| 
Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji. | 
Tēma: Hard enduro izvēle
| 
| Autors | Ziņojums | 
|---|
 | envy |  |  |  Kopš: 21. Jul 2008 No: Rīga Ziņojumi: 1632 Braucu ar: labiem drapakiem | 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 -----------------
 KTM EXC 300 TPI SixDays
 KTM 790 Adventure R Rally
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 Davai, tikai nevajag. Tad , kad Tu būsi tik pat daudz, kā es motorus pārkrāmējis, tad arī varēsi par šo tēmu diskutēt.
 
 Pameklē video no megawata, kur sherco braucējam Wade Youg motors noklapē, tas gan bija 2T mocis, bet tas jau kaut ko izsaka. Tāpat cilvēki, kas brauca RBR 2017 gadā ļoti labi klātiene varēja apskatīties, kādi tehniski sūdi notiek ar Betām. Tā kā, rozā brilles ņemam nost.
 [ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Sep 2017, 23:38:56 ] 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | karlsons |  |  |  Kopš: 07. Oct 2009 No: Jelgava Ziņojumi: 3423 Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi  | 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 
 kaapsi uz betas
  
 -----------------
 L/s tehnika, imports/eksports
 
 Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  |  |  | envy |  |  |  Kopš: 21. Jul 2008 No: Rīga Ziņojumi: 1632 Braucu ar: labiem drapakiem | 20 Sep 2017, 23:33:09 Archy96 rakstīja:
 Davai, tikai nevajag. Tad , kad Tu būsi tik pat daudz, kā es motorus pārkrāmējis, tad arī varēsi par šo tēmu diskutēt.
 
 Pameklē video no megawata, kur sherco braucējam Wade Youg motors noklapē, tas gan bija 2T mocis, bet tas jau kaut ko izsaka. Tāpat cilvēki, kas brauca RBR 2017 gadā ļoti labi klātiene varēja apskatīties, kādi tehniski sūdi notiek ar Betām. Tā kā, rozā brilles ņemam nost.
 
 kā Tu zini, cik es esmu pārkrāmējis? KTM 2t man arī savulaik noklapēja. ko nu? Karoči, beidz pļūtīt par ko nesajēdz.
 [ Šo ziņu laboja envy, 21 Sep 2017, 09:28:30 ] 
 -----------------
 KTM EXC 300 TPI SixDays
 KTM 790 Adventure R Rally
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | envy |  |  |  Kopš: 21. Jul 2008 No: Rīga Ziņojumi: 1632 Braucu ar: labiem drapakiem | 21 Sep 2017, 08:53:42 karlsons rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 
 kaapsi uz betas
  
 nē, KTM ftw! es tikai saku, ka nevajag dzīvot mītos un bailēs tikai tāpēc, ka kaut kas nav populārs pie mums. ir klubā pieredze šogad gan ar Betu, gan Sherco, kur top braucēji norāvuši sezonu un nekādu tur problēmu nav.
 
 ja cilvēks grib ietaupīt, tad tās markas ir way to go. tas ir tas pats kas ar auto un telefoniem.
 
 ne visi var braukt ar jauniem BMW, lielākāi daļai jābrauc ar Škodu vai KIA un ne visi var atļauties nopirkt iphone, jo tās pašas funkcijas pilda lētāks LG vai Huawei.
 
 -----------------
 KTM EXC 300 TPI SixDays
 KTM 790 Adventure R Rally
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | envy |  |  |  Kopš: 21. Jul 2008 No: Rīga Ziņojumi: 1632 Braucu ar: labiem drapakiem | Reku varēs patestēt: 
 
 [ Šo ziņu laboja envy, 21 Sep 2017, 10:33:27 ] 
 -----------------
 KTM EXC 300 TPI SixDays
 KTM 790 Adventure R Rally
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | frenksmx |  |  |  Kopš: 27. Nov 2013 No: Rīga Ziņojumi: 62 Braucu ar: TM Racing MX300 | 20 Sep 2017, 23:33:09 Archy96 rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 Davai, tikai nevajag. Tad , kad Tu būsi tik pat daudz, kā es motorus pārkrāmējis, tad arī varēsi par šo tēmu diskutēt.
 
 Pameklē video no megawata, kur sherco braucējam Wade Youg motors noklapē, tas gan bija 2T mocis, bet tas jau kaut ko izsaka. Tāpat cilvēki, kas brauca RBR 2017 gadā ļoti labi klātiene varēja apskatīties, kādi tehniski sūdi notiek ar Betām. Tā kā, rozā brilles ņemam nost.
 
