vai ir vajadzīgs dators kabatā vai ne, attieciibaa pret telefonu "klasiskā" izpratnee...tā, ka taa visa diskusija ir diezgan garām...ir cilvji, kas apgalvo, ka datoru vajag nēsāt līdz un ir, kas saka, ka nevajag...

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 18:22#13386

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2014, 17:19:05 Niere rakstīja:

22 Jan 2014, 14:33:32 martinss rakstīja:
Veel lielajiem motoriem pastaav risks atrak gutlnjus nolietot ar frekvenchniekiem, jo rotoraa rodas virspuljstraavas, kuras nopluust uz korpusu caur gutlnjiem, jo cita kontakta rotoram ar statoru nav.
Ir pat specialas sukas, kuras liek kadaa motora galaa lai nenotiktu nopludes caur gultnjiem. Cik tas viss ir patiesi, pagaidam nezinu.

kā noprotu, Tu drēbi pazīsti, bet kā tad vari apšaubīt, ka statiskā korozija ir 'normāla' parādība elektromotoros un ne tikai.
te Timken matērijs par tēmu. skat. 23. lpp.
un te visnotaļ matērijs no uzticama avota, ko vērts izlasīt katram, kura pārraudzībā iraid elektromotori:
An examination of false brinelling and static corrosion in bearings
Managing motors and reliability

par ģerevņu runājot:
Tu pat iedomāties nespēj, cik mūsu zemē 'mehaņiki' savā vairākumā ir neizglītoti štellēs, kuras rietumos ir pašsaprotamas.
un tas viss tikai dēļ augstprātības, jo kā gan viens hipsteris var 'fāterim' mācīt laivā kārnīties.
jāatzīst gan, ka ir patīkami pārsteigumi un lielākoties tā ir jaunā paaudze, kas nav strādājusi/izglītojusies padomijā. tie vismaz nedzīvo ar apziņu, ka ir pati pilnība. sūdīgāk gan ar menedžmenta jaunuļiem, jo tiem mēdz sakāpt čuras galvā, un tad rezultāts tāds pats kā ar padomijas mehiem.

viss šis attiecas arī uz to, ka dators (saukts arī par viedtālruni) kabatā cilvim neesot nepieciešams.

Tas timken materiāls ir labs, nāksies izdziļināties, jo dienu dienā ar gultņiem strādāju, Lomonosova ielas gultņu bodē pie sienas karājas ļoti labs uzskates materiāls ar dažādiem atainotiem gultņu defektiem - bildes + apraksti, nezini, kur lai tādu izrok, labprāt izdrukātu un darbā pie sienas?

Jo daudz reiz klients atnes reduktoru, izber puskilogramu skaidas, pusizjukušos gultņus, un ar pilnu pārliecību grib, lai ar tiem pašiem liek kopā, jo "uz aci" izskatās labi, tas nekas, kad jau virsslānis sācis lobīties Būtu labs materiāls, ko parādīt.

P.S. Starp citu - manam elektromotoram - gultņi beigušies, stators pie rotora sācis skārties, un īssavienojums rokā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 22 Jan 2014, 18:24:36 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
22. Jan 2014, 18:33#13387

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants

[ Šo ziņu laboja Niere, 22 Jan 2014, 18:38:05 ]

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 18:40#13388

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2014, 18:33:41 Niere rakstīja:
Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants

Jā, šis ir labs, uztaisīsim, bet man vairāk vajadzētu par koniskajiem rullīšu gultņiem, šis vairāk uz lodīšu gultņiem attiecināms, tur ir savas atšķirības.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ggg
22. Jan 2014, 18:40#13389

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:

Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).

Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.


21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:

Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.


Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.


-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 18:47#13390

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2014, 18:40:58 ggg rakstīja:

22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:

Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).

Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.


21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:

Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.


Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.


Lietotājs Aigors pārstāv lielu un zināmu ražotāju, uzsit šim pm, iekārtu mehāniķi arī ir ļoti kvalificēti pieejami, varu ieteikt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
22. Jan 2014, 18:54#13391

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

starp citu, vai zināji, ka apmēram puse gultņu tiek nokauti dēļ neadekvātas ziedes/eļļošanas dēļ un nākošais lielais iemesls ir ziedes kontaminācija jeb piesārņojums.
tehniskas problēmas ir relatīvi retas.

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 19:05#13392

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
22. Jan 2014, 19:06#13393

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


22 Jan 2014, 18:40:04 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2014, 18:33:41 Niere rakstīja:
Archy,
uzjautā kādam, kam lielizmēra druka un lai izbliež Tev uz A2.
Links
cits, mazāks variants

Jā, šis ir labs, uztaisīsim, bet man vairāk vajadzētu par koniskajiem rullīšu gultņiem, šis vairāk uz lodīšu gultņiem attiecināms, tur ir savas atšķirības.