 Viņam jau tas motors izbeidzās dēļ tā, ka bez dzesēšanas šķidruma brauc!
    |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 10:40:51 frenksmx rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:33:09 Archy96 rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 Davai, tikai nevajag. Tad , kad Tu būsi tik pat daudz, kā es motorus pārkrāmējis, tad arī varēsi par šo tēmu diskutēt.
 
 Pameklē video no megawata, kur sherco braucējam Wade Youg motors noklapē, tas gan bija 2T mocis, bet tas jau kaut ko izsaka. Tāpat cilvēki, kas brauca RBR 2017 gadā ļoti labi klātiene varēja apskatīties, kādi tehniski sūdi notiek ar Betām. Tā kā, rozā brilles ņemam nost.
 
 Viņam jau tas motors izbeidzās dēļ tā, ka bez dzesēšanas šķidruma brauc!
    
 Un tiem pilsoņiem, kuri RBR ar tehniskajām likstām cīnījās?????
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | envy |  |  |  Kopš: 21. Jul 2008 No: Rīga Ziņojumi: 1632 Braucu ar: labiem drapakiem | 21 Sep 2017, 11:30:09 Archy96 rakstīja:
 Un tiem pilsoņiem, kuri RBR ar tehniskajām likstām cīnījās?????
 
 kādām likstām? un kādas likstas piemeklēja KTM un HVA braucējus? statistiku apkopotā veidā parādīsi?
 
 pārsprāgušas eļļas bāciņas, plīsuši motoru bloki, tekoši sajūga vāki?  allmighty austrija!!! rozā brilles
  
 -----------------
 KTM EXC 300 TPI SixDays
 KTM 790 Adventure R Rally
 
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 11:42:54 envy rakstīja:
 
 21 Sep 2017, 11:30:09 Archy96 rakstīja:
 Un tiem pilsoņiem, kuri RBR ar tehniskajām likstām cīnījās?????
 
 kādām likstām? un kādas likstas piemeklēja KTM un HVA braucējus? statistiku apkopotā veidā parādīsi?
 
 pārsprāgušas eļļas bāciņas, plīsuši motoru bloki, tekoši sajūga vāki?  allmighty austrija!!! rozā brilles
  
 
 KTM un Husis arī nav ideāli, katram savi kasjaki  ir. Es te tālāk diskusijās neizvērtīšos, tikai atstāstu to, par ko esmu runājis ar dažu labu RBR dalībnieku tieši par moto uzticamības tēmu.
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 11:44:31 Bagars rakstīja:
 Archy, tā tava zobratnīca ir reāla, vai tikai virtuāla? Man jau likās, ka tev vismazāk vajadzēja cepties par k-kādām "tehniskām problēmām"
 Visas problēmas, parasti, ir tikai galvā. Nevis 4t galvā, bet paša galvā. Ir 21. gadsimts un cilvēki kosmosā lido...
 
 
 Tieši tā, kosmosā lido, bet būvējot tehniku sataisa pilnīgākos bērnudārza līmeņa kasjakus, it kā lielas firmas ar savām inženieru komandām
  
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 12:06:03 Bagars rakstīja:
 
 21 Sep 2017, 12:00:31 Archy96 rakstīja:
 
 21 Sep 2017, 11:44:31 Bagars rakstīja:
 Archy, tā tava zobratnīca ir reāla, vai tikai virtuāla? Man jau likās, ka tev vismazāk vajadzēja cepties par k-kādām "tehniskām problēmām"
 Visas problēmas, parasti, ir tikai galvā. Nevis 4t galvā, bet paša galvā. Ir 21. gadsimts un cilvēki kosmosā lido...
 
 
 Tieši tā, kosmosā lido, bet būvējot tehniku sataisa pilnīgākos bērnudārza līmeņa kasjakus, it kā lielas firmas ar savām inženieru komandām
  
 Bet tāpēc ir tādi šķūnīši, kur šie kasjaki tiek risināti
  Priecājies!
 
 
 Sorry, bet padomijas laiki ir sen garām, kad cilvēks pats sev zobus remontēja un mašīnu skrūvēja. Mani vismaz tas vairs neinteresē vispār, gribu braukt un nečakarēt sev prātu, tas arī viss.
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | frenksmx |  |  |  Kopš: 27. Nov 2013 No: Rīga Ziņojumi: 62 Braucu ar: TM Racing MX300 | 21 Sep 2017, 11:30:09 Archy96 rakstīja:
 
 21 Sep 2017, 10:40:51 frenksmx rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:33:09 Archy96 rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 23:06:04 envy rakstīja:
 
 20 Sep 2017, 16:26:55 Archy96 rakstīja:
 4T ir sarežģītāks par 2t. Tamdēļ 4T ir labāk ņemt no ražotāja, kurš jau ir pārbaudīts. Tāda mana loģika.
 
 Loģika no sērijas, neko nezinu, bet man šķiet
    
 
 Davai, tikai nevajag. Tad , kad Tu būsi tik pat daudz, kā es motorus pārkrāmējis, tad arī varēsi par šo tēmu diskutēt.
 
 Pameklē video no megawata, kur sherco braucējam Wade Youg motors noklapē, tas gan bija 2T mocis, bet tas jau kaut ko izsaka. Tāpat cilvēki, kas brauca RBR 2017 gadā ļoti labi klātiene varēja apskatīties, kādi tehniski sūdi notiek ar Betām. Tā kā, rozā brilles ņemam nost.
 
 Viņam jau tas motors izbeidzās dēļ tā, ka bez dzesēšanas šķidruma brauc!
    
 Un tiem pilsoņiem, kuri RBR ar tehniskajām likstām cīnījās?????
 
 Nu es divus gadus atpakaļ arī biju uz RBR pie organizēšanas. teikšu godīgi, neredzēju tādu skatu, ka trases malā stāvēja kaudzes ar saplēstiem motocikliem un līdz galam tika tikai oranzie vai baltie! Servisa parkos arī nebija tā, ka džeki baigi raudāja, jo pārsvarā viss kas bija salausts bija tikai tāpēc, ka paši salauž...
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Rage51 |  |  |  Kopš: 04. May 2013 No: Rīga Ziņojumi: 351 Braucu ar: TM300EN | Standarts!! Viena Beta salūzt - sūds mocis. Tas ka 5 KTM salūza to neviens neredzēja (negribēja redzēt)  
 -----------------
 http://www.supermotoeast.com
 Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | karlsons |  |  |  Kopš: 07. Oct 2009 No: Jelgava Ziņojumi: 3423 Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi  | ktm taa pliist, ka neviens jau vairs necepaas, pieradushi - kas tur liels, sapliisis ktm  
 -----------------
 L/s tehnika, imports/eksports
 
 Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 19:37:55 karlsons rakstīja:
 ktm taa pliist, ka neviens jau vairs necepaas, pieradushi - kas tur liels, sapliisis ktm
  
 
 Ir modeļi kas plīst. Ir modeļi kas neplīst.
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Archy96 |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 13384 Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 | 21 Sep 2017, 19:12:15 Rage51 rakstīja:
 Standarts!! Viena Beta salūzt - sūds mocis. Tas ka 5 KTM salūza to neviens neredzēja (negribēja redzēt)
  
 sooo many technical issues - tas nav "viena Beta salūzt".
 
 -----------------
 BevelGear Individual Solutions
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | Negantelis |  |  |  Kopš: 02. Oct 2009 No: Rīga Ziņojumi: 5376 Braucu ar: Enduro pa tuksnesi | Ko var ņemties? 
 Braucam uz Maroku, padzīs tos močus 3,500 km un uzreiz redzēs ir vai nav plīstošs.
 
 -----------------
 
 Pieteikties Akategorija.lv kursiem.
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | endurists |  |  |  Kopš: 12. May 2008 Ziņojumi: 1250 Braucu ar:  Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98 | 21 Sep 2017, 21:34:06 Negantelis rakstīja:
 Ko var ņemties?
 
 Braucam uz Maroku, padzīs tos močus 3,500 km un uzreiz redzēs ir vai nav plīstošs.
 
 
 Uz Afriku var braukt ar moci kam degviela pati tek karburatorā -> cilindrā.
 
 Šovasar pa visiem šiem gadiem dabūju saukt busu kas savāc mani no meža jo 4T ar šprici apklusa ceļa vidū. 0 reakcija un drošinātāji veseli, beigās izrādījās triviāla vaina, akumulatoram laikam viena celle nosprāga un uz spailēm 9V, kompis un šprice atslēdzās un sēdi mežā. Galvenais ka nekas par to iepriekš nebrīdināja. Ar podziņu pielaidu, iebraucu mežā, ārā neizbraucu
  [ Šo ziņu laboja endurists, 21 Sep 2017, 21:57:54 ] 
 -----------------
 Husaberg FE 501 2013
 KTM LC4 Adventure R'98
 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | frenksmx |  |  |  Kopš: 27. Nov 2013 No: Rīga Ziņojumi: 62 Braucu ar: TM Racing MX300 | Tur jau tā lieta, tad kad lietošanā būs tik pat daudz betu utt., cik ktm utt., tad vares reali salidzinat! Jo tagad kad saplist kāds jaunais, zin visi, bet kad salust kartejais, tad jau ir vienalga! 
 |  |  Offline
 |  |  |  |  | 
 |