Tev vienkārši jāiepērk kāds vecs/lēts mikroskops.
te variants 70Eur
es nopietni.
varēsi ne tikai virsmas apskatīt, bet arī primitīvu ferrogrāfiju izveikt gan ziedēm, gan eļļām.
F1 un citās augstas klases sacīkstēs katrai komandai līdzi braukā maza lietoto eļļu un ferrogrāfijas laboratorija.
ātrākais veids, kā noteikt problēmu cēloni un laikus to novērst.

Offline

Niere
22. Jan 2014, 19:09#13394

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


22 Jan 2014, 19:05:41 Archy96 rakstīja:
...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros

tas tad būtu šauram lokam un neatbilstoši foruma sūtībai.

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 19:10#13395

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2014, 19:09:07 Niere rakstīja:

22 Jan 2014, 19:05:41 Archy96 rakstīja:
...........tieši tāpat, kā lielum lielā daļa zobratu tiek nokauti pamatā dēļ gultņu defektiem, viss ir savstarpēji saistīts. Vispār, tu par šo tēmu varētu šo to uzdrukāt, tādā nopietnā līmenī, konkrēti - eļļošanas problēmas un nianses industriālajos reduktoros

tas tad būtu šauram lokam un neatbilstoši foruma sūtībai.

Uzceptu manām vajadzībām, par $$$ vienosimies

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
22. Jan 2014, 19:15#13396

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

Archy,
kad Tev problēma, tad vienkārši sūti jautājumu ar bildēm un notikuma aprakstu. tad ar ievērtēs.
citādi aprakstīt visus iespējamos gadījumus nebūs vienkārši un maz vai iespējams.
problēmas mēdz būt kombinētas un katrs gadījums jāskata individuāli tā kā tā. ar 'standartreceptēm' var viegli kļūdīties.

Offline

Archy96
22. Jan 2014, 19:16#13397

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2014, 19:15:02 Niere rakstīja:
Archy,
kad Tev problēma, tad vienkārši sūti jautājumu ar bildēm un notikuma aprakstu. tad ar ievērtēs.
citādi aprakstīt visus iespējamos gadījumus nebūs vienkārši un maz vai iespējams.
problēmas mēdz būt kombinētas un katrs gadījums jāskata individuāli tā kā tā. ar 'standartreceptēm' var viegli kļūdīties.

Tagad nav laika izplūst niansēs, aizsūtīšu tev vēlāk vairāk info

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ggg
22. Jan 2014, 19:44#13398

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


22 Jan 2014, 18:47:04 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2014, 18:40:58 ggg rakstīja:

22 Jan 2014, 11:05:11 martinss rakstīja:

Ja janopietni jastradaa, ieteiktu likt frekvenchu parveidotaju lai dzenaa motoru. Pat ja ir 3 fazu elektriiba. No plusiem ir tas, ka ietaupaas arii elektriiba, vari uzlikt termosensoru (kas nelaus motoru brutali nokurinaat), pie iissavienojuma un strauja paterinja stravas leciena motors tiks aptureets, un buus iespeja arii regulet apgriezienus eertaak (te nu gan jaskatas kads motors, bet nelielaa diapazonaa var visiem, pat ja virpai ir atrumkarba, tapat ir ertak pareguleet elektroniski kamer butiski nekriit jauda).

Vecajiem motoriem gan ar frekvenchu izmainjaam jauzmanaas, tinumi var neiztureet. Bet arii tur ir risinajumi.


21 Jan 2014, 17:52:53 Archy96 rakstīja:

Konkrētajā gadījumā ifrasarkanā kamera neko nebūtu devusi. Mna nebijs gadījums ar klasisko pārkaršanu un nodegšanu, bet ir aizdomas uz periodiku īssavienojumu vienā no tinumiem, nekādas pārkaršanas, bet nu pagaidīs ko rīt speciālisti būs atraduši.


Varbūt kāds var palīdzēt ar frekvenčnieku iestatījumiem un citām elektroniskām fiškām???
Būtu ļoti pateicīgs.$$$PM. vai Tel.29785212.


Lietotājs Aigors pārstāv lielu un zināmu ražotāju, uzsit šim pm, iekārtu mehāniķi arī ir ļoti kvalificēti pieejami, varu ieteikt

Paldies!!!

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Niksons
23. Jan 2014, 12:16#13399

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Planšetnieku faniem


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
23. Jan 2014, 13:17#13400

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:

morāle - papīra formāta grāmatas cilvji lasa, lai pa rokai vienmēr būtu ar ko atslaucīties.
vēl ļaunāk - viņi ar papīru nedalās!

Offline